Evenimentul Zilei, iunie 2018 (Anul 27, nr. 8250-8270)

2018-06-11 / nr. 8256

Declarat zilei : Statul paralel? Eu l-am făcut, iar Dragnea l-a sins. Este greu să găsești un individ cu un caracter mai ralnerabil decât Dragnea. A uitat să le spună naivilor din Piața Victoriei că în perioada 2010 - 2014, de două ori pe săptămână, se întâlnea în vilele SRI, K2 și T14, cu exponenții «statului paralel», Maior, Kovesi, Coldea, Ponta (alt caracter ), Dâncu, și puneau (ara la cale legat de dosare și arestări" Un dublu doctor Astăzi prăznuim un mare sfânt contemporan, Luca al Crimeii. Născut în 1877, dintr-o familie princiară, el a fost mai întâi doctor de trupuri (chirurg), apoi de suflete (arhiepiscop). Deviza sub semnul căreia a stat întreaga sa viață a fost: „Am iubit pătimirea, fiindcă minunat curățește sufletul”. Chirurg fiind, în plină teroare bolșevică, nu opera fără icoana Maicii Domnului pe peretele sălii de operație. După ce soția sa moare, iar el rămâne singur cu cei patru copii, îl ascultă pe episcopul din Tașkent și se călugărește, devenind el însuși mai târziu episcop. Arestat de bolșevici, Sfântul Luca operează în închisorile unde este dus. Eliberat în 1946, este numit arhiepiscop de Crimeea și nu se ferește să condamne ateismul regimului. Adoarme pe 11 iunie 1961 și este canonizat în 1966. Moaștele sale se află la Simferopol unde săvârșesc multe minuni, vindecând bolnavii cu trupul și cu sufletul(A.P.) TRAGEREA LOTO 1.06.201S i ao nnnnnn okpi 5/40 MOil 4.6582 C 4.6531 4.6513 4.6564 3.9589 □ 5.9770 3.9535 3.9379 Actualitate 11.06. Evenimentul zilei, Luni, XX iunie 20X8 A început Evaluarea Națională pentru clasa a VIlI-a Georgiana Ioniță georgiana.Ionita ® evz.ro Astăzi începe Evaluarea Națională 2018 pentru elevii care au absolvit clasa a VIII- a. Conform calendarului stabilit de Ministerul Educației, astăzi are loc prima probă scrisă la Limba și literatura română, miercuri,13 iunie, este organizată proba la Matematică, iar joi, 4 iunie, proba la Limba și literatura maternă. Primele rezultate vor fi afișate pe 19 iunie, până la ora 12:00, iar în aceeași zi se pot depune contestații în intervalul orar 14:00 -19:00. Rezultatele finale vor fi afișate pe 23 iunie. Subiectele au un nivel mediu de dificultate iar timpul destinat rezolvării acestora este de 120 de minute, din momentul în care s-a încheiat distribuirea subiectelor fiecărui elev. Pentru elaborarea lucrării scrise, candidații folosesc numai cerneală sau pastă de culoare albastră, iar pentru executarea schemelor și a desenelor folosesc numai creion negru. Potrivit metodologiei de organizare și desfășurare a ENVIN, probele sunt monitorizate audio-video iar cazurile de fraudă și tentativă de fraudă vor fi sancționate cu excluderea din examen și acordarea notei 1 pentru lucrarea scrisă. Evaluarea Națională se desfășoară, anual, într-o singură sesiune. Media generală obținută în cadrul EN VIII are o pondere de 80% în calculul mediei pe baza căreia se realizează admiterea în clasa a IX-a de liceu. Conform datelor centralizate de Ministerul Educației Naționale (99,69%), până sâmbătă, 9 iunie, ora 12:00, în aplicația informatică figurau 150.310 candidați înscriși, anii Jumătate din vagoanele CFR sunt un pericol pentru călători Jumătate din vagoanele de pasageri, adică 400 din 750, au nevoie de reparații deoarece durata de amortizare a fost depășită încă de anul trecut, potrivit INS. Ministrul Transporturilor, Lucian Șova, a fost interpelat, încă de la preluarea mandatului, de lucrătorii în domeniu, care i-au cerut să rezolve această situație deoarece starea de funcționare a trenurilor poate deveni un pericol pentru călători. 