Dimineaţa, noiembrie 1916 (Anul 13, nr. 4554-4569)

1916-11-03 / nr. 4554

! i evita orice contact cu bolnavul, cu putul sau cu rufaria bolnavului, cu vasele, mîncările sau apa de care s’a servit și nu se va întrebuința privata în care s’a vărsat defecțiunile sale. Acei cari vin în contact cu persoane suspecte, cu aglomerațiuni de oiameni venind din regiunile bîntuite, personalul gărilor trenurilor, polițiea salvărei, primărie, hotelurilor, spitalelor, etc., precum și cari vin în contact cu proveniențe suspecte, rufăria murdară, zdrențe, materii uzate vor face bine să se prezinte pentru a fi vaccinate împotriva holerei. Pînă la alte dispozițiuni persoanele cari vor dori a fi vaccinate se vor adresa de la orele 8—10 dimineața, în acest scop, la unul din cele 9 dispensări, comunale cari sînt următoarel : Dispensarul No. 1 str. Fierari 7, dispensarul No. 2, șos. Ștefan cel Mare No. 228. Dispensarul No. 3 b-dul Pacde Protopopescu, No. 140, ,Dispensarul No. 4 str. Turturele, No.2. Dispensarul No. 5 ,str. Tăbăcari ,No. 78, Dispensarul No. 6, str. Sabinelor colț Uranus, Dispensarul No. 7,istr. Sabinelor colț cu Uranus, Disspensarul No. 8 str. Berzei, No. 41 colț cu Știrbei-Vodă- Dispensarul No. 9, str. General Cernat No. 2 sau la seriviciul sanitar al gării, sau la Institutul bacteriologic (V. Babeș) data oele 5—7 seara. Primar: EMIL C. PETRESCU Delegatul guvernului Profesor,Dr. V. Babeș Prefect: G. CORBESCU Medic-șef al Capitalei dr. C. ORLEANU Panim ostașii noștri DONAȚIUNI FĂCUTE ATELIERULUI ORGANIZAT DE COMITETUL CONSTITUIT DE MINISTERUL AGRICULTURII ȘI DOMENIILOR PENTRU AJUTORAREA SOLDAȚILOR ȘI MOBILIZAȚILOR . D. I. A. Dobrovici, membru în consiliul Casei pădurilor, donează diurna ce i se cuvine pe tot timpul câm va dura războiul ; d. Director al ziarului „Adevărul“ 10 kg. lină; d-na Matilda Aureliu Iorga, 100 perechi ciorapi de lină; d. G. Ciu,Chinescu, inspector silvic, 20 perechi ciorapii de lină; d-na Ana Petrescu, 2 perechi ciorapi de lină; d-na Matilda Rădulescu, 4 perechi pantofi de postav; d-na Elena Tănăsescu, una perechi foarfeci; d- N. Razu, lei 6; d-na Maria C. Ionescu, 6 perechi ciorapi de lină; d. I. Popescu, sub-director, două flamele și una perechi de pantaloni de flanelă; domnul G. Mărculescu, 1 cămașe, 1 pereche pantaloni, și o pereche ciorapi de lină; d-na Zoe P. Secăreanu, 4 kigr. lină; d. M. Ionescu, directorul Sindicatului agricol (Craiova), lei 20; id. I. Georgescu, șef de serviciu, 2 cămăși și 2 perechi pantaloni uzați; d- Gh. Brezeanu, inginer, 1 cămașe și 1 flanelă uzată;d. Gh. Stănescu, sub-director, 2 cămăși, 2 perechi pantaloni uzați și un saco uzate; d. Anghel Ștefănescu 2 perechi ciorapii de lină. DIN IAȘI PENTRU EROII IAȘULUI IAȘI, 30 Octombrie. —" Biserica grandioasă Sf. Spiridon a fost azi prea mică pentru a cuprinde toată elita, venită să asiste la comemorarea morței eroice a tinerilor sublocotenenți Octav Tomida și Eugen Antonescu. Serviciul religios a fost oficiat de arhiereul Antim, însoțit de clerul bisericei. In timpul serviciului corul a executat un armonios concert religios. După predica pioasă a arhiereului, a vorbit d. Mîrzescu, primarul orașului rostind o cuvîntare mișcătoare, relevând