Drapelul Roşu, iulie 1971 (Anul 27, nr. 8230-8256)

1971-07-22 / nr. 8248

DRAPELUL ROȘU-8.248 □ DIRECȚIA GENERALA JUDEȚEANĂ A AGRICULTURII ȘI UNIUNEA JUDEȚEANĂ A COOPERATIVELOR AGRICOLE DE PRODUCȚIE au organizat ședințe de instruire cu președinții și inginerii șefi din cooperativele agricole, în scopul pregătirii temeinice a campaniei de toamnă. Asemenea acțiuni au avut loc la Casa agronomului din Timișoara, la Sinnicolaul Mare și vor continua azi la Lugoj și mîine la Deta. Cu această ocazie s-a analizat felul cum unitățile agricole au amplasat culturile de toamnă, cum s-a întocmit planul de fertilizare, balanța semințelor, necesarul de îngrășăminte și alte materiale etc. Totodată au fost trecute în revistă acțiunile cu privire la pregătirea campaniei de ansilozări și asigurarea necesarului de furaje. □ „DIN BOGĂȚIILE FOLCLORULUI ROMÂNESC“ s-a intitulat simpozionul organizat la căminul cultural din comuna Dumbrava, in colaborare cu cinematograful din localitate. După expunerile prezentate de prof. Elena Papp și Elisabeta Győri, s-a proiectat un ciclu de filme folclorice de scurt metraj. Manifestarea s-a bucurat de o caldă primire din partea numeroșilor spectatori. □ EXCURSIE DE STUDII. Treizeci de studenți, absolvenți ai anului II de la Facultatea de științe naturale, conduși de lectorul univ. dr. ing. Caius Superceanu, s-au întors dintr-o rodnică excursie de studiu. Autobuzul i-a purtat pe ruta Timișoara — Arad — Oradea — Cluj — Hațeg — Caransebeș — Lugoj, vreme de două săptămîni, urcat pe dealuri și munți, au coborît în mine, au vizitat case memoriale și stațiuni, muzee de zoologie, parcuri dendrologice, rezervații naturale, cariere de marmură. „Ne-am întors acasă, ne scrie studentul Ovidiu Telescu, cu un bagaj însemnat de cunoștințe utile, cu impresii plăcute și totodată cu exponate variate de plante și minerale pentru colecția Universității“. □ VIE ACTIVITATE JURIDICAIn scopul educării civice și al prevenirii fenomenului infracțional, pe lingă procesele care au loc in mod curent la sediul Judecătoriei din Lugoj, multe cauze se judecă la fața locului. In ultima perioadă s-au efectuat unsprezece asemenea judecăți, la care au participat peste 2,000 de cetățeni. Printre localitățile unde s-a deplasat completul de judecată se numără : Lugojel, Tomești — Fabrica de sticlă —, Nițchidorf, Buziaș, Lugoj — clubul I.G.C.L. —, Duboz, Mănăștur — Fabrica de cherestea. □ ECONOMII PRIN INOVAȚII: In cadrul Regionalei de căi ferate Timișoara, mișcarea de inovații și raționalizări, a cunoscut de la începutul anului o substanțială creștere față de aceeași perioadă a anului trecut, numărul propunerilor s-a mărit cu 70 la sută, iar cele aplicate cu 67 la sută. De asemenea, economiile post calculate au sporit cu 72 la sută, reprezentând suma de 531.991 lei, șj REOSTAT PENTRU PROBA . Inginerii Nicolae Călina și Mircea Frățilă, împreună cu șeful de formație Lazăr Beg, din cadrul Regionalei de căi ferate Timișoara au construit un reostat pentru proba de determinare a locomotivelor Diesel-electrice. Noua realizare prezintă avantajul că proba locomotivei se poate efectua pe parcurs, reducîndu-se astfel in mod simțitor imobilizarea locomotivelor în depou și garantîndu-se siguranța timpului remorcării trenurilor. ÎNREGISTRĂRI PENTRU MICUL ECRAN. Colectivul Operei de stat din Timișoara a fost solicitat să se prezinte în fața milioanelor de telespectatori. In acesta zile, Televiziunea Română înregistrează opera „Don Carlos“ de G. Verdi și „Flautul fermecat“ de