Evenimentul Zilei, octombrie 2010 (Anul 19, nr. 5992-6017)

2010-10-02 / nr. 5993

Matematica te face as la table LINIE. Jocul de table înseamnă 10% noroc, restul logică Dacă ai și nervii tari, poți câștiga și 100.000 de euro, în concursuri internationale Pasiuni, 21 Atunci când obezii ajung la sala de forță MOMEALA, Daniel (foto) a sărit de 185 de kilograme, iar Flavia - de 105 Acum, cu ajutorul culturistului Florin Oceanu, se luptă să scape de cele în plus pentru un premiu de 25.000 de euro. Stil de viată. 18-19 TIMP LIBER 120 de minute GHHHH2. Fostul vocalist al trupei Black Sabbath va cânta, în această seară, la Zone Arena din Capitală, cu jumătate de oră mai mult decât era programat Alina Vătăman alina.vataman_evz.ro De când și-a lansat, în iunie, cel de-al zecelea album de studio, „Scream“, Ozzy Osbourne și-a luat întreaga echipă și, în ciuda celor aproape 62 de ani, a pornit într-un turneu de promovare prin întreaga lume. început anul trecut, pe 26 mai, la Moscova și, incluzând pe afiș nu mai puțin de 137 de concerte, turneul Ozzy Osbourne se va finaliza, după aproape 20 de luni de peregrinări, pe 12 decembrie, în Minneapolis. Incertitudini In ceea ce privește concertul din România, din această seară, două evenimente au pus sub semnul îndoielii siguranța desfășurării lui, însă, nici încercarea Primăriei Sectorului 2 de a demola Zone Arena și nici întinderea musculară suferită la spate de artist - fapt ce a dus la amânarea concertului din Germania de pe 16 septembrie, până la o dată rămasă încă necunoscută - nu au schimbat cu nimic ziua și locul desfășurării evenimentului de la București; în plus, în această seară, românii vor avea privilegiul de a-l asculta pe Ozzy Osbourne mai mult decât fuseseră anunțați inițial. „Artistul va urca pe scenă în jurul orei 20.00, după recitalurile din deschidere susținute de cele două trupe, Coma și Luna Amară, și va cânta nu 90 de minute, cât fusese anunțat inițial, ci 120 de minute, în semn de respect pentru fani și pentru a-și marca așa cum se cuvine premiera din România”, ne -a declarat Dorian Ciubuc. Mai noi și mai vechi Dacă ar fi să ținem cont de playlistul pe care fanii Ozzy Osbourne l-au publicat după fiecare concert susținut de acesta, în reprezentația de la București ar trebui să fie cântate 17 piese, 6 dintre ele din perioada în care artistul făcea parte din trupa Black Sabbath, dar și celebra baladă „Mamma, I’m Comming Home“ Spectatorii sunt așteptați la Zone Arena începând cu ora 17.00. Fanii lui Ozzy trebuie să mai știe, de asemenea, că accesul în incinta spațiului de concert se face numai pe baza biletului valabil, care va fi scanat pentru evitarea falsurilor. Nu este permisă posesia de umbrele, aparate foto și video profesionale și nici intrarea în Zone Arena cu băuturi alcoolice sau în stare de ebrietate. cu Ozzy MODEST Pui, salată și multă bere . » Pretențiile artistului pentru cele aproximativ șase ore cât va poposi pe pământ românesc nu sunt deloc exagerate, spun organizatorii. Ozzy dorește să mănânce sănătos pui gătit în ulei de măsline și salată. De băut a cerut apă plată, băuturi energizante, iar pentru echipa sa a spus să fie adusă bere autohtonă. „Singura cerință excentrică ar fi plasma pe care cântărețul o dorește amplasată în cabina sa de la Zone Arena. El și echipa vor aduce cititoare de DVD-uri și de jocuri și își vor crea acolo un mic centru de distracții, de relaxa re“, ne-a declarat Minei Stoica, promotion manager al companiei Fun Time Production. jji « ISaIA.1 BUCUREȘTI TÂRG. „I love handmade“, de la Muzeul Municipiului București, poate fi vizitat astăzi și mâine, între orele 10.00 și 19.00. DANS. Două spectacole din cadrul ediției a 5-a a festivalului de dans contemporan eXPLORE Dance au loc astăzi, la Centrul Național al Dansului, de la ora 18.30, și la Teatrul Odeon, de la ora 20.00. SPECTACOL. „Un Tango Mas“, cu Răzvan Mazilu, Monica Petrică și Clubul Tango tangent, are loc în această seară, de la ora 19.00, la Teatrul Odeon. DE LA ȚARĂ. Festivalul Toamnei de la Plaza România și Mali vitan, cu produse tradiționale, între orele 9.00 și 22.00. ASTRONOMIE. „Cu mic, cu mare... prin Univers“, expoziții fotografice, prezentări și concursuri cu premii - mâine, de la ora 10.00, la sediul Facultății de Fizică din Măgurele, tradiții. Festivalul lui Brumăreț de la Muzeul Țăranului Român MIȘCARE. Ziua mondială a mersului pe jos, între orele 10.00 și 12.00. Startul se dă la intrarea Charles de Gaulle a Parcului Herăstrău, nu in FESTIVAL. Cluj Ursus Fest, ce se desfășoară astăzi și mâine pe platoul din fața Sălii Sporturilor, de la ora 17.00, aduce spectacole în premieră și concerte ale trupelor Iris, Holograf, Cargo, Zdob și Zdub, Suie Paparude sau Vița de Vie. tRD MEȘTERI. Expoziția interactivă de ceramică remixată se desfășoară astăzi, de la 12.00 la 22.00, și mâine, de la 10.00 la 18.00, la Muzeul Satului. CULTURĂ. Festivalul Internațional de Teatru pentru Copii și Tineret are loc mâine, la Teatrul Luceafărul, începând cu ora 10.00. BRAȘOV DE VIZITAT. La Târgul Târgurilor, ce se desfășoară astăzi și mâine în parcarea Selgros, începând cu ora 10.00, vor veni meșteșugari și producători autohtoni. Sâmbătă, 2 octombrie 2010 I Evenimentul zilei I 15