Dobrogea Nouă, aprilie 1971 (Anul 24, nr. 7034-7059)

1971-04-22 / nr. 7052

Pag. e 2a focul viu, roditor, al trăirii In chip comunist {Urmare din pag. I) . domnia bandelor de nătărăi asasini, împingerea României in războiul nefast și absurd, printre lăcătușii, au aliat strungarii, mecanicii sau tîmplarii șantierului, unii dintre cei mai hotăriți și mai curajoși potrivnici. Celula lor de partid fost una din principalele a bastioane ale luptei comuniștilor constănțeni împotriva pregătirilor de război, împotriva regimului de închisoare impus de siguranța lui Antonescu întregii vieți. Orice încercare a stăpânirii de a izola, de a o nimici cu ajutorul informatorilor și provocatorilor rămine zadarnică. Descinderea din 17 noiembrie 1940 strămută pe după gratiile lagărului „Buna Vestire“ mulți dintre conducătorii luptei. Șantierul continuă să acționeze în spiritul cuvîntului de ordine al partidului. Seamănă cu o falangă de foc in care luptătorii află în strângerea mulurilor unicul mod demn și real de a se apăra pe ei înșiși. Un sudor și un arămar reușesc să taie tubul de aerisire al tancului de benzină de pe unul din pontoanele germane destinate transportului de trupe. Alți luptători împotriva morții greșesc intenționat montarea postamentelor de amplasare a tunurilor pe navele comerciale „Ardealul" și „Suceava“, marangezii și dulgherii sparg doagele de gaiaj pe care sunt obligați să le monteze la axele principale ale elicelor canonierelor „Locotenent Dumitrescu“, „Nătuca“, ..Zmeul“. Se montează defectuos supapele de siguranță de la căldările distrugătoarelor „Mărăști" și „Mărășești“, cuzineții de sprijin ai axelor de elice la „Maria“ și „Ferdinand“. E deteriorată cu sodă caustică strecurată in soluția de decrustare a cazanului nava germană de război „Lola“, o flacără de sudură taie centura magnetică a lansatorului de mine „Murgescu”. Spumegind de neputincioasă furie, siguranța procedează din nou la o arestare masivă. Deținuții sunt supuși unor torturi bestiale. Tribunalul militar plouă cu condamnări la moarte și la muncă silnică. Dar aici, pe doc, in ateliere lupta continuă cu aceeași intensitate. Și în zilele fierbinți ale lui august 1941, foștii asupriți ai șantierului apără clădirile și instalațiile de cotropitorii germani. Pentru ca, imediat după reușită, să schimbe din nou armele pe unelte. Navele românești și sovietice care alimentează frontul victoriei împotriva fascismului trebuie grabnic vindecate de răni. Navele au avarii cumplite, uneori sosesc despicate in două de torpile și bombe. Hrana e mai mult decit insuficientă, utilajul rudimentar. Dar celula cheamă la luptă pentru sprijinirea activă a frontului. Și oamenii săvîrșesc adevărate acte de eroism în muncă, forțind și biruind imposibilul. Zilele reconstrucției... După opt ore de muncă încordată, mecanicii și cazangiii devin zidari său betoniști, vindeciml rănile războiului, reîntregind potențialul de lucru al șantierului. Toți cei 27 ele ani de viață ai șantierului constănțean in noua și tumultuoasa istorie a țârii sunt pentru oamenii săi ani fierbinți. Ani in care, în ciuda mijloacelor modeste de care dispun, navaliștii reușesc să repună in funcțiune puținele nave comerciale pe care războiul n-a reușit să le nimicească. Ani în care realizează, in frunte cu comuniștii, in aceeași deplină imitate dintotdeauna, un lant al premierelor de prestigiu. Premiera reparării navelor de mare tonaj cu mijloacele exclusive ale șantierului, construcției Premiera de șalupe și de pontoane -dormitor pentru stuficultorii deltei, A modernelor complete de șlepuri care le poartă faima de meșteri pe apele Nilului. Acelui dinții vas maritim construit la Constanța, cargoul de 1.920 tdw, destinat