W. Mozart De menționat că opera „Don Carlos“ a fost montată, la Timișoara, de regizorul francez Pierre Medicine. Conducerea muzicală a fost încredințată maestrului Nicolae Boboc, artist emerit, a——na—e»gad □ IN APROPIEREA COMUNEI ARIEȘENI, din județul Alba, a fost descoperită o peșteră apreciată ca una din cele mai interesante din țară, pe care specialiștii au botezat-o „Ghețarul de la Virtop“. Denumirea aceasta a fost inspirată de grosimea stratului de gheață care se păstrează în tot timpul anului pe o parte din suprafața peșterii. Pentru cercetători și turiști peștera este deosebit de interesantă, prin faptul că, intr-un spațiu restrins, cuprinde formațiuni deosebit de variate, constituind un adevărat muzeu cristalografic. □ PE VALEA DOFTANEI, Ia punctul denumit „Valea Neagră“ a fost inaugurat un original complex turistic, destinat îndeosebi vânătorilor și pescarilor amatori, care găsesc aici spații de cazare, bucătărie, loc de depozitare a ustensilelor pescărești și vînâtorești, precum și alte dependințe. Asemenea localuri vînâtorești sunt prevăzute a fi construite în masivul Bucegilor, pe văile Buzăului, Teleajenului și Ialomiței. A ÎNCEPUT CONSTRUCȚIA CELUI MAI MODERN SPITALTIMIȘOREAN, SPITALUL CLINIC DE ADULȚI NR. 5. Dr. Ferdinand Nistor, directorul acestuia, ne informează că noua instituție de sănătate va funcționa cu două clinici de chirurgie generală, alte două de medicină internă, o clinică de neurochirurgie, alta de neurologie și o clinică de urologie. Spitalul, cu o capacitate de 726 de paturi, va fi dotat, de asemenea, cu un foarte modern serviciu central de explorări funcționale și un laborator clinic central. Noul edificiu spitalicesc este amplasat intr-o zonă liniștită, în apropierea stadionului „1 Mai“. □ NOI OASPEȚI IN STAȚIUNE : La stațiunea balneară Buziaș au sosit noi oaspeți pentru tratament și odihnă. Cu această serie numărul celor veniți în stațiune, de la începutul anului, depășește cifra de 7.000. Pentru crearea unor condiții cit mai bune de cazare, stațiunea a fost dotată în acest an cu mobilier și cazarmanent in valoare de 600.000 lei. □ EXCURSIE PE MUNTELE GAINA . La tradiționala sărbătoare a Tirgului de fete de pe Muntele Găina, Comitetul municipal U.T.C. Timișoara a organizat o excursie cu circa 200 de tineri. Au plecat cu multă voioșie tineri muncitori de la întreprinderile Tehnolemn, Electrobanat, Industria linii, Fabrica de de ciorapi și Teba. Ei au participat alături de alți oaspeți din întreaga țară, la manifestările tradiționale, cultural-distractive care s-au organizat cu ocazia acestei sărbători folclorice, prilej minunat pentru cunoașterea obiceiurilor acestui colț de țară, pentru contacte și impresii între tineri. DIALOG . "" —m—mmmmrnmmm— rubrică redactată de juristul Petru Rujan Eugenia Străuți, Lugoj . Intrucît de curtea casei beneficiază toți locatarii imobilului, autorizație de construcție a garajului pe suprafața curții este legală numai dacă s-a eliberat cu consimțămîntul tuturor locatarilor principali. Nu există nici un alt normativ care să oblige la, o plată in plus a suprafeței din curte ocupată de garaj în afara tarifului legal stabilit pentru suprafața curților și grădinilor. Maria Perjac, Pișchia : Deoarece din scrisoarea dv. nu rezultă suficiente date pentru a da un singur răspuns concret fără alternative, vă informăm că în situația in care imobilul clădire în care locuiți și la care vă referiți este înscris in cartea funciară ca proprietate a statului în administrarea operativă a