Făclia, aprilie-iunie 1969 (Anul 23, nr. 6968-7044)

1969-04-01 / 6968. szám

FOTBAL, DIVIZIA A Scoruri minime O etapă viu disputată, jocurile purtînd amprenta luptei pentru urcuș spre zona de vîrf a clasamentului sau ... de evitare a subsolului, mai precis de tovărășia Vagonului, purtătoarea consecventă a lanternei roșii. Cu excepția jocului t de la Bacău, rezultatele meciurilor au consemnat victorii la limită. Liderul a trebuit să închine steagul în fața rapidiștilor, păstrînd, totuși, un avans de 5 puncte față de a doua clasată. Ce ne facem insă că duminica viitoare urmează o nouă deplasare, dificilă, la Tg. Mureș? Rămîne de văzut. Dinamoviștii bucureșteni au mai realizat un punct și un salt, pe locul doi in clasament. Să reușească, oare, pînă în final Dinamo să depășească liderul? S-ar putea. De fapt, judecind obiectiv, Dinamo este mai bună din punct de vedere valoric decît U.T.A. Progresul, deși a condus la pauză, a trebuit să cedeze ambele puncte „minerilor" de la Jiul, intrînd în „hora“ echipelor angrenate în evitarea zonei periculoase. „Mica ciupeală" n-a ținut... Mureșenii, în ușor declin, au obținut victoria grație unei lovituri de la 11 metri și un „respiro" pînă... duminică. Vine U.T.A. Și pesimiștii se gindesc cu groază la infrîngerea la scor din anul trecut ... Petroliștii continuă să se zbată în ghiarele neputinței. Poate că, duminică, sorții vor fi mai darnici. Altfel... vor face tandem cu Vagonul. Iată, de altfel, rezultatele tehnice ale etapei: Rapid — U.T.A. 2-1 (1-0); Crișul — Dinamo București 1-1 (0-1); Jiul — Progresul 2-1 (0-1); A.S.A. Tg. Mureș — Politehnica Iași 1-0 (1-0); F.C. Argeș — Petrolul 2-1 (2-1); Dinamo Bacău — Farul 3-1 (0-0); Steaua — „U“ Craiova 2-1 (1-0); Vagonul — „U“ Cluj 1-2 (0-2). ETAPA VIITOARE (6 aprilie): A.S.A. Tg. Mureș — U.T.A.; Progresul — Crișul; Jiul — Politehnica Iași; Petrolul — „U“ Craiova; Dinamo București — Dinamo Bacău; Farul — F.C. Argeș; „U“ Cluj — Steaua; Vagonul — Rapid. CLASAMENT 1. U.T.A. 2012 44 33-17 28 2. Din. Buc. 2010 37 39-23 23 3. Din. Be. 20 50 37 26-23 23 4. „U“ Cr. 2010 37 34-33 23 5. Rapid 20 9 4 7 23-24 22 6. Jiul 20 8 5 7 21-19 21 7. Politeh. 2010 1 9 21-22 21 8. Steaua 20 9 2 9 35-29 20 9. „U“ Gluj 20 9 1 10 30-29 19 10. AJS.A. 20 91 10 25-2819 11. Prog. 20 7 5 818-2219 12. Crișul 20 6 6 8 21-2218 13. Farul 20 82 10 25-29 18 14. Petrolul 20 81 11 20-26 17 15. F.C. Arg. 20 81 11 24-32 17 16. Vagonul 20 52 13 27-44 12 Totul a pornit de la faza din minutul 3, cind „U" a deschis scorul: la o minge „aruncată” peste apărarea localnicilor. Barbu țîșnește, pătrunde în careu și trimite pe lîngă Matache, în plasă, 1-0 pentru „U”. Jucătorii de la Vagonul reclamă ofsaid. Arbitrul de margine, G. Garamitru, și cel de centru, N. Mihăilescu, rămîn Intransigenți, arătînd centrul terenului. Sincer să fiu, ofsaid a fost, deși la pauză, arbitrul N. Mihăilescu îl liniștea pe tușier: „Fii cu conștiința împăcată. A fost gol valabil. Barbu a țîșnit după plecarea mingii*. Suficient că faza amintită a declanșat, în continuare, cea mai rușinoasă „coaliție* din partea arbitrilor împotriva lui „U”, ai cărei înaintași au fost opriți cu regularitate matematică în pătrunderile spre poartă, deși era mai mult decît evident că pozițiile de ofsaid semnalate, cu consecvență de tușieri, erau decizii care au stîrnit o jalnică ilaritate. De vină au fost