Făclia, iulie-septembrie 1968 (Anul 22, nr. 6735-6812)

1968-07-02 / 6735. szám

PAGINA 2 FĂCLIA festivitățile închinate „Zilei învățătorului” Duminică, la Cluj, Dej, Turda, Gherla, Huedin, Cîmpia Turzii, Iara, Mociu, Gilău, Cojocna, Tureni, Aghireș, Bonțida, Florești, Căpușul Mare, Cîțcău, precum și în alte localități au avut loc festivități consacrate „Zilei Învățătorului“. Desfășurate sub semnul înaltei prețuri acordate de partidul și statul nostru nobilei profesii căreia îi revine sarcina creșterii și educării tinerei generații, adunările au constituit adevărate sărbători ale muncii creatorilor de conștiințe umane. • Tradiționala zi de 30 iunie, cînd fiecare educator, învățător și profesor se prezintă în mijlocul colegilor cu realizările obținute timp de un an școlar pe tărîmul atît de dificil dar deosebit de frumos al educării și instruirii tinerei generații, a fost așteptată cu entuziam și emoții de slujitorii școlilor clujene. Dimineața, la festivitatea din sala Teatrului Național, închinată acestei zile, au participat tovarășii Aurel Duca, primsecretar al Comitetului județean Cluj al P.C.R., președintele Consiliului popular județean provizoriu, Remus Bucșa, prim-secretar al Comitetului municipal Cluj al P.C.R., președintele Consiliului popular municipal provizoriu, acad. Constantin Daicoviciu, rectorul universității clujene, Garofița Pavel, vicepreședinte al Consiliului popular municipal provizoriu, Dumitru Mircea, redactor șef al revistei „Tribuna“, inspectori, activiști de partid și de stat, sute de cadre didactice fruntașe, pionieri și elevi. Adunarea festivă a fost deschisă de tovarășa Garofița Pavel, care a dat cuvîntul tovarășului Aurel Duca. Felicitînd călduros pe membrii corpului didactic pentru totala lor dăruire și succesele obținute în anul școlar 1967— 1968, vorbitorul a subliniat importanța activității rodnice pe care educatorii, învățătorii și profesorii o desfășoară în nobila muncă de instrucție și educație a tineretului patriei, a viitoarelor generații de constructori ai socialismului. în contextul amplelor măsuri de îmbunătățire a învățămîntului din țara noastră, locul de frunte și de cea mai mare însemnătate revine membrilor corpului didactic, cadre de nădejde ale societății socialiste, oameni care nu au precupețit și nu vor precupeți nici un efort pentru a ține pasul cu ritmul dezvoltării vertiginoase a României socialiste și pentru a răsplăti încrederea acordată de partidul comunist și de popor. Tovarășul Remus Bucșa în cuvîntul său a relevat însemnătatea „Zilei învățătorului“ pentru toate cadrele didactice din țara noastră, detașament numeros și de nădejde al intelectualității socialiste, care își consacră capacitățile creatoare creșterii armonioase și multilaterale a tineretului. Dintre sărbătoriți, elogiind condițiile de viață și de muncă, accentuînd asupra rezultatelor obținute în școlile clujene și angajîndu-se să-și sporească eforturile pentru modernizarea procesului de învățămînt și îmbunătățirea calității lui, au luat cuvîntul tovarășii prof. Vasile Brînzei, prof. Iudita Szocs, ing. loan Vonica și educatoarea Cornelia Popa. Au mai luat cuvîntul Dumitru Mircea și pioniera Valentina Lazăr de la liceul „George Coșbuc“. în partea a doua a festivității a fost prezentat un frumos program artistic susținut de corul sindicatului învățămînt, formație artistică distinsă de Uniunea Generală a Sindicatelor cu diploma pentru merite deosebite, quartetul de coarde al profesorilor de la liceul de muzică și recitatori cadre didactice. • La Dej, în sala festivă a Consiliului popular municipal, peste 200 de cadre didactice din Dej și comunele suburbane au participat la sărbătoarea slujitorilor școlii. Tovarășul Vasile Lădar, prim-secretar al Comitetului municipal