Drum Nou, iunie 1971 (Anul 28, nr. 8209-8234)

1971-06-11 / nr. 8218

Nr. 8218 „Cercetarea ştiinţifică interdisciplinară Inspectoratul şcolar judeţean şi Casa corpului didactic Braşov organizează astăzi un simpozion avînd ca temă ,,Cercetarea ştiinţifică interdisciplinara" în cadrul căruia se vor prezenta 68 de comunicări ştiinţifice grupate în 12 secţii de specialitate. Conf. univ. dr. George Văideanu, membru corespondent al Academiei de ştiinţe sociale şi politice, directorul Institutului de ştiinţe pedagogice Bucureşti, va prezenta comunicarea ,,Cercetarea interdisciplinară, modalitate eficientă de perfecţionare a învăţămîntului". (D. DUMBRAVĂ) Prestaţii cu... picătura Constructorii I.C.L.-ului trebuie să dea în exploatare pînă la sfîrşitul lui august porţiunea de drum rutier care va lega Bulevardul gării din Braşov de şoseaua Hărmanului. La acest drum colaborează cu mijloace de transport şi autobaza de transport a I.T.A. Braşov. Această unitate, prin felul în care asigură autobasculante la punctul de lucru, pune piedici respectării scadenţei. Faţă de 8 maşini cît trebuie să asigure zilnic, nu trimite mai mult de 5. Acest mod de deservire a creat realmente pericolul nerespectării scadenţei. Conducerea întreprinderii de transporturi Braşov vrea în adevăr ca drumul respectiv să nu fie construit? (C. ION) Retrospectiva selectivă Cornel Medrea Palatul culturii din Braşov va găzdui, începînd de sîmbătă, 12 iunie, o expoziţie selectivă retrospectivă de sculptură al marelui nostru artist Cornel Medrea. (D. DANIEL) Pentru pensionari In prezenţa a peste 400 de delegaţi reprezentînd pe cei 17.000 de membri ai C.A.R.P. din Braşov, Codlea, Rîşnov, Zărneşti, în sala Palatului culturii s-a desfăşurat adunarea de dare de seamă a pensionarilor din Braşov. Printre altele s-a arătat că C.A.R.P. a acordat în anul 1970 împrumuturi băneşti, în condiţii foarte avantajoase, în valoare de peste 10 milioane lei, iar unor membri li s-au acordat ajutoare nerambursabile. Tot în anul trecut s-au organizat pentru pensionari 40 de excursii în ţară şi 4 în străinătate. Cu vădita satisfacţie au primit pensionarii ştirea că în curînd vor dispune de un sediu propriu ce se va construi în oraşul Braşov. Noua clădire va avea birouri, un club spaţios, sală de şedinţe, cabinete medicale de stomatologie şi medicină internă, precum şi un număr de ateliere pentru deservirea pensionarilor. (N. BLEBEA) Revizie tehnică după... ureche ! Ieri, troleibuzul cu nr. 21 care circula pe linia 3, dinspre Uzinade autocamioane spre centrul Braşovului, şi-a lăsat pasagerii la jumătatea drumului. De ce? După spusele şoferului, s-au rupt toate prezoanele la una din roţile din spate. Şi aceasta la nici 3 ore de la intrarea în cursă. Gurile rele spun că la ieşirea din garaj fiecărui troleibuz i se face o revizie tehnică. Se pare însă că acest caz, ca şi altele de acest gen petrecute în alte zile, vor să demonstreze, cu tot dinadinsul, că nu este adevărat. Sperăm că conducerea I.T.Bv. va face o. . . revizie mai atentă la revizia tehnica. (Gh. NOVAC) în sprijinul posesorilor de autoturisme Direcţia judeţeană A.D.A.S. a organizat miercuri, la clubul uzinei , ,Tractorul", o