transportului de cherestea cu care și-au încununat strădaniile, eforturile, împlinirile creatoare din cincinalul trecut. Pe Prag de cincinal tânăr... fundalul pregătirii lansării la apă al celui de-al șaselea cargou de 1.920 tdw, primul dintr-o nouă serie îmbunătățită, maistrul Mircea Dumitriu, unul din ultimii oameni ai generației de mijloc rămași printre cei care azi se împart la rinflu-le in tineri și vâstnici, încearcă regretul apropiatei sărbătoriri pensionării. In aceeași zi , in care ziarele anunță, de la tribuna celui mai înalt forum al faptelor și conștiințelor noastre, parartidul, aprobarea de către Comitetul Executiv al C.C. al P.C.R. a amplelor lucrări de sistematizare, extindere și modernizare care-i vor face cea mai a mare unitate de acest fel României socialiste, locul de naștere al unor nave de 50—65.000 tdw intr-o primă etapă, a unor adevărați giganți de pină la 150.000 tdw in etapa imediat următoare. Și e in simțămintele veteranului o îndreptățită inciudare pe vîrsta care-l oprește să fie coautorul acestor lucruri de rezonanță istorică in care se desăvirșește un trecut de istorie glorioasă la rândul ei. Va părăsi locul a 48 de ani de contopire cu acest nestăvilit drum in sus. Dar nu și înțelesul lor. Fiindcă asemenea celor de la care schimbul său a preluat evidva ștafeta de onoare a muncii, generația cea mai încercată a șantierului gindit cu seriozitate, sa îndatorare, la viitor, cumi și-a dăruit șantierului alături de experiența anilor mulți la număr, alături de exemplul întotdeauna demn de urmat in toate, frații mai tineri, feciorii, nepoții. Falanga întotdeauna credincioasă prezentului și viitorului patriei, întotdeauna victorioasă in faptele ei călăuzite de steagul și înțelesul partidului, își continuă, astfel, fertila trecere prin istorie... SPORT • SPORT • SPORT Etapă relativ calmă în campionatul județean Cea de-a 3-a etapă a campionatului județean de fotbal nu a adus modificări importante în clasament față de etapa anterioară. Lider continuă să fie tot Olimpia Constanța, deși are un meci mai puțin jucat, iar ultimele două clasate sunt aceleași : Chimia Năvodari și Textila Constanța. O singură surpriză a pigmentat, totuși, etapa de duminică . I.T.C., una din serioasele pretendente la primul loc, n-a reușit pe teren propriu, decit un egal (2—2) cu Ideal Cernavodă. Prima clasată, Olimpia, a înscris trei goluri (Kiazim — 3 și Sucuri — 1) în poarta echipei Viitorul Cobadin și a primit doar uinul (autor Raim), cîștigînd deci, cu 1–1, a treia candidată la jocul întâi S.N.C. jucînd acasă, a învins ușor cu 3—0, pe Tractorul Ghirnogeni, prin golurile realizate de Chivu, Petrache și Ivanov. Celelalte partide s-au încheiat cu următoarele rezultate : Știința — Voința 1—1 (al 13-lea rezultat de egalitate al studenților în acest campionat !) ; Chimia Năvodari — Victoria Saligny : 0—1 : Victoria Medgidia — Textila Constanța : 2—1 : Metalul Mangalia — C.F.R. Constanța : 3—0 și Petrolul Constanța — Recolta Negru Vodă: 1—1. Privitor la acest meci o mențiune: jucătorul Niculescu de la Petrolul a fost eliminat de pe teren pentru comportare nesportivă, de către arbitrul Nicolae Grecu și a primit deja o suspendare pentru 4 etape. Aviz „amatorilor“ ! In urma acestor rezultate, clasamentul arată astfel : CLASAMENT G. T. 1. Olimpia Constanța 2. I.T. Constanța 3. S.N. Constanța 4. Metalul Mangalia 5. Petrolul Constanța 6. Victoria Medgidia 7. Recolta Negru Vodă 8. Voința Constanța 9. Știința Constanța 40. Ideal Cernavodă 11. Victoria Saligny 12. Viitorul Cobadin 13. Tractorul Chirnogeni 44. C.F.R. Constanța 15. Chimia Năvodari 16. Textila Constanța 23 14 4 4 47 — 15 32 33 1.35 5 44 24 31 33 13 4 6 33 — 18 30 — 23 11 5 7 43 — 19 27 33 9 9 5 