Flacăra Iaşului, februarie 1973 (Anul 29, nr. 8200-8223)

1973-02-01 / nr. 8200

) ) i *) 4 i . t FLACARA IASULUI Răspunsul Consiliului populari al judeţului Iaşi (urmare din pag. 1) — creşterea gradului de industrializare a execuţiilor cu 13,5 la sută; — extinderea acordului global pe bază de contract şi angajament în activitatea de producţie la construcţii-montaj în proporţie de 68 la sută din numărul total al muncitorilor care lucrează in trust; — reducerea cheltuielilor la 1.000 lei producţie de construcţii-montaj cu un leu faţă de sarcina planificată; -- depăşirea nivelului productivităţii muncii planificate cu 0,5 la sută ; — îmbunătăţirea calităţii lucrărilor executate, astfel incit la recepţiile preliminare predarea obiectelor să se facă fără obiecţiuni sau remedieri ; — calificarea a 690 muncitori, precum şi policalificarea a 300 muncitori. Prin reducerea consumurilor specifice, buna gospodărire şi adaptarea unor soluţii eficiente, se vor obţine economii la materiale deficitare : — ciment = 150 tone — oţel-beton = 25 tone — ţevi instalaţii = 15 tone — material lemnos = 30 m.c. — conductori electrici = 3 km. 5. IN SECTORUL DRUMURI ŞI PODURI, prin folosirea mai eficientă a utilajelor şi mijloacelor de transport, gospodărirea judicioasă a materialelor şi a forţei de muncă, valorificarea mai intensă a surselor de materiale locale, utilizarea contribuţiei în bani şi în muncă a locuitorilor, precum şi prin mobilizarea cetăţenilor la acţiuni de muncă patriotică, se vor realiza : — întreţinerea a 110 km. drumuri şi a 50 de km. drumuri asfaltice, peste prevederile de plan ; — executarea, peste sarcinile de plan, a 3 km. îmbrăcăminţi asfaltice uşoare ; 6. DEPĂŞIREA VENITURILOR PROPRII LA BUGETUL JUDEŢULUI cu 1,8 milioane lei din care: beneficii peste plan în cadrul industriei locale, cu 200.000 lei; beneficii peste plan la gospodăria comunală, cu 590.000 lei, în sectorul comerț cu 500.000 lei. 7. PENTRU ÎMBUNĂTĂŢIREA APROVIZIONĂRII ŞI BUNA SERVIRE A POPULAŢIEI : _ se va depăşi planul de desfacere cu 20 milioane lei; — se vor face economii la cheltuieli de circulaţie şi se vor depăşi beneficiile cu 1 milion lei ; — se vor da în folosinţă 25 unităţi cu 3.500 m.p. spaţii comerciale şi se vor moderniza 100 unităţi existente; — pentru pregătirea cadrelor se vor organiza 18 cursuri profesionale, care vor cuprinde 1000 de salariaţi; — va creşte ponderea producţiei proprii în alimentaţia publică la minim 350/o din planul de desfacere; — se va extinde autoservirea în comerţul urban de produse alimentare la minim 60V0 . 8. PENTRU BUNA GOSPODĂRIRE ŞI ÎNFRUMUSEŢARE A LOCALITĂŢILOR, se vor efectua, prin muncă patriotică, lucrări de interes obştesc şi edilitar-gospodăreşti, în valoare de peste 100 milioane, după cum urmează : — construcţii de străzi = 170.000 m.p. — construcţii trotuare = 175.000 m.p. — reparaţii şi întreţineri de drumuri = 790 km — amenajarea, extinderea şi întreţinerea a 380 ha parcuri, spaţii şi zone verzi, plantarea a 470.000 arbori, pomi şi arbuşti ornamentali; — amenajarea a 120 baze sportive simple, terenuri de joacă pentru copii, locuri de agrement şi lucrări de îndiguiri pe o suprafaţă de 75 km. 9. IN DOMENIUL INVATAMINTULUI, se va urmări realizarea şi aplicarea în viaţă a măsurilor stabilite pentru continua dezvoltare a reţelei şcolare, integrarea mai bună a şcolii în producţie