întîlnire cu posesorii de autoturisme, în cadrul căreia s-au arătat avantajele şi importanţa asigurării de autoturisme în noile condiţii prevăzute de regulamentul Ministerului Finanţelor, privind asigurările facultative. Participanţii au reţinut, printre alte avantaje, faptul că A.D.A.S. plăteşte în caz de accident, despăgubiri pentru avariile pricinuite, în funcţie de felul asigurării şi de volumul pagubei. (Ioan BUCĂ) i (Urmare din pag. 1) îndrăgit şi ea uzina. Trei generaţii, şapte decenii... In 1943, la 14 ani, GHEORGHE BĂDIJOIU abia a fost primit ca ucenic la modelărie, cu toate că tatăl său era vechi muncitor in fabrică. La 77 ani devine membru de partid şi este ales şi in biroul celulei. Primeşte, la numai 21 de ani, ,,Medalia muncii”. „După armată m-am întors tot aici, la modelărie, deşi aveam posibilitatea să-mi aleg alt loc de muncă, cu un salariu mult mai mare. Nici nu puteam concepe așa ceva, uzina mă crescuse, oamenii ei mă formaseră, tînăr comunist !" Oamenii povestesc. Despre ceea ce a fost, despre realizările de astăzi, despre viitorul pe care-l vor făuri cu propriile mîini. Ei povestesc, pur şi simplu, fără să bănuiască frămintarea reporterului căutind în noianul de fapte rădăcinile sublimei statornicii omeneşti. Fapte şi oameni, fapte obişnuite şi oameni obişnuiţi. Gesturile insă au valoare de simbol, Iată : IOSIF BALINT, vechiul comunist care in 1933 pleca la Bucureşti şi Craiova să-şi exprime adeziunea la lupta eroicilor conducători ai ceferiştilor şi petroliştilor, a lucrat, pină de curînd, încă opt ani după pensionare. VICTOR BUREŞ nu a părăsit nici el uzina, lucrează şi acum ca lăcătuş. „Munca lungeşte viaţa", spune celor din jur, şi este convins de acest mare adevăr. Statornicie ... Am intilnit aici nenumărate fapte vorbind de o impresionantă solidaritate umană. Şi ceea ce este şi mai impresionant, mai minunat, este faptul pe care-l relevam şi mai înainte: că aceşti oameni integri, neclintiţi in frumuseţea conştiinţei lor, le consideră absolut fireşti. OTTO BRUSS a venit pe lume în clipa cind mama sa, Otilia, se stingea din viaţă. Fusese trezoare. Otto a crescut, harnic copil al uzinei, a terminat şcoala profesională după care a fost luat sub aripa foştilor colegi de muncă ai mamei sale. Crescut de comunişti, strungarul Otto Bruss a devenit el însuşi comunist, un prag de semicentenar - această glorioasă aniversare a partidului. Firesc. Şi totuşi emoţionant ! — Şi totuşi, care este semnificaţia acestei statornicii ? Nimeni nu-şi poate părăsi familia ! răspunde, simplu, ŞTEFAN DUMITRU, secretarulcomitetului de partid din uzină. Colectivul uzinei noastre este intr-adevăr o mare familie, puternică şi unită. De aici îşi trage ţeva acea statornicie despre care vorbeam. Ea simbolizează de fapt conştiinţa de sine a omului, dragostea, respectul şi grija faţă de oameni, bucuria de a ne şti măsura tuturor lucrurilor, încrederea nestrămutată în flacăra nestinsă a partidului. Şi nu sunt de loc vorbe mari, sunt lucruri pe care le simte fiecare dintre noi, chiar dacă nu le exprimă în cuvinte. Vine, acea statornicie, din permanenţa crezurilor noastre. Să nu uităm că aici a stat neclintită una