Cuvântul Libertății, februarie 2016 (Anul 28, nr. 7960-7984)

2016-02-01 / nr. 7960

J)|rt-caBdldaM.pertBi itlBtailaydfcdMMLHÜIIBJBlllBi Opt candidați șiau depus candidaturile pentru funcțiile de decan ale celor patru facultăți din cadrul Universității de Medicină și Farmacie din Craiova: Facultatea de Medicină, Facultatea de Medicina Dentară, Facultatea de Farmacie și Facultatea de Moașe și Asistență Medicală. Săptămâna aceasta, până la data de 5 februarie a.c. candidaturile vor fi validate de consiliile facultăților. Apoi, decanii sunt selectați prin concurs public organizat de rectorul Universității de Medicină și Farmacie din Craiova. OFF-uri de GABRIEL BRATU-MIB - De ce spui, Popescule, că politicienii noștri nu fac nimic? Ei ne-au adus pe ultimul loc în Europa. Dacian Cioloș - premierul cu puține “greșeli personale” Astăzi premierul Dacian Cioloș are anunțate întâlniri la Vila Lac cu liderii partidelor parlamentare, pentru a discuta și conveni eventual pe tema modificării legislației electorale, în contextul în care PNL face presiuni susținute. Câștigă teren în spațiul public ideea cu alegerea primarilor în două tururi, chiar dacă PSD amenința cu... boicotarea acestora, o formulare teribilistă, ceea ce nu se va întâmpla. Resemnarea social-democraților este în schimb acompaniată de participarea separată a UNPR... cererați pentru furturi . Bugetul Craiovei este mai sărac cu 50 milioane de euro Deși, la prima vedere, bugetul Craiovei din acest an este mai mic cu peste 200 milioane de lei, echivalentul a 50 milioane de euro, autoritățile spun că, de fapt, este mare cu 40 milioane de lei decât în 2015. Cele peste 200 milioane de lei, care nu se mai regăsesc acum în vistieria orașului, sunt fonduri europene care s-au epuizat, fiind deja accesate, iar cele 40 milioane de lei sunt bani suplimentari care vor fi colectați la buget din plata amenzilor neîncasate și din taxele noi impuse de actualul Cod Fiscal. lin pictor al Craiovei la București. Aurel Petrescu