44 — 27 27 23 11 5 7 35 — 21 27 23 10 6 7 34 — 36 26 — 32 9 7 6 25 — 20 25 I 23 5 13 5 25 — 31 23 33 9 3 11 30 — 39 21 23 7 7 9 21 — 31 21 — 23 8 4 11 22 — 34 20 23 6 5 12 16 — 47 17 — 23 6 4 13 27 — 40 16 23 63 15 31 — 36 14 23 25 16 19 — 56 9 I.M.T. CONSTANTA Str. Zburătorului nr. 4 angajează: — troieloriști intieriști ; — mecanici auto ; — electricieui auto ; — mecanici utilaje terăsiere (screperiști, buldozeriști, dra Stikisti) pentru șantierele din județ. Relații la telefon 1 1478, interior 164. it« Autobaza 1 Constanta b-dul Aurel Vlaicu nr. 1-H — autobuze de urgență: — șoferii viiad minimum 1 au vechinle : — greșuri și spălători auto ; — taxatoare, cu domiciliu in orașul Constanta și școala generală absolvite ; — 2 casiere bilete pentru autogara. in condițiile prevăzute de n-ti N. nr. 914 1968 (angajarea se face prin concurs). RELAȚII suplimentare la biroul personal, telefon 2.11.72. Uzina de superfosfați și acid sulfuric NĂVODARI RECRUTEAZĂ CANDIDAȚI, cu scoatere din producție, pentru calificare în meseriile de : - MANEVRANȚI DE VAGOANE. Condiții : — studii : 4—7 clase elementare ; — vîrsta pînă la 43 ani ; — stagiul militar satisfăcut; — apt medical și psihotehnic. - ȘEI t MANEVRA. Condiții : — absolvenți a 7—8 clase elementare : — vechime 2 ani în una din funcțiile de acar, manevrant sau frînar ; — vîrsta intre 23 și 43 ani ; — stagiul militar satisfăcut : — apt medical și psihotehnic. Școlarizarea se va face la Grupul școlar C.F.R. Galați, cu durata de 3 luni pentru manevranți și 6 luni pentru șefi manevră. Candidații vor beneficia pe timpul școlarizării de un salariu conform H.C.M. nr. 2.103 1969, reprezentind media ciștigului pe ultimele 3 luni. ÎNSCRIERILE ȘI relații suplimentare la biroul învățămînt al U.S.A.S., între orele 7 și 16, pină la data de 30 aprilie 1971, telefon 1.49.70 interior 556. . _ . ._____ __ importantă competiție a bunei serviri (urmare din pagi) mari de legume și fructe prin unitățile proprii, urmînd ca recepționarea, prezentarea și desfacerea acestor produse să se facă intr-un mod cit mai civilizat, asigurînduse spălarea, sortarea și ambalarea corespunzătoare a produselor. Ca urmare a acestor preocupări, rețeaua comercială este in măsură să pună la dispoziția consumatorilor circa 600 tone de carne, 170 tone preparate de carne, cinci milioane de ouă, cinci milioane litri ulei, 3.000 tone brînzeturi, 3.500 tone piine, 100 tone cozonac, 10 tone chec, 30 de milioane sticle de bere, 4.000.000 litri de vin. Însemnate cantități de încălțăminte de vn) „Romarta: rochii și bluze fantezii costumașe din catifea și reton, cămăși pentru copii, baticuri, poșete, umbrele, frigidere „vii“ și alte mărfuri de sezon. — Ce noutăți vor interveni in modul de organizare și de desfășurare a activității unităților comerciale. in perioada amintită? — Toate întreprinderile comerciale au luat măsuri pentru asigurarea funcționării în cele mai bune condiții a unităților în ceea ce privește aspectul sărbătoresc pe care acestea trebuie să-l capete, ținuta și comportarea lucrătorilor, aprovizionarea, prezentarea și desfacerea mărfurilor. In ziua de 1 Mai, pe traseul coloanelor de manifestanți și la locurile unde se vor desfășura manifestații sportive și serbări cîmpenești, se vor organiza unități mobile de desfacere a produselor alimentare, a băuturilor răcoritoare, a articolelor de îmbrăcăminte și încălțăminte, a legumelor și fructelor. Astfel, în cadrul O.C.L. „Alimentara“ vor funcționa astfel de unități la magazinele nr. 1, nr. 53, nr. 317, nr. 23, nr. 261, nr. 123, nr. 156, nr. 163 la care se adaugă auto-magazinele ce vor fi amplasate in diferite zone ale orașului. O.C.L. „Textile-incălțăminte“ va asigura suplimentarea desfacerii