dintre cele mai vechi organizaţii de partid din Braşov, in jurul acestui nucleu am crescut, an de an mai puternici, asemeni cercurilor concentrice de copac. Şi discuţia noastră despre statornicie nu se poate încheia aici. .. A însemnele statorniciei Lucrările plenarei Asociaţiei scriitorilor braşoveni Ieri au avut loc lucrările plenarei Asociaţiei scriitorilor braşoveni, consacrată prezentării dării de seamă asupra activităţii şi alegerii noului birou de conducere. După ce scriitorul Dan Tărchilă, secretarul asociaţiei, a prezentat darea de seamă, au urmat ample dezbateri în cadrul cărora au luat cuvîntul scriitorii Pop Simion, Ion Th. Ilea, Ştefan Stătescu, Nicolae Chirilă, Emil Poenaru, Constantin Dumitrescu, Darie Magheru, Mihai Gavril, Eva Lendvay şi George Boitor, care s-au referit la unele probleme ale activităţii de creaţie, precum şi la participarea scriitorilor braşoveni la viaţa artistică-culturală a Braşovului şi a întregii ţări. În încheierea dezbaterilor, a luat cuvîntul scriitorul Laurenţiu Fulga, vicepreşedinte al Uniunii Scriitorilor din Republica Socialistă România. Plenara a ales apoi biroul de conducere. Ca secretar a fost reales dramaturgul Dan Tărchilă. FABRICA DE ŞURUBURI (Urmare din pag. 11 învăţămînt. Lucra tocmai la întocmirea unei situaţii pe cincinal privind necesarul de cadre şi pregătirea cadrelor. — Abia acum faceţi situaţiile ? După două luni şi jumătate de la apariţia legii încă n-a început reciclarea ? — Nu ! Şi nici nu va putea începe în curînd. Dacă vrem să facem un lucru ca lumea, trebuie să facem pregătiri... Centrala C.I.M.I.E.M. București ne-a trimis pe 28 mai a.c. un program-cadru pentru organizarea reciclării. Ne-a dat și termen de începere a cursurilor: 1 iunie 1971. Cine poate însă realiza în 2 zile ce a gîndit centrala în mai bine de 2 luni ? In altă ordine de idei, fabrica brașoveană nu a înaintat nici un plan de reciclare... în aprilie, pe baza căruia acum să treacă la definitivarea programelor, tematicilor. După cum ne relata tov. I. Ghevrec, totul a fost luat de la început, de la stabilirea celor ce trebuie reciclaţi. — De ce aţi aşteptat însă instrucţiunile forului tutelar ? Nu ştiţi dumneavoastră cel mai bine ce anume cunoştinţe trebuie să aibă producătorii de organe de asamblare ? — Cînd veţi începe în mod efectiv reciclarea ? — Pe 15 iunie, cred... (afirmaţia aparţine tovarăşului Simion Costea, şeful serviciului personal şi formarea cadrelor), în cele din urmă ne-am prezentat la tovarăşul Vaier Damian, secretarul comitetului de partid. I-am reamintit de sarcina trasată la ultima instruire a activului judeţean din economie privind trecerea operativă la aplicarea legii cu reciclarea. Iată şi răspunsul primit : — Este adevărat. Puteam să cer tovarăşilor din conducerea fabricii să treacă la fapte. Cred însă că greşeam. Lucrurile trebuiau pregătite. Realitatea este că ar fi trebuit să se înceapă cu reciclarea... reciclatorilor, adică cu cei chemaţi să-i pregătească pe ceilalţi. In acest sens s-a aşteptat sprijinul centralei. Centrala ne-a trimis însă hîrtii şi azi tot nu ştim cine va pregăti cadrele noastre de bază. N-am vrea să începem cu reciclarea muncitorilor şi