şi pregătirea necesarului forţei de muncă, prin sporirea eficienţei activităţilor desfăşurate în întregul proces educaţional de formare, a tinerei generaţii. In acest scop : — se vor înfiinţa 6 microîntreprinderi industriale în 6 unităţi şcolare ; — se vor înfiinţa încă 10 microcoooperative şcolare; — se vor înfiinţa şi dota noile şcoli generale de 10 ani cu 38 de laboratoare (chimie, fizică, biologie etc.) ; — se vor dota cele 550 ateliere şcolare existente prin transferări de utilaje şi prin autodotare în valoare de 1,5 milioane lei; — pînă la 1 septembrie 1973 se vor extinde cabinetele de ştiinţe sociale, în aşa fel încît să existe în judeţ încă 20 de cabinete , — începînd cu noul an şcolar se vor înfiinţa 20 cabinete I tehnice; I — se vor realiza, în cadrul atelierelor şcolare, a micro- I întreprinderilor de producţie şcolară şi a microcooperativelor I agricole de producţie şcolară produse în valoare de 3,8 milioane lei. 10. IN DOMENIUL MUNCII CULTURAL-EDUCATIVE, se vor desfăşura activităţi permanente de formare şi dezvoltare a conştiinţei socialiste, de educaţie socialistă a maselor, de cultivare a atitudinii înaintate faţă de muncă şi avuţia ob rştească; — vor fi îndrumate şi sprijinite cluburile, casele de cul- ■ tură, căminele culturale, bibliotecile şi celelalte unităţi so- I cial-culturale pentru organizarea, în cursul anului 1973, a ■ 3.500 de manifestări cultural-artistice. I — instituţiile profesioniste de spectacole şi concerte vor prezenta în unităţile din judeţ 50 spectacole ; . — Filiala artiştilor plastici va organiza expoziţii de grafică, pictură şi sculptură, 20 expoziţii personale şi de grup ale ■ artiştilor plastici; ■ — Complexul muzeistic, împreună cu Arhivele statului, I vor organiza o expoziţie dedicată luptei ceferiştilor şi petroliştilor , o expoziţie documentară „1848 — 1849“. — împreună cu Consiliul judeţean al sindicatelor, Comite- tul judeţean al U.T.C., Consiliul judeţean al pionierilor şi Organizaţia judeţeană a femeilor vor organiza următoarele manifestări devenite tradiţionale în judeţul Iaşi : — valori ieşene în contemporaneitate sărbătorile populare de la Moşna, Strunga şi Cucuteni, sărbătoarea Teiului; manifestări la bojdeuca lui Ion Creangă , festivalul de muzică uşoară (ediţia a Vll-a), salonul de fotografii „Omul zilelor noastre“ (ediţia II-a), săptămîna muzicii româneşti şi festivalul de folclor literar. 11 UN ACCENT DEOSEBIT SE VA PUNE PE ÎMBUNĂTĂŢIREA ACTIVITĂŢII IN DOMENIUL SĂNĂTĂŢII PUBLICE ŞI OCROTIRII SOCIALE, prin examinarea complexă a stării de sănătate a populaţiei din 10 circumscripţii sanitare rurale şi a 10 circumscripţii sanitare şi colectivităţi organizate în municipiu şi oraşe ; — reorganizarea asistenţei stomatologice pe teritoriul municipiului, printr-o mai judicioasă utilizare a cadrelor şi a aparaturii de specialitate ; — controlul şi tratamentul integral al danturii elevilor din clasele I şi a II-a ; — introducerea educaţiei sanitare dirijate în şcoli ; — sprijinirea în aprovizionarea cu apă potabilă din fîntînile igienice alocuinţelor nou construite în mediul rural şi recondiţionarea a cel puţin 40 la sută din fîntînile care deservesc locuinţele existente ; — elaborarea a 4 studii privind reducerea efectelor dăunătoare ale poluării mediului înconjurător; — consiliile populare municipal, orăşeneşti şi comunale, comitetele