Dej al P.C.R., președintele Consiliului popular municipal, a deschis adunarea și a dat cuvîntul tovarășului Constantin Crișan, secretar al Comitetului județean Cluj al P.C.R., care a vorbit despre succesele obținute și despre perspectivele dezvoltării învățămîntului în județul Cluj. Tovarășul Dumitru Sigartău, inspector șef, a prezentat o seamă din realizările școlilor dejene din anul școlar încheiat. Au mai luat cuvîntul prof. Simion Miheț, prof. Gh. Păcuraru, prof. Vasile Peter, prof. Dezideriu Szilaghi și prof. Iosif Olaru. Cu această ocazie au fost acordate titlurile de fruntaș învățătoarelor Aurelia Ciobotaru și Elena Varga, și profesorilor Constantin Cîmpean, Ilie Marian și Gh. Vaida, învățătorului Sabin Gorun i s-a acordat Diploma de onoare a C. C. al U.T.C., iar profesorilor Valer Pop, Simion Miheț și Teodor Cotuț li s-au înmînat premii județene. în încheiere, recitatorii bibliotecii municipale au prezentat recitalul „Deșteptarea României“. # în orașul Gherla „Ziua învățătorului“ a constituit un prilej de analiză profundă a muncii cadrelor didactice. Anul școlar încheiat recent a însemnat o nouă etapă în acest proces continuu de perfecționare, de îmbunătățire a procesului de învățămînt, treaptă marcată de obținerea unor succese remarcabile de către cei 161 învățători, profesori, ce funcționează în școlile din orașul Gherla. Totodată, cadrele didactice sunt conștiente de marile sarcini care le revin de aci înainte. Noile documente de partid și de stat, legea învățămîntului conturează un minunat plan de perspectivă a învățămîntului românesc. Cei care au luat cuvîntul la adunare au menționat necesitatea perfecționării continue a muncii cadrelor didactice, perfecționare cerută de noul cadru organizatoric care se creează, de progresul necontenit al tuturor ramurilor de activitate. „Ziua învățătorului“, a afirmat prof. Gheorghe Breharu, cîștigă, cu fiecare an ce trece, în frumusețe și profunzime. Dar ceea ce simbolizează s-a îmbogățit nemăsurat de mult, mai ales în acest an. Totodată, a spus prof. Dacia Măhălean, „Ziua învățătorului“ este un prilej binevenit de a ne privi retrospectiv activitatea, de a o analiza din toate punctele de vedere. Au mai luat cuvîntul profesorii Vasile Ștef, Maria Chezan, Konya Zoltán, educatoarea Maria Șuvagău. Cadrele didactice din orașul Gherla au fost felicitate de către un grup de pionieri, de I. Vereșezan, inspector teritorial la inspectoratul școlar județean, Emil Moldovan , în numele părinților, și Andrei Cristea, secretar al comitetului orășenesc de partid, primar al orașului Gherla, în încheierea adunării festive a luat cuvîntul tovarășul Roman Morar, secretar al Comitetului județean de partid. Partidul nostru, întregul popor — a spus, printre altele, vorbitorul — privește cu recunoștință și apreciază în cel mai înalt grad munca cadrelor didactice. în avîntul general al tuturor sectoarelor vieții economice și sociale se înscrie și munca membrilor corpului didactic din Gherla, rezultatele obținute în școlile de diferite grade. Măsurile întreprinse în domeniul învățămîntului așează școala românească pe coordonatele cele mai moderne ce se întîlnesc astăzi în lume. Tovarășul Roman Morar a felicitat apoi cadrele didactice din orașul Gherla în numele biroului. Comitetului județean de partid. • La Turda, în sala Teatrului de Stat, 400 de cadre didactice din municipiu, elevi și pionieri au participat la festivitatea dedicată „Zilei învățătorului“. Tovarășul Ion Vedeanu, prim-secretar al Comitetului municipal de partid, primarul municipiului, a vorbit despre semnificația „Zilei învățătorului“ astăzi, în condițiile dezvoltării impetuoase a învățămîntului de toate gradele, felicitînd corpul didactic turdean pentru rezultatele frumoase obținute în procesul