Cuvântul Libertății, iunie 2014 (Anul 26, nr. 7459-7482)

2014-06-11 / nr. 7466

..tiff.v/*urr top.r U / lINCUIAL~AX@MAIL.COLPRESS.RO 16 pagini • 1 leu O tragedie de proporții s-a petrecut ieri, în comuna doljeană Poiana Mare. Doi angajați ai firmei TCIF Craiova, în vârstă de 25, respectiv 47 de ani, care efectuau lucrări de canalizare și intraseră într-un șanț de peste 2,5 metri adâncime, au fost surprinși și îngropați sub un mal de pământ, încercând să-i salveze cât mai repede, unul din colegi a urcat în excavator și a scos pământul din șanț cu cupa, însă l-a decapitat pe tânărul de 25 de ani. Celălalt bărbat a scăpat și a fost adus la Spitalul Clinic Județean de Urgență Craiova cu elicopterul SMURD, rămânând internat sub supraveghere de specialitate. Atât reprezentanții ITM Dolj, cât și polițiștii, fac cercetări în cauză. de GABRIEL BRATU-MIR -O să vezi, Popescule, că în piață or să aducă și urzici din Spania. N-ar mai fi multa vreme până la ceasul secerișului grâului, poate cea mai mare bogăție a Doljului, cum am tot spus, în anotimpul verii. Văzute în aceste zile, lanurile de grâu etalează, cum nu e cu putință, forță și frumusețe. Sugerând un fabulos zăcământ inepuizabil, grâul e un dar care răsplătește truda. Și competența profesională. A celor care l-au pus în pământ, îndoiți în privința oricărei nădejdi. Și școala multora e lanul de grâu. actualitate 3 Craiovenii încercați cu înci o zi^-căldură... S-a dat startul examenului de bacalaureat! Absolvenții de liceu au intrat de ieri în febra examenului de bacalaureat. Numai în județul Dolj, peste 4.400 de elevi susțin zilele acestea prima probă, cea de evaluare a competențelor lingvistice de comunicare orală în Limba și literatura română. Cei mai mulți dintre candidați au ieșit mulțumiți din sălile de examen, însă au recunoscut că greul abia începe, iar probele de joc vor fi cele scrise. Anul trecut, în județul Dolj, promovarea la examenul de bacalaureat a fost de 47,10%. Brasil de fotbal a Brazilia mai este