oamenilor muncii din instituţiile subordonate consiliilor populare vor organiza dezbaterea angajamentelor din răspuns la Chemare, ce revin localităţilor, cartierelor comitetelor de cetăţeni pe circumscripţii, asociaţii de locatari, secţiilor de producţie, in vederea mobilizării tuturor locuitorilor, la îndeplinirea obiectivelor care le revin, potrivit condiţiilor şi specificului existent, însufleţiţi de cuprinzătoarea expunere a tovarăşului Nicolae Ceauşescu, la Conferinţa Organizaţiei judeţene de partid Iaşi, deputaţii Consiliului popular judeţean, toţi oamenii muncii, vor munci cu elan şi înaltă responsabilitate pentru înfăptuirea obiectivelor stabilite de Congresul al X-lea şi Conferinţa Naţională a partidului, pentru realizarea şi depăşirea angajamentelor, care să aducă o contribuţie tot mai însemnată la dezvoltarea multilaterală a României socialiste. CONSILIUL POPULAR AL JUDEȚULUI IAȘI Cu privire la şedinţa Comitetului miniştrilor apărării In luna februarie 1973, la Varşovia, se va desfăşura şedinţa ordinară a Comitetului miniştrilor apărării ai statelor participante la Tratatul de la Varşovia. La şedinţă urmează a fi examinate probleme ale activităţii curente a organelor militare ale organizației, Tratatului de la Varșovia. Pornind de la scrisorile primite la redacţie Viciile ascunse ale mobilei nu se remediază prin corespondenţă Prin magazinele O.C.L.„Metalo-chimice“ Iaşi, populaţia a cumpărat, anul trecut, mobilă în valoare de peste 52 milioane lei, ponderea revenind vînzării în rate, realizîndu-se prin acest sistem o desfacere de peste 44 milioane lei. Marea majoritate a beneficiarilor se declară satisfăcuţi de calitatea şi funcţionalitatea mobilei. S-au înregistrat totuşi şi cazuri cînd cumpărătorii au manifestat nemulţumiri faţă de calitatea unor garnituri sau piese de mobilă. Dintr-un calcul făcut la Organizaţia comercială respectivă rezultă că valoarea mobilei pentru care s-au cerut remedieri — 25 cereri înregistrate — se ridică la 103.594 lei. Reiese, aşadar, că industria producătoare, republicană sau cea de interes local, reuşeşte în cea mai mare măsură să pună la dispoziţia populaţiei mobilă cu caracteristici tehnice superioare, după gustul şi cerinţele beneficiarilor. Cu toate că numărul celor care solicită remedieri mobilei în termen de garanţie este mic, satisfacerea cererii acestora constituie încă o problemă ce se rezolvă cu multă greutate. Să luăm cazul tov. Aurel Chiriac, domiciliat în str. V. Lupu nr. 106. Și-a cumpărat o garnitură de sufragerie tip „Dacia“. La o singură piesă, bufetul, au apărut, după cîtva timp, vicii ascunse. S-a adresat, după cum specifica certificatul de garanţie, pentru remedieri Cooperativei „Mobilă şi tapiţerie“. Din luna martie 1972 şi pînă în prezent, bufetul cu pricina se găseşte într-unul din atelierele cooperativei. S-au făcut unele remedieri. Beneficiarul refuză să-l ridice. Este oare un capriciu ? Nicidecum. Din ancheta făcută la faţa locului cu oameni competenţi ai cooperativei s-a ajuns la concluzia că respectiva piesă a garniturii este un rebut al uneia din cele mai renumite fabrici, C.E.I.L. Oradea, ale cărei produse sunt căutate atît în ţară cît şi peste hotare. De ce s-a ajuns aşa de tîrziu la o asemenea concluzie ? Din discuţiile purtate cu tovarăşii Ion Iliescu, vicepreşedinte al Cooperativei .Mobilă şi tapiţerie“, Mircea