bravura tinerilor eroi a căror nume va rămînea pe veci scumpe. Cuvântarea aceasta a înălțat toate sufletele. Au mai vorbit avocații Pogonat Banta« și Osvald Teodoreanu. Părinții dezolați au dat dovadă de o mare tărie de suflet,ceea ce a dat comemorărei caracterului unei înălțătoare serbări patriotice. ECONOMICE Ministrul domeniilor, d. Al. Ion Stantinescu, primind pe doctorii Mastolescu și Kosmovici, ca delegați ai societăței viticole, le-a promis că în curînd va reîncepe negoțul cu vinuri INAUGURAREA ORFELINATULUI „REGINA MARIA“ IAȘI. 31 Octombrie.— Azi de dimineață s-a inaugurat orfelinatul „Regina Maria“. A asistat elita lașului Prințesa Sturza, într’o frumoasă cuvântare, mulțumește suveranei, mitropolitului și primarului pentru concursul dat în această operă. A răspuns primarul Mîrzescu relevând imporanța noiei instituțiuni caritabile. DONAȚII D. ministru Al. Constantinescu, în Vizitele făcute, a donat:: 600 lei orfelinatului ..Regina Maria“; 3000 lei cantinelor populare; 2000 lei cantinei evreilor pământeni și 1000 lei „Reuniiunei femeilor române“. DIVERSE Datorită unei inițiative particulare, dar care era în gîndul tuturora, de mîine, toate casele ieșene vor fi împodobite cu steaguri ruse. De altfel oaspeții sînt obiectul simpatiei întregeî .populațiuni—Dan Cei cari imploră ajutor In stradă Horel No. 15 se află în suferință un biet eto, Ion Olteanu greu rănit de bombele inamice. Soția lui și 3 copii mici apelează la caritatea publică fiind, lipsiți de Strictul nece.«»)' TRUPA PLOTONIERII : Florea Nicolae, reg. 25 inf; Mihalcea Ștefan, reg. 53 inf. SERGENȚII : Oprea Marin, reg. 4 inf; Bosînceanu Gheorghe, reg. 25 inf; Scobar Constantin, reg. 25 inf.; Ciupitu Stan, reg. 28 inf.; Popescu Nicolae, reg. 85 inf; Hangu Ion, reg. 35 inf; Neagu Ion, divizia coloanei de munițiuni mixtă No. 5. CAPORALII : Marin Floria, Meculescu Nicolae, din reg. 4 inf; Chiper Gheorghe, reg. 13 inf.; Vlase Vasile, reg. 25 inf.; Avramcu Badea, reg. 48 inf; Blănaru Petru, Tancu Dumitru, din reg. 53 inf; Manolache Grigore, reg. 56 inf.; Gheorghe Dumitru, reg. 80 vii; Moldoveanu Vasile, reg. 85 iif.; Casapu Alexandru, reg. 80 vii SOLDAȚII: Creangă I., Călin Gh., Popa G.Ghe, Tudorache Nicolae, Cristea Gheorghe, Miron Voicu, Martin Constantin, toți din reg. 4 vii; Udaci Nicolae, Timofte Năstase, Ilie Simion, Neamțu D., Ghișchiman Lupu, Horoga; Eimanoil, Nistrate Varlam, Roș Gheorghe, Petran Vasile, toți din reg. 13 inf; Lupan Androne, Căruntu Constantin, Cernea Ion, Grosu Ion, Strejeru Anton, Olteanu T., Burghelea Ion, Ignat Vasile, toți din reg. 14 inf.; Chiriță Ion, Ursache Nicolae, Gaiță Gheorghe, Iancu Simion, Georgescu Mihai, Marcovici Meer, Buicu Petre, Dacu T., Sotir Artine, toți din reg. 25 inf.; Budica Ion, Cărbunaru Stancu, Boțogan Iancu, toți din reg. 28 inii; Iftodi Constantin, Bîrjovanu Gheorghe, Dan Constantin, Săcăleanu Constantin, Nicolau Constantin, Marian Vasile, Constantinescu I., Lupescu Vasile, Crăciunescu P., Florea Ion, German D., Gafon Simion, Broșteanu C., Covrig Grigore, Corbeanu G., Huțanu Petre, Zait Chiva, Căuș Gheorghe, Chioșcan Panaite, Lupu S. Herșcu, Budeanu Mihai, Bălașa Ion, Lespedeanu Gh., Ursu Florea, Perlu Iosub, Matei