Cuvântul Libertății, mai 2011 (Anul 23, nr. 6539-6563)

2011-05-03 / nr. 6539

Liderul Al-Qaida, Osama bin Laden, a fost ucis, duminică dimineața, de forțele speciale ale SUA, împreună cu unul dintre fiii săi și alți doi adulți. Anunțul a fost făcut de președintele Barack Obama. Conform administrației americane, liderul rețelei teroriste a murit într-un schimb de focuri cu trupele americane în orașul Abbottabad, la 150 de kilometri de capitala Pakistanului, Islamabad ..Aceasta este o zi istorică pentru poporul american. S-a făcut dreptate”, a declarat președintele Obama, într-un anunț solemn, transmis în direct de televiziuni. După capturarea lui bin Laden, atât Departamentul de Stat american, cât și literpol-ul au avertizat în legătură cu posibilitatea apariției unor acțiuni teroriste din partea susținătorilor liderului Al-Qaida. Lucru perfect posibil dacă ținem cont că o parte din liderii Al-Qaida închiși în Cuba le-a spus anchetatorilor că, în cazul în care bin Laden va fi prins pregătiirisă atace Marea Britanie. ^55EEE^^3^ES^9 - Vezi, Popescule, ce a făcut Guvernul din noi? Cândva am fost “Cetatea Banilor” și acum n-avem bani de un kil de carne. Jurnaliștii sărbătoresc astăzi Ziua Mondială a Libertății Presei, proclamată în 1993 de Adunarea Generală a Organizației Națiunilor Unite. De atunci, ziua de 3 mai este celebrată în întreaga lume, fiind considerată un bun prilej pentru evaluarea gradului de independență, promovarea importanței protejării presei de agresiuni sau cenzură și pentru a aduce un omagiu celor ce au contribuit semnificativ la dezvoltarea presei. Ideea acestei acțiuni a venit după Declarația de la Windhoek (Namibia), adoptată la 3 mai 1991. politică / o întâlnire la nivel înalt la Palermo Rolul Uniunii Europene Afro Mediterana 1