Rebei, merceolog la O.C.L. „Metalo-chimice“, cît şi cu alţi factori de răspundere au reieşit următoarele cauze ale tergiversării soluţionării unor cereri îndreptăţite ale cumpărătoriior. Cooperativa „Mobilă şi tapiţerie“ s-a angajat, prin contract, să execute remedieri în termen de garanţie a mobilei produsă de diverse unităţi. Industria republicană produce mobilă după tehnologii moderne, cu materiale şi substanţe chimice noi, poliesteri, spre exemplu. Cooperativa însă nu este specializată în lucrări cu poliesteri. Şi atunci începe caruselul hîrtiilor. Se fac antecalculaţii ale costurilor lucrărilor de remedieri. Fabricile le resping ca încărcate etc. Schimbul de corespondenţă durează luni de zile. Cu I.I.L. Rădăuţi se face schimb de adrese pentru o garnitură de mobilă cu vicii ascunse, din anul 1971, dar nici pînă acum nu s-a ajuns la o înţelegere. S-au căutat alte soluţii. Se trimit la unităţile producătoare, pentru a fi schimbate, diverse părţi componente ale mobilei. Toate acestea reliefează lipsa de operativitate în soluţionarea cazurilor, beneficiarii mobilei fiind amînaţi în repetate rînduri. Ce se întîmplă cu cetăţenii care acceptă să-şi cumpere mobilă „oarbă“, adică ambalată, cum este cazul tovarăşei Paraschiva Ciobanu domiciliată în str. V. Lupu nr. 38 Răspunsul: îşi asumă răspunderea oricăror vicii care n-au fost semnalate, la vedere. Desigur că, deficienţele constatate la recamierul produs de C.E.I.L. Cîmpulung, puteau fi văzute, alegîndu-se în schimb un alt recamier corespunzător. Mergînd pe firul cauzelor care pricinuiesc neplăceri cumpărătorilor, am vrut să ne convingem dacă la depozite se face recepţionarea calităţii mobilei înainte de a fi pusă în vînzare şi cum pot fi rezolvate operativ unele deficienţe de fabricaţie semnalate de cetăţeni ? In primul rînd, nu se pun în vînzare. La această dată se găsesc în depozit diverse piese de mobilă refuzată a căror valoare se ridică la aproape două milioane lei. Pentru a înlătura tergiversarea remedierilor cerute de cumpărători, prin înţelegere, cu O.C.L. „Metalo-chimice“, furnizorii trimit meseriaşi care efectuează respectivele lucrări. Iniţiativa care şi-a făcut loc, în acest an, este lăudabilă. Am dori să nu vedem şi roadele. Al. MONTEORU SPORT Pregătirile voleibaliştilor de la Politehnica Campionatul de volei divizia B se reia la 18 februarie cu disputarea turului III. Pentru a afla amănunte despre stadiul de pregătire al voleibaliştilor de la Politehnica şi despre proiecte, ne-am adresat tovarăşului antrenor Alex. Morariu de la care am aflat că pregătirile au fost reluate la 9 ianuarie, după efectuarea controlului medical. „In prezent antrenamentele noastre urmăresc organizarea mai bună a jocului în apărare, de care depinde în mare măsură atingerea obiectivului nostru“. Pentru că ați amintit de „obiectiv", vreţi să explicaţi cititorilor despre ce este vorba ? . — Fireşte, întreaga echipă este animată de dorinţa de a cuceri primul loc în serie şi de a avea astfel dreptul de a participa la „barajul“ pentru promovarea în primul eşalon al ţării. Realizarea acestui deziderat presupune mobilizarea întregii echipe, abordarea fiecărui joc cu maximum de seriozitate. Avem adversari puternici în echipele „Belonul“ Săvineşti şi „Petrolul“ Ploieşti şi o victorie asupra lor ne-ar mări considerabil şansele de ocupare a locului întîi. Acestor