instructiv-educativ. Luînd cuvîntul în numele sărbătoriților, învățătorul emerit Constantin Ionescu a mulțumit partidului și statului nostru pentru deosebita grijă acordată îmbunătățirii continue a învățămîntului, dezvoltării bazei sale materiale, pentru preocuparea față de corpul didactic. Cuvinte de mulțumire conducerii țării și dascălilor care le-au călăuzit pînă acum pașii a adresat, în numele absolvenților școlilor generale, eleva Rodica Mărgineanu, de la Școala generală nr. 3, care a transmis angajamentul colegilor ei de a învăța cu și mai multă sîrguință la liceele unde își continuă studiile. In cadrul festivității, au fost acordate titlurile de „Fruntaș“ profesorilor Király Octavian (Școala generală nr. 3), Ioan Popa (director adjunct la Școala profesională„Cimentul“) și educatoarei Maria Milea (de la Grădinița cu orar redus nr. 3), precum și trei premii speciale din partea Inspectoratului școlar județean profesorului Zsigmond Csaba și învățătoarelor Emilia Mureșan și Maria Pop. în încheiere a luat cuvîntul tovarășul Clement Rusu, primvicepreședintele Consiliului popular județean, care a vorbit celor prezenți despre sarcinile lor în lumina noii legi a învățămîntului. Partea a doua a festivității a constituit-o frumosul program artistic prezentat de elevii Școlii generale nr. 1. (Reportaj realizat cu sprijinul corespondenților locali) EXPOZIȚIA ION POPESCU NEGRENI Sălile Muzeului de artă din Cluj adăpostesc un mănunchi de opere din creația pictorului Popescu Negreni, artist de un lirism reținut, care s-a oprit cu predilecție asupra peisajului, a florilor și a omului. Născut în anul 1907, la Negreni pe stângă Oltului, într-o regiune pitorească, va prefera efectele specifice peisajului dintre Olt și Argeș. Pregătirea artistică și-a făcut-o cu Camil Ressu, căruia probabil ii datorează înclinația spre desenul riguros și precis, ce se remarcă în unele din compozițiile și portretele sale, pe care l-a îmbinat fericit cu o gamă cromatică variată. In prima perioadă de creație merge pe un colorit rece, utilizînd frecvent armonii de griuri, verde și albastru ca în peisajele: Snagov, Margine de lac, Pădurea Mogoșoaia și Debarcader la lacul Tei. Florile aduc mai multă vibrație și luminozitate prin alternanța sau alăturarea culorilor calde cu culori vest, ce dau armonii plăcute făcîndule accesibile interioarelor cărora le-au fost destinate de către artist. Vorbind despre creațiile sale, Popescu Negreni spune: „Le-am pictat în tăcere și cu bucurie și le-am gîndit că ar putea să fie podoabă în luminoasele locuințe ale omului de azi. Acolo, împreună cu cartea de pe raft, cu ceramica de pe etajeră, în acordurile unei muzici alese, să însenineze spiritul, atît de hărțuit de elementele extraestetice, să-i formeze climatul necesar liniștii și meditației". In etapa actuală, pictorul merge din ce în ce mai mult spre sintetism, pictînd în planuri largi, cu pete mari de culori calde, roșu și brun, cum se poate vedea în compoziția Pictorul sau în Odihnă, Plopi etc. In totalitatea ei, arta pictorului Popescu Negreni reflectă dragostea acestuia pentru pitorescul peisajului românesc și pen _____________tru om, de care se simte foarte aproape. M. CHIRA CONSTRUCȚII PENTRU TURIȘTI Brașov. In apropierea hotelului sporturilor de la Poiana Brașov au fost date în folosință două noi vile a căror construcție se încadrează în ansamblul arhitectonic montan. O altă vilă modernă se află în lucru. In curînd, în această cunoscută stațiune va începe construcția unui teleferic, care va transporta pe turiști către Postăvaru numai în cîteva minute. (Agerpres) TV Răsplata datoriei împlinite Ziua învățătorului din acest an a constituit un dublu prilej de sărbătoare pentru cei 150 de artiști amatori, membri ai Sindicatului