Flacăra Iaşului, martie 1971 (Anul 27, nr. 7604-7629)

1971-03-02 / nr. 7604

acara Tasului pagina 2 * ABSENTE NEDORITE 9 , (urmar» din pag. 1) "Ne-am ai* flat* o duminică plină, cu aflux de oameni care ştiind că au ce vedea la cămin au venit aici de dimineaţă. Eram curioşi, de asemenea, să aflăm ce activităţi deosebi*« au «tras aici atîta popor. Am întrebat pe unii, pe alţii şi am rămas oarecum dezamăgiţi. La una ne aşteptam noi şi despre cu totul altceva era vorba : avea loc o adunare a unei brigăzi a cooperativei de producţie care dezbătea o problemă internă. Ei, bine, ne-am zis, nu e rău, deşi adunarea putea avea loc foarte bine la sediul C.A.P. Vine lumea aici, unde să se ducă ? Mai deschide televizorul, mai citeşte omul o gazetă, are loc apoi şedinţa şi se duc toţi pe la casele lor. Ce fac, însă, cei vreo sută şi ceva de cetăţeni care stau pe dinafară şi aşteaptă să li se ofere, aşa cum este şi normal de altfel, o oră, două de activitate cultural-artistică ? In fine, speram că în timp ce se va desfăşura şedinţa, directorul de cămin va antrena pe ceilalţi cetăţeni într-o sală pentru a organiza acţiunile prevăzute în planul de muncă. Greu însă de abordat acest director, pe nume Mihai Corduneanu. Motivul ? El trebuia să conducă această adunare. N-am inteles raţiunea acestei măsuri. Nu era logic ca această sarcină să fie repartizată secretarului comitetului de partid pe C.A.P., inginerului, preşedintelui sau unui alt membru al comitetului comunal de partid? In fine, l-am lăsat pe director să-şi ducă la capăt sarcina primită, iar noi am fost martorii unui fapt cu totul şi cu totul neplăcut : au stat oamenii ce au stat prin curtea căminului, apoi, uşurel, au plecat fiecare pe la casele lor. Ne-am mai uitat noi in stingă, ne-am uitat în dreapta, am mai aşteptat o bucată de timp, şedinţa nu se termina şi, în genere, nu se întîmpla nimic. Oare numai directorul se ocupă in acest sat de munca culturală ? Ce fac ceilalţi intelectuali şi în mod special cadrele didactice ? Noi n-am văzut pe nimeni, nici măcar la şcoală. Ca drept, dovadă, mulţi copii pierdeau vremea pe la cooperativa de consum. Oare aici nu se obişnuieşte ca duminica să se organizeze activităţi pioniereşti ? Apoi n-ar fi fost mare lucru dacă unul din dascălii şcolii ar fi strins în jurul său cîţive săteni să la vorbească despre zborurile cosmice. Inginerul agronom să răspundă la uneia întrebări privind metodele avansate ele agrotehnicii etc. Desigur, acestea nu sînt obligaţii profasionala, dar există şi altfel de obUgaţii. Ar fi fost un semn de respect faţă de o Steni şi de sat, faţă de cei ce nu-şi precupeţesc eforturile în munca de făurire a bunurilor materiale. La Mirostea,... nu deranjaţi! Mihai Corduneanu a venit după noi la bibliotecă. •— Ştiţi noi educăm tineretul în mod socialist. — Cum ? — Vreau să organizez un simpozion privind educarea tineretului în spiritul păstrării avutului obştesc şi a liniştii publice. Asta, după-amiază, (după-amiază urme să se ţină şedinţa comisiei de judecată — n.n.), acum, vedeţi, sînt ocupat. — Ascultă, tinere, se adresează apoi lui Vasile G. Rotaru, vezi, în calitate de cititor şi utecist, să înveţi trei poezii pînă după-amiază ca să le spui, în faţa tinerilor (aceasta se întîmpla la ora 13 — n.n.). Plecînd la şedinţă a ţinut să ne mai precizeze : noi avem un tineret educat. Aţi văzut cum mă ascultă? (Intre noi fie vorba, simpozionul nu era de loc pregătit). Mihai Vasile, bibliotecarul, dădea cărţi la ciţiva cititori. Ne aşteptam să găsim o vitrină, o expoziţie cu noutăţi, liste bibliografice, ne aşteptam să auzim