meciuri le vom dedica de altfel antrenamente speciale. — Primul meci îl veţi disputa în deplasare, la Suceava. Ce veţi face pînă atunci ? — Vom efectua antrenamente de individualizare pînă la terminarea sesiunii de examene, iar în continuare atenţia noastră se va opri asupra omogenizării sextetului de bază şi asupra măririi randamentului în atac. De asemenea avem în plan disputarea cîtorva meciuri de verificare la Constanţa. — In final, doriţi să comunicaţi ceva suporterilor echipei Politehnica ? — Da. Iaşul merită încă o echipă de volei în divizia A, însă acest lucru depinde nu numai de jucători, ci şi de spectatori. Dorim o participare cît mai numeroasă la meciuri, iar în ceea ce ne priveşte, promitem jocuri de calitate. TEODOR PUGNA corespondent De peste hotare GLASGOW 31 (Agerpres) — Cunoscutul boxer scoţian de categorie „uşoară“ Ken Buchanan, fost campion al lumii, l-a întilnit la Glasgow pe compatriotul său Jim Watt. După 15 reprize, juriul i-a acordat victoria la puncte lui Buchanan, care, in urma acestui succes, a devenit campion al Marii Britanii. * MILANO 31 (Agerpres) — In ziua a doua a turneului internațional de tenis, care are loc pe teren acoperit la Milano, a fost înregistrată o mare surpriză : jucătorul francez Jean Chanfreau l-a învins cu 4—6, 6—4, 6—2 pe americanul Arthur Ashe, campionul mondial al profesioniștilor. Consiliul popular al oraşului Tg. Frumos str. Cuza Voda nr. 76 angajează un metodist la Casa de cultură. Angajarea se face în conformitate cu dispoziţiile Legii nr. 12/1971, H.C.M. nr. 47/1970 şi H.C.M. nr. 914/1968. Relaţii suplimentare se dau la sediul Casei de cultură orăşeneşti Tîrgu-Frumos, telefon nr. 41. Direcţia judeţeană de poştă şi telecomunicaţii Iaşi angajează în condiţiile prevăzute de Legea nr. 12/1971 şi H. C. M. 914/1968 prin transfer, examen sau concurs. — instalator încălzire centrală Relaţii suplimentare se pot lua de la telefon 12270 C. C. L. P. P. IAȘI str. Cuza Vodă nr. 53 angajează inginer sau tehnician constructor pentru funcţia de diriginte de şantier încadrarea se face conform H.C.M. 914/1968, cu respectarea Legii nr. 12/1971. Relaţii suplimentare la telefon 13424. OFICIUL DE ÎMBUNĂTĂŢIRI FUNCIARE IAŞI cu sediul în strada Văscăuţeanu nr. 6 angajează de urgenţă: — un şef sector economic — un şef serviciu contabilitate — draglinişti (excavatorişti) — buldozerişti — automacaragii pentru şantierele din judeţul Iaşi. încadrarea se face conform Legii nr. 12/971, Legii nr. 22/1969 și H.C.M. 914/968. Relații suplimentare se iau la sediul întreprinderii, Biroul personal. Combinatul intercooperatist porcin Tomeşti angajează: — şef sector A. D. T. — şef garaj — mecanic auto — electro-bobinator — lăcătuş mecanic — sudori — rutierişti — şoferi Angajarea se face conform Legii nr. 12/1971. întreprinderea asigură transportul la serviciu cu autobuz propriu. PAGINA A III-A Uzina de fibre sintetice Iaşi recrutează personal (femei) în vederea calificării prin cursuri de scurtă durată cu scoatere din producţie conf. HCM 2105/1969 pentru meseria de prelucrătoare fire. Condiţii : vîrsta de 171/2—35 de ani împliniţi la data angajării domiciliul stabil (definitiv) în oraşul Iaşi studii minime — absolvente ale şcolii de 7—8 şi 10 ani. Cei interesaţi se vor prezenta la serviciul personal pentru înscriere în perioada 5—15 februarie 1973, cu următoarele acte : — cerere — actul de studii în original şi copie — buletinul de identitate — certificatul medical cu următoarele analize : (RBV, MRF, ORL, ochi), avizat de dispensarul medical al uzinei pentru meseria de prelucrătoare fire. Examenul de admitere se va ţine în ziua de 18 februarie 1973, ora 9,30 dimineaţa, la Grupul şcolar de chimie din str. Socola şi va consta dintr-o probă scrisă la fizică și matematică, în ziua examenului candidatele vor avea asupra lor buletinul de identitate. Informaţii suplimentare se pot lua zilnic la serv. personal între orele 7—12. Cooperativa „Solidaritatea“ Iaşi anunţă deschiderea unui centru de curelărie, confecţii prelate şi reparaţii marochinărie în Iaşi, şoseaua Ştefan cel Mare nr 24 (tîrguşorul Copou). Se angajează un administrator unitate şcolară. Angajarea se face conform H.C.M. 2841/ 1968 şi Legii nr. 12/1971. Cei interesaţi se vor adresa la ŞCOALA PROFESIONALĂ MATERIALE DE CONSTRUCŢII IAŞI Relaţiii suplimentare se pot obţine la telefon 31986. Şantierul construcţiitransporturi Iaşi cu sediul în staţia C.F.R. Nicolina angajează imediat pentru raza Şantierului Iaşi în judeţele Iaşi, Vaslui şi Neamţ: -4 conducători auto categ.1 tractorist B., C. D. şi E. Condiţii de angajare: conform H.C.M. 914/968 şi Legii nr. 12/1971. Cei interesaţi se vor adresa la sediul Şantierului, iar informaţii suplimentare se pot obţine la telefon 13982, resort personal. Laboratorul pentru protecţia plantelor Iaşi organizează în ziua de 10 februarie 1973 concurs pentru ocuparea postului de contabil principal la Centrul pentru protecţia plantelor Iaşi. înscrierile şi orice relaţii se primesc zilnic la sediul unităţii din str. Hlincea nr. 7, telefon 11376 (autobuz 26, staţia terminus Tg. Nicolina). Condiții, conform Legii 12/1971. Mica publicitate Vînzăricumpărări • Vînd aragaz cu butelie. Strada Ralet 4 A. • Vînd butelie aragaz, strada Vlădiceni 15 bis — vizavi — Fabrica mobilă, închirieri • Ofer temporar cameră mobilată la bloc. Telefon 14498. Schimburi de locuințe * • Bacău, ofer garsonieră confort I, ultra central, pentru locuinţă Iaşi. Telefon 40013 Iași. Pierderi • Pierdut în autobuz portofel cu acte. — Gabor Gheorghe. Aducătorului recompensă. • Pierdut acte personale pe numele Găină Octav, domiciliat — strada Clopotari 37 Iași. Aducătorului recompensă. • Pierdut carnet student pe numele Titu Gabriela. II declar nul. • Pierdut legitimaţia eliberată de Universitatea „Al. I. Cuza“ pe numele Ifrim Pavel. O declar nulă. • Pierdut carnet student nr. 4133, eliberat de Institutul politehnic Iaşi, Facultatea de electrotehnică pe numele Alexadroaiei Dan. II declar nul. • Pierdut carnet student pe numele Grumăzescu Lucia. 1I declar nul. • Pierdut carnet student pe numele Berheci Ioan. II declar nul. • Pierdut legitimaţia eliberată de Uzina mecanică „Nicolina“ pe numele Andriescu Cezar. O declar nulă. • Pierdut carnet student pe numele Aivănesei Georgeta. II declar nul. • Pierdut legitimaţia eliberată de întreprinderea de produse ceramice Iaşi pe numele Asandei Dumitru. O declar nulă. • Pierdut legitimaţia eliberată de întreprinderea de produse ceramice Iaşi pe numele Lupu Constantin. O declar nulă. • Pierdut autorizaţia nr. 2, seria A 123052, eliberată de comuna Moşna, judeţul Iaşi, pe numele Ioaniţă V. Ioan. O declar nulă. • Pierdut legitimaţia eliberată de C.I.M.P. pe numele Sănduleanu