salariaților din învățămînt, municipiul Cluj. Ei au trăit clipe de mîndrie, confirmată în acordarea „Diplomei Consiliului Central al Uniunii Generale a Sindicatelor“ pentru cei douăzeci de ani de activitate neîntreruptă a ansamblului coral al Sindicatului învățămîntului Cluj, precum și prin decernarea insignei „Pentru merite culturale deosebite“ unui număr de 69 dintre cei mai vechi și merituoși membri ai acestei formații. Corul Sindicatului învățămînt Cluj activează în actuala sa formă, fără întrerupere, din anul 1947/1948, cînd s-a format din îndemnul organelor de partid și sindicale, prin unificarea ansamblurilor învățătorilor și profesorilor români și maghiari. Este demn de reținut faptul că acest ansamblu a fost prezent în decursul celor douăzeci de ani de activitate pe scenele căminelor culturale, cluburilor muncitorești și caselor de cultură din Cluj, Turda, Oradea, Sîngiorz-Băi, Năsăud, Apahida, Florești, Someșeni, Gherla, Huedin etc., participînd la acțiunile cultural-educative întreprinse de organele de partid și , sindicale, și fiind, de fiecare dată, răsplătit cu meritate aplauze de către miile de cetățeni în fața cărora a concertat. In cele 8 concursuri republicane ale formațiilor de amatori a obținut de fiecare dată premii și mențiuni care onorează pe toți membrii acestei formații. Un mare stimulent pentru activitatea acestui ansamblu l-a constituit și faptul că a fost din ce în ce mai des solicitat să susțină, alături de alte formații de amatori sau profesioniste, programe artistice în cadrul adunărilor festive organizate pe scena Teatrului Național din Cluj. Posedînd o disciplină scenică desăvîrșită și largi calități interpretative datorate în primul rînd cunoștințelor muzicale pe care le are fiecare membru al formației, ansamblul a putut să-și înscrie în repertoriul său bucăți muzicale din cele mai diverse genuri ale muzicii corale, de la prelucrări detfolator, cântece patriotice și i revoluționare, pînă la cele mai pretențioase coruri din opere, muzică preclasică și clasică. Merite deosebite în realizarea succeselor înregistrate de acest ansamblu au în primul rînd dirijorii Traian Felea, Teofil Coste, Dorin Pop, Peter Lorand, Szántó Bela, Csaba Gheorghe, Tiberiu Baier și Jánosi Francisc, care au condus în decursul anilor formația, cît și actualul său dirijor, prof. Mihai Gutman. In primele rînduri ale activului de bază al acestei formații se numără în prezent educatoare, învățători, profesori, care se bucură de mult prestigiu în rîndurile părinților și colegilor pentru întreaga lor dăruire pentru problemele școlilor în care lucrează, așa cum sunt tovarășii Aretia Halip, Viorica Albu, Bucși Ecaterina, Cornelia Moisa, Letiția Albu, Nagy Maria, Maria Rusu, Elvira Pop, Silvia Capătă, Bab Emese, Emilia Trufașa, Aristotel Cruceanu, Vasile Olteanu, Valer Deac, Luca Manciu, Ioan Pop, Totu Imre, Nicolae Chirilă, Teodor Jie, Cornel Fînățeanu, Balint Martin, Simion Capătă, Nagy Pavel, Constantin Donos, Vegh Ludovic, Ion V. Pop, Dumitru Gorun, Bujor Vulpe, Gheorghe Negrea, Halasz Bela, Eugen Prodan și alții, ca să nu menționăm decât o mică parte dintre cei 69 de artiști amatori care au primit insigna „Pentru merite culturale deosebite“ și care, împreună cu cei ce s-au încadrat de curînd în formație, precum și cu colegii lor care și-au exprimat dorința ca din anul viitor să facă parte din ansamblu, îl vor ridica la nivelul sporit al exigenței auditorilor. Prof. Valeriu ALBU Corul Sindicatului învățămîntului din Cluj 17,30 — Pentru cei micii Povestiri pe degete: „Pălăriile lui Minciunilă“. Prezintă Brîndușa Zaița Silvestru. Filmul „Căciulița fermecată". 18,00 — TV pentru specialiștii din industrie. Tema: Automatizări în mașini-unelte. 18,30 — Curs de limba engleză (secția a 23-a). 