ceva îndrumări. Totul se desfăşura mecanic. Mai mult, bibliotecarul se cam grăbea să închidă biblioteca. Ştim că există nişte indicaţii prin care se precizează că sarcinile obşteşti. (Mihai Vasile este şi secretarul comisiei de judecată) se rezolvă în afara orelor de serviciu. Aici nu se respectă ? Nu se ocupă nimeni de respectarea programului de muncă pentru care oamenii iau salariu ? Iată citeva Întrebări născute din pieța în care se zbate munca de deservit* cetăţenească la Miroaeasa şi care îşi aşteaptă răspuns în acţiuni concret* şi eficiente pe măsura pretenţiilor sătenilor de aici, iN CLIŞEU , în lipsa unor activităţi atrăgătoare şi pline de coB^BUt 1* căminul cultural, ceiXţfşU sau adunat la ... buieL ’ . t . — revizori contabili principali — revizori contabili — contabili revizori principali — contabili revizori — inginer principal sau teknkian principal angajeaxé CORPUL UNIC DE CONTROL FINANCIAR INTERN AL COMITETULUI EXECUTIV AL CONSILIULUI POPULAR AL JUDEŢULUI IAŞI Condiţii de angajare, conform H CM nr. 19S|197© ţi Legii nr. 5|1970. Relaţii suplimentare se pot obţine la Comitetul executiv al Consiiului popular al judeţului Iaşi — serviciul personal — telefon IfaOcQ. Productivitatea muncii — determinantă a realizării sarcinilor nurmare din pag. 1) deplini este grevată de un coeficient de schimb foarte scăzut: în 1970, la secţiile de bază, s-a realizat doar 1,33, iar pe total uzină de 1,25. De aceea considerăm că cifrele prevăzute pentru acest an,, de 1,70 şi, respectiv, 1,46, trebuie considerate drept serciii minime. Nici timpul de lucru nu a fost utilizat în cele mai bune condiţii, indicele de utilizare a fondului de timp maxim disponibil al muncitorilor fiind sub 95 la sută. După cum sublinia ing. Axentie Horecică, şeful serviciului de planificare, pierderile de producţie cauzate de absenţele nemotivate au fost de circa 2 milioane de lei. Faptul că In ciuda acestor nu puţine minusuri In utilizarea capacităţilor de producţie şi a forţei de muncă, indicele da productivitate a fost realizat anul trecut în proporţie de 102,2 la sută, face ce rezervele Însemnate existente pe această linie în uzină să fie cu atlt mai evidente. S-a făcut un număr important de propuneri In vederea mobilizării lor, iar planul M.T.O., prezentat de tov. Petru Brînză, Inginerul şef al uzinei, a cuprins, la rîndu-i, o serie de măsuri. Important este ca ele să fie consecvent aplicate. Subliniem acest lucru fiindcă, nu o dată, la cadrul adunării, vorbitorii au semnalat o insuficientă urmărire a aplicării măsurilor, îndeplinirii sarcinilor şi dispoziţiilor şi, în consecinţă, o aplicare parţială sau temporară a acestora. Pe această linie, ing. Gh. Cojocaru cerea o exigenţă sporită începînd cu însuşi comitetul de direcţie, care dă dovadă uneori de toleranţă. „Se poate realiza mult mai mult în uzina noastră, dar pentru aceasta trebuie întronată o atmosferă de disciplină şi ordine, de preocupare mai serioasă la toate nivelele pentru rezolvarea problemelor legate de organizarea superioară a producţiei şi a muncii. Avem peste 100 de Ingineri. Numai în 1970 personalul tehnico-administrativ a crescut cu 42 tehnicieni, calculatori, planificatori, dar rezultatele muncii lor sunt nemulţumitoare. Trebuie găsite căile pentru mobilizarea lor. Să fie determinaţi să studieze, să li se încredinţeze sarcini precise, să fie traşi la răspundere”. Participanţii la adunarea generală au dezbătut pe larg şi alte aspecte, cum ar fi calitatea producţiei, reducerea cheltuielilor, Îndeplinirea planului de Investiţii, îmbunătăţirea , condiţiilor de muncă, observaţiile