și huiduielile masive ale galeriei arădane și cele cîteva pietre aruncate în pauză» înspre arbitri și care au greșit de puțin ținta. Urmarea? In repriza secundă tușierul I. Drăghici (toți trei arbitrii au fost din București) pîndea orice încercare de străpungere a defensivei arădane, ridica rapid stegulețul, iar N. Mihăilescu — a cărui privire nu urmărea atît jocul, cît semnalările tușierului — intervenea prompt, dictînd lovituri de pedeapsă împotriva clujenilor. In concluziei am asistat la o manieră penibilă de arbitraj. Pentru a concretiza afirmația este suficient să arăt că cinci plecări ale lui Barbu (3 in repriza întîi), deschis în adîncime, au fost „stopate“, iar o pătrundere a lui Uifăleanu (min. 33) a fost oprită de un apărător arădan cu un veritabil placaj rugbistic. Intîlnirea ca atare a etalat două echipe diametral opusei pe de o parte Vagonul a jucat un fel de „hei-rup“, cu intrări dure, cu mingi centrate la înălțime în careul lui Moldovan, unde Pexa și Solomon au fost imbatabili; pe de altă parte, „N* a știut să temporizeze jocul, să caute cheile potrivite pentru a deschide breșe în lacătul apărării arădane, a pasat bine și a știut să se apere în fața atacurilor furibunde și haotice ale localnicilor. „U* a jucat, totuși, de maniera unei echipe de divizia A, chiar dacă a făcut-o mai modest ca în alte rînduri, iar Vagonul obsedată de situația de condamnată la retrogradare. Să nu uităm, în altă ordine de idei, că Dinamo București a trebuit să părăsească învinsă terenul din Arad în meciul cu Vagonul . După înscrierea primului gol, peste două minute Oprea se îndreaptă singur spre poartă, dar... Caramitru (tușierul) a fost pe... „fază“. O minge „lucrată“ de Adam (cel mai periculos înaintaș arădan) în minutul 12 este blocată cu greu de Moldovan la picioarele lui Ghivu. Glujenii majorează scorul prin Barbu în minutul 25. Uifăleanu (noroc că-l avea pe fundașul Mihai în față la aproximativ 10 metri) demarează formidabil, face o cursă de 40 metri, îl „presară“ pe drum pe Mihai, portarul Matache iese la blocaj, mingea este servită ca pe tavă, în spate la Barbu, al cărui șut înfige balonul sub bara transversală. Uifăleanu are o nouă ocazie de gol (min. 30), dar Matache, ieșit la 30 de metri din poartă degajează în ultima fracțiune de secundă, ca un veritabil fundaș. O minge „pusă” cu capul de Adam este scăpată de Moldovan, dar Pexa a degajat în ultimul moment (min. 37). Barbu (înfricoșat de situația în care s-a nimerit) ratează, în careu o mare ocazie (min. 38). Din nou Adam îl „execută” pe Moldovan, mingea se îndrepta spre gol, dar Gîmpeanu a respins cu capul de pe linia porții (min. 42). Anca a încheiat repriza, după un reușit un doi, cu un șut reținut cu greu de Matache. După pauză atacurile arădanilor devin și mai insistente. Clujenii își organizează minuțios apărarea și resping cu regularitate. Semnalăm, totuși, faza din minutul 58, cînd șutul lui Halagian zguduie bara, în dreptul colțului stîng de sus al porții. Sfîrlogea (min. 68) liber în careu. Moldovan era K.O., expediază o „luminare” fulminantă peste bară. Uifăleanu, după o acțiune personală, centrează magistral (min. 71), dar tot atît de... nemagistral Oprea ratează în careu, luptînd. In sfîrșit, arădanii reduc scorul prin Dembrovschi (min. 76) care a transformat o lovitură de la 11 metri, acordată de arbitru împotriva deposedării