pe urmă să ne fie luaţi lectorii la reciclare la centrală. Il înţelegem perfect pe tovarăşul secretar în ceea ce ne spune. Nu înţelegem însă de ce conducerea fabricii nu dă dovadă de iniţiativă în pregătirea cadrelor. De ce trebuie să tot aştepte instrucţiunile centralei, cînd legea este clară, iar comitetul de direcţie este cel mai în măsură să-şi pregătească cadrele de care are nevoie ? întreprinderea, ca unitate cu gestiune economică proprie, este datoare şi cointeresată să aibă o concepţie clară în acest sens ! Liceul central experimental de atletism Cimpului, jud. Arges str. Negru Vodă nr. 185, telefon 16.38 anunţă: Pentru anul şcolar 1971-1972, în zilele de 17-21 iunie 1971, la sediul liceului, are loc EXAMENUL PRACTIC pentru ocuparea următoarelor locuri la clasele V—VIII. 20 locuri fete, 20 locuri băieţi locuri 10 locuri fete, 10 locuri băieţi 12 locuri fete, 12 locuri băieţi 10 locuri fete, 14 locuri băieţi Examenul constă din următoarele probe : o probă la alegere. Băieţii din probele juniorilor din categoria a lll-a, fetele din probele junioarelor din categoria a 11-a. Trei probe generale (60 m., lungime, aruncarea mingii de oină). Sunt preferaţi elevii bine dezvoltaţi fizic. Liceul central experimental de atletism este liceu de cultură generală, cu secţiile real şi uman, care oferă cele mai bune condiţii tineretului şcolar pentru atingerea unor performanţe înalte, paralel cu asigurarea unei bune pregătiri de cultură generală. Absolvenţii liceului, în baza planului de învăţămînt parcurs, pot susţine concursul de admitere la oricare institut de învăţămînt superior. Se asigură întreţinerea gratuită în condiţii de internat pentru elevii din alte localităţi şi în condiţii de semiinternat pentru elevii din oraşul Cîmpulung. Informaţii suplimentare la secretariatul liceului. 353 Clasa a V-a Clasa a Vl-a Clasa â Vll-a Clasa a Vlll-a DRUM NOU Recuperarea grabnică a restanţelor (Urmare din pag. 1) masă verde, care printr-o utilizare raţională poate conduce la creşterea simtoare a producţiei. Se impune, deci, ca în fiecare unitate, şefii de ferme, consiliile de conducere să ia măsurile necesare ca animalele să păşuneze o perioadă cit mai mare din zi, să asigure furajarea suplimentară şi să vegheze cu cea mai mare stricteţe la administrarea concentratelor. In acelaşi timp, trebuie respectat programul de păşunat, rotaţia stabilită pe parcele şi să se asigure adăpatul la timp şi din abundenţă. Numai în felul acesta luna iunie poate deveni o lună de vîrf a producţiei de lapte, creîndu-se premisa păstrării potenţialului productiv ridicat al fiecărui animal şi în lunile următoare şi pe această bază recuperarea integrală a restanţelor la livrările de lapte către fondul central. Situația realizării * de livrări la lapte pianului de vacă (Urmare din pag. 1) Stupini Ghimbav Feldioara Sinpetru Rupea Vulcan Prejmer 602 604 651 671 712 714 779 DIN ACTIVITATEA COMITETELOR DE FEMEI Din iniţiativa Comitetului judeţean al femeilor şi Consiliului tinerelor fete, de pe lingă Consiliul judeţean U.T.C., la Braşov a fost reluată o frumoasă tradiţie: sfatul familiei, în fiecare marţi după a-Proiectul de lege privind organizarea