Evenimentul Zilei, septembrie 2006 (Anul 15, nr. 4559-4588)

2006-09-15 / nr. 4573

Izbânda Stelei, întoarsă pe toate fețele Emeric Jenei compară trei generații de artiști: Steaua 1986, Steaua 1996, Steaua 2006 Mircea Lucescu: „Steaua va câștiga și cu Olympique Lyon!" Snort, 1346 Euro-invingătorii Comentariu. Grigore Cartianu trece în revistă marii câștigători ai startului fulminant din Ligă, Steaua și Sârbu-Pro TV Sport Ediția de Transilvania .. zilei ■ Evenimentul 618.417 cititori in fiecare zi ! Nr. 4573 I Vineri, 15 septembrie 2006 I 24 pagini I 1 leu /10.000 lei vechi www.evz.ro Ziar tipărit la București, Cluj, Timișoara și Iași *v De luni, o nouă etapă „Evenimentul zilei“ se dezvoltă „Evenimentul zilei“ atacă toamna in forță, cu mai multe pagini și o împrospătare a graficii. Astfel, începând de luni, 18 septembrie, ziarul va apărea intr-un format de 32 de pagini, zilnic, de luni până joi. EVZ va fi structurat in trei fascicule, față de cele două de până acum. De asemenea, layout-ul va fi reîmprospătat subtil pentru a retușa imaginea elegantă a unui ziar de calitate. Stumfin ti DESTINAȚIE: ROMANTICA Teo, nu sunt turcii, e Vîntu! Mihaela Călinoiu Din primăvara anului viitor, Teo Trandafir va fi vedeta postului TV Romantica și principala armă folosită de acesta în lupta cu concurentul direct, Acasă TV. Teo a purtat negocieri cu mai multe posturi, despre Kanal D, al turcilor de la trustul Dogan, vorbindu-se cel mai mult. Vedeta era așteptată aseară să parafeze negocierile cu Romantica, post care va fi relansat de grupul lui Sorin Ovidiu Vîntu. CUPA UEFA Dinamo și Rapid din steagul lui Dorin Focșeneanu Startul lansat al Stelei în Liga Campionilor a fost dublat de victorii pe linie și în Cupa UEFA, obținute aseară de Dinamo și de Rapid. Echipele românești au obținut, astfel, punctaj maxim în această „săptămână europeană“. Xanthi Skoda (Grecia) - Dinamo.............3-4 Rapid - Nacional Madeira (Portugalia)... 1-0 Partidele-retur, care vor decide echipele calificate în grupele Cupei UEFA, se vor disputa peste două săptămâni. sport. ir URMEAZĂ ÎN DUblineâ Cum vrea să scape Berceanu de Tăriceanu? Radu Berceanu, ministrul transporturilor și lider al democraților, confirmă că între PD și liberali s-au rupt toate punțile. „Tot anul 2005, noi le-am întins mâna și ei ne-au scuipat in palmă“. Aflați cum pregătesc democrații debarcarea lui Tăriceanu și când va începe campania electorală. PREȚUL CORECT: 2.000.000 € Trafic cu mântuirea Marketing cu Dumnezeu. Gigi Becali este promovat puternic de unii oameni ai Bisericii. Banii vorbesc acolo unde ar trebui să tacă Dragoș Popescu trasos.D Andrei Ciureanu evz.G igi Becali a primit ieri Ordinul Crucea .Andrei Șaguna de la înalt Prea Sfințitul Laurențiu Streza, distincție acordată de regulă fețelor bisericești. Mitropolitul Ardealului a recunoscut că pentru Gigi Becali s-a făcut o excepție. Surse privată prezente la întâlnirea intre Becali si ÎPS Streza spun că patronul din Ghencea i-a promis două milioane de euro pentru restaurarea Catedralei Mitropolitane din Sibiu. Relația lui Becali cu Biserica Ortodoxă apare ca un schimb reciproc avantajos de bani și influență politică. Biserica primește bani, iar Becali are convingerea că obține voturi din partea dreptcredincioșilor. ÎPS Bartolomeu, Mitropolitul Clujului, Albei, Crișanei și Maramureșului, explică relația dintre Becali și Biserica oferind exemplul fariseului: „In clipa în care te lauzi cu binefacerile făcute, ele și-au pierdut valoarea morală, inclusiv a celui care le face“ BVZSpKhM Ïz vr . ; î ; s . rez vr?, u îtj * i” (I Opinia EVZ Credința polcovnicului Gigi. Florian Bichir constată: Gigi Becali crede că Dumnezeu e un fel de magnat al sufletelor, un fel de boss al cerurilor, cu care poți să negociezi, ASTAZI IN Evenine în acest număr. Evangeline Lilly, Kate din serialul „Lost, Naufragiații“, s-a destăinuit în exclusivitate pentru „Evenimentul zilei TV“ în cadrul campaniei întâlnite cu vedeta preferată“, aveți ocazia să-l cunoașteți pe celebrul actor Mitică Popescu, „naratorul emisiunii „D’ale lu’ Mitică“, de la TVR 2. De astăzi, la școală! Școala începe astăzi, în ciuda boicotului anunțat de liderii sindicali din învățământ. Atât elevii, cât și profesorii vor participa la deschiderea anului școlar. Anunțul a fost întărit ieri de Mihail Hărdău, ministrul educației. Sindicaliștii amenință cu mitinguri în toată țara. (Vlad Odobescu) Eveniment 2 3 Transilvania luptă pentru descentralizare Primarii din țară doresc grăbirea procesului de descentralizare. Aceștia au prins avânt după ce miercuri, la întrunirea Asociației Primarilor de Municipiu, desfășurată la Baia Mare, Traian Băsescu a pledat pentru implementarea descentralizării înainte de integrare. (Claudia Sitaru) Transilvania, M Interviu cu ambasadorul Marii Britanii Robin Barnett vorbește despre „parteneriatul strategic“ București-Londra, apreciază progresele României, dar avertizează că nu va ezita să atace corupția. Ambasadorul Marii Britanii asigură că românii vor avea multe oportunități pentru a munci în Regat. (Adrian Cochino) Interviu. 5 Liberalii, nemulțumiți de Moliceanu Mai mulți deputați PNL, în frunte cu Crin Antonescu, l-au criticat fățiș pe Călin Popescu- Tăriceanu. Ei își acuză șeful de partid că nu a fost mai ferm după ce președintele Băsescu l-a suspendat din funcție pe ministrul apărării Teodor Atanasiu. (Laura Ciobanu) Politică, 7 Weekend călduros in acest sfârșit de săptămână vom avea parte de zile frumoase, cu maxime de 27 de grade Celsius, anunță meteorologii, și pe litoral, vremea va fi la fel de caldă. (Ana-Maria Adămoae) știri. 4 Abonează-te la EVZ! Cu prețuri lei începând de la Ziar SMS I Online | Mandat Postai Detalii la pagina 22 Comentarii De la Nisa la București Editorialul EVZ. Ioana Lupea măsoară distanța de ani lumină care separă o școală din București de una de pe Coasta de Azur. OpMLC va înmuri un mSEEEI EXAME, TvfuirT&TTIfT Aui www.evzmTi Azi in ProSport ediția de Transilvania Povestea lui Dică, eroul de la Kiev