Dumitru, Caracaș Gheorghe, toți] din reg. 53 inf.; Manta Dumitru, Rotariu T., Lostun C., Lohian P., Olariu €. I., Daimbu P., Cigolea Ilie, toți din reg. 56 inf.; Maur Ion Sidarbey, Georgescu Marin, Ungureanu Matei, Croitoru Stan, Gunes Ion, Ispas Const, toți din reg. 80 inf., A. Lupei D., Pirchiu Vasile, Iosif Ilie, Nechita Nicolae, Agache Ioan, Vornicu C., A. Ionesei I., Munteanu Gheorghe, Alexandru D., Pădurarui Nicolae, Iamandi I., Tăbăcaru Vasile, Darie Gheorghe, Hurmuz N. lord., Bocăneț Mihai, Ungureanu D., Lăzăreanu Vasile, Buftea Vasile, A. Sofiei Vasie, toți din reg. 85 inf.; Butinaru Ion, reg. 27 art.; Spiridon Dumitru, Safta Vasile, Nănău Const., Nedelescu P., toți din reg. art. călăreață; Lázár Nicolae, ambulanța div. XV. Răniți pe cîmpul de luptă OFIȚERI Generali Basarabescu Grigore, comandamtul diviziei II cavalerie. Maiori De rezervă: Drăguțescu loan, reg. 43 inf.; Iorgulescu loan, reg. 81 inf. Căpitani Activi : Petrescu Gheorghe, reg. 42 inf.; Mihăilescu Gheorghe, reg. 46 inf.; Săndulescu Gheorghe, reg. 72 inf.; de rezervă Dimitriu Panait, reg. 5 inf. Locotenenți Activi: Marinescu Gheorghe, reg. 5 vnf.; Marinescu N. Alex., reg. 5 inf.; Ștefănescu Ștefan, reg. 40 inf.; Mladinovici Ioan, reg. 40 inf.; de rezervă : Paraschiv Grigore, reg. 23 inf.; Iorgu. Grigoriu Gh., reg. 77 inf.; Sublocotenenți Activi : Atanasiu P. Cristea, reg. 46 inf.; Drăgănescu A. Aurel, reg. 73 inf.; Sărățieanu T. Romulus, reg. 16 inf.; de rezemă: Dănilă M. Constantin, reg. 18 inf.; Câmpeanu M. Vasile, reg. 5 vnf.; Castriș G. Teodor, reg. 6 inf.; Gheorghiu S. Ivan, reg. 5 inf; Batoc Alexandru, reg. 12 inf.; Stoian Marin, reg. 26 inf; Dobrinescu G. loan, reg. 26 inf.; Ion G. Vasile, reg. 27 inf.; Penciulescu M. Edgar, reg. 20 inf.; Duțescu G. Gheorghe, reg. 30 inf.; Vineș Valeiriu, reg. 33 inf; Popescu Mihail, reg. 37 inf.; Georgescu D. Victor, reg. 42 inf.; Rădulescu V. Gheorghe, reg. 46 inf.; Georgescu M. Gheorghe, reg. 62 inf. Nicolau Gheorghe, reg. 63 int. Dragomir F. Constantin, reg. 73 inf. Bratu N. Nicolae, reg. 74 inf.; Enculescu Petre, reg. 81 inf. ELEV PLOTONIER Jugănaru N. Dumitrul, reg. 48 inf. EROU NOȘTRI S LISTELE de fierberi Lista Mo. 62 Sergenți Morți pe cîmpul de luptă OFIȚERI CĂPITANUL ACTIV Nisipeanu Remus, regi. 28 inf. SUBLOCOTENENȚII : Activ Andreescu T. Ion, reg. 28 inf.; de rezervă : Mucenic Gheorghe, reg. 13 inf. Mărculescu Aurelian, reg. 20 inf.; Mateescu Anastase, reg. 28 inf. Caporali Penescu Const., Constantin Const., din reg. 5 inf.; Bălan lom, reg. 12 inf.; Nicolescu Ion, reg. 32 inf.; Vornicu Andronie, reg. 35 inf.; Stanici Ion, reg. 26 inf.; Mihai Ion, Milea Șerban, Moțoiu Constantin, Bercescu Duimitru, toți din reg. 44 inf.; Bokko Alexandru, reg. 46 inf.; Duțu Vasile, reg. 47 inf.; Moldoveanu Nicolae, Diceanu Constantin, din reg. 49 inf.; Ploștinaru Dumitru, Boroșteanu Iosif, Mogoșanu Nicolae, Cilica Dumitru, Ivan Năstase, Tofan Ivan, Costea Ioan, toți din reg. 67 inf.; Naum Ștefan, reg. 58 inf.; Chiumsehi Ștefan, Panduru Constantin, Dincă Ion, Joița Constantin, Pleșea Dumitru, Stoichița Nicolae, toți din reg. 57 inf.; Drăguț Ion, reg. 58 inf.; Drăgșan Dumitru, reg. 60 inf.; Diaconu Petre, reg. 66 