produselor la magazinele nr. 4, 80, 30 și 2. iar O.C.L. „Metalo-chimice“ la magazinele nr. 2, 8, 24, 28, 29 și 187. Tot cu prilejul sărbătorilor din 1 și 2 mai O.C.L. „Comerț mixt“ Medgidia va prezenta spre vânzare o gamă variată de produse prin magazinul alimentar cu autoservire nr. 1, cofetăria „Moldova“, restaurantele „Modern“, „Vălenii de munte“ și „Doina“, bufetul „Pescarul“, magazinul textil nr. 93 și parfumeria nr. 103. Trustul de alimentație publică locală va fi reprezentat prin :unitățile :.Victoria". ..Doina", „Miorița“, „Furnica“, „Marea Neagră“, cofetăriile „Galați“, „Crizantema". ..Carpați“, „Tomis“ și patiseriile ..Unirea și „Victoria“. Nici întreprinderea de producere, valorificare și industrializare a legumelor și fructelor nu va lipsi din competiție. Aceasta va oferi spre vinzare un bogat sortiment de fructe și legume proaspete prin magazinele nr. 3, 7, 17 și 19. In afară de măsurile amintite mai sus, a continuat interlocutorul nostru, pe agenda de lucru a întreprinderilor comerciale și a direcției comerciale figurează și alte probleme care-și așteaptă rezolvarea cât mai urgent posibil. Astfel, pipă la 30 aprilie vor fi terminate toate lucrările de amenajare și igienizare a unităților, firmelor degradate recondiționarea și punerea în perfectă stare de funcționare a firmelor și reclamelor luminoase din întreaga rețea comercială. Tot până la această dată T.A.P.L. Constanța și O.C.L. „Comerț mixt“ Medgidia vor pregăti deschiderea grădinilor de vară, care urmează ■să intre in funcție după necesități. Aceeași atenție se va acorda și unităților sezoniere din stațiuni și de pe traseele turistice. Ținind seama de volumul sporit de mărfuri necesare aprovizionării populației, in această perioadă, se vor stabili legături mai operative, mai eficiente cu fabrica „Munca“, fabrica de bere, L P.A.T., I.C.I.L. etc., asigurîndu-se o livrare cit mai operativă a produselor solicitate și la fel o preluare operativă a ambalajelor și sticlelor. In scopul sporirii desfacerii, al evidențierii unui sortiment de mărfuri variat și al testării preferințelor cumpărătorilor se vor organiza in perioada 25 aprilie — 3 mai numeroase expoziții cu vinzare. In acest context O.C.L. „Alimentara“ va organiza două expoziții de produse zaharoase la magazinele nr. 33 și „Central“ și una de produse lactate la magazinul „Miorița“. O.C.L. „Textile-incălțăminte“ — o expoziție de țesături la magazinul nr. 62, o expoziție de artizanat și artă populară la magazinul „Percuita“ și una de confecții la magazinul „Modern" Tot cu trei expoziții va fi prezentă și O.C.L. „Metalo-chimice“ care la magazinul nr. 32 va prezenta noutăți din domeniul articolelor electrice, la magazinul nr. 2 produse de parfumerie și articole de cosmetică, iar la magazinul nr. 25 o expoziție de articole de gabronz. Recordul în această privință îl deține Trustul alimentației publice care va organiza în perioada amintită nouă expoziții cu vinzare, printre care una de prezentare a preparatelor vinătorești la restaurantul „Pescăruș“, este o expoziție de preparate culinare la restaurantele „Victoria“ și „Marea Neagră", una cu preparate de pește la restaurantul „Pescarul“, o expoziție cu produse de cofetărie la unitățile „Tomis" și „Crizantema" și una la simigeria „Victoria". (Interviu publicitar) ■ ■»■ [UNK] [UNK] [UNK] [UNK]MeBggeBgaaggBigagBBai DOBROGEA NOUĂ nr. 7052 Marile fapte ale celor mici (Urmare din pag. 1) O altă latură a activității pionierești o formează și cercurile tehnice. Dacă în anii trecuți, din rindul cadrelor didactice se afirma că este foarte greu să se organizeze cu copiii cercuri și activități care să contribuie la dezvoltarea gîndirii lor tehnice, astăzi am ajuns la concluzia