prin alunecare efectuată de Solomon în careu asupra lui Dvor jac. Tată și protagoniștii care au evoluat: VAGONUL: Matache — Mihăilescu, Pop, Boroș, Mihai — Ghivu, (Dvorjac, 61), Halagian, — Stănoaie, Dembrovschi, Adam (Sfîrlogea, 61), Macavei. UNIVERSITATEA: Moldovan — Crețu, Pexa, Solomon, Cîmpeanu — Anca, Neșu, Oprea (Bungău, 79) — Uifăleanu. Mustețea, Barbu, V. MOREA Cu toata „coaliția" arbitrilor Vagonul Arad—„U" Gul 1-2 (0-2) BASCHET A.S. Armata—Progresul București S3-40 Ult-27) N-a lipsit mult să asistăm din nou la o înfrângere a jucătoarelor de la Armata, încheind prima repriză în dezavantaj, (de fapt, clujencele au reușit doar o singură dată în această parte a întîlnirii să egaleze scorul, la 12-12), ele au trebuit să depună eforturi vizibile, mai ales în finalul partidei, pentru ca să obțină o victorie ce le este extrem de prețioasă în evitarea retrogradării. Ce le putem reproșa baschetbalistelor de la A.S. Armata? Mai întîi că nu reușesc să-și organizeze jocul în funcție de adversar, deși antrenorul Martin le-a fost și duminică un bun povățuitor, o exagerată timiditate în tot ceea ce fac, de unde și o reținere în rezolvarea unor faze extrem de simple. Atunci cînd au reușit însă să ia pentru prima dată conducerea, la scorul de 35—34, iureșul tor spre victorie a fost admirabil, dezvăluindu-ne potențe nebănuite ale echipei, care are totuși cîteva jucătoare bune. Mi-aș permite s-o evidențiez pe Pop, nu pentru că a fost în meciul de duminică cea mai eficace jucătoare (14 puncte marcate), ci pentru că a fost tot timpul lucidă, reușind să dea în final orientare echipei. Mai notăm apoi eficacitatea jucătoarelor Sipos, Bugár și Farkas (câte 10 puncte fiecare) — de la A.S. Armata, și pe Tita (11), Zeifert (10) — de la Progresul. Arbitrii Aldea (Ploiești) și Mahler (Satu Mare) au fost corecți. Traian BAKA I Olimpia Oradea—C.F.R. Cluj 3-1 (0-0) Intîlnirea putea, foarte bine, să se încheie cu un rezultat de egalitate, care ar fi oglindit, de fapt, în mod real echilibrul de forțe de pe teren. Unui joc avîntat, practicat de orădeni, dar cu acțiuni la voia întîmplării, ceferiștii clujeni i-au opus un plus de tehnicitate, o maturitate în gîndire. Din păcate, apărarea a fost grav surprinsă în două momente ale partidei și balanța sorților a înclinat spre echipa orădeană. După tatonările de început, clujenii au prima acțiune de gol în minutul 15, șutul lui Zanca se îndreaptă spre plajă, dar intervenția de ultim moment a portarului orădean expediază balonul în corner. Tribunele au răsuflat ușurate. Spectatorii orădeni prind curaj în minutele 17 și 20, dar ocaziile de gol sunt cu seninătate irosite de Benczik și Szakács III. Din nou tribunele îngheață în minutul 35, cînd după o lovitură liberă executată de P. Emil, mingea trece de puțin peste bară. Nagel are o intervenție de ultim moment în minutul 49, cînd după două boxări defectuoase reușește să împingă în extremis balonul în corner. Marian Popescu și Pană pierd în minutele 52 și 55 două ocazii de gol, ca în minutul 58 orădenii să deschidă scorul. Ia o minge trimisă de apărarea orădeană în adîncime, Nagel iese ca să degajeze, balonul se izbește de Kovács, ricoșează în fața porții și înaintașul orădean trimite în plasă, nestingherit. In același minut, la un contraatac, Al. Vasile zguduie bara transversală cu un șutbombă de la 25 de metri. Clujenii