inf.; Petrea Tudor, reg. 64 inf.; Duțulescu Vasile, reg. 70 inf.; Ciutan Matac, reg. 72 inf.; Popescu Dumini reg. 7 art.; Coman Dumitru, din divizionul de art. de munte, Popa Ion, din batalionul I pionieri; Gheorghe Ștefan, C. V. A. Ion Constantin, Fulga Gheorghe, din reg. 1 vin.; Rică Nicolae, Năstase Dumitru, Tofan Ioan, Gencaru Const., toți din reg. 5 vin.; Buzaria Cristea, reg. 9 vin.; Borcea Dumitru, reg. 10 vin.; Sogor Nicolae, reg. 2 inf.; Măndulschiu Anghel, reg. 6 inf.; Buzoianiu Ion, reg. 7 inf.; Georgesicu Dumitru, Boțescu Dumitru, din reg. 18 inf.; Oncica Petre, Popa Gheorghe, din reg. 19 inf.; Băețelu Anghel, reg. 20 inf.; Alexe Alexandru; Gheorghe P. Ion, din reg. 21 inf.; Zahiu Anton, reg. 23 inf.; Iosifoiu Ion, reg. 30 inf.; Cruțam Barbu, reg. 31 inf.; Vișan Ștefan, reg. 32 inf.; Marin Miciu, Nedelciu Gheorghe, Heiițog Ion, Trandafir Radu, toți din reg. 33 inf.; Bizechi Petra, reg. 34 inf.; Mihalache Const., Enache Alexandru, Răducanu Const., Radu Vasile, Țăruș Grigore, Enache Ion, toți din reg. 35 inf.; Andrei Orlandea, reg. 40 inf.; Mandache Ion, Puțintelu Ștefan, din reg. 41 inf.; Rusu Gheorghe, Obislăceanu Marin, din rag. 42 inf.; Dogaru Florea, Savu Petre din reg. 43 inf. Stoian Marin, Tănasse Stan, din reg. 45 inf.; Gheorghe Voicu, Banu Constantin, Conel Constantin, Udrea Stan, Stancu St. Dumitru, toți din reg. 46 inf.; Dolgaș Gheorghe, Păun Iordache, Văluță Dumitru, Sîrbu Costică, Darie Pavel, Ceaușeanu Ion, Doctor Teodor, Coroiu Stan, Căcărează Nicolae, Șerbu Ilie, toți din reg. 50 inf.; Gutunoiu Gheorghe, reg. 52 inf.; Anghițoiu loan, Zestran loan, din reg. 58 inf.; Țîncu Vasile, Nicolae Constantin, Dumitru B. Dumitru, toți din reg. 61 inf.; Bărdigaru Gh., Constantin D. loan, Iordache Dumitru, Arsene Dumitru, Matei loan, Savu Dumitru, loan Calofir, Ilie Constantin, Dumitru Dumitru, Mihaiu Gh., Pelimuș Troian, Pătrașcu Cristea, Ungureanu Ilie, Ungureanu Ion, Ioniță Const., Zamfir Const., Slănină Stoian, Tătaru Alex., Anghel Marin, Iordache Marin, Ilie Feraru, Voicu Matei, Oancea Radu, toți din reg. 62 inf.; Dinu Costache, Nicolae Tudor, Gheorghe loan, toți din reg. 63 inf.; Gheorghe Simion, Gumai loan, Lehaduș Const., Avram Năstase, toți din reg. 64 inf.; Nica Tudor, Balașu Dumitru, Marin Marin, toți din reg. 66 inf.; Nedelea Dobre, Tudor Neagu, din reg. 68 inf.; Petre Nicolae, reg. 70 inf.; Dan Ion reg. 71 inf.; Toncu Gherghe, Cioacă Nicolae, Dușmănescu Nicolae, Dulghera Ștefan, toți din reg 72 inf.; Lizeanu Gh., reg. 73 inf.; Nicolae Iordache, Culea Ion, Călin Iacovache, Bonahar Ismail, Ahmed Osman, Zovre Ableș, Ahmed Asap, Mehmed Regele, Tarcea Nicolae, toți din reg. 74 inf.; Vasile Petre, Gheorghe C. Crețu, din reg. 80 inf.; Păun Radu, Aciu Ioan, Marin Marin, toți din reg. 82 inf.; Petrescu Chiriță, Oprișan Dumitra,Florea Stanciu, Zăgănescu Costică, Badiu Costache, Duță Nicolae, Benu Nicolae, Vasile Toma, Puiu Marin, Drăghici Păun, Borodea Tudor, toți din reg. 83 inf.; Comănescu Pavel, Ciubotara Mihail, din reg. 86 inf.; Popa Ion, Ciolac Ion, Satu Grigore, Cepoș Nicolae, Iorga Iosif, Bojica Ion, toți din reg. 1 grăn.; Ion Chiriță, divizionul art. de munte; Ane Lixandrui, reg. 1 obuz.; Solacolu