Cuvântul Libertății, septembrie 2017 (Anul 29, nr. 8435-8460)

2017-09-01 / nr. 8435

Premii-Dentru-elBvele-de-nota-ÍO-din-Doll Ieri, în cadrul unei festivități organizată la sediul Inspectoratului Școlar Județean Dolj, au fost premiate cele patru eleve care au obținut nota maximă la Bacalaureat, în sesiunea din vară. Două dintre ele au luat „zece” din prima încercare, celelalte, după contestație. Pe lângă premiul în bani oferit de Guvernul României - 3.000 de lei, s-a adăugat și o recompensă de 1.500 de lei, oferită de Consiliul Județean Dolj. Cu alte cuvinte, performanța este la ea acasă. - A venit toamna Popescule, o să dispară iarba, dispar frunzele, dispar minijupele... Podul Calafat - Vidin: Cooperarea românobulgară este bună, sincopele în traficul ...îs», »...adese. Ultima informare a Inspectoratului Teritorial al Poliției de Frontieră Giurgiu sună simplu, ca și cele precedente: ’’Societatea comună româno-bulgară ’’Danube Bridge Vidin - Calafat ad Bulgaria”, care administrează podul Calafat - Vidin, anunță că, la datele de 4 septembrie a.c., între orele 13.00-15.00, 7 septembrie a.c., între aceleași ore, și 8 septembrie a.c., în intervalul orar 9.00 - 11.00, circulația, în ambele sensuri, pentru toate vehiculele va fi întreruptă, pentru lucrări de întreținere și reparație... actualitate 2 Comuna Ostroveni, pregătită de marea sărbătoare Olteanul care a vrut să mituiască doi polițiști doljeni cu 800 de lei rămâne în arest la domiciliu Judecătorii de la Tribunalul Dolj au prelungit arestul la domiciliu pentru bărbatul de 54 de ani, din județul Olt, trimis în judecată de procurorii Parchetului de pe lângă Tribunalul Dolj, la începutul lunii iulie, pentru dare de mită. Olteanul a fost prins pe 24 iunie a.c. încercând să mituiască doi polițiști doljeni cu 800 de lei pentru a nu i se întocmi dosar penal întrucât fusese prins cu lemne pentru care nu avea documente, iar dosarul este acum analizat în camera preliminară a instanței. eveniment / 4 Discuții pe marginea banilor necheltuiți