19,00 — TV pentru școlari. 1001 de întrebări: „Yoga și medicina“. 19,30 — Telejurnalul de seară. 19,50 — Buletinul meteorologic. 20,00 — Film serial: „Thierry la Fronde". 20,26 — Opinia dumneavoastră. Tema: „Implicațiile indiferenței". 20,45 — Seară de teatru: „Oameni și șoareci" de J. Steinbeck. Interpretează un colectiv al Teatrului Național I.L. Caragiale. In pauză. Filmul documentar: La toate latitudinile — producție a Studioului Alex. Sahia. 23:00 — Telejurnalul de noapte. RADIO Programul Studioului Cluj. Marți, 2 iulie, 12:00 — Familia și societatea. Meandrele unui divorț; 12,10 — Recital de lieduri susținut de soprana Mariana Stoica; 12,20 — Actualitatea cultural-artistică; 15,00 — Buletin de știri; 15,10 — Unda preferințelor. Muzică populară; 15,35 — Radio-anchetă economică. Cum sunt folosite mijloacele fixe în întreprinderi; 15,50 — Uvertura „Raymonda“ de A. Tomas. Miercuri, 3 iulie, 6,15 — Bună dimineața. Emisiune de divertisment matinal. FILME VICONTELE PLĂTEȘTE POLIȚA (cinemascop) — Republica; VICONTELE PLĂTEȘTE POLIȚA, cinemascop (20,45) — Grădina Republica; MUMIA INTERVINE — Progresul; SFÎNTUL LA PANDA — Victoria; INIMA NEBUNA... NEBUNA DELEGAT (14,30; 16,30; 18,30; 20,30) — Tineretului. MOARTEA DUPĂ CORTINA — 23 August; DIMINEȚI DE IARNA, cinemascop — Muncitoresc; APA CURATIVĂ — Steaua roșie; FILME PENTRU COPII (11); ULTIMUL MILIARDAR (14,30; 16,30; 18,30; 20,30) — Timpuri noi. MUZEE Muzeul de artă. Piața Libertății nr. 3 ®, II—18. Muzeul de Istorie, str. Emil Isac, nr. 2, 9—14. Muzeul de istorie, Secția de Istorie a farmaciei. Piața Libertății nr. 28, 9—14. Muzeul etnografic al Transilvaniei, str. 30 Decembrie nr. 21, 11—19. Muzeul etnografic al Transilvaniei, secția în aer liber de la Hoia, U—19. Muzeul memorial „Emil Isac“, str. 1 Mai nr. 23, 9—12 și 15—19. Muzeul zoologic str. Clinicilor nr 5—7 9—13. Muzeul botanic și Grădina botanică ale Universității „Babeș-Bolyai", str. Republicii nr. 42, 9—19. Serele deschise zilnic, 9—13 și 15—19. FARMACIE DE SERVICIU PE TIMPUL NOPȚII Farmacia nr. 4, str. Gh. Doja nr. 36, telefon 1-10-06. *) Redacția nu răspunde pentru eventualele modificări survenite în program. Anunțăm pe toți cei ce-au cunoscut-o și prețuit-o pe iubita noastră soție, mamă și bunică, ELENA GRIȘAN, gestionară la I.C.L. metalo-chimice, magazinul 11, că a încetat din viață în urma unui accident de automobil. înhumarea va avea loc în ziua de 2 iulie 1968, ora 17, în cimitirul din Mănăștur. Familia (2529) i Mulțumim din inimă tuturor celor, care prin prezență, flori sau corespondență, au fost alăturea de noi la durerea pricinuită prin pierderea scumpei noastre Elena-Lala dr. Pop, născută Aciu. Familiile Pop și Gocan (2528) 9 Cine a găsit duminică, 30 iunie, o brățară de aur este rugat să o aducă la redacția ziarului. Recompensă bună, fiind obiect de familie. (2527) 9 Cumpăr aparat de fotografiat „Zenit-3“. Telefon 2-17-67. Vînd condensor mare. (2523) Întreprinderea cinematografică Interjudețeană cluj Piața Libertății nr. 24 anunță următoarele posturi vacante: " Un tehnician energetic - Un electrician întreținere — Un lăcătuș mecanic întreținere — Un instalator tehnic sanitar - Un proiecționist cinematografic, categoria I sau II. (2021) Institutul agronomic „Dr. Petru Groza“ Cluj primește înscrieri pentru concursul de admitere la cursurile de zi, anul universitar 1968-1969 la următoarele facultăți: I. FACULTATEA DE AGRICULTURĂ Durata studiilor: 5 ani II. FACULTATEA DE ZOOTEHNIE Durata studiilor: 5 ani III. FACULTATEA DE MEDICINA VETERINARA Durata studiilor: 5 ani Absolvenții institutului obțin diploma de inginer agronom, inginer zootehnist sau de medic veterinar, potrivit specialităților de mai sus. In cadrul concursului de admitere se susțin probe la: 1. FACULTATEA