Evenimentul Zilei, iunie 2009 (Anul 18, nr. 5546-5574)

2009-06-10 / nr. 5554

Evenimentul Miercuri, 10 iunie 2009 I Nr. 5554 I 16 pagini I 1,2 lei I 536.000 de cititori în fiecare zi ! Ziar tipărit la București și Cluj-Napoca Judecătorii nu-i lasă pe Becali la ^Bruxelles Actualitate,^ Sinucigașii de criză Tot mai mulți români decid să-și ia viața din cauza dificultăților financiare. Medicii spun că încă nu e vorba despre un fenomen, dar prevăd că situația s-ar putea înrăutăți spre finalul anului. EVZ Special, 5 MISTERIOSUL PATRON AL UNIRII URZICENI Bucșaru, de la închisoare în Liga Campionilor, EVZ a aflat la Coșereni, comuna natală a omului de afaceri, detalii despre copilăria acestuia și despre modul în care a ajuns printre bogații României Daniel Conțescu manspl rnntPru(3)PV7.In Cristian Delcea cristian.delcea i2pe vz.ro VI vă prezintă, în premieră, povestea lui Dumitru Bucșaru, misteriosul om de afaceri care patronează gruparea de fotbal Unirea Urziceni (formație care are azi ocazia să cucerească titlul și să pătrundă în grupele Ligii Campionilor). O echipă de jurnaliști a cotidianului nostru a mers în comuna ialomițeană Coșereni, aflată la 50 de kilometri de București, de unde a adunat detalii spectaculoase din viata lui Bucșaru. Despre el se spune că ar avea relații de amiciție cu Traian Băsescu. Provenit dintr-o „familie de chiaburi“, ialomițeanul a avut întotdeauna bani (conducea o Dacie neagră înainte de Revoluție), dar, la fel ca și tatăl său, a ajuns după gratii. „Am făcut închisoare pentru manoperă necuvenită“, a recunoscut ieri, în exclusivitate pentru EVZ, Dumitru Bucșaru, care evita insistent aparițiile în presă și la televizor. Sport. 10-11 HMT1 Unirea Urziceni evoluează astă-seară cu titlul pe masă Unirea Urziceni este pe cale să producă azi cea mai mare surpriză din istoria fotbalului românesc și să câștige titlul în Liga I. Echipa lui Dan Petrescu are nevoie, astă-seară (ora 20.00 Antena 1), de o remiză,pentru a se încununa regină a campionatului. Trupa din Bărăgan înfruntă, pe teren propriu, Steaua. Pentru a fi siguri de locul șase, care duce în Liga Europa, „roș-albaștrii“ trebuie să învingă. Dumitru Bucșaru, patron la Unirea Urziceni Nu am apărut nicăieri până acum și m-ați găsit voi, la finalul campionatului? Ce vreți de la mine? Nu am nimic de ascuns, dar nu-mi place să apar în presă și la televizor. Asta e tot. LOTO 6 DIN 49 Marele câștigător, un angajat al MAI Marian Păvălaș. Premiul de peste 10 milioane de euro de la 6 din 49 a fost câștigat de un subofițer angajat în structurile din Galați ale Ministerului Administrației și Internelor (MAI). Potrivit unor surse din MAI, subofițerul a făcut o cerere prin care solicita concediu de odihnă pentru a-și revendica premiul. în vârstă de 50 de ani, câștigătorul este căsătorit și are un copil. Aduàitei 8,4 SE LUPTĂ CU BOALA Lui Valentin Ceaușescu i-a fost extirpată o tumoare Vlad Odobescu Valentin Ceaușescu, singurul fiu în viață al lui Nicolae și al Elenei Ceaușescu, a fost supus, la sfârșitul săptămânii trecute, unei intervenții chirurgicale de înlăturare a unei tumori vezicale. Operația a fost realizată de o echipă de medici de la Institutul Fundeni din Capitală. Medicii urmează să stabilească dacă tumoarea este sau nu malignă. Cei doi frați ai lui Valentin au murit din cauza unor boli incurabile: Nicu în urma unei ciroze, în 1996, iar Zoia - din cauza unui cancer pulmonar, în 2006.UAiii STATISTICI OFICIAU Domeniile care ne-au târât în recesiune Ana Bâtcă ana.batca@evz.ro Agricultura și industria sunt sectoarele unde activitatea a scăzut cu peste 10% în primul trimestru. Astfel, acestea au contribuit cel mai mult la intrarea României în recesiune tehnică de 6,2%, potrivit datelor de la Institutul Național de Statistică. Construcțiile nu au scăzut, ci, dimpotrivă, au urcat cu 4,7%, alături de alte servicii care au crescut cu peste 3%. JBUCTTATI Inaugurarea Centrului pentru învățământ la Distanță din Berlin ii Universității Spiru Haret Paginile 2,3 In Êki îți arată care sunt evenimentele zileie implicații au și cine sunt actorii lor Urmărește pinsir ni Pn martor la evenimentul Tăriceanu își revine pe mâna lui Crin Călin Popescu-Tăriceanu îi impută lui Crin Antonescu scorul slab al PNL la euroalegeri. Fostul șef al liberalilor acuză actuala conducere că a transformat campania europeană într-una prezidențială. (Romulus Georgescu) Politică. Lui Beethoven i-a rămas inima la Timișoara Prima iubită a celebrului compozitor german Ludwig van Beethoven, misterioasa Johanna von Greth, și-a încheiat viața în orașul de pe malul Begăi, departe de cel care a adorat-o zeci de ani și pe care l-a inspirat pentru unele creații. (Georgeta Petrovici) Cultură, 15 Noul iPhone, o versiune „peticită“ Apple a lansat luni seara ultima versiune a telefonului iPhone. Compania nu prea vine cu noutăți, ci, mai degrabă, cu îmbunătățiri ale penultimului model. (Paul Barbu) Economie. 9 Se pregătește Comisia Barroso . Portughezul Jose Manuel Barroso și-a anunțat ieri candidatura pentru un nou mandat în fruntea Comisiei UE. La București, Traian Băsescu a declarat că România a început încă din ianuarie negocierile pentru obținerea unui portofoliu important în viitoarea Comisie. (Adrian Cochino) national. 8 Mircea, fă-te că înțelegi! EDITORIALUL EVZ. Horia Ghibuțiu: „Poate era cazul ca Mircea Geoană să înțeleagă faptul că Traian Băsescu îi transmitea următorul mesaj: pesedistul nu-l va bate în turul decisiv al prezidențialelor, din poziția de simplu candidat, pe președintelecandidat“. opmtLé Evenimentul contact Tel: 021 202.20.00 Fax: 021-202.20.01