Cuvântul Libertății, septembrie 2017 (Anul 29, nr. 8435-8460)

2017-09-15 / nr. 8447

Polițiști din cadrul Serviciului de Investigare a Criminalității Economice de la Inspectoratul de Poliție Județean (IPJ) Dolj, împreună cu doi inspectori din cadrul Direcției Sanitar-Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor (DSVSA) Dolj au făcut, ieri, o serie de controale la comercianții din Calafat și Băilești, în cadrul unei acțiuni vizând preveniriea evaziunii fiscale din domeniul comercializării produselor din carne, dar și din categoria legume - fructe. Pentru neregulile constatate oamenii legii au aplicat amenzi de peste 124.000 lei și au dispus confiscarea a 395 kg carne și peste 360 kg legume - fructe, valoarea acestor bunuri depășind 4.300 lei. OFF-uri de GABRIEL BRATU-MIR - Zicala aia “Ai carte, ai parte ”, e valabilă numai în poker, că-n politică ai parte și fără carte. Cum se propagă un... neadevăr! Un cotidian francez, de referință, consacră un articol „rytter românesd” pe Marea Neagră - mai nouă - a imigranților, care ar fi ignorat până acum penetrarea teritoriului UE, prin această zonă, România nefăcând parte din spațiul Schengen. Punctul de plecare al articolului este interceptarea de garda de coastă română, în noaptea de 12 spre 13 septembrie a.c., a unui vas având la bord 157 migranți, din care 56 copii.Marca era agitată, cu valuri de 2-3 metri înălțime. Toate persoanele se aflau întro situație periculoasă, existând riscul înecării lor”... actualitate / 2 > actualitate 3 Ford a oficializat debuturile publice ale celorlariții ai gamă gufi propria .t** Care va fi nivelul subvențiilor agricole din acest an Ministerul Agriculturii a publicat pe propriul site un proiect de lege în care prezintă cuantumurile subvențiilor pe care le vor încasa fermierii pentru Campania 2017. Potrivit acestui document se propune cuantumul plăților directe în sectorul vegetal, prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre și se acordă pentru anul de cerere 2017, ca mecanisme de susținere a producătorilor agricoli, prin aplicarea următoarelor scheme : a) schema de plată unică pe suprafață;... dezvoltare rurală / 5 cultură 6 Tudor Gheorghe va concerta la Craiova pe 9 și 10 octombrie