Cuvântul Libertății, iunie 2012 (Anul 24, nr. 6864-6888)

2012-06-11 / nr. 6871

A rP de GABRIEL U rI-UN BRATU-MIR Vizele de flotant au încins spiritele printre alegători Elevii susțin prima probă orală educație / pag. 9 administrație / pag. 6 Potrivit exit-pop-ului CURS, difuzat de Realitatea TV, Lia Olguța Vasilescu a câștigat Primăria Craiova cu un scor de 49,88% din voturi, ceea ce înseamnă un avans de aproximativ 10% față de Antonie Solomon. Candidatul PDL Marinică Dincă a obținut aproximativ 8,2% din sufragii. Lia Olguța Vasilescu: „ Vreau să le mulțumesc în primul rând celor trei organizații din USL, președinților celor trei organizații, Guvernului României, care s-a mobilizat și a venit tot la Craiova, domnului președinte Victor Ponta și domnului Crin Antonescu”. Ion Prioteasa: „Deocamdată nu pot să vorbesc despre scorul meu până nu se termină numărarea voturilor. Ceea ce putem să spunem în această seară este că se scrie istorie la USL și rezultatul acesta extraordinar pe care l-a obținut Lia Olguța Vasilescu probează un efort extraordinar care a fost depus în această perioadă... " Antonie Solomon: “Eu cred în sondaje, cred în exitpoll, dar așteptăm numărătoarea. Aș prefera să nu ies în exit-poll și să ies la numărătoare. Dacă nu, asta este, viața merge înainte. Nu știu ce s-a întâmplat, toată lumea spune că votează cu Solomon, dar ceva s-a întâmplat. Nu știu, poate ține de organizare, de partid. Oricum a fost un vot politic până la urmă. Poate oamenii au vrut schimbarea în Craiova și sper să le fie mai bine ”. Ce au votat candidații actualizate / pag. 5 - Popescu este plecat în fața șefilor și mereu este plecat de la serviciu. Un adevărat dezastru pentru PDL Ultimele runde de alegeri, indiferent de natura lor, au avut și la Dolj un numitor comun: scandalul nelipsit. De amploare mai mare sau mai mică, dar scandal. Multora poate le-a făcut plăcere. Zăbovim într-o apoteoză a răgetului, considerându-l legitim la infinit. Reabilitarea responsabilității civice întârzie, în plus, tentativele de mituire a alegătorilor, de blat dezgustător, n-au fost deplin dizolvate și s-a încercat și ieri ceea ce a mers altădată. Jandarmii și polițiștii au avut de lucru. politică / 3 reportaj / 8 Vedere din Elveția? Nu, din incinta SC Capri-Lact Motoci Spania a cerut ajutor pentru băncile sale Spania a cerut deja „un ajutor financiar european” pentru redresarea sectorului său bancar, a anunțat sâmbătă ministrul Economiei, Luis de Guindos, după conferința Eurogrup. „Aceste fonduri vor fi direcționate către (n.r. - fondul public de ajutor al sectorului Frob și acesta va injecta banii în băncile care solicită acest lucru”. Luis de Guindos a refuzat să ofere alte detalii asupra solicitării. Madridul așteaptă acum pentru o solicitare concretă, în cifre, rezultatul unui audit... Proces electoral întrerupt în mai multe secții din cauza incidentelor eveniment / 4