Dumitru. O declar nulă. • Pierdut legitimaţia eliberată de U.F.S. pe numele Odobaşa Costache. O declar nulă. • Pierdut legitimaţia eliberată de întreprinderea pentru livrarea produselor petroliere pe numele Ionescu Maria. O declar nulă. • Pierdut legitimaţia eliberată de întreprinderea „Victoria“ pe numele Mihai Anica. O declar nulă. • Pierdut legitimaţia eliberată de Fabrica de antibiotice pe numele Flondor Aurel. O declar nulă. • Pierdut carnet student pe numele Diaconescu Constantin. II declar nul. • Pierdut carnet student pe numele Onea Victor. II declar nul. • Pierdut carnet student pe numele Tărlngă Doina. II declar nul. • Pierdut carnet student pe numele Radosavliev Liubiţa. II declar nul. • Pierdut carnet student pe numele Andrei Ion. II declar nul. • Pierdut legitimaţia eliberată de întreprinderea „Victoria" pe numele Dănilă Ion. O declar nulă. • Pierdut legitimaţia eliberată de Fabrica de antibiotice pe numele Burlacu Constantin. O declar nulă. • Pierdut legitimaţia eliberată de Fabrica de tricotaje „Moldova“ pe numele Iacob Florin. O declar nula. • Pierdut legitimaţia eliberată de U.P.M.P. pe numele Purice Nicolae. O declar nulă. • Pierdut legitimaţia eliberată de Uzina mecanică „Nicolina“ pe numele Ilaşcu Dumitru. O declar nulă. • Pierdut carnet student pe numele Vlădescu Constantin. II declar nul. • Pierdut carte de muncă eliberată de întreprinderea „Progresul“ Iaşi pe numele Lefter Titi. O declar nulă. • Pierdut legitimaţia eliberată de Î.C.R.A. pe numele Huţu Aureliu. O declar nulă. • Pierdut carnet student pe numele Mihăilă Alexandru. II declar nul. • Pierdut carnet student pe numele Al-Azmeh Talal. II declar nul. • Pierdut carnet student pe numele Iordăchescu Maria. II declar nul. • Pierdut carnet student pe numele Dorneanu Vasile. II declar nul. • Pierdut legitimaţia şi carnetul de student pe numele Macovei Constantin. Le declar nule. • Pierdut legitimaţia de student pe numele Burcă Ticu. O declar nula. • Pierdut legitimaţia de concurs pe numele Ciobanu Elvira. O declar nulă. • Pierdut legitimaţia eliberată de Uzina mecanică „Nicolina“ pe numele Ciotoroschi Constantin. O declar nulă. • Pierdut legitimaţia eliberată de U.U.P.S.R. pe numele Tucalinoaie. O declar nulă. Diverse • Alexandrov Irimia mulţumesc pe această cale doamnei dr. Viţă, conf. dr. Brauner, dr. Ulianov, asistent medic Lefter, precum şi întregului colectiv de la pavilionul 4 — parter — Spitalul de boli contagioase Iaşi pentru îngrijirea acordată, salvîndu-mi viaţa. • PĂRINŢII, CU ACEEAŞI NESTINSĂ DURERE ŞI DOR CHINUITOR, AMINTESC ÎMPLINIREA A TREI ANI DE LA ZGUDUITOAREA DESPĂRŢIRE, CU TOTUL PREMATURĂ, DE UNICUL ŞI ADORATUL LOR FIU , NANU GHEORGHE OCTAVIAN (GIGEI), LECTOR FACULTATEA DE MATEMATICĂ—MECANICĂ IAŞI. TRISTA COMEMORARE SE VA FACE SÎMBĂTA, 3 FEBRUARIE 1973 ORA 12.00, LA CIMITIRUL ETERNITATEA, IN CAPELA CAVOULUI. ACEI CE L-AU IUBIT ŞI I-AU PREŢUIT ALESELE ÎNSUŞIRI SA-I DĂRUIASCĂ UN CÎND DE DUIOASĂ AMINTIRE. LUI GIGEL, MULT IUBIT, II DARUIM O CLIPĂ DE CLIPA TOATE GINDURILE ŞI-L PĂSTRAM PENTRU TOTDEAUNA IN INIMILE NOASTRE. Decese • Soţia, fiica, ginerii şi nepoţii anunţă cu durere încetarea din viaţă după o scurtă şi grea suferinţă a celui care a fost preotul URSACHE PETRU în virstă de 67 ani, parohul parohiei Rediu — Iaşi. Inmormîntarea are loc la cimitirul parohial Rediu, sîmbătă, 3 februarie, ora 11.