consiliului popular Pișchia, acesta este in drept de a încasa chiria și a efectua numai acele operații care este obligat prin lege proprietararul. în caz contrar, consiliul popular amintit nu are dreptul a încasa chiria și nici obligația de a efectua nici un fel de reparații. De altfel nici din scrisoarea dv. nu rezultă la ce fel de reparații vă referiți, pentru a putea preciza dacă intră în obligațiile proprietarului sau ale chiriașului de a le efectua. In ceea ce privește pretenția dv. de a vi se vinde acea clădire, vă informăm că în cazul în care este proprietate de stat nu se va putea vinde decit la noi dispozițiuni, iar In cazul că este proprietate particulară, poate fi vîndută cu forme legale de către proprietarul respectiv, C. Bugariu, Timișoara . In cazul dv., soțul și copiii aveți drepturi locative în casa în care locuiți și nu ați contractat alături de părinți cu O.C.L.P.P., nu aveți obligații de a vă muta cu părinții in casa proprietate personală a acestora. Petrică Murgici, Uivar, satul Ionel . Dr. aveți posibilitatea de cumpăra casa la care vă referiți, cu condiția să fie proprietate de stat în administrația Consiliului popular Uivar, și comitetul executiv al acelui consiliu popular să fie de acord cu vînzarea casei. In ceea ce privește încadrarea dv. In postul de muncitor calificat, urmează să vă adresați mai stăruitor la conducerea Secției L 4 Timiș pentru a vă explica motivele neîncadrării. Ion Radu, Timișoara . Amenda de 3.000 de lei ce vi s-a aplicat de către organele de sistematizare și arhitectură de pe lângă Consiliul popular al municipiului Timișoara pentru faptul că au început construcția casei fără autorizație nu intră în prevederile Decretului de grațieri la care vă referiți, deoarece nu este o amendă penală, ci o amendă contravențională. B.I.T., Oțelul Roșu . Construcția unei case proprietate personală se poate face de către cetățeni numai în localitățile în care solicitanții își au domiciliul stabil, inscris în buletinele de identitate, cu condiția să nu mai aibă altă casă proprietate personală pe teritoriul țării. Autorizația construirii unei case proprietate personală pe teren proprietate particulară se poate cere numai de către proprietarul terenului respectiv, autorizația putîndu-se elibera numai pe numele acestuia și nu pe numele fiului său, sau al altor persoane din familia în care nu figurează proprietar sau coproprietar tabular pe acel teren. Dacă fiul nu este cel puțin coproprietar alături de dv. pe terenul la care vă referiți, nu poate obține autorizația de construcție. Ionel Goza, Lugoj : Unicul organ competent și obligat prin lege de a vă sprijini în cadrul prevederilor concretizate în art 53 din Legea nr. 10/1968 este Consiliul popular al municipiului Lugoj și nu celelalte organe la care v-ați referit și la care ați apelat. In această situație vă îndrumăm din nou de a stărui în continuare la conducerea organului mai sus menționat până la rezolvarea cererii dr. Cuzman Oprean, Timișoara . Pentru a prind o locuință corespunzătoare, părinții dv. fiind pensionari, urmează să depună cerere la S.G.L. Timișoara care va verifica situația la fața locului și va analiza dacă cererea este îndreptățită, luînd măsurile ce se impun în raport de rezultatul constatărilor. pronoexpres Numerele cîștigătoare ale extragerii din 21 iulie sînt următoarele : EXTRAGEREA I-a : 2, 32, 25, 16, 7, 17. — Fond de premii 1.970.306 lei. EXTRAGEREA a II-a : 27, 26, 3, 31, 41. — Fond de premii 1.084.330 lei. E3 Echipa selecționată de