şi funcţionarea controlului obştesc cuprinde o serie de prevederi privind antrenarea femeilor în activitatea de control. Pentru ca acestea să fie cît mai bine cunoscumiaza, la sediul Consiliului popular municipal, tineri şi tinere „candidaţi" la mariaj, se întîlnesc cu medici, jurişti, profesori, pentru a discuta probleme privind întemeierea familiei, armonia conjugală etc. ★ te, în comisiile şi comitetele de femei din judeţul nostru s-au organizat dezbateri pe marginea proiectului, la care, de regulă, participă şi jurişti. Institutul politehnic Braşov B-dul Gh. Gheorghiu-Dej nr. 29 angajează de urgenţă . PORTARI (bărbaţi) Salarizarea conform H.C.M. nr. 914/1968. Informaţii, zilnic la biroul personal, între orele 7.15 sau telefon 2.15.80, interior 47. 356 Teatrul dramatic Braşov cumpără JOBENE ŞI BASTOANE Cei interesaţi se vor adresa la Teatrul dramatic, telefon 2.48.50, între orele 8.14. 35. întreprinderea 10 instalaţii Braşov str. Karl Marx nr. 47, telefon 1.46.65 angajează imediat: UN TÎMPLAR DE BINALE pentru întreţinere. Salarizarea se face conform H.C.M. nr. 914,1968. 357 Campionatul judeţean de fotbal Ediţia 1970-1971 în cifre şi superlative • Cel mai bun atac: Politehnica Braşov. - 68 goluri. 0 Cel mai ineficace atac: Bazaltul Racoş - 12 goluri. 0 Cea mai bună apărare: Politehnica Braşov — 8 goluri. 9 Cea mai penetrabilă apărare: Bazaltul Racoş — 75 goluri. • Cele mai multe meciuri egale: Victoria Bod (12), Hidromecanica Braşov (12) şi Măgura Codlea (11). 0 Cele mai multe victorii: Politehnica Braşov (22) şi I.C.I.M. Braşov (15). 0 Cele mai multe înfrîngeri: Bazaltul Racoş (20) şi Ceramica Feldioara (17). 0 Cele mai mari scoruri: 15-3 (Precizia - Bazaltul) şi 9-0 (Politehnica - Ceramica şi Politehnica - Celuloza). 0 Cele mai frecvente scoruri: 1-0 (41), 1-1 (27), 2-1 (26), 2-0 (24) şi 0-0 (22). 0 Cele mai ,,bogate" etape: a XXI-a (25 goluri), a XX-a (24 goluri) şi a IX-a (23 goluri). 0 Cele mai ,,sărace" etape: a XVI-a şi a XXIV-a (11 goluri), a XVIII-a şi a XXV-a (12 goluri). 0 Cele mai mari surprize: Măgura Codlea - Ceramica Feldioara (1-1), Bazaltul Racoş - Măgura Codlea (1-0) şi C.F.R. Braşov - Politehnica Braşov (1-1) 0 Cele mai disputate jocuri: Hidromecanica - Precizia (2-3), Ceramica - Victoria (2-3), C.F.R. - Celuloza (3-2) şi Celuloza - Prefabricate (3-3). 0 Cele mai multe neprezentări: Bazaltul Racoş (3). 0 Cei mai ,,cavaleri" oaspeţi: jucătorii de la Bazaltul (nici un punct în deplasare !). 0 Cele mai ,,severe" gazde: Politehnica şi Măgura, neînvinse pe teren propriu (De altfel studenţii braşoveni s-au dovedit la fel de severi şi în deplasare). 0 Cele mai favorabile etape pentru gazde: a Vl-a, a Vlll-a, a Xlll-a, a XlX-a şi a XXIII-a (11 puncte din 14 posibile). 0 Cele mai favorabile etape pentru oaspeţi: a V-a şi a IX-a (9 puncte din 14 posibile). 0 Cea mai mare coincidenţă: înscrierea a 13 goluri în etapa a 13-a din tur şi in etapa a 13-a din retur. 0 Cea mai mare curiozitate: echipele cu cele mai multe meciuri egale au coeficientul 1 la golaveraj — Hidromecanica (25-25) şi Victoria (26-26). 0 Cele mai lungi ,,serialuri": Politehnica — 12 victorii consecutive și Bazaltul - 7 înfrîngeri consecutive. 