Cuvântul Libertății, octombrie 2010 (Anul 22, nr. 6365-6390)

2010-10-14 / nr. 6376

joi, 14 octombrie 2010 • 16 pagini • 0,80 lei Principele Radu conferențiază despre “Identitate și securitate națională” actualitate / pag. 8 Fotografia alăturată este autentică. Și ea îl înfățișează pe omul Guvernului de la Dolj, Eugen Georgescu, în plină activitate cotidiană: monitorizarea persoanelor care intră și ies, cu treburi, în și din Palatul Administrativ. Despre care am vorbit, în repetate rânduri. Când te interesează “tot ce mișcă”, se cheamă relicve securistice. Pentru care unii au vocație înnăscută, și îndelung exersată. Dacă nu ar fi demonetizată rău expresia, am afirma triumfători: “«fă dovada!". Irelevantă s-ar putea spune, fiindcă fotografia de față nu atestă că asta face toată ziua Eugen Georgescu. Adevăr bine grăit. Fiindcă mai este și plecat, din când în când, din instituție, răpit de prânzuri copioase, prelungite, garnisite adecvat. Temător să nu fie cumva deranjat de curioși, preferă locuri deplin securizate, unde își povestește, ca orice țară, bogata activitate administrativă în “slujba prosperității județului". (MARIN TURCITU) de GABRIEL BRATU-MIE - Mă mir, Popescule, că Guvernul încă nu ne-a impozitat mersul pe stradă. Protest spontan la Direcția Generala a Finanțelor Publice Dolj Peste 80 de angajați ai Direcției Generale a Finanțelor Publice Dolj au declanșat, ieri, un protest spontan, în fața instituției, aceștia fiind nemulțumiți de reducerea salariilor. Angajații au oprit lucrul la ora 15.00, adică ceva________ mai târziu decât colegii lor din țară, și s-au adunat pe scările instituției. Finanțiștii au precizat că protestul este unul spontan, cauzat de «j | reducerea salariilor angajaților Agenției Naționale de Administrație — ne Fiscală și structurilor subordonate. fȘI Un craiovean de 58 ani a fost reținut marți seara, după ce polițiștii l-au prins, în trafic, cu mașina ticsită de țigări, respectiv 6.132 pachete, iar în urma percheziției făcute la domiciliul acestuia, au mai găsit alte 4.033 de pachete,toate fără timbru fiscal și fără documente de proveniență. De ieri, locuitorii satului Covei, din comuna doljeană Afumați, se pot plimba pe un drum proaspăt asfaltat de trei kilometri, în valoare de 15 miliarde de lei, lucrarea a fost realizată cu ajutorul SCLDP, despre care președintele Consiliului Județean Dolj spune că “are cele mai mici prețuri din județ și ne permite să mai strângem bani de la un an la altul ca să putem realiza un drum în întregime”. administrație / 5