Flacăra Iaşului, aprilie 1974 (Anul 30, nr. 8561-8585)

1974-04-02 / nr. 8561

FLACĂRA LAȘULUI ifian larea mmm de pai • Recent, comitetul comunal de partid COSTULENI a confirmat primirea în rîndul comuniştilor organizaţiilor de bază din satele comunei a încă 12 noi membri de partid. Şi de această dată au fost primiţi în partid oameni harnici, exemplu de conduită morală în familie şi societate. Printre aceştia se numără şi Petru D. Ştefan, Crăciun Gh. Ciobanu, Zînca I. Codăescu, Aurica Pascaru, Chirilă Gh. Codăescu — toţi lucrători fruntaşi în C.A.P., sau în alte sectoare ale activităţii economico-sociale, participanţi activi la viaţa obştească. • Paralel cu alte manifestări cultural-educative dedicate celei de-a XXX-a aniversări a eliberării patriei de sub jugul fascist şi celui de-al XI-lea Congres al partidului, comitetul comunal de partid GORBAN a iniţiat şi o serie de activităţi pentru popularizarea realizărilor obţinute de către oamenii muncii din satele comunei respective în anii socialismului, precum şi a perspectivelor de dezvoltare a localităţilor respective. In acest sens, la consiliul popular şi la căminul cultural, la sediile brigăzilor şi fermelor C.A.P., la şcoli şi la magazine au fost organizate expoziţii de fotografii, grafice şi panouri care prezintă sugestiv aceste realizări ca şi sarcinile şi angajamentele locuitorilor comunei. • In cadrul muncii politice P° care o desfăşoară organizaţiile de partid din comuna DOLHEŞTI o atenţie deosebită este acordată răspîndirii experienţei pozitive, popularizării fruntaşilor în muncă. Agitaţia vizuală cuprinde panouri, grafice, gazete de perete şi satirice, precum şi panouri de onoare ale fruntaşilor. Amplasate la sediile fermelor C.A.P., la căminul cultural, secţia S.M.A., acestea popularizează pe cei mai harnici, metodele lor, ceea ce constituie un exemplu şi un stimulent pentru toţi cetăţenii comunei. • Comitetul comunal de partid COMARNA a luat o serie de măsuri pentru îmbunătăţirea conţinutului muncii cabinetului de ştiinţe sociale şi de dotare a acestuia cu noi materiale. Printre altele, au fost asigurate în mai multe exemplare materialele adoptate de către Conferinţa pe ţară a cadrelor de conducere din agricultură, au fost întocmite grafice, panouri şi alte materiale care prezintă sarcinile ce revin unităţilor agricole din comună, în lumina noilor documente. Au fost realizate, totodată, numeroase materiale în sprijinul muncii politico-educative ce o desfăşoară organizaţiile de bază în întîmpinarea celei de-a XXX-a aniversări a eliberării patriei şi a celui de al XI-lea Congres al partidului. • In baza planului de activităţi cultural-educative, în satele comunei PRISACANI au avut loc o serie de manifestări care s-au bucurat de o largă participare atît din partea factorilor de răspundere (activişti culturali, cadre didactice, specialişti) cît şi a maselor de cetăţeni. Expunerile şi dezbaterile cu caracter economic, simpozioanele şi răspunsurile la întrebări pe teme ale politicii interne şi externe a partidului şi statului nostru, au ridicat în faţa celor prezenţi aspectele cele mai diferite ale sarcinilor economice şi politice locale, activitatea pe care trebuie să o desfăşoare fiecare cetăţean pentru realizarea obiectivelor ce stau în faţa unităţilor economice locale. De un viu interes s-au bucurat întîlnirile cu cadrele de răspundere din comună, cu care prilej au fost lămurite unele probleme de interes local.s I. BURGHELEA a. S Organizaţia