Cuvântul Libertății, iunie 2013 (Anul 25, nr. 7162-7185)

2013-06-11 / nr. 7170

Absolvenții de liceu au intrat, la începutul acestei săptămâni, în febra examenului de bacalaureat. Numai în județul Dolj, peste 5.200 de elevi susțin zilele acestea prima probă, cea de evaluare a competențelor lingvistice de comunicare orală în Limba și literatura română. Ieri, cei mai mulți dintre candidați au ieșit cu zâmbetul pe buze din sălile de examen mulțumiți de rezultatele obținute, însă au recunoscut că greul •— JIKE abia începe, iar probele de joc vor fi ¥ 113 cele scrise. Anul trecut, în județul Q. m Dolj, promovarea la examenul de ----—— bacalaureat a fost de 40.9% dintr-un total de peste 7.000 de absolvenți înscriși. ABA Jiu Intensifici activitatea de prevenire a Inundațiilor Excelența înseamnă inimă și pasiune, soare și pământ. Este istorie și cultură, memorie și inteligență. Excelența este calitate și control, înțelepciune și tenacitate, înseamnă respect și energie, tradiție și inovație. Excelența este un vis ce devine promisiune, aceeași pe care o acordăm vinurilor noastre. Astfel, când le veți întâlni aroma și savoarea veți ști că ați gustat din excelență. Aceeași care domnește în viile noastre. Din 1884. Europarlamentarii Elena Băsescu și Marian Jean Marinescu vor susține la Bruxelles drepturile românilor din Timoc Europarlamentarii români Elena Băsescu și Marian Jean Marinescu au întreprins duminică, 9 iunie, o vizită în Valea Timocului, la invitația comunității românești de acolo. Deputații europeni au transmis un mesaj de încredere și speranță tuturor românilor timoceni că situația drepturilor care ar trebui să le fie recunoscute de Republica Sârbă se va rezolva în curând. Europarlamentarilor li s-au alăturat acestui demers și parlamentarii de Diaspora, Eugen Tomac, președintele Comisiei pentru Românii de Pretutindeni din Camera Deputaților, și senatorul Viorel Badea.