tenis a țării noastre va pleca luni spre Delhi pentru a întîlni în zilele de 30, 31 iulie și 1 august echipa Indiei în semifinala interzonală a „Cupei Davis“. înaintea plecării jucătorii Ion Țiriac și Ilie Năstase vor participa la cîte un turneu internațional. țn această perioadă Ilie Năstase va juca la Stockholm, în timp ce Ion Țiriac va evolua îrn campionatele internaționale ale Austriei de la Kitzbuehel. La Lugoj se desfășoară în aceste zile Finala campionatului de calificare pentru Divizia B (femei) la volei. La finală participă echipele : Voința Craiova, Confecția București, Orizontul Bacău, Voința Făgăraș, Vulturii Textila Lugoj. Primele rezultate : Orizontul Bacău — Voința Făgăraș 3—2 , Vulturii Textila Lugoj — Voința Craiova 3—2. întrecerile continuă pină sîmbătă, 24 iulie 1971, cînd vor fi cunoscute cele 2 echipe care vor activa odată cu noua ediție în Divizia B. ■ Astăzi începe la Hunedoara turneul Internațional de tenis de masă pentru juniori dotat cu „Cupa Prieteniei“. La această competiție participă speranțe ale acestei discipline sportive din Bulgaria, Cehoslovacia, R.D. Germană, Polonia, Ungaria și România. ■ In localitatea cehoslovacă Bilina au continuat întrecerile competiției internaționale de volei rezervată junioarelor, dotată cu „Cupa Prieteniei“. Selecționata României a învins cu scorul de 3—0, (15—12, 15—13, 15—8) echipa Bulgariei. Alte rezultate : Ungaria R.P.P. Coreeană 3—2 (15—11, 15—7, 1—15, 7—15, 15—11) ; Cehoslovacia R.D. Germană 3—0 (15—4, 15—6, 15—9) ; U.R.S.S. — Cuba 3—0 (15—3, 15—5, 15—11). Bahistul român Theodor Ghițescu a preluat conducerea in turneul internațional (grupa maeștrilor) de la Amsterdam. Invingîndu-l cu piesele albe pe olandezul Zuidema, Ghițescu totalizează, după șapte runde, 5 puncte și este urmat in clasament de Malich (R.D. Germană), Smeikal (Cehoslovacia) — 4,5 puncte, Enklaar (Olanda) — 4 puncte (1), Minici (Iugoslavia) — 4 puncte etc. In grupa rezervată marilor maeștri, continuă să conducă Smîslov (U.R.S.S.) cu 5 puncte, secundat de Gligorici, Ivkov (ambii Iugoslavia), Ree (Olanda) și Browne (Australia) — toți cu cita 4 puncte, Harțoek (Olanda) — 3,5 puncte (1) etc. Evenismanii români au obținut două victorii in cadrul turneului internațional desfășurat la Győr: în finala probei de simplu femei, Judit Dibar a învins-o cu 1—6, 6—4, 6—3 pe jucătoarea maghiară Szell. Proba de dublu mixt a revenit cuplului român Judit Dibar— Viorel Marcu învingător în fața perechii Walsh (Australia) — Szabados (Ungaria), cu 6—2, 6—4. In finala probei de dublu masculin jucătorii maghiari Maedan și Baranyi au dispus cu 6—4, 6—0 de perechea română Viorel Marcu — Constantin Popovici. Proba de simplu bărbați a fost câștigată de Madan, care in finală s-a întrecut cu 2—6, 6—2, 6—4 pe Baranyi. Astăzi și mîine la Constanța are loc dubla întilnire internațională de gimnastică dintre selecționatele masculine și feminine ale României și S.U.A. Echipele masculine se vor întrece astăzi, iar cese feminine vineri. In vederea acestor confruntări, oaspeții au sosit la Constanța, continuîndu-și ieri pregătirile in „Sala sporturilor“, care va găzdui acest eveniment sportiv. Din echipele americane se remarcă Jean Moore, Janet Cantwell, Marshall Avener, George Greenfield și alții. Selecționabilii țării noastre și-au continuat intens pregătirile, dornici de a obține victoria în prima confruntare cu echipa S.U.A. SUB SEMNUL MAXIMEI (Urmare din fag. 1) In spiritul Înaltelor exigențe puse de partid vor trebui stabilite măsuri