pionierilor, sub semnul marilor responsabilităţi Pentru Organizaţia pionierilor sarcinile stabilite de Plenara C.C. al P.C.R. din 18—19 iunie 1973, vast program de ridicare a învăţămîntului românesc pe noi culmi, constituie propriul ei program de activitate, adevărat ax al întregii sale munci, concretizat şi în hotărîrile plenarelor Consiliului Naţional al Organizaţiei Pionierilor şi a Consiliului judeţean Iaşi al pionierilor, care au stabilit liniile directoare ale activităţii pioniereşti în acest sens. Fără a nega în vreun fel rolul şcolii, ca instituţie tradiţională specializată de educaţie, trebuie să subliniem că organizaţia pionierilor, alături de aceasta, are o contribuţie de seamă în educarea şi instruirea elevilor, aducînd metodele şi formele ei specifice, care derivă din caracterul ei de organizaţie revoluţionară ce are la baza activităţii principiul largii democraţii pioniereşti. Organizaţiei pionierilor şi sunt străine didacticismul, închistarea, încorsetarea fanteziei , evaluarea sistemului de cunoştinţe însuşit, organizaţia n-o face în mod absolut prin prisma notei obţinute, ci prin aceea a atitudinii concrete a fiecărui copil faţă de învăţătură, a străduinţei pentru însuşirea cunoştinţelor, pe măsura eforturilor ce le depune pentru aceasta. Grupa, detaşamentul, prin activităţile lor, prin practicarea continuă la cote calitative tot mai înalte a vieţii de organizaţie au influenţe binefăcătoare asupra îndeplinirii sarcinilor de mare răspundere puse de partid şi în faţa pionierilor.Angajarea efectivă în plan volitiv a fiecărui pionier, contribuţia la instituirea unei opinii sănătoase, antrenante, mobilizatoare, de intensă coloratură politică specifică pionieriei, prin ansamblul activităţilor pioniereşti, de la adunarea pe unitate sau detaşament, pînă la analizele judicioase, pe baza autoconducerii pioniereşti, au menirea de a declanşa atitudinea pozitivă a fiecărui copil. Măsurile concrete ce le întreprind pionierii în cadrul grupei sau detaşamentului, dintre care am menţiona vizitele la copii care din diverse motive lipsesc de la şcoală, întrajutorarea pe timp limitat a unor pionieri rămaşi în urmă la învăţătură, cu respectarea plină de tact a personalităţii fiecărui copil, iată mijloace cu care organizaţia influenţează într-un sector atît de sensibil al personalităţii cum este atitudinea. Şi acest lucru se petrece în multe locuri din judeţul nostru unde colectivele detaşamentelor, unităţilor îşi cunosc sarcinile ca urmare a unei acţiuni pedagogice pline de tact din partea comandanţilor-instructori, cum sunt unităţile de pionieri din Podu-Noaiei, Bogdăneşti, Belceşti, Şcoala generală nr. 25 Iaşi etc. Trebuie remarcat, legat de cele spuse mai sus, că se mai fac simţite pe alocuri practici dăunătoare, care îşi au izvorul în necunoaşterea cerinţelor pedagogice elementare ale muncii pioniereşti. Uneori se eludează funcţia grupei pioniereşti de laborator al acţiunii şi iniţiativei, şi în unele şcoli s-a trecut la înfiinţarea „grupelor de învăţătură“, pe lîngă cele ale detaşamentului. In alte cazuri se absolutizează valoarea notei, ţinîndu-se complicate evidenţe ale notelor bune, rele şi foarte bune, se organizează întreceri la învăţătură, ceea ce dă posibilitatea apariţiei unor fenomene de nesinceritate şi individualism, supunînd pe copii aceluiaşi pat al lui Procust, al graficului cu note, care uneori dezarmează, încătuşează, generează sentimentul nereuşitei inexorabile sau al suficienţei. De