că nu baza materială este factorul determinant, ci în primul rind pasiunea insuflată de educator copiilor. Bunăoară, copii din Constanța, Mangalia, M. Kogălniceanu, Movila Verde, Nuntași ș.a. construiesc roboți, carturi, aparate de radio-emisie-recepție, rachete, jucării mecanice, obiecte de artizanat în care folosesc ca materie primă deșeurile sau materialele din specificul local (scoici, nisip, solzi de peste etc) , pionierii din Viișoara, Juzla, Murfatlar activează in cercuri de apicultura, cei de la Hirșova, Topraisar. Independența se pregătesc în cercuri de mici mecanizatori, înființate pe lingă S.M.A.-uri. Și sunt citeva din multele exemple numai care pot fi date in legătură cu acțiunile inițiate in aceste zile de pionieri și școlari, mai corect spus, cu marile fapte ale celor mici. In perioada următoare, consiliile pionierești din școlile de la sate trebuie să organizeze pe scară tot mai largă cercuri de apicultura, sericicultură, viticultură, pomicultură și legumicultura, activități îndrăgite, ce pot și trebuie să intre in preocuparea copiilor la școală și acasă. Consiliul județean al Organizației pionierilor cheamă pe această cale consiliile pionierești din școli în vederea folosirii tuturor mijloacelor de atragere a copiilor în sprijinirea concretă a C.A.P. și I.A.S., pentru îndeplinirea angajamentului pionierilor de a culege și a valorifica in acest an 30 de tone de plante medicinale. De asemenea, este necesară folosirea cu mai multă răspundere a tuturor condițiilor materiale și umane existente in fiecare localitate, solicitând mai mult sprijin părinților, ai întreprinderilor industriali, al C.A.P. și I.A.S., in educarea prin muncă și pentru muncă a purtătorilor cravatelor roșii, chestiune de importanță primordială pentru viitorul societății noastre socialiste. Combinatul textil CONSTANTA ANGAJEAZĂ DE URGENȚĂ: — 6 strungari ; — 3 frezori ; — 1 rectificator ; — 1 sudor electric și autogen. Relații la serviciul personal al combinatului. n *s ■ [UNK]s [UNK] [UNK] a nmai• mm . CLANUL SICILIENILOR ..Republica" (orele : 9 — 11,30 15 - 17,30 - 20) ; ROMEO ȘI JULIETA — 2 serii — „Popular" (orele : 10 — 13 — 16,30 — 20) ; TRIMIS EXTRAORDINAR ..Progresul“ (orele : 9 — 11,15 — 13,30 — 16 — 18,15 - 20,30); SEMNALE PE DRUM — „23 August“ (orele: 16 - 18,15 — 20,30); RĂZBUNAREA SFÎNTULUI — „Tineretului“ (orele: 14 — 16 — 18,15 — 20,30); WINNETOU IN VALEA MORȚII — „Bulevard“ (orele: 14,S0 — 16,30 — 18,30 — 20,30). LITORAL AMINTIRI BUCUREȘTENE — ..Farul“ Mangalia ; FEMEIA SA SE TEAMĂ DE BARBAT — „Lumina“ Techirghiol ; DE ȘAPTE ORI ȘAPTE — Eforie Sud. 18,00: Deschiderea emisiunii. Emisiune în limba maghiară : 18,30 : La volan — emisiune pentru conducătorii auto ; 18,50 : Mult e dulce și frumoasă ; 19,15; Publicitate ; 19,20 : 1001 de seri; 19,30 ; Telejurnalul de seară : 20,00 : 50 de ani in 50 de evocări ; 20,20 ; Romania in lume, în circuitul economic și tehnico-științific mondial: 20,50; Jocul salbelor. Cintece și dansuri populare din zona’’de șes a Banatului în interpretarea artiștii amatori din comuna Drăgoiești : 21,05; Planeta se grăbește. Film documentar de montaj : 21,45 ; Emisiune literară ; 22,05 : Teledivertisment 22,50 : Telejurnalul de noapte. cyoQuys TEATRUL DE DRAMA ȘI COMEDIE DIN CONSTANȚA prezintă : miercuri, 21 aprilie, ora 19.30 — „Napoleon era... fată“: vineri, 23 aprilie, ora 19.30 — „Cine ești tu ?