Cuvântul Libertății, septembrie 2016 (Anul 28, nr. 8139-8164)

2016-09-15 / nr. 8151

Ambasadorul S.U.A. la București, Excelența Sa Hans Klemm: „Doar două steaguri sunt importante pentru mine: al României și al Statelor Unite” Ambasadorul S.U.A. la București, Hans Klemm, a declarat ieri-seară, la Craiova, cu ocazia prezenței la Biblioteca Județeană „Alexandru și Aristia Aman” - secția American Corner, că pentru Excelența Sa două steaguri sunt importante: al României și al Statelor Unite ale Americi. Parteneriatul Strategic dintre S.U.A. și România este unul foarte solid, susține diplomatul american. Există o colaborare foarte bună între instituțiile de aplicare a legii și instituțiile militare, iar economic exemplul Ford poate fi cel mai bun răspuns. sv OFF-uri de GABRIEL BRATU-MIE - M-am dus la spital să-l vizitez pe Popescu, dar văzând-o pe doctorița care-l trata m-am îmbolnăvit. SCDA Șimnic. Ion „Helu” Șerban vrea pământ la marginea Gherceștiului! Războiul atleților imobiliari din Craiova, dus împotriva terenurilor administrate de SCDA Șimnic, este vechi și chiar dacă n-a făcut, încă, o sută de ani, nu este exclus să atingă această cifră rotundă. Până acum, directorul SCDA Șimnic, dr. Constantin Găvan, a rezistat cu temeritate, “pe baricade”, opunându-se destructurării Stațiunii de Cercetare Agricolă, una din puținele care au mai rămas în viață. I actualitate 5 Conferința națională de chirurgie toracică, ncftentieră la Cri Depresia, boala ascunsă a sufletului „Impactul ei asupra psihicului este devastator” Este una dintre cele mai răspândite afecțiuni din întreaga lume. Poate lovi pe oricine și, în următorii patru ani, va deveni principala cauză de dizabilitate. Deși există tratamentul necesar, doar un sfert din cei afectați se adresează specialiștilor. Depresia, căci despre aceasta este vorba, afectează mai mult femeile decât bărbații. Stimă de sine scăzută, energie cu mult diminuată, sentimente de vinovăție, inutilitate sau pesimism și tristețe persistentă sunt câteva dintre simptomele depresiei. interviu / educație 8 Studenții Universității din Craiova, așteptați în condiții bune în spațiile de cazare