Cuvântul Libertății, aprilie 2013 (Anul 25, nr. 7113-7138)

2013-04-01 / nr. 7113

de GABRIEL Urr-Ufl BRATU-MIB - De azi se introduce copiata în spitale, Popescule, și nu e păcăleală! www.cvlpress.ro / MEDIAFAX@MAILCVLPRESS.RO luni, 1 aprilie 2013 #16 pagini • 1,00 lei Casa de Cultură a Studenților din Craiova a devenit neîncăpătoare, sâmbătă dimineața, pentru social-democrații craioveni care s-au adunat pentru a-și alege președintele pentru următorii ani. Alături de Lia Olguța Vasilescu, singurul candidat la funcția de președinte, au fost alături miniștri, secretari de stat, parlamentari, președinți de consilii județene, primari și consilieri județeni. Conferința de alegeri a Organizației PSD Craiova a fost condusă de S ministrul Tineretului și Sportului, Nico- C >olae Bănicioiu. Pentru prima dată la nivelul PSD Craiova a fost înființată funcția sa de prim-vicepreședinte. Consiliul Județean Dolj . * Biblioteca Județeană "Alexandru și Arista, informează fermierii care doresc să-și completeze cererile pentru subvențiile din agricultură, că pot face acest lucru în Bibliotecile Publice. în anul 2012, județul Dolj a atras subvenții agricole de aproximativ 6,51 mil. euro pentru fermierii care au fost asistați de către bibliotecile publice în completarea cererilor de subvenție. “Tedy Bear” - primul centru pentru copilul autist din Oltenia Micuții care suferă de autism din Craiova, dar și din împrejurimi, au de astăzi o nouă șansă la o viață normală. Se numește “Tedy Bear” și este primul centru pentru recuperarea copilului autist, din Oltenia, care a fost inaugurat ieri. Aflat în localitatea doljeană Cârcea, la numai câțiva kilometri de Craiova, centrul vine în sprijinul tuturor părinților care au copii cu autism și care până acum au fost nevoiți să apeleze la terapia la domiciliu, extrem de costisitoare. social / 8 eveniment . A ucis doi tineri și a fugit firi si privească înapoi