DE AGRICULTURA: botanică (scris și oral), chimie — anorganică și organică — (scris); 2. FACULTATEA DE ZOOTEHNIE: zoologia sau anatomia și fiziologia omului - la alegere - (scris și oral), chimie anorganică și organică — (scris); 3. FACULTATEA DE MEDICINĂ VETERINARA: zoologia sau anatomia și fiziologia omului - la alegere - (scris și oral), chimie - anorganică și organică - (scris). Condițiile de admitere și programele disciplinelor de concurs sînt indicate în broșura „Admiterea în învățămîntul superior“, editată de Ministerul Invățămîntului. Concursul de admitere se va desfășura între 5 și 15 iulie 1968, înscrierile pentru concurs se fac pînă la 4 iulie 1968, ora 14. In limita locurilor disponibile, începînd cu ziua de 2 iulie 1968, candidații pot beneficia — contra cost — de cazare și masă în căminele și cantinele institutului. Pe durata școlarizării, studenții pot beneficia de burse și alte forme de sprijin material, în condițiile prevăzute de dispozițiile în vigoare. Informații suplimentare se pot cere de la secretariatele facultăților Institutului agronomic „Dr. Petru Groza" Cluj, str. Mănăștur nr. 3, telefon 1-24-10, 1-24-11, 1-24-12. (2524) COMBINATUL CARBONIFER „VALEA JIULUI“ PETROȘENI județul Hunedoara oferă spre vinzare din stoc disponibil, fără repartiție, pe bază de comandă fermă, întreprinderilor socialiste și cooperatiste. — becuri speciale 2,4 V, 1,75 Amp., pentru lămpi de mină, tip „WOLF". — cabluri tracțiune funicular 34, — armături de galerie din profil TH, — piese schimb tractor și auto, — țevi flansate peste 150 mm., — piese schimb utilaje miniere. Pentru informații suplimentare vă puteți adresa direct serviciului aprovizionării din Petroșani, telefon 14-61, 13-60, unde veți putea consulta listele detaliate cu materialele disponibile. j (2015) COMBINATUL CARBONIFER VALEA JIULUI PETROȘENI strada 23 August nr. 2 angajează imediat pentru exploatările miniere Dilia, Proșeni, Vulcan, Lupeni și Uricani: mineri, ajutori mineri, muncitori necalificați. Se asigură cazare la cămine, masă la cantine contra cost, școală de calificare pentru cei ce doresc să se califice. Salarizare conform legislației in vigoare. (2434) Uzina „VICTORIA“ Călan județul Hunedoara vinde din stocuri disponibile, pe bază de comandă fermă, fără repartiție, întreprinderilor de stat și C.A.P.urilor: laminate feroase și neferoase, oțeluri rapide pentru scule, aparate termotehnice pentru măsură și control, pietre de polizor, curele trapezoidale, diferiți rulmenți, furtunuri de cauciuc, piese de schimb auto și tractoare Kirov, sîrma de bobinaj și crom-nichel, metale dure „Video", echipament și materiale de protecție, cabluri de forță (aluminiu și cupru), diferite scule (burghie, tarozi, alezoare și filiere). Pentru informații, vă puteți adresa serviciului aprovizionare, telefon 58, unde se pot consulta și listele detaliate cu materiale. (2433) I.C.S. METALQ-CHIMICE CLUJ strada Dr. Petru Groza nr. 21 angajează: — revizori de gestiuni — muncitori necalificați — gestionari — dactilografe — conducători auto pe microbuz. Informații se pot obține zilnic, la serviciul personal, între orele 7—15.2487 COMBINATUL DE CELULOZĂ ȘI HÎRTIE DEJ strada Bistriței nr. 63 angajează de urgență economist pentru postul de șef serviciu organizarea muncii. Condiții: să fie absolvent al invățămîntului superior, în specialitatea economist și vechime în funcții economice de cel puțin 6 ani. Se asigură locuință. (2499) j amMmaaMMMaMMNBlKlnnBHHa*|0<alllDai'" 1 ............. ...vwusf3*Bgi»asffi2ssssOTa^sKMi»^4Bsaai5a'‘n» Întreprinderea teleconstrucția Sectorul regional T. C. 5 Cluj strada Gh. Doja nr. 33, telefon 2-24-04 angajează imediat: 9 DOI CONDUCĂTORI AUTO, cu vechime de 4 ani, avînd gradul Ii și 111 de conducere. (2503) r