pentru scurtarea duratei de punere in funcțiune a investițiilor și de realizare a parametrilor proiectați, corelarea programului de recrutare și repartizare a forțelor de muncă cu planul de punere în funcțiune a noilor capacități de producție, astfel ca muncitorii ce vor lucra în aceste unități să aibă cel puțin un an de experiență în producție. O atenție deosebită trebuie să se acorde programelor de reparații, revizii și întreținere a utilajelor și instalațiilor. In același timp, adunările generale trebuie să adopte măsuri practice in vederea sporirii producției destinate exportului și valorificării mai bune a producției pe piață. In vederea reducerii importului de mașini, instalații, aparatură pentru investițiile prevăzute în actualul plan cincinal, este necesar să se revadă și să se Îmbunătățească programul de autoutilaje in fiecare întreprindere din județ. In acest cadru trebuie să precizăm necesitatea ca utilajele realizate prin autoutilaje să fie concepute și ■ executate în soluții constructive și tehnologice cât mai adecvate scopului propus, aplicind soluții simplificate, urmărind ca pe măsura utilizării lor în exploatare, mașinile realizate prin autoutilaje să fie permanent îmbunătățite și modernizate. Cu întreaga răspundere vor trebui analizate măsurile necesare pentru reducerea cheltuielilor materiale de producție, prin optimizarea consumurilor specifice de materii prime, materiale, combustibil și energie electrică, intensificarea folosirii deșeurilor și a înlocuitorilor de materiale deficitare, precum și creșterea continuă a productivității muncii prin perfecționarea organizării producției și a muncii, folosirea mai bună a timpului de lucru, întărirea disciplinei in muncă. Un loc important trebuie să-l ocupe adoptarea celor mai eficiente măsuri necesare asigurării condițiilor de realizare ritmică a planului pe 1972 și de îmbunătățire a condițiilor de muncă ale salariaților. Răspunderea nemijlocită a sindicatelor și comitetelor de direcție pentru organizarea și conducerea adunărilor generale derivă tocmai din sarcinile majore pe care le au de a asigura participarea largă oamenilor muncii la conducerea activității economice și sociale, cadrul în care aceștia să-și exercite drepturile și obligațiile ce le revin în dubla lor calitate, de producători și proprietari. Ele trebuie să asigure fiecărui salariat care are ceva de spus, de criticat, posibilitatea să-și expună opiniile, de a trage la răs- EXIGENȚE pondere în mod energic pe cei care sunt vinovați de orice deficiențe. Din perspectiva acestor imperative — stabilite, recent, de Biroul Comitetului județean de partid — apare evident rolul organizațiilor noastre de partid de a îndruma direct desfășurarea adunărilor generale ale mobilizarea salariaților, de a asigura largă a comuniștilor la stabilirea măsurilor pentru îndeplinirea și depășirea sarcinilor de producție, la dezvăluirea neajunsurilor și a căilor de Înlăturare. Modul cum organizațiile de partid își îndeplinesc obligațiile de a conduce, îndruma și controla activitatea economică din întreprinderi trebuie apreciat anume prin reușita adunărilor generale, prin contribuția efectivă a dezbaterilor la valorificarea maximă a întregului potențial tehnic și uman, la buna gospodărire a tuturor fondurilor materiale și bănești ale întreprinderilor, in interesul ridicării calitative a activității economice. Numai în acest mod adunările generale ale salariaților își vor îndeplini întocmai rolul lor, așa cum a fost conceput de partid, care