aceea, în asemenea cazuri, e absolut necesară o activitate atentă, diferenţiată, de orientare şi educare competentă a colectivului pionieresc. Programul detaşamentului şi unităţii, prin conţinutul său, este mijlocul cel mai eficient de îmbogăţire a cunoştinţelor şi deprinderilor predate în şcoală. Alcătuit pe baza opţiunilor copiilor, a iniţiativei liber manifestate în multe unităţi el este izvorul satisfacţiei îndatoririi împlinite, aşa cum se întîmplă în unităţi de pro- La a XXV-a aniversare a creării primelor detaşamente de pionieri tneri din comuna Cotnari, oraşul Tg. Frumos, Şcoala generală nr. 4 Iaşi, Topile-Valea Seacă etc. Aici, şi în alte locuri, pionierii îşi propun acţiuni variate ca vizite, excursii, ^expediţii în care noţiunile Se precizează” volumul de cunoştinţe crej^e' verticinos, convingerile devin de granit. Cerlecţia despre» istoria mişcării muncitoreşti e mai puternică ca o vizită la porfana, său Muzeul de is-;' torie al partidului ? Ce lecţie de geografie poate fi mai completă ca o expediţie de 12 zile în Deltă, aşa cum au făcut pionierii de la Şcoala generală nr. 22, Casa pionierilor din Iaşi şi altele. Pentru pionierii de la Tg. Frumos sau Topile, totdeauna vor fi clare cunoştinţele de istorie veche a patriei pentru că lecţiile le-au trăit în cadrul acţiunii „Căutătorii de comori“, al căror rezultat a fost adevărate bijuterii de muzee şcolare pe care pionierii le-au amenajat în localităţile citate mai sus. Pentru miile de pionieri din şcoli ca nr. 11, 16 şi 23 Iaşi, Liceul nr. 2 şi cele din zona Paşcani şi altele, vizitele în marile întreprinderi industriale au constituit adevărate lecţii de orientare profesională, de eroism cotidian pe care îl oferă muncitorul înfrăţit cu maşina perfecţionată sau inginerul aplecat asupra proiectului îndrăzneţ. Activitatea culturală ca şi cea artistică aduc şi ele noi culori pe paleta fertilă şi proaspătă a personalităţii copilului. Cartea este tovarăş de nădejde, credincios în clipele de taină ale preadolescentului traversat de marile întrebări ce au frămîntat întotdeauna generaţiile cînd acestea îşi deschid ochii întîi către viaţă. Şi aceasta trebuie să fie aşa, chiar dacă, sau poate tocmai pentru că azi se vorbeşte uneori cu insistenţă, despre scăderea rolului cărţii în condiţiile maximei tehnicizări a procesului devenirii culturale. O demonstrează via activitate cu cartea, cu cartea beletristică, ştiinţifică şi social-politică desfăşurată în multe unităţi. La Leţcani, Răducăneni şi în multe şcoli dinmunicipiul Iaşi, copiii au fost îndrumaţi să-şi întemeieze încă de pe acum biblioteci personale , la Casa pionierilor Iaşi, Liceul nr. 8, Şcoala generală nr. 11 din Iaşi , se participă la interesante simpozioane, care în ultimul timp au devenit forme quasicurente de elevată activitate pionierească. La şcoli ca Bogdăneşti, Schitu Duca, generale nr. 19, 16 Iaşi , se organizează disputate concursuri gen „Şapte contra şapte“ sau „Cine ştie cîştigă“, inspirate din cărţi , iar acţiunea complexă, devenită tradiţională. „Zilele cărţii pentru copii“ a cuprins în acest an marea majoritate a pionierilor din judeţul Iaşi. Chiar şi activitatea artistică prezentă masiv în programele unităţilor şi detaşamentelor aduce din plin contribuţia la îmbogăţirea cunoştinţelor şi la formarea atitudinii înaintate faţă de învăţătură. Brigada artistică de agitaţie cu un program mereu nou şi atractiv răspunde „prezent“ în recreaţia mare sau la sfîrşitul săptămînii, ca