Cuvântul Libertății, mai 2011 (Anul 23, nr. 6539-6563)

2011-05-16 / nr. 6550

Toată suflarea Pleniței s-a adunat, ieri, în Poiana Bujorului la sărbătoarea câmpenească dedicată florii care a adus renume comunei doljene. în luna mai, de aproape patruzeci de ani, plenicenii și toți cei care vor să lase deoparte, fie doar pentru o zi, grijile și necazurile, se adună la petrecerea dedicată Paeoniei Peregrina - bujorul românesc - care, spre bucuria oltenilor, a crescut în voie pe poiana de la marginea Pleniței. Și în acest an, mii de oameni din Dolj, Gorj, Olt, Mehedinți sau Teleorman au venit să ia parte la faimoasa sărbătoare, poposind la umbra copacilor înalți, în vecinătatea florilor sângerii, încă îmbobocite sau proaspăt deschise. Tineri sau vârstnici, nimeni nu s-a dat înapoi de la friptura la grătar stropită din belșug cu vin sau bere, de la joc sau de la un pahar ciocnit cu prietenii și rudele. De cealaltă parte, copiii s-au distrat pe cinste și nu au putut să stea departe de toboganele gonflabile, tiribombele neobosite, jocurile cu premii, dar mai ales de tarabele cu alvițe, mere caramelizate sau vată de zahăr, la mare căutare dintotdeauna. APP de GABRIEL U rr-un BRATU-MIR - Ești prost, Popescule, dacă nu faci pe prostul în fața șefului. Amintirea „de neuitat” a unei... gustări frugale! Eram la o zi de la alegerile prezidențiale din 2009 și Vasile Blaga, Radu Berceanu, Adriean Videanu, surprinși de reporterii de televiziune la ieșirea din sediul MAI, justificau întâlnirea în fel și chip, inclusiv prin „luarea unei gustări frugale”. Momentul avea simbolistica sa nedeslușită până la capăt, dar, oricum, grăitoare prin faptul că trioul respectiv, unit în cuget și simțiri, depusese strădanie în campania electorală prezidențială. Ce a urmat se știe și, după bascularea celor enumerați din Guvern, a urmat și marginalizarea în partid. interviul Marele Maestru al Marii Loji Naționale a României: „Suntem români adevărați, nu trădători de țară” VIVANh Consultanța Specializată Analize deșeuri Depoluare Decontaminare Colectare deșeuri nepericuloase Colectare deșeuri periculoase Transport ADR Depozitare / Eliminare Finală loc Stabom Tatlaue 3274 Partela 11, Județul Ialomița «Șoaeaua Aman kma ON 2 C) ROMANIA T«Wor0749 195 799 Fa« 0749 718 798. E-mail «4c^.w.kMiui to «raw v»anoaMimn›