Cuvântul Libertății, septembrie 2018 (Anul 30, nr. 8727-8747)

2018-09-26 / nr. 8745

Termoizolarea Spitalului de Boli fluctioase, la votul consilierilor A fost prezentat președintele Biroului Electoral Județean Dolj, pentru Referendum  V In cadrul Colegiului Prefectural, la desfășura în zilele de 6 și 7 octombrie, ședința lunară ținută ieri, a fost prezen- Este vorba despre judecătorul Cristian tot președintele Biroului Electoral Jude Nicolae Iliescu, de la Tribunalul Doljțean, pentru Referendumul care se va CRISTI PĂTRU Primăria Municipiului Craiova Spitalul Clinic de Boli Infecțioase „Victor Babeș” din Craiova va fi izolat termic. Amenajările din interiorul spitalului, făcute de municipalitate, vor fi continuate astfel cu cele la partea exterioară, printr-un proiect european a cărui valoarea totală este de peste 20.000.000 de lei. Consiliul Local Municipal INTRAM aminis cA ZIUA PERSOANELOR VÂRSTNICE 29 septembrie 2018 10.00-14.00 Concursuri de șah și table Cursuri de dans 29 septembrie 2018 18.00 - Mni de VM éka Parcul Nicolae Romaneștii Spectacol de dans susținut de Baletul Operei Române Craiova 1 octombrie 2018 19.00 - «hnioiki QHenls Concert simfonic Pentru concertul de la Alarmonica - invitațiile se ridică de la agenția Marmonicii La Siliștea Crucii se fură, la Giubega se prind autorii Polițiștii Secției 6 Poliție Rurală Giubega au avut activitate intensă, în ultimele zile. Astfel, pe 24 septembrie, oamenii legii, împreună cu specialiști ai firmei care asigură serviciile de furnizare a energiei electrice în zonă, au depistat un bărbat în vârstă de 33 de ani, din comuna Siliștea Crucii, care era racordat ilegal la rețeaua electrică de distribuție, prin intermediul unei instalații clandestine, confecționată artizanal. Pe numele acestuia, polițiștii au întocmit dosar penal pentru comiterea infracțiunilor de „furt de energie electrică și executarea sau folosirea de instalații clandestine, în scopul racordării directe la rețea sau pentru ocolirea echipamentelor de măsurare”. La data de 21 septembrie, polițiștii din Giubega au fost sesizați de un bărbat în vârstă de 50 de ani, din Siliștea Crucii, că locuința sa, la care venea ocazional, a fost devalizată, dispărându-i mai multe bunuri. In urma cercetărilor, a fost descoperit, pe 24 septembrie, autorul, un tânăr de 19 ani, din localitate, pe numele căruia a fost întocmit dosar de cercetare penală, pentru comiterea infracțiunii de „furt calificat”, o parte din bunuri fiind restituite părții vătămate. glusn