la Osoi, Gîşteşti etc. Piesa de teatru critică anumite aspecte din viaţa de şcoală ca la şcolile generale nr. 23 şi 24 Iaşi, Casa pionierilor din Paşcani. Dramatizarea lecţiilor din manualul de literatură în cadrul formaţiei de păpuşi a unităţii, ca la şcoala Horodiştea — sunt de natură a influenţa binefăcător nivelul la învăţătură al pionierilor. Aceasta este partea frumoasă a activităţii oferită de multe unităţi din judeţul nostru. Nu putem fi de acord însă cu schematismul, uniformizarea, încorsetarea iniţiativei care se mai manifestă în unele unităţi. Aici programele seamănă între ele, de la un detaşament la altul, se repetă de la an la an, au caracter festivist. Asemenea practici trebuie să fie evitate, iar programarea activităţii să se facă pe baza principiilor pedagogice verificate. Fără îndoială, multitudinea de forme prin care organizaţia contribuie la lărgirea orizontului de cunoştinţe al copiilor nu le-am epuizat. Munca în cercurile tehnico-aplicative despre a căror virtuţi spaţiul nu ne îngăduie să vorbim, şi reclamă o dezbatere separată, atragerea familiei şi a altor factori educativi în desfăşurarea activităţii pioniereşti — iată doar o parte dintre ele. Analiza în detaşamente şi unităţi a modului cum s-au îndeplinit angajamentele asumate la începutul anului şcolar, planurile de măsuri ce s-au adoptat vor trebui să ducă la rezultate din ce în ce mai bune, îndeplinindu-le, pionierii vor face să ia contur tot mai pronunţat legămîntul rostit la intrarea în organizaţie: „Voi fi credincios poporului şi Partidului Comunist Român“, Lazăr STAN Consiliul judeţean Iaşi al Organizaţiei pionierilor 1 COMITETUL EXECUTIV AL CONSILIULUI POPULAR AL MUNICIPIULUI IAȘI DECIZIE pentru convocarea Consiliului nonutar al municipiului Iași 1 - 1----------- ----------------------------- -- In temeiul art. 23 din Legea nr. 57/1968 de organizare şi funcţionare a consiliilor populare, Comitetul executiv al Consiliului popular al municipiului Iaşi : DECIDE Art. unic. — Se convoacă Consiliul popular al municipiului Iaşi in cea de a XXI-a sesiune, în ziua de 11 aprilie 1974, ora 14,00. PREŞEDINTE, Ioan Manciuc SECRETAR, Const. Andrei NI Şedinţa comună a Comitetului orăşenesc de partid şi a Consiliului popular orăşenesc Tg. Frumos TG. FRUMOS (de la subredacţia ziarului „Flacăra Iaşului“). Sâmbătă, a avut loc şedinţa comună a Comitetului orăşenesc de partid şi a Consiliului popular al oraşului Tg. Frumos, în cadrul căreia a fost dezbătută schiţa de sistematizare a localităţii. Analizînd realizările de pînă acum şi posibilităţile de dezvoltare în continuare a oraşului, participanţii la dezbateri au făcut numeroase propuneri privind ridicarea gradului de urbanizare a localităţii. In cadrul şedinţei a fost aprobată noua schiţă de sistematizare a oraşului! P. DUMITRU De luni pînă luni, pe drumurile publice din judeţ Amici al alcoolului — Dintre abaterile ele la regulile de circulaţie, care au atras atenţia in mod deosebit săptămîna trecută ? — S-au semnalat cam multe cazuri de conducere a autovehiculelor de către persoane care au consumat în prealabil alcool. — Legea este foarte aspră cu asemenea iresponsabili, din cauza cărora pot avea loc accidente cu urmări ireparabile. Să vorbim întii despre cei cărora li s-au întocmit dosare de cercetare penală. — Beat de-a binelea (1,95 alcoolemie), Umberto Sofiati, șofer pe autodubita 21-Is-673 (destinată transportului de valori), a intrat într-un grup de cetăţeni în staţia