0 Cea mai ,,nulă" etapă: a XXV-a (4 meciuri egale). 0 Cele mai... potrivite perechi: Prefabricate - Hidromecanica și Utilajul - Măgura (toate partidele dintre ele s-au soldat cu 0-0). 0 Cel mai constant jucător al campionatului: portarul Oană (Politehnica) a aparat în întregime toate cele 26 de partide ! - 1 0 Cel mai interesant bilanţ: Hidromecanica - 26 meciuri jucate şi 26 de puncte, 7 meciuri ciştigate şi 7 pierdute, 25 de goluri marcate şi 25 de puncte. 0 Cel mai valoros jucător al campionatului: Milu (Politehnica). 0 Cea mai puternică ascensiune: Hidromecanica de la locul 12 (etapa a X-a) la locul 5 (etapa a XXVI-a). 0 Cea mai ,,umblată" echipa: Precizia Săcele (din lipsă de teren n-a jucat nici un meci acasă !). 0 Cea mai incomodă echipă ca joc şi,,, pronunţare: Prefabricate. Cele mai consecvente formaţii: Politehnica şi Bazaltul (au deţinut de la început primul loc şi respectiv „lanterna"). Şt. PERVULESCU © 0©©GO© MUZICA Astăzi, la ora 19:30, are loc la Teatrul dramatic spectacolul cu opereta ,,Casa cu trei fete". TEATRE Luni, 14 iunie, la ora 20, are loc, în sala Palatului culturii, spectacolul ,,Adio Charlie", prezentat de teatrul ,,C. Nottara" din Bucureşti. Îşi dă concursul Liliana Tomescu, artistă emerită. CINEMA Patria (telefon 1.18.18) ,,Serata" - orele: 9; 11,30; 16,30; 19; 21,15. Arta (telefon 1.23.63) ,,Cînd voi fi mort și livid" - orele : 11; 17,30 ; 20. Popular (telefon 1.40.22) ,,Sechestru de persoană" - orele: 9; 11,30; 14; 16,30; 19; 21. Cosmos (telefon 1.11.52) ,,Pe cometă" - orele: 9; 11; 14; 16,30; 19; 21. Tineretului (telefon 1.48.27) ,,Pe luciul gneţii" - orele 9; 11; 15; 17; 19; 21. TELEVIZIUNE Vineri, 11 iunie 14.30 Tenis de cîmp: România - Iugoslavia 13.50 Lumea copiilor 19.20 1001 de seri 19.30 Telejurnalul de seară. Sport 20.10 Reflector 20.25 Panoramic ştiinţific 21.10 Film artistic: „Oglinda cu două feţe" 22,45 Filmul documentar „Imagini din Londra" 23,00 Telejurnalul de noapte. Pentru zilele de 12 şi 13 iunie. Vremea va fi, în general, frumoasă şi călduroasă, cu cerul variabil. Vîntul va sufla slab din vest. Temperatura staționară. Minimele vor fi cuprinse între 9 și 13 grade, iar maximele între 24 și 27 grade. XIBLICITATE VINZĂRI Vînd „Opel Rekord 1700", tip 1968 şi un garaj de scîndură. Braşov, telefon 1.20.08, după orele 16. 998 Vînd motocicletă „Awo-Simson" 250 cmc, informaţii str. Eroii muncii nr. 6, Dîrste — Braşov. 1000 • OFERTE DE SERVICIU Comarnic — Prahova. Angajez coafeză, bună meseriaşă, indiferentitatea. Asigur masă, locuinţă, salariu. Telefonaţi : Comarnic 34 — Elena Nedelcu. 997 Atelier „AUTO", maistru mandatar, Săcele - Cernatu, B-dul 8 Mai 140, execut lucrări de mecanică-tinichigerie. 999 DECES Cojocaru Dacia, soţie, cu adîncă durere anunţă încetarea din viaţă a scumpului ei soţ, COJOCARU GHEORGHE. înhumarea va avea loc în ziua de 11 iunie 1971, la orele 16, la cimitirul Bisericii Române din str. Operetei. 1003 ANUNŢURI FAMILIALE Letiţia şi Luminiţa Raiciu anunţă pentru sîmbătă, 12 iunie, la orele 17, la Biserica Sf. Treime din Şchei, ceremonia pomenirii unui an de la dispariţia bunului lor soţ şi tată, RAICIU AURELIAN. 