I. Nicolae, reg. 19 art.; Anache I., reg. 24 art.; Tiran Const., Cărare I., din reg. 2 roșiori; Rață Ion, reg. 8 roșiori; Mariică Ilie, Nicolae Mihai, Pașalega Dumitra, toți din reg. 1 călărași; Tache Dumitru, reg. 4 călăraș;i Gagiu Radu, bat. II pionieri; Aburel Ștefas, bat. III pionieri. SERGENȚII : Vlad Nicolae, reg. 4 int. Mala Mare Vasile, reg. 13 int. Cîmpeanu Gheorghe, Guriță Niculai, Porcariu Const., Bortă Gheorghe, Blaj Petru, Buianu Gavril, Irimia Dumitru, Dabija Vasile, Vornicu Gheorghe, Vaiberg Solomon, Cojocaru Andrei, Istrate Const., Maxim Vasile, toți din reg. 15 inf.; Vaisman Beră, reg. 27 inf.; Călinescu Anghel, reg. 28 inf. Rotariu Gheorghe, Stroia Gheorghe, Băiceanu Const. Baciu Gh., Matache Lazăr, Sofronie Const., Niemidia Alex., Negruți loan, toți din reg. 53 inf.; Cojocaru Gheorghe, Lincaș Gheorghe, Lavric Const., Macovei Gheorghe, Ignat Ion, Mireuță Gheorghe, Ungureanu Vasile, Murgu Ion, toți din reg. 69 inf. Cioacă Dumitru, reg. 2 roșiori. CAPORALII : Sanachisi Simion, Ocneamu Ion, Munteanu Vasile, Samachiș Ioan, Ciubotari V., Lazăr D., Bradan Ioan, Cioneag St., Băncescu Gh., Morara Gh., Luca Gheorghe, Lazar Gheorghe, Virlan M., Crăciun Gheorghe, Vasile Ion, Pietraru Constantin, Banduc Ion, Ciorsac Gheoris pi A. Urâtei Const. Dobre Andrei, Găman Constantin, Isac Eftimie, Haciuc Const., Sala Vasile, toți din reg. 15 inf; Nechita Vasile, reg. 25 inf.; Avram Nichel, Dima Nicolae, Jugănaru Ion, A. Ioanei Ion, Ardeleanu Ion, toți din reg. 27 inf.; Stifi Gheorghe, Bucătaru Nicolae, Cotovanu Vasile, Antohi Ioan, Chirilaș Ioan, Panțiru Vasile, Toma Alexandrul, Buza Gheorghe, Chiriacă I. Vasile, Panțiru Vasile, Andronie G., Codreanu, I., Nazarcu Vasile, Vlădeanu D., Hogoș Dumitra, Rusu Gh., Cortoboșiai C., Lăcătușu Vasile, Botez Gheorghe, Sandu Ion, Marcu Const., Ursache Gheorghe, Sancu Nicolae, toți din reg. 53 int. Iacob Vasile, Gheorghiță Gheorghe, Gavrileț T., Galata Ștefan, Murariu D., Ioniță Th., A. Măriei N., Bulgara G., Gheorghescu Const., Dumitrescu..., Sucilă D., Cărămidă Th., Bănărestcu Const. Burlă V., Vară Const., Vericearnu V., Suzan Vasile, Toma Vasile, Puiu Vasile, Morogheanu Florea, Talpalaru Nicolae, Maxim Dumitra, Tftodeaniu G., Baram Vasile, Gurzu Vasile, Mariciuc loan, Tabar Vasile, Cătană Dumitra, Nistor Dumitru, Tudose Anton, Purice loan, toți din reg. 69 inf.; Raicu Ioan, Nițu Florea, Luznea Const., Giuleasa D., Jianu Const., Popa Ștefan toți din reg. 2 roșiori; Zosim Nicolae, reg. 8 roșiori SOLDAȚII: Enache Ion, Anghel Ion, Uță Gheorghe, Mihalcea Florea, Predescu G., Ioniță Ion, Popescu Const, Lovrin Mitrofan, Tucan Ion, Mincu Mihai, toți din reg. 4 inf.; Iehhim Gheorghe, Bubișteanu Vasile, Alter Aizig, Belaciuc loan, Burăh, Fotie, Borneanu Ion, Díricu Simion, Constantinescu N., Ițic Froim, Ciocoiu Const., Pricop loan, Minciună G., Filip Dumitru, Apostolea Vasile, Cristescu Vasile, Grimberg Henș toți din reg. 13 inf., Murariu loan, Rusu loan, Jitariu Gheorghe, Sava Gh., Bîrjoveanu St. Papană Vasile, Vlad loan, Cojoc G., Păduraru G., Șoric Niculae, Moise Anton, Mateiaș Mihai, Sandu Gheorghe, toți din reg. 14 inf.; Oprea Ilie, Bezin Grigore, A. Tudorel Nicolae, Măzăreanu C., A. Anei Nicolae, Nastasiu