egalează scorul în minutul 63: o „diagonală“ impecabilă a lui P. Emil îl pune pe Pană în poziție de a înscrie, portarul orădean iese la intercepție, nu reușește și atunci se „agață“ de piciorul lui Pană, pe care-l trîntește în careu, lovitura de la 11 metri a fost transformată de Soos. Se părea că acesta va rămîne rezultatul final al partidei. Orădenii fac eforturi disperate de a se desprinde de marcajul sever al clujenilor, aruncă mingi la întîmplare în atac și de o astfel de minge (cu un iz dubios de ofsaid) beneficiază David, care pătrunde singur spre poartă și înscrie pe lângă Nagel (min. 78). Scorul final este pecetluit în minutul 84, când o centrare a lui David nu poate fi reținută de Nagel și Szakács III reia de la 2 metri în gol. Iată și somațiile care au evoluat: OLIMPIA: Poroszlai — Medvés, Tánczos, Cojocaru, Lévai — Benczik, Iacob — Bakos, Kovács, David, Szakács III, C.F.R.: Nagel — Țegean, Dragomir, Soos, Roman — Bretan, Marian Popescu, Al. Vasile — Zanca, P. Emil, Pană. A arbitrat A. Rădulescu (București). V. ROMAN 11 metri. Scos la fentat pe portar și mingea va poposi în plasă. MEDICINA CLUJ-METALUL TERM) SEVERIN 3-2 (1-1) N-a lipsit mult că duminică mediciniștii să realizeze un nou egal pe teren propriu. Cu toate că jocul lor nu a satisfăcut — mai ales prin prisma numeroaselor ocazii de gol avute — victoria se putea reveni la un scor mai concludent și fără prea mari eforturi. Dar, irosirea cu prea multă ușurință a unor situații favorabile era cît pe-aci să-i coste scump. Ca atare o victorie muncită, meritată și deosebit de prețioasă în lupta pentru evitarea retrogradării. Intîlnirea ne-a oferit cîteva faze frumoase, datorate lui Szabó, — activ și inspirat — Tarcu și Vișan, dar ținînd cont de posibilități, prea puține. In rest, multe pase greșite, joc confuz și ratări. Dacă pînă acum apărarea a funcționat bine, duminică a comis greșeli copilărești, de care au profitat oaspeții, înscriind cele două goluri și, sinceri să fim, mai puteau înscrie. Linia de mijloc nu a susținut în suficientă măsură atacul, înaintașii au jucat individualist, făcînd abuz de driblinguri inutile. Chiar de la început, mediciniștii asaltează poarta adversă, neorganizat însă, ca în minutuul 6, oaspeții, profitînd de prima mare greșeală a apărării clujene să deschidă scorul: Bolovan scapă pe contraatac, Maior ratează intercepția, mingea ajunge în apropierea careului, Emrich o trimite prea încet acasă, portarul iese la intercepție și, Ghirițescu, marchează nestingherit: 1-0. Studenții vor egala după cîteva ratări, în min. 18. Damian, dintr-o acțiune personală, pătrunde spre careu, centrează și Țarcu reia în plasă: 11. Pînă la sfîrșitul reprizei, studenții se mențin în atac, dar lipsa de calm în finalizare i-a privat de a înscrie. La reluare, clujenii insistă în atac și, în min. 60, apărarea metalurgiștilor cedează. După mai multe șuturi consecutive ale lui Turcu, Szabó și Damian, Vișan va găsi un culoar pentru a face ca scorul să devină favorabil studenților cu 2-1. La o acțiune rapidă a oaspeților, fundașul Maior ezită din nou și calm. Gali, înscrie pe lîngă Folea, ieșit în întîmpinare (min. 62). Scor: 2-2. In min. 87, Damian este faultat clar în careu. Lovitura de la 11 metri este ratată de Tarcu. Gînd nimeni nu se mai aștepta, în ultimele secunde ale întîlnirii, mediciniștii înscriu golul victoriei prin