1004 Cei şase copii anunţă parastasul de 40 zile, de la încetarea din viaţă a iubitei lor mame, VICTORIA ŞT. MUNTEANU din Turcheş - Săcele. Ceremonia are loc sîmbătă, 12 iunie, ora 11, la cimitirul Sfînta Treime din Şchei - Braşov. 1005 Pcf St. 3 PORT • SPORT MU,!TIA■■■ 3SIE IMCADIUITAZA' JJi rUKIVILAlA , PAZNIC ÎN SCRIPTE, HOŢ ÎN FAPTE in scriptele D.J.P.C.C.. PETRU BODROS figura ca paznic contractual, funcţie pentru care lua cuvenitul salariu. Sectorul său de pază era Zona gării, şi nimeni nu se poate plînge că nu se prezenta conştiincios la post. Numai că P.B. în loc să păzească avutul obştesc al cetăţenilor de hoţi, se păzea în primul rînd pe sine, să nu fie prins cînd fură. Dar tot de ce te temi nu scapi. Intr-o noapte recentă, de pe terasa unui apartament din B-dul Victoriei, bloc 38, au dispărut mai multe obiecte de îmbrăcăminte. Păgubaşul s-a adresat plt. Vasile Donţu, care a pornit pe urmele făptaşului, deoarece avea unele bănuieli că paznicul. . . fură. Presupunerea s-a verificat în momentul cînd P.B. transfera hainele din bocceluţă într-o lădiţă de lemn, special confecţionată. Cum s-ar spune, a fost prins cu mîţa-n sac. în prezent, fostul paznic se află intr-un loc foarte bine păzit, respectiv în arestul miliţiei. Nu este aceasta o pată pe firma D.J.P.C.C.? Noi credem că da. O URMĂ PREŢIOASĂ Noaptea în jurul orelor 1, în timp ce Elena B., taxatoare la I.T.Bv., se întorcea spre casă, a fost acostată, în cartierul „Colorom" Codlea, de un individ. La scurt timp, au apărut încă doi vlăjgani. Spre marele noroc al victimei, şi-au făcut apariţia mai mulţi cetăţeni, care au auzit ţipetele femeii. Făptaşii au reuşit să se piardă în noapte. La locul faptei s-a găsit însă o urmă deosebit de preţioasă, respectiv o fişă de pontaj, pe numele VRABIE DUMITRU. Să sperăm că nu este un simplu alibi. Cercetările întreprinse de biroul de miliţie Codlea vor lămuri, desigur, enigma. FĂRĂ PERMIS DE CONDUCERE Deşi nu posedă permis de conducere, ALEXANDRU DRAGAN, din Săcele, str. 6 Martie, nr. 48, a urcat pe motocicleta 46-Bv.626 şi a pornit în cursă. Ajuns în intersecţia străzii Cernatului cu Parîngului, trebuia să treacă peste un pod. Cum podul avea un fel de bordură, cînd motocicleta a ajuns cu roata din faţă la această proeminenţă, a fost aruncată „spectaculos" tocmai dincolo de canal. Temerarul motociclist, aflat în flagrant conflict cu legea circulaţiei, s-a ales deocamdată cu o fractură. Cooperativa „întreţinerea“ Braşov , str. N. Bălcescu nr. 63, telefon 2.37.31 angajează de urgenţă : UN MECANIC EXCAVATORIST UN CONDUCĂTOR AUTO pentru I.M.S. 354 ŞCOALA PROFESIONALĂ strada Poienelor nr. 5 Ţine în zilele de 3-14 iulie 1971 sesiune de admitere la următoarele meserii : turnător formator electrician întreţinere şi reparaţii strungar forjor lăcătuş mecanic de întreţinere lăcătuş mecanic auto sculer tinichigiu structurist aviaţie frezor Concursul constă în lucrări scrise şi examen oral la matematică şi fizică (chimie). Se primesc absolvenţi ai şcolii generale cu vîrsta maximă de 18 ani împliniţi la 31 decembrie 1971. înscrierile se fac zilnic în intervalul 15 iunie — 2 iulie 1971. Informaţii suplimentare la secretariatul școlii, telefon 2.33.79. 359