şi propunerile făcute fiind de mare însemnătate pentru activitatea de viitor a uzinei. Noul laborator de orientare (urmare din pag. 1) nală dispune de un număr de teste elaborate in cadrul filialei pentru diagnosticul aptitudinilor intelectuale si al caracteristicilor generale de personalitate. De asemenea, avem un număr de probe de lucru — tot teste — pentru diagnosticul diferitelor abilităţi. In urma unei activităţi de experimentare ele vor fi integrate acţiunii de diagnostic psihologic. Pe de altă parte se află un curs de elaborare teste de cunoştinţe organizate pe obiecte. — Ce ne puteţi spune despre dotarea laboratorului şi despre colaboratorii dumneavoastră ? — Dacă sub aspect metodologic, acţiunea de ameliorare a metodelor de lucru va constitui o sarcină permanentă. In schimb sub aspectul dotării cu mobilierul necesar, sperăm ca în puţină vreme să avem condiţii adecvate. Colectivul nostru este deocamdată redus, dar în perspectivă el se va amplifica şi diferenţia. Pe lingă aceasta vom atrage în calitate de colaboratori specialişti în psihologie, pedagogie, defectologie, medicină şi sociologie. Avem de asemenea toate motivele să considerăm că, oferind o informare corectă, şi ajutînd şcolile în organizarea acţiunii formative, orice cadru didactic se va socoti un colaborator al centrului nostru. SE ANGAJEAZĂ DE URGENŢĂ pentru funcţia de şefi de şantiere în judeţele Iaşi şi Vaslui — 2 tehnicieni principali sau maiştri constructori — 1 tehnician normator construcţii la sediul întreprinderii — 1 tehnician principal auto — 1 contabil revizor privactual — 1 magaziner principal — 1 merceolog principal Cei interesaţi se vor adresa : ÎNTREPRINDEREA DE CONSTRUCŢII ŞI PROIECTĂRI IAŞI Str. Ştefan cel Mare nr. 32. Salarizarea conf. H.C.M. 914/1968. Pentru şefii de şantiere se asigură: — cazare gratuită la şantier — indemnizaţie de şantier — spor pentru regim mărit de lucru Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul întreprinderii, telefon 16570. SPORT - SPORT - SPORT VOLEI, DIV A în ultima etapă a turneului bucureştean Penicilina - C. P. B. 3-2! (De la trimisul nostru special) Cu jocurile disputate duminică, prima parte a turneului, care înlocuieşte returul campionatului primei divizii feminine de volei, s-a încheiat. Era şi timpul, spunem noi, pentru că, nepregătite suficient şi, mai ales, neînvăţate cu asemenea gen de întrecere tip maraton, echipele au dat semne vădite de oboseală atlt fizică dar, mai ales, psihică. Nu a făcut excepţie nici măcar Penicilina care, în jocul cu C.P.B. (al patrulea programat în primele ore ale după-amiezii!) a trecut prin mari emoţii pînă să se vadă învingătoare, leşencele au început foarte bine meciul şi, după acel 1594 obţinut cu uşurinţă, nimeni nu prevedea marea inversare a rolurilor: din „victime" sigure, bucureştencele au preluat total conducerea jocului, reuşind să construiască serii repetate de atacuri finalizate cu precizie, care le-au adus nu numai egalarea, dar şi conducerea cu 2—1 la seturi (au învins cu 15—4 şi cu 15—12) anunţînd continuarea marilor surprize realizate în ajun de către Farul şi I.E.F.S. Bineînţeles că, la conturarea succesului echipei bucureştene în seturile II şi III n-au contribuit numai elanul şi combativitatea componentelor acestei formaţii. Pentru că, orice s-ar spune, Intravaloarea formaţiei gazde şi cea a Penicilinei este o mare diferenţă în favoarea ultimai echipe. Dar acest decalaj a fost anihilat chiar de ieșence : ratările unor atacuri, erorile comise la preluări și în distribuirea paselor, toate grefate pe o vădită epuizare nervoasă, au