vede in acestea un instrument democratic deosebit de profund, una din pâighiile cele mai eficiente de perfecționare a activității economice a întreprinderilor. mim— mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm—— —un« — i @ (Urmare din pag. I)zestrat cu nu mai puțin de 3 telefoane, discutăm cu tovarășul Victor Vișan, președintele Comitetului sindicatului de la Direcția regională C.F.R., care îndeplinește, deocamdată, atribuțiile de coordonator al activității clubului. Ne exprimăm nemulțumirea țn fața gamei de manifestări. Uimire. „După mea, clubului nostru părerea nu-i lipsește decit elementul om care să participe la acțiuni“. Direcția regională C.F.R. numără cîteva mii de salariați. Ne îndoim că o acțiune realmente interesantă și substanțială nu și-ar găsi participanți printre atîția oameni. Situația este însă aceeași în toate cluburile. Directorilor acestor instituții li s-a încredințat sarcina educării comuniste, estetice a maselor largi de oameni ai muncii. Dar nu numai lor, ci și comitetelor de sindicat. Or cele constatate, și pină în prezent, și acum, după ce au trecut atîtea luni de la congresul sindicatelor și destule zile de la apariția documentelor de capitală importanță , propunerile prezentate Comitetului Executiv al C.C. al P.C.R. și expunerea tovarășului , Nicolae Ceaușescu, la consfătuirea de lucru activului de partid domeniul ideologiei și din activității politice și cultual ral-educative, arată că programele de activitate ale cluburilor muncitorești continuă să sufere de monotonie, de uniformizare și formalism. Aceste lăcașuri sunt, la ora actuală, simple locuri de agrement, ringuri de dans sau spații de repetiții pentru formațiile de amatori. Continuă să fie neglijată obligativitatea conducerii acestora de a organiza acțiuni de pe poziții militante combative. Absența publicului nu trebuie să ne mire. Planurile săptămînale se încropesc din fuga condeiului, în birou, fără a se consulta beneficiarul firesc al manifestărilor de educație politică și civică. Ceea ce ajunge să fie afișat sînt cîteva acțiuni artificiale și, oricum, inutile, făcute ca să se completeze o rubrică a unui formular și nu să îmbogățească conștiințele și simțirile. Putem vorbi pe bună dreptate de o crasă comoditate a directorilor de mai mult, chiar, de cluburi , birocrație, de apolitism acuta în activitatea lor care se desfășoară conform unor tipare învechite, consfințite de ei înșiși. Comitetele sindicatelor, responsabilii culturali ai întreprinderilor respective stau nepăsători, nu vin cu sugestii de dinamizare a muncii din cluburi. Prea puține s-au făcut chiar la nivelul Consiliului județean al sindicatelor, a cărui secție culturală s-a mulțumit să convoace la cîte o ședință pe directorii de cluburi și le-a atras atenția că e cazul să-și revadă programele de activitate. Birourile comitetelor de partid ale întreprinderilor dotate cu cluburi au manifestat, la rîndul lor, prea puțin interes pentru a revitaliza activitatea acestora. Directorii cluburilor, neglijînd — cu acordul tacit al comitetelor de sindicat — comandamentele politico-educative pe care trebuie să le onoreze, picotesc molcom într-o atmosferă căldură, aceste lăcașuri de cultură trebuie să se realizeze acțiuni substanțiale, cu puternică eficiență educativă. „Cluburile muncitorești și căminele culturale trebuie să devină instituții de educație politică, socialistă.. .