Iaşi. Noroc că pietonii au observat la timp primejdia şi au sărit din calea maşinii! Ar trebui să-î amintiti, şi pe Aurel Macovei (Fabrica de pâine din Paşcani) care avea alcoolemia ele 1,40 în singe, Petrea Corban (C.A.P. Vlădeni), care, pe lîngă faptul că avea aceeaşi alcoolemie (1,40), conducea un autoturism neînmatriculat, pe Ovidiu Vieru, vatman (1,30 alcoolemie). Încheind lista persoanelor care vor fi trimise în judecată pentru infracţiunile amintite, subliniem că au fost găsiţi conducînd sub influenţa alcoolului: D-tru Găină (cooperativa meşteşugărească Hîrlău), Petru Irimiţă (C.A.PLeţcani) — conducea ,şi cu viteză depăşită, Iancu Mititelu (Iaşi, str. I. Creangă nr. 73 A) — se angajase şi-n depăşire neregulamentară a ţintit alt autovehicul, Iulian Cojocaru (I.J.I.L.) — conducea fără să aibă permis, o motoretă neinmatriculată. ÎL— Cu riscul de, « «« repeta, trebuie să atragem atenţia conducătorilor auto că alcoolul este un rău tovarăş de drum. De unde vinul? — Să creionăm şi alte abateri ... — De acord. Vi-l prezint pe Gheorghe Jarie, posesorul autoturismului l-Is-2085. Acesta a fost depistat transportînd in nenumărate rînduri materiale și persoane fără forme legale. Ultima dată, în autoturismul lui s-au găsit 300 l de vin fără nici o formă. Intrucit provenienţa ni se pare dubioasă, continuăm cercetările. Alte abateri Părăsind forma dialogului folosită numai din raţiuni gazetăreşti, am dori să mai consemnăm cîteva abateri şi autorii lor. Gh. Onofrei, de la întreprinderea „Avicola", încercind să efectueze o depăşire neregulamentară, a ciocnit un autoturism, pe care l-a avariat. Apoi a părăsit locul faptei. Şi-a primit sancţiunea cuvenită. Gh. Cimpeanu, salariat la întreprinderea de antibiotice, circulînd cu viteză excesivă, a intrat în coliziune cu autocamionul condus de C-tin Tănase (Autobaza nr. 1), autocamion care avea defecţiuni tehnice. Ambii conducători auto au fost sancţionaţi. In fine, atragind atenţia asupra faptului că, din cauza nesupravegherii, mulţi copii care se joacă pe străzi pot deveni victime ale accidentelor de circulaţie, notăm numele cîtorva pietoni contravenienţi din rîndul ... maturilor : Em. Popa (profesor, Bălţaţi), Maria Dorin (C F.S.), Anica Bălăuţă (I.P.M.P.), C-tin Sandu (Grupul şcolar de construcţii), Gh. Stîngaciu (întreprinderea metalurgică), I. Petrache (aleea Nicolina nr. 120), Maria Albăstrei (Şoseaua Naţională nr. 194), I. Popescu (str. Cucu nr. 14), Silviu COSTINESCU (date primite de la organele de miliţie). Plenara Comitetului orăşenesc Paşcani al U.T.C. PAŞCANI (De la subredacţia ziarului „Flacăra Iaşului“). T « ’»'se.o-Srst if T r\rt nlonaeo C* r\m îtetului orăşenesc al U.T.C. care a analizat activitatea organelor şi organizaţiilor de tineret din oraşul Paşcani pentru educarea prin muncă şi pentru muncă a tineretului, pentru întărirea spiritului revoluţionar, combativ, în toate organizaţiile U.T.C. păşcănene. La plenară au participat tovarăşii Petre Malomete, secretar al Comitetului judeţean Iaşi al P.C.R., şi Eugen Nechifor, prim-secretar al Comitetului orăşenesc Paşcani al P.C.R. Au luat parte, de asemenea, ca invitaţi, secretari ai organizaţiilor de partid şi cadre de conducere din întreprinderi şi instituţii, cadre didactice, activişti de partid şi de stat, tineri muncitori, ţărani cooperatori, elevi. Participanţii la dezbateri au analizat, în spirit critic şi autocritic, activitatea organelor şi organizaţiilor U.T.C. privind munca politico-educativă