făcut din Penicilina un sextet oarecare. Insă, amintindu-și că au un prestigiu de apărat, ieşencele şi-au remediat singure defecţiunile, cîştigînd apoi într-o manieră categorică ultimele două seturi (la 3 şi la 7) şi, cu aceasta, partida la scorul de 3—2. Cursa spre cel de al doilea titlu de campioană a ţării va continua, începînd de joi, la Constanţa. Din cele 5 jocuri pe care le mai are de susţinut, Penicilina trebuie să cîştige doar unul (!) pentru a aduce încă un rînd de medalii de aur la Iaşi. Dar, sperăm noi, voleibalistele ieșene nu vor alege această cale atît de facilă, ci vor căuta să termine campionatul neînvinse, stabilind astfel d 1 ua record n această direcţie. Iată ţi celelalte rezultate iregistrate duminică ! Universitatea Craiova — Universitatea Cluj 3—21 Farul — Ceahlăul 3—01 I U.F.S. — C.S.M. Sibiu 3—1 I Rapid — Universitatea Timişoara 3— 0 1 Dinamo — Medicina 1—3 (1). CLASAMENTUL 1. Penicilina 2. Dinamo 1. Rapid 4. I.EF.S. 5. Medicina 12. Univ. Cluj 6. Parul 7. G.P.R. 8. Univ. Timișoara 9. C.S.M. 10. Ceahlăul P. N. 11. Univ. Craiova 17 17 0 514-34 18 14 4 45 : 19-32 18 14 4 47 : 22-82 18 13 4 43 : 26-31 18 10 8 35 : 36-28 1 9 8 36 : 33-26 18 7 11 31 : 40-25 18 6 12 25:40-24 17 6 11 28 39-23 18 4 14 26 : 45-22 18 3 15 21 : 51 -21 17 4 14 16 : 46-20 Gh. VASILIU Pe scurt Al 11-lea joc de verificare. Duminică, fotbaliştii echipei C.F.R. Paşcani au susţinut cel de al 11-lea meci de verificare din preajma returului campionatului diviziei B. Ei au întîlnit formaţia Ştiinţa Bacău, pe care au învins-o cu scorul de 2—0 (1—0), prin golurile înscrise de Udroaică şi Mărculescu, înaintaşii au dovedit multă ineficacitate, pierzînd alte ocazii mari de gol. CENEA Concurs de tenis de masă din semifinalele unui concurs de tenis de masă organizat la Iaşi, concurs la care au participat 20 de sportivi, s-au întîlnit M. Şumuiea (Mobila) cu Gh. Priscorneac (Armonia) şi Ion Vasile (Constructorul) cu M. Bantaş (TEROM). Primii au învins cu scorul de 2-1. Finala s-a disputat între M. Şumuiea şi Ion Vasile. Superior, Şumuiea a obţinut vxtoria cu scorul de3 14,14 etape, 14 iieialiric. ..Paschetbaliştii juniori de la ■Cţubul sportiv municipal mai au de susţinut un singur joc în campionat, duminică, la Cîmpulung, cu Liceul militar, după care se vor pregăti pentru turneul final. Pînă acum au obţinut 14 victorii din tot atîtea etape. Ultima, de acum două zile, s-a încheiat cu scorul de 100—17 (48—4) şi a fost obţinută în dauna Şcolii sportive din Suceava. Debut promiţător. In prima etapă a returului campionatului feminin al diviziei B deelei, formaţia ieşeană Universitatea a obţinut şi prima victorie. Intîlnind la Bucureşti echipa A.S.E., voleibalistele ieşene au învins cu scorul de 3—1. „Cupa semicentenarului“ Judo In oraşul Fălticeni s-au desfăşurat întrecerile din cadrul „Cupei semicentenarului" la judo, organizată de Consiliul orăşenesc pentru educaţie fizică şi sport din localitate. Au participat echipe fruntaşe de Judo din Moldova. In întrecerea pe echipe, cupa a fost cîştigată de TEROM Iaşi (antrenor C. Tistu), care a dovedit o bună pregătire fizică şi tehnică, dominindu-şi cu autoritate adversarele. Pe locul secund s-a clasat tot o formaţie ieşeană, cea a Şcolii sportive „Unirea" (antrenor C. Bordea). In competiţia individuală, dintre ieșeni s-au remarcat M. Gherghescu, R. Pinzaru, C. Golăescu, P. Talpău (TEROM), M. Enache, Gh. Constantinescu, M. Amaricăi (Şcoala sportivă „Unirea") care s-au clasat pe primele locuri. Cupa acordată celui mai tehnic sportiv a revenit ieșeanului Radu Pînaru. Prof. B. CRISTEA , corespondent