Niculae, Bran Ioan, Ciobanu I., Suciu G., Merticariu Vasile, Beta loja, Munteanu Gheorghe, Sticlaru Aron, Rusu Ion, Ignat Gheorghe, A. Frăsinei Vasile, Cerner Pincu, Ciobanu Vasile, Raia Simion, Ionică M., Diaconescu M., Aron V., A. Rădencei V., Dulană V., Anastasie M., Marcu Soil, A. Savel I., Haim Ițic, Tudic Hoise, Marcu Ițg, Chetraru H., Valesăcanu V., Poloboc V., Banu C., Nahman Ilie, Enciu Vasile, Păduraru Vasile, Leiba Ștrul, Rusu D. Gheorghe, Bangan Gheorghe, Nufăr Bereu, Lehner Iosif, Strul Buium, Cuțitaru I., Sah Aron, Popa Ioan, Lungu Ioan, Borș Ioan, Mazilu Nicolae, Bălan P. N., Pătrunjel St. Nicu St. Stîngu Vasile, Teleucă G., Ciucan Petre, Grădinara G., Andreșoaie D., Spiridonescu... Panaite Nicolae, Țăranu N., Copilu Vasile, Frunză Avram, Arămia Const., Munteanu Ion, Dumitru Ion, Macovei Constantin, Lupei T., Gheorghiu V., Tătaru Vasile, Laii, Vasile, Carciuneanu C., Bucur Gheorghe, Bursuc Const., A. Todiresei Tufan, Bîrgăoanu I., Ungureanu D., Scurtuloan, Samoilă Dumitru, Bălan G., Cinstitu G., Dănilă D., Galu Gheorghe, Toma Vasile, Altar Godal, Cighir Gheorghe, Răpotică Gavril, Tudorică Const., Stavarache C., Ciche Dumitru,, Samson Vasile, Maneoaia Vasile, Axinte Petru, Christescu Anghel, Bozianu Gheorghe, Bortă Gheorghe, Filimanii N., Iosub Ilie Iosub, Roibu Petru, Filip N. Ioan, Tiliuță Vasile, Buzdug Gheorghe, Visam N., Culea Ion, Ifimie Ioan, Ioniță Grigore, Munteanu Ion, Colcă Ioan, Ungureanu Grigore, Mihai Pavel, Lăzăroiu N., Filip Vasie, Ilisei D. Pătrunjel V., Munteanu C., Tanase Ion, Humă Victor, Marcovici M., Trifan G., Ambrose Th., Zaharia Vasile, Dascălu Ion, Vranceanu C., Scutariu Vasile, Irimia Dumitru, Manoliu G., Pristavu Vasile, Popa Vasile, Bucureșteanu G., A. Marițeî, Matei Nicolae, Mănică Vasile, Dudău G., Oancea Gheorghe, Toma Vasile, Conache Vasile, Iacob Const., Nica ■ Const., Andrei Ioan, Ghiba G., Roșca Vasile, Ticu G., Martin Vasile, Teodorot Gheorghe, Murariu G., Dascălu Nicolae, Haim Iosub, Paraschiv Const., Popescu Ioan, Filip Aftamosu, Heleșteu Ioan, Brînoae Gh., Ciuraru Antal, Ifrim Vasile, Mai Mihai Anton, A. Iftimie, Vasile, Baluș Ioan, Ansenie Dumitru, Boghian Ion, Țăranu Th., Vîrlan Petru, Nostan Nicolae, Lupu Vasile, Ciubotaru Gh., Baba loader, Crețu Gheorghe, Herr t .Arifi'á&Clí Dumitru • retr 1 K inf • TNJi't-S ? „ ,— 1u.uii Miu mi..Niță Savu, reg. 26 inf.; Ionescu , Const., reg. 40 inf.; Stănescu Ion, Drăgușin Ion, Ghimiș Ioan, Comănici Vasile, Budescu Bănică, toți din reg. 44 inf.; Oprea I. Nicolae, Oprea Nicolae, din reg. 47 inf.; Nicolae Grigore, Popa Iordache, Vîlcu Dumitru, toți din regi. 49 inf.; Brindușorul Dumitru, Netreanu Ioan, din reg. 57 inf.; Voichiță Dumitru, reg. 47 inf. Soldați TRUPA TRUPA Plutoniera 3 inf. reg. 37 Major Ionescu Pană, reg. cu termeni redus Landau, inf.; Stoica Tudor, reg. 72 inf.; Nițesciu Dumitru, divizionul art. de quinta DIMINEAȚA Dispăruți OFÎȚERÎ MAIORUL ACTIV Viișoreanu Ion, reg. 1 călărași. LOCOTENENȚII DE REZERVA : Sănătescu Gheorghe, reg. 1 călărași; Dumitrescu Gheorghe, reg. 80 inf. SUBLOCOTENENȚII DE REZERVA : Pricină Ion, reg. 60 inf.; Marinescu Radu, reg. 80 inf., activ Savopol Gh. Const., reg. 1 călărași. ELEVUL PLUTONIER