Cuvântul Libertății, iunie 2019 (Anul 31, nr. 8909-8927)

2019-06-25 / nr. 8924

CSM. Grupul celor 7 Furtuna a făcut ravagii în Dolj, duminică seara! Inspectoratul pentru Situații de Urgență „Oltenia” al județului Dolj a fost nevoit să intervină, împreună cu Serviciile Voluntare pentru Situații de Urgență (SVSU), în mai multe cazuri, în județ. Astfel, au căzut copaci care au avariat 20 de autoturisme sau au blocat căi de acces. De asemenea, în cartierul Craiovița Nouă, acoperișul unui bloc a căzut, lovind mai multe mașini parcate. SVSU au acționat în 12 localități, degajând carosabilul de cocopilul tău ce face în vacanță, înscrie-l la atelierele creativ-c ceative de la Muzeul Olteniei Dacii căzuți: Băilești, Caraula, Predești, Lazu, Sopot, Melinești, Brabova, Rojiște, Tunarii Vechi, Vârtop, Sârsca și Terpezița. Nu s-au înregistrat victime, ci doar pagube materiale. De astăzi, Administrația Națională de Meteorologie, prin Serviciul Regional de Prognoză Oltenia, anunță instabilitateitmosferică temporar accentuată,preponderență în regigiile, sudice, estice și le. „Vor fi perioade care se vor semnala kerse, ce vor avea și caracter torențial, frecvente Program de vară pentru copiii craioveni din învățământul preșcolar descărcări electrice, intensificări ale vântului, vijelii și căderi de grindină. în ceea ce privește zona noastră, suntem, până mâine dimineață (n.r. - azi), sub informare, dar se pare că disconfortul termic se va accentua treptat, iar indicele temperatură umezeală va atinge și depăși ușor pragul critic d 80 de unități, mai ales în zona de sud a regiunii”, precizat Nieta Colan, meteorolog în cadrul Servciului Regional de Prognoză Oltenia. CRISTI PĂTR V