* Un îndemn fierbinte, un sfat înțelept al secretarului general al Partidului Comunist Român, tovarășul Nicolae Ceaușescu. Un îndemn pe care trebuie să-l urmăm cu întreaga putere a personalității noastre. A nu ține seamă de aceste imperative înseamnă a neglija înseși cerințele de dezvoltare a societății noastre socialiste. 3 . CLUBURILE, ÎNTRE EDUCAȚIE ȘI DIVERTISMENT f UZINA „ELECTROMOTOR TIMIȘOARA br. Republicii nr. 21 angajează: — contabili — contabili principali — economiști de toate specialitățile — inginer constructor, pentru serviciul investiții. Informații, la serviciul personal. (627) Ministerul Industriei Ușoare, Centrala industrială articole casnice, utilaje, piese de schimb, în vederea înființării unui Atelier proiectare utilaje și piese de schimb în municipiul Lugoj, organizează, la data de 1 septembrie 1971, un concurs pentru ocuparea următoarelor posturi : — ingineri proiectanți principali și ingineri proiectanți, pentru construcții de mașini. — proiectanți principali și proiectanți, pentru construcții de mașini și piese de schimb. — desenatori tehnici pentru construcții de mașini și piese de schimb. Candidații trebuie să îndeplinească condițiile de studii și vechime cerute prin nomenclatorul de funcții, conform H.C.M. nr. 914/1968 și H.C.M. nr. 44/1970. Cererile, însoțite de actele doveditoare, se vor depune la serviciul personal al fabricii Ambalajul metalic, unitatea „9 Mai" din Lugoj, str. Bucegi nr. 3, telefon 11.45 , 10.74, cu cel puțin 5 zile înainte de data concursului. (663) UZINA DE REPARAȚII AUTO TIMIȘOARA Str. Circumvalațiunii nr. 2-4 RECRUTEAZĂ: absolvenți ai școlii generale, în vîrstă de minim 18 ani, cu domiciliul în județul Timiș, pentru calificare la locul de muncă, cu participare în producție timp de 8 luni, în meseria de TINICHIGIU AUTO. Pe timpul școlarizării se primește un salariu de 938 lei. (671) GOSPODINE: S-A REDESCHIS PIAȚETA NEGRUZZI DE LINGĂ PIAȚA TRAIAN. DE AICI, VA PUTEȚI PROCURA TOATĂ GAMA DE LEGUME ȘI FRUCTE DE SEZON TRUSTUL DE CONSTRUCȚII INDUSTRIALE TIMIȘOARA Bd. Republicii nr. 25 angajează: — GESTIONARI (șefi depozit), — MAGAZINERI, — ȘEF SERVICIU CONTABILITATE — FINANCIAR, — RESPONSABIL CANTINĂ LA PADURENI. (652) I.G.C.T. ÎNTREPRINDEREA DE GOSPODĂRIE COMUNALĂ TIMIȘOARA Piața Vasile Roaită nr. 1 angajează urgent, muncitori necalificați pentru lucrările de întreținere și extindere a rețelelor de apă, canal și gaz în municipiul Timișoara. Se asigură cazare în dormitoarele întreprinderii. Incepînd cu trimestrul II. a.c., se deschid cursuri de calificare, fără scoatere din producție, pentru meseriile : — INSTALATOR ALIMENTĂRI CU APĂ REȚELE EXTERIOARE; — INSTALATOR SANITAR ȘI GAZE; Informații suplimentare se pot primi de la serviciul organizare și salarizare sau biroul personal. (636) I.C.V.A. TIMIȘOARA Piața Traian nr. 1 angajează urgent: — TREI PAZNICI, — FOCHIST AUTORIZAT, — ȘOFERI PE AUTOCAMIOANE, cu gradele B, C, D și E, cu 7 (8) clase școală generală, vechime 5 ani în meserie, — DOGARI, — MUNCITORI NECALIFICAȚI, (bărbați). (677) I.I.S. ELECTROBANAT TIMIȘOARA Str. Pestalozzi qr. 22 angajează de urgență: — INGINERI principali în specialitatea mecanică, electromecanică, — MAIȘTRI în specialitatea mecanică, electromecanică, — MUNCITORI CALIFICAȚI în meseriile : — STRUNGARI, — FREZORI, — LĂCĂTUȘI, —• ELECTRICIENI pentru secția sculărie și mecanizări, — TURNĂTORI metale neferoase, — PAVATORI, — ZIDARI, — INSTALATORI SANITARI ȘI ÎNCĂLZIRI CENTRALE. Pentru informații doritorii se pot prezenta la sediul întreprinderii, str Pestalozzi nr 22, sau la fel. 1.42-60, interior 119, serviciul personal, (506)