Bălea Victor, reg. 6 inf. tfoî, S Noetnbrie Í9ÍŐ PiDiru familia liafMer -------------))HK--------— JUPTAToriLOR face apsl la public ca sa subscrie pentru familiile celor râmași acasă. r?sS2 ® p's «redus de ajutat, multe suferinti SI ® AS* ffonduplie FAMILIEI LUPTĂTORILOR iîe deschis! o subscrip. boluS*51?a re 0 -va Îîî € h»deodată m înseta?ea r«x«spîuîu» și se înscrie în capul listei. Suma din urmă Lei 103.787.80 Următorii lucrători ajustarî din atelierele C. F. R.: Oprescu Alexandru lei 10, Radu Enache lei 10, Zugravu Gh. Ștefan Iti 7.50, Cristescu Niculae lei 5 și Iordache Niculae lei 5. Total 37.50 Sublocot. Ion Bunea, reg. 23 artilerie, loco. 50.— Persoanlul fabricei Mandrea prin d. diriginte secția de încălțăminte, loco 160.— Alex. Al. Silescu, calea Griviței 125, loco, pe luna Oct. 25.— Elena Paraschivescu, loco 10.— Const. St. Popp Catane Dolj 5.— Epitropia bisericii parohiale Sf. Gheorghe Vechi, în amintirea decedatului Dimitrie Frangulea, loce __ 200.— Total lei 107.225.30 cu Zoiman, Socianu Gavril, Popianu Emil, Corfu loan, Culai loan, Hodorogea Andrei, Ursu Grigore, Zilberstein User, Murariu Gh., Adronescu C., Mustață Gh., Florea Const, Crăciun I., Lucanu N., Irimia Afton, PopîMa Vasile, A. Văcărițe, Gh., Mocanu loa, Axinte Const, Gatană Const., Litman Ioil, Butnariu Ion, Maloș Gheorghe, Caiman David, Isac Const., Larghei Loiș, Pădureanu al., Mariai Grigore, Murariu Ion, Chiriac Vasile, Iliovici Strul, A1tăr Haim, Antochi Gheorghe, Buium Eber, Pitariu Haim, Dorința D., A. Lupului D., Sirager Pimcu, Scripcaru Ioje, Hălățeanu I., Biber Bereu, Botezatu I., Șmil Moise, Bereu Leon, Moscovici Avram, Moise Avram Todiriș, Croitoriu Meer, Nictor N., Soceanu Solomon, Herșcu Leiba, Popa Nicolae, Bobîrnac Gheorghe., Marco* vici David, Andriș Gheorghe, Morariu Strul, Munteanu V., Dumitrașcu Gh., Anghel Gheorghe, Roman Gh., Topor Gh., Ardeleanu I., Croitoru M., Stroia Ioan, Ștefan Ioan, Chelariu Gh., Ioniță Al., Rădăoaia Gh., Pruteanu Gh., Ivan Leon, Ghidei Herșcu, Urzică Dumitru, Irimia Nicolae, Lozinca Solomon, Stoleriu Gheorghe, Catz Leon, Ghingolă Harm, Zaidman Leiba, Lungu Gheorghe, Stroia Gh., A Preotesei I., Chirițescu Gh., Bordiea Gh., Pricopie Vasile, Busuioc Nicolae, Rusu Vasile, Lăpușneanu Gh., Nechifor Gheorghe, Știrbu Ioan, Racariu Grigore, Găleanu Andrei, Leiba Froim, Stoleriu Gheorghe, Ghimiș Ianoș, A Tudorei Nicolae, Chiriac Ion, A Plugăriței P., Aron T., Calman Beri, Manole Gh., Bălan Gh., Gherman Gh., Gherasim G., Mitrofan Gh., Toroniță T., Chițu Toader, Hubibaru Gh., Cojocaru Ion, A. Petroaei Al., Zubuliub Nicolae, Abramovici Lit, Machidon T., Roșu Ion, Steriță Ioan, Botorog loan, Costache Vasile, Chinariu Gh., Savin Vasile, Budală loan, Toporaș Gh., Mihăescu Vasile, Butnariu loan, Gorea loan, Gălușcă Const., Andrei Nicolae, Rusu Nicolae, Botezatu Nicolae, Nacu Const. Oprea Ion, Cojocarul D., Chiriță Pant., Steelaru Avram. tot din regimentul 15 infanterie:A Iloaei Ion, Segal Strul, Dascălu Aron, Fara Dumitru, Teslara Vasile, Gherase Gheorghe, Geleș Vasile, Popa Gh. II, Cioabă Mihail, Bulboacă Gh., Jugănașu Gh., A Gafiței loan, Abază Ioan, Chircan Gheorghe, Heșcovici Haim, toți din reg. 25 infanterie. Crima