Vișan, la o ideală centrare a lui Szabó. Scor final: 3-2 pentru Medicina. Arbitrul Mircea Cîțu (București) a condus cu greșeli următoarele formații: MEDICINA: Folea — Maior (Popovici), Emrich (Borz), Costin, Iliescu — Albu, Vișan, Borz (Cristea) - Tarcu, Damian, Szabó; METALUL: Buiuc — Rotaru, Constantin, Cîrtog, Diaconu — Șandru, Bolovan — Găprioru, Chirițescu, Jimboreanu, Gab. N. TODOEAN DIVIZIA B, SERIA A II-A: Rezultatele etapei de duminică: Gaz metan Mediaș — Chimia Rîmnicu-Vîlcea 0-1, C.S.M. Reșița — A. S. Cugir 3-0. Industria sîrmei Cîmpia Turzii — Politehnica Timișoara 0-0, C.F.R. Timișoara — Metalul Hunedoara 3-1, Minerul Baia Mare — C.S.M. Sibiu 0-1, Electroputere Craiova — G.F.R. Arad 3-1. CLASAMENT 1. C.F.R. GJ 19116 2 36-18 28 2. Olimpia 1911 3 5 35-26 25 3. C.F.R. Ar. 19 10 4 5 34-23 24 4. C.S.M. S. 19 110 8 32-25 22 5. C.S.M. R. 19 93 7 27-19 21 0. Met. H. 19 91 9 25-17 19 7. Gaz met. 19 7 5 7 23-21 19 8. Politeh. 19 6 7 6 21-19 19 9. Met. T. S. 19 91 9 28-30 19 10. C.F.R. T. 19 6 6 7 23-2018 11. Electro. 19 8 2 9 21-33 18 12. A.S. G. 19 6 5 8 17-23 17 13. Medicina 19 4 7 8 25-3315 14. Ind. s. 19 4 6 918-31 14 15. Minerul 19 5 311 13-20 13 16. Ghimia 19 3 7 913-3313 I I FĂCLIA PAGINA 3 industria sírmei-POLITEHNICA TIMISOARA 0-0 O victorie la un gol diferență în favoarea „Sîrmei“ ar fi ilustrat cît se poate de bine raportul de forțe existente pe teren. Ocazii pentru această posibilă victorie au fost destule: Demeter (min. 24), Popa (min. 31 — bară), Simonfi (min. 70). In ultimele două minute am numărat 3 ocazii, una mai uluitoare decît alta. In plus, Sárái, cu un minim de șansă, ar fi putut transforma cel puțin una din loviturile libere executate din apropierea careului de pedeapsă. E adevărat că și oaspeții au ratat din situații incredibil de ușoare (mai ales prin Drăghicescu). Dar, in orice caz, mai puțin. Nu este, însă, vorba numai de proporția ocaziilor, favorabilă fotbaliștilor din Cîmpia Turzii. Jocul lor, în ansamblu, nu încape îndoială, a fost cu un „+“, cel puțin mai bun decît al studenților timișoreni. Pasele au „curs" acceptabil, jucătorii s-au găsit fără prea mare poticneală, pe alocuri s-au construit faze cu multă imaginație. Dintre jucători o impresie deosebită au lăsat portarul Răszonyi (foarte sigur și inspirat în intervenții), Ghirca (un fundaș cu mari calități, acrobatic chiar) și Sârbi (care a transpirat cît în două meciuri). Arbitrul de centru, Badea, a condus autoritar. In minutul 76 Simonfi s-a aruncat în careu și conducătorul jocului n-a acceptat, cum au cerut unii spectatori, 11 metri. B. BOGDANESCU Lucrări hotărîtoare în legumicultura (Urmare din pag. 1-a) De exemplu, C.A.P. Cămăraș, Bonțida, Iclod, Mera, Apahilda, Cășeiu, Cîțcău, Vad, Hăjdate, Mintiul Gherlii, Unirea Turda și altele au terminat, sau sînt pe terminate, cu însămînțările din răsadnițe. Rămîneri în urmă neadmise pentru timpul în care ne găsim se constată în C.A.P. Cîmpia Turzii, Mica, Borșa, Răscruci, Viile Dejului, Cuzdrioara, Moldovenești, Dezmir, Florești, Poiana-Turda, Dăbîca, Chinteni și altele care mai au de însămînțat suprafețe mari în răsadnițe (între 500—1200 mp). Se impune cu stringență ca în următoarele 2—3 zile specialiștii și grădinarii din aceste unități să ia asemenea măsuri ca suprafețele prevăzute să fie însămînțate în întregime. O situație cu totul îngrijorătoare se