400 de vagoane din 750 au nevoie de reparații. Firmele specializate nu se mai prezintă la licitații din cauza blocajelor legate de achizițiile publice pentru lucrările de reparații necesare vagoanelor și locomotivelor. încă din luna martie, ministrul Șova a promis că se ocupă de eliminarea blocajelor. (Cora Muntean] S-a ales ca dosar penal după ce și-a făcut „zebră” în fața casei » 11 » Unui bărbat în vârstă de 57 de ani, din Roman, i s - a întocmit dosar penal, după ce a fost dovedit că a modificat marcajul rutier. Acesta a ajustat marcajul rutier de pe o șosea a localității în care locuiește. Administrator la o spălătorie auto, bărbatul era încurcat de linia continuă dublă care nu permitea accesul potențialilor clienți, dinspre sensul Iași Roman. Așa că omul de afaceri a luat o cutie de vopsea albastră și o pensulă, și a transformat linia continuă dublă întruna discontinuă. Polițiștii l-au identificat și i-au întocmit dosar penal. Bărbatul riscă între 2 luni și 3 ani de închisoare sau amendă. (Petre Tache) Cum achiți fără comision dările către ANAF prin CEC Bank începând de azi, toate taxele și impozitele datorate de persoane fizice către Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) se vor putea plăti prin unitățile CEC Bank, indiferent dacă persoanele au sau nu au cont deschis la CEC, potrivit premierului Viorica Dăncilă. Persoanele fizice care aleg această cale să-și achite dările către stat trebuie să fie înscrise în Spațiul Virtual Privat (SPV) dacă vor să nu plătească niciun comision la bancă, a explicat purtătorul de cuvânt al Guvernului, Nelu Barbu. Spațiul Public Virtual este un serviciu gratuit, online, oferit de Ministerul Finanțelor Publice și poate fi accesat la adresa de internet: https://pfinternet. anaf.ro. SPV-ul permite contribuabililor să-și vadă situația fiscală fără să aștepte la ghișee și să trimită dar și să primească o serie de documente fiscale. (Ionel Dancu) Comisia de la Veneția vine la București pentru o analiză a Legilor Justiției . O delegație a Comisiei de la Veneția este așteptată luni, la București, pentru a analiza trei proiecte de lege privind organizarea judiciară: Consiliul Superior al Magistraturii și statutul judecătorilor și al procurorilor. Membrii delegației venețiene se vor întâlni atât cu președintele Iohannis, cu Ministrul Justiției și reprezentanți ai comisiei parlamentare pentru Legile Justiției, cât și cu reprezentanți ai înaltei Curți de Casație și Justiție, ai Curții Constituționale, Biroului Procurorului General și Direcției Națională de Anticorupție. Vizita demnitarilor UE este o consecință a solicitării adresată de președintele Klaus Iohannis (a cărui decizie în cazul revocării lui Kovesi este așteptată cu interes) prin care șeful statului cere un punct de vedere al forului european pe marginea pachetului Legilor Justiției adoptate de Parlamentul României. (Emil Simionescu) vs,, ser Aur pentru canotorii români, la Campionatul Eurpean de la Belgrad Sportivii români Leonid Carp și Victor Mihalachi au cucerit duminică medaliile de aur în proba de Canoe-2 pe 500 m, la Campionatele Europene de kaiac-canoe de la Belgrad, în finala feminină de la Canoe-2 pe 500 m, româncele Alexandra Dragomirescu și Livia Căle s-au clasat pe locul 6. La Kaiac-4 masculin pe 500 m, românii Cosmin Lulciuc, Răzvan Albișoru, Aurelian Ciocan și Sorin Cical au încheiat pe locul 8, iar sâmbătă, Leonid Carp și Victor Mihalachi au cucerit medaliile de argint în proba de Canoe-2 pe 1.000 m. Duminică, la Europenele de paracanoe, Mihaela Lulea a obținut argintul la KL3 pe 200 metri. La masculin, Iulian Șerban a terminat pe 7 la KL3, 200 m. La ediția 2017 a Europenelor de kaiac-canoe, la Sofia, România a cucerit o medalie de argint în proba neolimpică de canoe dublu la 500 m, prin Leonid Carp și Victor Mihalachi, plus un argint la paracanoe, prin Mihaela Lulea. (Mihnea Petru Pârvu)