Handbal Duminică, în sala de sport a Liceului nr. 8 „D. Cantenar" din Iaşi, au avut loc finalele pentru locurile 1-—VIII din cadrul „Cupei semicentenarului" la handbal, organizată de catedra de educaţie fizică a liceului amintit. Acum, după terminarea competiţiei, putem afirma că nivelul general de pregătire al echipelor participante a fost satisfăcător, destule jocuri fiind de calitate. Cu acest prilej, s-au evidenţiat multe elemente talentate, care pot constitui o rezervă bogată pentru echipele noastre divizionare. Astfel, elevi ca: Paul Ionita (L.I.C.M.), Mihai Nantes (Liceul nr. 5), Tib. Ştefănescu (Liceul nr. 7), Aurel Socol (Liceul nr. 8), Nic. Botezatu (Şcoala sportivă nr. 1), Al. Mihăilă (Grupul şcolar de chimie), V. Bîrjoianu (Liceul pedagogic), M. Roneţchi (Şcoala sportivă „Unirea”), dacă vor fi bine îndrumaţi şi pregătiţi de profesorii lor, vor deveni sportivi de performanţă. Iată rezultatele înregistrate în finală : Şcoala sportivă nr. 1 — Grupul şcolar de chimie 28—24 , Liceul pedagogic — Şcoala sportivă „Unirea" 23 -19, Liceul nr. 7 — Liceul nr. 8, 27—21 , L.I.C.M. — Liceul nr. 5, 30—22, VL Prof. Vasile LUPAŞCU corespondent Asociaţia sportivă „Voinţa“ Iaşi a organizat un concurs de tir (armă cu aer comprimat) la care, timp de cinci zile, au participatpeste 50 de tineri începători din grupele sportive „Mioriţa", „Solidaritatea" şi „Tehnica confecţiei", precum şi trăgători avansaţi de la „Medicina" şi „Voinţa". Dintre începători s-au evidenţiat Elena Niculce şi Sergiu Florovitz. Avansaţilor le-a fost rezervată proba de 40 focuri. Cîteva rezultate : Iuliu Ipimachi — 328 p„ Mihai Bujor — 295 p., Silviu Grosaru — 294 p. (juniori), Ana Ipimachi — 266 p., Ana Cosurichi — 259 p. (junioare), Vasile Petrescu — 341 p., Vasile Boghian — 314 p., Viorel Gavril — 302 p. (seniori). 6. ADUMITRESEI corespondent Uzina mecanică „Nicolina“ Iași angajează de urgență 15 strungari în fier Solicitanții se vor adresa la serviciul personal al uzinei, strada 13 Decembrie nr. 54. I n 24 de ore Televiziune 10.00—11.00 Teleşcoală — Emisiuni In colaboram cu Ministerul Invăţămlntului. — Chimie cl. IX—X — Azotul şi principalii săi compuşi. — Biologia — cl. a IX-a I Creşterea si dezvoltarea la plante. — Peste telescoală 18.00 Deschiderea emisiunii — Steaua polară — Cabinet de orientare şcolară şi profesională i 18.50 România 71 — Azi — Judeţul Tulcea I 19.15 Publicitate i 19.20 1001 de seri — emisiune pentru cei mici , 19.30 Telejurnalul de seară , 20.00 Concursul la Festivalul Internaţional „Cerbul de aur" — Braşov — România. Ediţia a IV-a. Deschiderea. Cuvântul tovarăşului Valeriu Râpeanu, preşedintele juriului International, vicepreşedinte al Radioteleviziunii române. Prezentarea concurenţilor. Concurs- EmlMane Dambre — Elveţia, Micul Ivanova — Bulgaria, Derek John Tiller — Ţara Galilor, Regina Thosa — R.D.G., Deva — Spania. Prezentarea Juriului. Recital Doina Badea i 21.30 Rondel pentru oraşul da porţelan (Reportaj) i 21.50 Partea a II-a a Concursului si Festivalului Internaţional .Cerbul da aur". Recital Alain Barriere i 23.00 Telejurnalul de noapte. Cinematografe VICTORIA, orele 8 , 11.10 j 14.30 j 10.40 j 18.50 j 21 .Genoveva de Brabant“, coproducție hispano italiană. Cu : Maria José Alfonso, Alberto Lupo. REPUBLICA, orele 8.50 j 11 j 14.20 j 16.30 j 18.40 j 20.50 .Primul curier", coproducție bulgaro-sovietică. COPOU, orele 9 j 11 j 15 j 17 i 19 j 21 . „Incineratorul", producţie a studiourilor Barrandow ARTA, orele 9.15 i 11.15 i 14.45 , 16.45 i 18.45 i 20.45 : „Răzbunarea sfîntului". TATARAŞI, orele 16 i 18 i 20 : „Profesorul Infernului". NICOLINA, orele 16 , 18 , 20 .Alfa, Romeo il Julieta". Teatrul National de ore 10.90, Teatrul Naţional va prezenta un spectacol cu pleaa !Bolnavul Închipuit’. Expoziţie Iaşi, 1 martie, la ora 17.00, în sala "Victoria" din Piaţa Unirii, va avea loc vernisajul expoziţiei anuale a Secţiei de arte plastice a Liceului de muzică şi arte plastice ,Octav Băncilă" din Iaşi. Timpul probabil Vreme rece cu cerul variabil. Local, în nordul Moldovei, se vor semnala ninsori slabe. Vin tul va sufla în general slab din direcţii diferite. Temperatura aerului se menţine scăzută , minimele vor fi cuprinse între minus 10 şi minus 6 grade, iar maximele între minus 5 grade și plus 2 grade, local mai coborîte. In atenţia consiliilor populare! Potrivit actelor normative în vigoare, FORMAŢIILOR CIVILE DE POMPIERI le revine sarcina de a executa CONTROLUL DE PREVENIRE A INCENDIILOR, la toate obiectivele şi locuinţele cetăţeneşti din comune şi sate. Această acţiune trebuie terminată PÎNĂ LA 30 MARTIE 1971. CETĂŢENII Pentru apărarea bunurilor obşteşti şi personale de pericolul incendiilor RESPECTAŢI CU STRICTEŢE MĂSURILE INDICATE de echipele de control SPECIFICE ANOTIMPULUI DE PRIMĂVARĂ. întreprinderea economică judeţeană a cooperaţiei de consum Iaşi angajează de urgenţă: — 1 set birou ambalaje Condiţii: studii superioare şi 8 ani în funcţii economice — 1 magaziner principal — 1 distribuitor carburanţi şi lubrifianţi — 3 şefi depozite Condiţii de angajare conform H. C. A. 914/1968 și Legea 22/1969. Mica publicitate Vînzări— cumpărări Vînd magnetofon „Grundig*, nou, 4 piste, microfon. Telefon 16608. Cumpăr autoturism stare perfectă, sub 1.000 cm.c., Indiferent marca. Telefon 18520. Vînd Trabant 601, perfectă stare. Telefon 12521, doctor Ursulescu Tamara. Vînd casă, 3 camere libere, dependințe, garaj. Dobrogeanu-Gherea 8 A, Zaharia. Oferte de serviciu Caut fară îngrijire copil. Aleea Nicolina, bloc G 6, etaj 10, apart. 1. Obiecte găsite Găsit bani și acte pe numele Cîrlan Petrică. Telefon 12267. Petriţa. Schimburi de locuinţă Ofer apartament central (deasupra C.E.C.-ului) — Cuza Vodă 2, etaj 2, apart. 7 — compus din una cameră 21 m.p. (sobă teracotă), una bucătărie 12 m.p. (sobă teracotă) wc, hol, boxă lemne, doresc apartament bloc, două camere. Popescu, orele 17—49. Ofer garsonieră — încălzire lemne, pentru două camere — încălzire centrală. Păcurari, bloc 106 — Hîrţan Constantin. Pierderi Pierdut carnet de muncă 6342 seria M. I. nr. 187917 eliberat de „Ţesătura" pe numele Albu Paraschiva. II declar nul. Pierdut legitimaţia eliberată de Fabrica de tricotaje „Moldova" pe numele Potlog Silvia. O declar nulă. Pierdut legitimaţia eliberată de U.F.S. pe numele Lozovschi Ana. O declar nulă. Pierdut legitimaţia eliberată de Fabrica de tricotaje „Moldova" pe numele Racoviţă Viorica. O declar nulă. Decese Soţia, copiii, nepoţii, strănepoţii şi rudele apropiate anunţă cu durere încetarea din viaţă a scumpului lor CRUPA N. ŞTEFAN 87 ani, înmormântarea are loc astăzi, 2 martie, ora 14, în oraşul Tg. Frumos. Familia îndurerată anunţă încetarea din viaţă a scumpului lor LAZARESCU LAZĂR pensionar C.F.R. Cortegiul funebru va porni de la biserica Pantelimon, din strada Cucu, miercuri, 3 martie 1971, ora 15, spre cimitirul Eternitatea. Doctor Stere Ştefăniu, frate, cu soţia, precum şi familiile înrudite, anunţă încetarea din viaţă a celei ce a fost CRISTINA ELENA STÎNGACIU (COCA) născută Ștefănia — pensionară C. F. R. Corpul defunctei se află depus în capela cimitirului Eternitatea. Inmormîntarea, miercuri, 3 martie, ora 14.00. y V  . ( V f