unui jandarm TIRGOVIȘTE, 31 Octombrie. — Eii noapte sergentul jandarm Maria Ion, detașat la coloana 3 subsistență, fiind în stare de ebrietate si a dus la curtea lui Ioniță Tudorache din strada Vrînceri No. 24 și a început a face scandal. Apoi, a omorît pe Ioniță Tudorache, pe femeea Anica Constantinescu a rănit-o grav în piept cu baioneta. Autoritățile anchetează. Rică Fapte lăudabile Un comitet de mai multe doamne din orașul Caracal, a predat companiilor din bat. 4, reg. 59 infanterie, următoarele: 2000 țigări tutun, 24 perechi -ciorapi de lână, 6 perechi mănuși lână, precum și alte material de reparat îmbrăcămintea. Marele cartier general serviciul intendenței) mulțumește foarte mult numitelor doamne, pentru donațiunea ce au făcut. Pentru Cantina „adeverului“ Suma din urmă lei 7.977.— Epitropia bisericei parohiale Sf. Gheorghe Vechi, în amintirea decedatului Dimitrie Frangulea, loco 200.— Atelierul de focoase de la arsenalul armatei, loco 100.— C. Diaconescu, loco 5.— Plut de rezervă Botez Casian, loco 20.— Personalul fabricei Mandrea, prin :3. diriginte, secția de încălțăminte, loco 50.— Golecția fetițelor Adelina, Olga, Clara și Margareta, din produsele unei reprezentații 12.40 Total lei 8.364.40 - --------------*m ■ 1^1-------------------- Rugăminte Cine știe ceva despre Popa Gheorghe, sergent reg. 39 inf. comp. 6, este rugat a scrie d-lui Iani Constantinidis, moșia Canela com. Căciiulați, jud. Ilfov. Rugăminte Prietenii, camarazii de arme sau cunoscuții cari știu ceva despre soarta lui,locotenentul de rezervă i Milohăilescu S. Alexandru, reg. Vasile Lupu 36, batalionul 4-lea, compania 13, care a luptat sunt rugați a scrie tot ce știu despre dînsul, soreii lui domnișoara Irina S. Miohăilescu, com. Urlați jud. Prahova. Avis La marele Restaurant Excelsior care s’a deschis de curînd în strada Academiei No. 30, lingă Cinema Amicii Orbilor sub Hotel Excelsior se mănîncă bine, curat și maieftin ca oriunde. Localul frumos amenajat cu tot confortul modern. Se oferă abonamente de 20 la sută reducere după listă. Direcțiunea La UZ9HA m @u £ Fl-LHRIT se caută muncitori nemobilizabili. Pulicațiune Pulberăria armatei „Dudești“ aduce la cunoștința moștenitorilor funcționarilor și lucrătorilor notați mai jos, morți din cauza exploziei din ziua de 27 Iulie a. c., a se prezenta grabnic direcțiunei pulberării, cu acte de identitate, pentru a li se putea acorda ajutoare, conform ordinului ministerului de război (serviciul Controlului No. 47188-916: Trandafir Gheorghe, Rădăcineanu Constantin funcționari: Chiriță Ștefan, Vasile Gh. Stoica, Ștefan Dragomirescu, Ioniță D. Ilie, lucrători; Nicolae N. Stoica mecanic; Pîrnacu Nicolae, Ilie Duitrinu, Drăgan Ion, lucrători. Direcțiunea Purgativ din fructe Cereți numai cutii sau plicuri a 2 bucăți &andalagiu original Cel mai bun și ușor fie luat din purgative Recomandat de toate somitățile medicale Mare asortiment se blănuri Carcongi, jdem, Hermină, Astrahe,Vulpi albe, gri, roși negre, Pittia și orice fel de Blanuri cu jumătate preț maieftin ca oriunde găsiți la Blănăria „PROGRESUL“ — Str. Sfinților 4 (alături de colțul din str. Colței) — Se repară orice Blănuri cu jumătate preț mai eftin ca oriunde 1