prezintă la C.A.P. înfrățirea Cluj, unde din suprafața de 5 440 mp răsadnițe s-a amenajat numai 46 la sută și s-a însămînțat abia 42 la sută. Avînd în vedere volumul mare de lucrări ce mai trebuie executat, se impune mobilizarea tuturor forțelor și organizarea muncii astfel ca fiecare oră de lucru să fie utilizată din plin. Consiliul de conducere și specialistul unității trebuie să coreleze amenajarea și însămînțarea răsadnițelor cu ordinea în care se va executa transplantarea răsadului în cîmp, pentru a recupera în cît mai mare măsură întârzierea de pînă acum. Cooperativele agricole din județul nostru și-au propus însămînțarea unor suprafețe importante de ceapă din sămînță, cultură care are o veche tradiție în județul nostru. Exemplul C.A.P. Plăiești, Mihai Viteazul, Moldovenești etc., care în anii cu condiții climatice normale obțin între 15 000—20 000 kg ceapă uscată la ha, atestă cu prisosință acest lucru. Condițiile de umiditate deosebită în care excelează primăvara acestui an asigură premise deosebit de favorabile pentru cultura cepii și a rădăcinoaselor, fiind necesară însămînțarea lor imediată, într-un teren bine pregătit. Acolo unde se ivesc cazuri de întîrziere în însămînțarea culturilor de legume din epoca sa din cauza umezelii excesive a solului, se recomandă reamplasarea culturii cepei și a rădăcinoaselor pe alte terenuri zvîntate, corespunzătoare acestor culturi. In vederea reușitei însămînțării și asigurării întreținerii mecanizate a culturilor de legume, specialiștii din unități, împreună cu șefii secțiilor I.M.A., trebuie să treacă de urgență la nivelarea corespunzătoare a terenului și la însămînțarea unor suprafețe cît mai mari cu mijloace mecanizate. In acest scop toate șasiurile autopropulsate, tractoarele de 40 c. p. legumicole și mașinile aferente cu care au fost dotate I.M.A. vor fi puse imediat la dispoziția C.A.P.-urilor care au încheiat contracte de lucrări, iar modul lor de utilizare se va urmări în permanență, pentru a nu se pierde nici o oră bună de lucru. Privind cultura tomatelor în salarii se poate spune că datorită măsurilor organizatorice luate, construirea acestora se află intr-un stadiu avansat, în majoritatea unităților de producție, cu excepția C.A.P. Moldovenești, unde consiliul de conducere trebuie să ia măsuri energice de accelerare a lucrărilor. Pentru buna reușită a producției este necesar ca așezarea foliei de polietilenă să fie terminată peste tot pînă la 5 aprilie, astfel ca în mod diferențiat, între 10—20 aprilie, în funcție de temperatura ce se va realiza în sol, să se poată trece la plantarea tomatelor. In acest scop se va asigura terminarea grabnică a repicării răsadului în ghivece nutritive, operație de care depinde în mare măsură obținerea unei producții timpurii și de calitate superioară. O atenție deosebită trebuie acordată în această perioadă și lucrărilor de îngrijire a răsadurilor, precum și combaterii bolilor și dăunătorilor din răsadnițe. Luînd măsuri energice pentru terminarea grabnică a vnsămînțării suprafeței prevăzute de răsadnițe, a pregătirii in continuare a paturilor pentru repicarea unei suprafețe cît mai mari de răsaduri, a îngrijirii acestora conform cerințelor agrotehnice pînă la plantarea la locul definitiv și însămînțînd în teren bine pregătit și în timp optim legumele ce se obțin direct din sămînță, cooperativele agricole