desfăşurată. A fost adoptat un plan de măsuri menit să ducă la îmbunătăţirea activităţii în acest domeniu. In încheierea lucrărilor plenarei, a luat cuvîntul tovarășul Petre Malomete. I. SECARESCU Instantaneu de pe şantierul de extindere a întreprinderii metalurgice ieșene. Foto : S. LEONID PAGINA A III A întreprinderea materialelor de construcţii Iaşi înediul In Iași, Iaseaua Tomeşti nr. 2, telefon 33998, organizează concurs pentru ocuparea următoarelor posturii — şef birou desfacere — un merceolog principal birou aprovizionare — un tehnician (maistru) constructor în cadrul biroului desfacere — doi gestionari de materiale produse finite (primitoridistribuitori) Concursul va avea loc în ziua de 5 aprilie 1974, ora 10,00, la sediul întreprinderii. Cererile pentru înscriere la concurs şi informaţii se primesc de la biroul personal-invăţămînt al Întreprinderii. Cei ce se prezintă la concurs trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute de legile 12/1971 şi 22/1969. Trustul instalaţii montaje Iaşi angajează, prin transfer sau la cerere* — sudori electrici şi autogeni — electricieni — lăcătuşi-montori — instalatori încălzire — contabil revizor principal. Plata muncitorilor se face în acord global, iar încadrarea contabilului revizor conform Legii nr. 12/1971. Cei interesați se vor adresa la biroul personal-învățămînt-salarizare din trust, telefon 32049. ÎNTREPRINDEREA MECANICĂ „NICOLINA" IAȘI f.zuT rin M are vacantă un post de cizmar-croitor pentru atelierul de reparat materiale şi echipament de protecţie. Cei interesaţi se vor adresa la sediul întreprinderii, serviciul personal-învăţămînt-salarizare din str. 13 Decembrie nr. 54, I.J.E.COOP. IAȘI angajează pentru resturantele Tg. Frumos, Trei, Iazuri, Strunga, Popas Poieni şi laborator carmangerie — ospătari — barmani — grataragii — bucătari — carmangeri. Relaţii la telefon 16412, biroul de alimentaţie publică. Fabrica mixtă Iaşi cu sediul în str. Moara de Foc nr. 2, angajează de urgenţă ; — muncitori specializaţi pentru repararea unui coş de fum la Fabrica de cărămizi Holboca. Reparaţia necesită lucrări de zidărie la o înălţime de cca. 32 m. Relaţii suplimentare se pot obţine la telefon 13969 sau 15234. Important I I.J.I.L. Iaşi aduce la cunoştinţa proprietarilor particulari de autoturisme şi întreprinderilor deţinătoare de autovehicule că la secţia Autoservice din str. Buna-Vestire se execută lucrări de reparaţii şi întreţinere auto, tinichigerie auto, vopsitorie, spălări, gresări, revizii anuale, R.T. II etc. Relaţii suplimentare se pot obţine la: telefon 14623 Se angajează —tâmplari manuali. Cei interesaţi se vor adresa la Cooperativa „Mobilă şi construcţii" Iaşi, strada Bradului nr. 5. MICA PUBLICITATE Anunțuri de familie • Petrona și Marcel felicită călduros pe unchiul lor TOROCICA CONSTANTIN cu prilejul ieșirii la pensie. Vînzări - cumpărări • Cumpăr Trabant sau Wartburg. Informații telefon 38374, orele 17.00— 19.00. • Vînd (predau contract) garsonieră. Răileanu, strada Sf. Constantin 3 A. Schimburi de locuințe • Ofer garsonieră confort I Şoseaua Naţională 178, bloc T 1, etaj IV, apart. 13 (Podul de piatră) , pentru apartament 2—3 camere. Informații după ora 18.00. • Ofer apartament trei camere confort I, etaj II, Podu Roş pentru două apartamente a două camere. Telefon 32430, după ora 16.30. • Ofer apartament patru camere pentru apartament două camere și garsonieră. Informații telefon 31569. • Ofer garsonieră confort I pentru apartament două camere același confort. Telefon 18227. • Cedez apartament patru camere confort I Galați pentru apartament două camere Iași, Ciurchi 103, bloc F 6, scara F, apart. 