“ : duminică, 25 aprilie, ora 49.39 — „Cameră de alături“. TEATRUL LIRIC prezintă 3 joi, 22 aprilie, ora 19.30 — „O noapte in Veneția“ : sâmbătă, 24 aprilie, ora 49.30 — „My fair lady" : duminică, 25 aprilie, ora 15.30 — „Luptă și victorie“, spectacol organizat în cinstea aniversării semicentenarului partidului. TEATRUL DE REVISTA „IAN TALK" prezintă : sâmbătă, 24 aprilie, ora 19,30 — „Nu aveți uncap în plus 2“ , duminică, 25 aprilie, ora 19,30 — „Săracu’ Gică“. ■ [UNK]» ■ BSS Pentru următoarele trei zile, vreme în general frumoasă, cu lecrni mai mult senin noaptea și dimineața. Vântul va sufla slab pînă la potrivit din est și sudest. Temperatura aerului, in ușoară creștere, minimele vor fi cuprinse intre 4 și 8 grade, iar maximele intre 13 și 22 de grade. Marea ușor agitată. Ceață locală dimineața. ■ [UNK] [UNK] ■ ■ ■ ■aaa [UNK]« st * CRONICA DIURNĂ Pe adresa păgubașului ■ Ghiță Mocanu, cu domiciliul flotant în Constanta,, bulevardul Aurel vlaicu nr. 92, și-a pierdut într-una din zilele trecute portmoneul care se aflau 600 lei și buleîn tinul de identitate. Dar, tocmai cînd își luase adio de la bani, s-a trezit cu o invitație la miliție, unde Elena Iordan, tot din Constanța, str. Al. Odobescu nr. 4, depusese prețiosul portmoneu găsit pe stradă, încă o dovadă că cinstea nu se prețuiește in bani. Au luat foc Deși era plătit ca simplu muncitor în cadrul Șantierului Năvodari, Ivan din Țăranii din Constanța, str. Hatman Arbore 44, primise sarcina să se ocupe de distribuirea și achiziționarea bonurilor de benzină, lucru care nu-i displăcea câtuși de puțin. Și avea motive. Intr-una din zile, profitând de acest fapt, a sustras un formular de comandă cu care, după ce a semnat un fals conducerea, s-a prezentat la I.C.L.P.P. și a ridicat 4.000 litri benzină pe care apoi a valorificat-o cu ajutorul lui Nicolae Zamfir din Constanța, strada Victor Babeș 13. Cu toate măsurile de precauție luate de către cei doi, până la urmă au „luat foc". Asta înseamnă că benzina tic furat se aprinde nu numai de la chibrit. Frățește Constantin Munteascu, șofer pe un autocamion al C.A.P. din comuna Seimeni, după ce a consumat băuturi la bufetul cooperativei de consum, a plecat cu Gheorghe Roman pentru a transporta piatră din cariera Dunărea, la C.A.P. Dar, pe drum, piatra s-a „transformat“ in 40 de baloți de paie de orz încărcați de la o șiră a fermei nr. 6 Zaval — I.A.S. Hirșova. In satul Dunărea au împărțit frățește „piatra,“ metamorfozată in paie furate. Faptul n-a rămas necunoscut așa că ae uiți, vor împărți tot frățește și pedeapsa. 40 de hectare de„ neglijență Orice neavizat care întreprinde o vizită în împrejurimile satului Mereni, va deduce repede că pe aici au trecut constructorii. Șantierul Topraisar al T.C.I.F. a abandonat, chiar în marginea satului cițiva kilometri de conductă de beton (in bună parte degradată din cauza modului barbar în care a fost manipulată). Pe o lungime de circa 3 km, în dreapta jgheabului sunt lăsate zone întregi de stâlpi din beton și alte materiale, ceea ce nu permite efectuarea mecanizată a lucrărilor agricole. Suprafața sustrasă astfel din circuitul agricol, dacă ținem cont și de drumurile inutile nou create, se ridică la 40 ha față de 14 ha prevăzute în plan. Cine va culege „roadele“ pentru diferența de suprafață ? MICA PUBLICITATE SCHIMB DE LOCUINȚE , CEDEZ , apartament 3 camere și dependințe etaj II, ap. 8, str. Oltului nr. 10 Mangalia. Doresc similar Constanta. Grigore Marin. (278) OFER apartament Tirgu Mureș, doresc asemănător Constanța. Telefon 1.43.85 Tirgu Mureș. PIERDERI (275) PIERDUT foaia de parcurs seria M.N. nr. 202420, eliberată de I.R.C., pentru autofurgoneta T.V. 4 nr. 21 CT 3052. O declaranlă. (276) ANUNȚ DE FAMILIE Familia îndurerată anunță încetarea din viață a iubitului soț și tată, Delangelo Marin. înmormântarea va avea loc vineri, 23 aprilie, ora 14, la Cimitirul central. (280) CONSULTAȚII Consultații la domiciliu pentru adulți și copii — asigură POLICLINICA SPECIALĂ CU PLATĂ. Informații suplimentare la telefon 2.18.89. am