vor pune bazele unor recolte sporite, contribuind la buna aprovizionare cu legume și obținînd pe această cale însemnate venituri bănești. st frumos succes al automobiliștilor clujeni Duminică dimineața la ora 7 și 01 minut, s-a dat plecarea în cursă — în prima întrecere oficială a anului — celor mai buni automobiliști din țară. La Oradea, pe Șoseaua Clujului, au luat startul aproape 60 de echipaje în cadrul tradiționalului Raliu de Nord-Vest, care începînd cu anul acesta face parte din campionatul național de raliuri. Regulamentul campionatului prevede că participanții, pentru obținerea unui loc în campionatul național, sunt obligați să ia parte la trei din cele cinci raliuri. Raliul României (obligator) și, la alegere, la cîte unul din Raliul Nord-Vest sau Raliul Narciselor (Brașov), Raliul Sud-Vest Banat sau Raliul Mănăstirilor (Suceava). Prima etapă a campionatului din anul curent s-a desfășurat pe o distanță de 595 km, concurenții parcurgînd următorul traseu: Oradea — Piatra Craiului — Huedin — Cluj — Dej — Baia-Mare — Satu-Mare — Care — Oradea. In cadrul raliului, participanții s-au prezentat în fața mai multor posturi de control, iar pe urcușul de la Piatra Craiului și de la Mesteacăn (între Dej și Baia- Mare) au disputat un concurs de viteză în coastă pe o distanță de 4,3 respectiv 3,2 km. La Baia-Mare s-a desfășurat un concurs de viteză în circuit, iar după resosirea la Oradea, pe aeroportul municipiului, a avut loc un concurs de îndemînare, care avea să decidă clasamentul final la cele 5 categorii. In clasamentul oficial, cea mai bună comportare au avut-o automobiliștii din București, Brașov și Cluj. Echipajele clujene au lăsat o ne- așteptată, dar binemeritată impresie, reușind excelenta performanță de a cîștiga concursul pe echipe! Dintre cele * echipaje prezente la campionatul național, Borbély Laurențiu cu Zagoni Iosif, și Bran Baliban Flaviu cu Morga Dumitru au obținut locul doi la clasa a III-a (1150 ■ cmc), respectiv în clasa a I IV-a (1300 cmc); echipajul * Suciu Toma — Hossu Carol I s-a clasat pe locul trei în clasa a I-a (850 cmc), iar echipajul Fancsali Rudolf — I Szilágyi Alexandru au terminat pe locul cinci în clasa a II-a. In clasamentul pe echipe ■ rezultatul final: 1. Sinterom I Cluj, 2. Dacia Pitești, 3. Auto-mecanica București. Următorul raliu, cel de Sud-Vest Banat, se va desfășura în zilele de 12—13 aprilie a.c. pe o distanță de 1 706 km, pe ruta Timișoara — Lugoj — Caransebeș — Hațeg — Petroșeni — Tg. Jiu — Hațeg — Timișoara. fc. FINȚIU Secvență din timpul raliului Atelierul mecanic intercooperatist Cluj str. 6 Martie nr. 25 telefon 144 98 angajează de urgență: - MECANICI AUTO, categoria V—VIII - ELECTRICIENI INSTALAȚII LUMINĂ și FORȚĂ (AUTORIZAȚI) - INSTALATORI APĂ ȘI CAZ, categoria V—VII - LĂCĂTUȘI METROLOGIE (reparări și verificări cîntare) - UN ELECTRICIAN AUTO. Angajarea prin transfer sau oficiul de repartizare a forțelor de muncă. Informații suplimentare, zilnic între orele 7—15, la adresa de mai sus. (4890) mnfea publicitate % # închiriez cameră cu intrare separată, acces baie, cartierul Gheorgheni. Informații telefon 839-58. (4889) IililPSCMI" I • Cu adîncă durere anunțăm încetarea din viață a iubitului nostru soț, tată, fiu, de 36 de ani IOAN (NELU) PETRINDEANI Inmormîntarea va avea loc miercuri, 2 aprilie, în satul Sinicoara. Familia îndurerata (4892)