2, parter, Iași, după ora 16.00. Lecțiimeditaţii • Asistent, pregătesc limba germană pentru admitere. Telefon 32124. Pierderi • Pierdut căţeluşă pekineză. Răspunde la numele Lola. Telefon 33245. Aducătorului recompensă. • Pierdut autorizaţia de ajutor de mecanic, eliberată de I.U.T. Iaşi pe numele Baciu Constantin. O declar nulă. • Pierdut legitimaţia eliberată de întreprinderea de antibiotice pe numele Tanase Constantin. O declar nulă • Pierdut legitimaţia de concurs la Facultatea de studii economice Iaşi pe numele Chiroşcă Dumitru. O declar nulă • Pierdut legitimaţia eliberată de I.U.P.S.R. pe numele Croitoru Toader. O declar nulă. • Pierdut legitimaţia eliberată de I.T.C.I. pe numele Andriucă Georgeta. O declar nulă. • Pierdut legitimaţia eliberată de I.T.C I. pe numele Răileanu Adela. O declar nulă. • Pierdut legitimaţia eliberată de I.R.A. pe numele Dorotaru Gheorghe. O declar nulă. • Pierdut legitimaţia eliberată de I.P.M.P. pe numele Hrib Rodica. O declar nulă. Diverse • Maria Cârlig mulţumeşte din suflet domnului doctor DINU ALEXANDRU şi colectivului — Clinica a IV-a medicală — Spitalul 2 pentru atenta comportare şi competenta îngrijire acordată în timpul spitalizării. • Familia Paiu mulţumeşte doctorului Ionescu Gabriel şi personalului mediu — clinica chirurgicală — Spitalul de pediatrie, pentru îngrijirea acordată lui Nicu. • Familia mulţumeşte tuturor celor care prin participare sau scris au fost alături de ea la pierderea celui ce a fost DUGHIR NECULAI. • Haiganus Melichian mulţumeşte din suflet tuturor celor care au fost alături de ea şi au participat la înmormîntarea soţului ei iubit HOREN MELICHIAN. Decese • Cu neţărmurită durere familia anunţă încetarea din viaţă a neuitatului lor dascalescu macsim (DASCALU) 65 ani. ■înhumarea, astăzi, 2 aprilie, ora 15.00, la cimitirul Eternitatea. • Asociaţia de locatari a blocului turn C 3, strada Ion Creangă 85 A (Tătăraşi) anunţă cu profundă durere decesul bunului lor colocatar DASCALESCU MACSIM pensionar. Transmitem sincere condoleanţe familiei îndurerate. • Familia anunţă încetarea din viaţă a doamnei MARIA GH. AGAVRILOAIEI (născută IBRAILEANU) In ziua de 30 martie 1974, înmormîntarea va avea loc miercuri, 3 aprilie, ora 14.00, la cimitirul Eternitatea, în a cărui capelă este depusă. Soţia, copiii şi rudele apropiate anunţă cu adîncă durere încetarea din viaţă a scumpului lor NECULAI PLOP învăţător pensionar, 74 ani. înhumarea va avea loc astăzi, 2 aprilie, ora 14.00, la cimitirul din comuna Holboca Iaşi. Nu te vom uita niciodată ! • Soţia, fiicele, sora, cumnatul şi rudele apropiate anunţă cu durere încetarea din viaţă a scumpului lor CIREŞ ILIE pensionar, 79 ani, înmormîntarea va avea loc la 3 aprilie, ora 14.00, la cimitirul Eternitatea, unde se află depus corpul defunctului. • Soţia,fiicele, fiul, ginerii, surorile,, fraţii şi rudele apropiate anunţă cu adîncă durere stingerea din viaţă, după un tragic accident, a scumpului lor ŞIPOTEANU CONSTANTIN 69 ani. înmormîntarea are loc joi, 4 aprilie, ora 13.00, la cimitirul din comuna Tomeşti. Nu te vom uita niciodată ! • Fiii, fiicele, ginerii, nepoţii şi rudele apropiate anunţă cu adîncă durere pierderea bunei lor mamă şi bunică PARPAUT ECATERINA 74 ani. Inmormintarea va avea loc miercuri, 3 aprilie, ora 13.03, în comuna Tomești.