Cuvântul Libertății, martie 2013 (Anul 25, nr. 7087-7112)

2013-03-01 / nr. 7087

- Ce mărțișor, Popescule, abia am găsit câțiva lei să-i iau nevestiți niște urzici pentru o ciorbă! 80 de ani de Protecție Civilă, sărbătoriți și la Craiova Excelența înseamnă inimă și pasiune, soare și pământ. Este istorie și cultură, memorie și inteligență. Excelența este calitate și control, înțelepciune și tenacitate. înseamnă respect și energie, tradiție și inovație. Excelența este un vis ce devine promisiune, aceeași pe care o acordăm vinurilor noastre. Astfel, când le veți întâlni aroma și savoarea veți ști că ați gustat din excelență. Aceeași care domnește în viile noastre. Din 1884, „ DomeniUL Coroanei SEGARCEA www.domeniulcoroanei.roma” al județului Dolj a organizat, ieri, pe esplanada Teatrului Național „Marin Sorescu” din Craiova, un ceremonial militar și religios pentru a marca împlinirea a 80 de ani de la înființarea primei structuri de Protecție Civilă din România. In prezența reprezentanților autorităților locale și județene, dar și al structurilor din cadrul Ministerului Afacerilor Interne, s-a prezentat un scurt istoric al activităților de protecție civilă desfășurate de aceste structuri, s-au înmânat diplome colaboratorilor, iar, ca de obicei, defilarea cadrelor unității și a autospecialelor de intervenție s-a bucurat de cea mai mare apreciere din partea craiovenilor prezenți la manifestări. Dispută în jurul chioșcurilor de la catedrala din Craiovița Nouă Chioșcurile din jurul catedralei care se află în construcție în cartierul Craiovița Nouă stârnesc, din nou, rumoare printre aleșii locali. în plenul de ieri, un consilier a cerut ca Primăria Craiova să primească și ea o parte din banii pe care reprezentanții Mitropoliei Oltenia îi colectează din închirierea spațiilor în scop comercial. administrație / 3 cultura . De astăzi, reputatul vielonist Liviu Prunaru este solist concertist al Filarmonicii „Oltenia” din Craiova. Vioara sa Stradivarius va răsuna în toate concertele pe care muzicianul le va susține în această • Și nu sunt puțineT.fi