Cuvântul Libertății, iunie 2016 (Anul 28, nr. 8062-8086)

2016-06-25 / nr. 8082

„Britain First” - Marea Britanie înainte de toate, clamează suporterii lui „Brexit”. în realitate, renunțarea la UE, prin referendum, marchează un alt început. Adio Regatul Unit Scoțienii care au votat 62% pentru Europa, adică rămânerea în UE, își vor dori independența după 5 secole de dominație engleză. La rândul lor, irlandezii își vor dori reunificarea, fie și cu acceptul Bruxelles-ului. Glorioasa Londră se vede lovită, în prestigiul său de metropolă financiară, de al său Iago shakespearian, Boris Johnson, devenit un oportunist tribun al unui popor fără repere. „Brexitul” este o victorie a la Pyrrhus. Euroscepticii drapați cu drapelul național exultă. Nigel Farage, în exaltarea sa, clamează tot felul de banalități, ca să nu le spunem prostii. Churchill dorea o lărgire a continentului, dar optând pentru „Brexit” majoritatea alegătorilor englezi (52%) au demonstrat o altă viziune. Premierul David Cameron și-a anunțat deja demisia în perioada următoare. Iemi, lira sterlină s-a devalorizat puternic pe piața interbancară, bursele au intrat în zona de turbulență majoră, prețul petrolului s-a dus sub 50 de dolari banilul. Pe termen scurt se vorbește de o catastrofă economică și financiară, o replică de amploarea falimentului Lehman Brothers. Consecințele economice, doar unele anticipate, încă nu s-au dezlănțuit de cele politice nu se vorbește. Unii ani seMținea OFF-uri Recomandările DSVSA Dolj pentru evitarea apariției toxiinfecțiilor alimentare în perioadele caniculare în sezonul cald crește riscul alterării alimentelor și, implicit, al apariției de toxiinfecții alimentare și de aceea este bine să fie respectate câteva măsuri simple, dar foarte eficiente. Direcția Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor Dolj recomandă populației ca, în perioadele cu temperaturi ridicate, să acorde o mai mare atenție modului în care păstrează sau prepară alimentele și locurilor de unde acestea sunt cumpărate.  Când văd unii politicieni, zic, Popescule, că e nemaipomenită zicala: “Prost să fii, noroc să ai!” Structura anului școlar 2016-2017, în dezbatere Ministerul Educației Naționale și Cercetării Științifice a lansat în dezbatere publică proiectul de ordin de ministru privind structura anului școlar 2016- 2017, una dintre schimbări fiind extinderea programului „Școala altfel”. Potrivit proiectului, acesta va avea o durată de 8 zile și două etape distincte: la începutul anului școlar (12- 14 septembrie) și în interiorul anului școlar, pe durata a 5 zile consecutive, la alegerea unităților de învățământ. Tânără ln stare firavă după ce a ost accidentată pe trecerea de pietoni eveniment / 4