Flacăra Iaşului, septembrie 2002 (Anul 3, nr. 578-602)

2002-09-26 / nr. 599

SIE şi americanii se dezic de Treptow După mai bine de o săptămână în care cazul “K. Treptow” a ţinut prima pagină a ziarelor, instituţiile bănuite că au avut legătură cu americanul intr-un fel sau altul au luat pentru prima dată o poziţie oficială, dezicându-se de acesta. William Kurt Treptow este cercetat de către Parchetul Curţii Supreme de Justiţie în legătură cu provenienţa şi destinaţia unor videocasete şi alte materiale asemănătoare, al cărui conţinut se bănuieşte a fi cu caracter pornografic, confiscate în urma percheziţiei din 11 septembrie 2002 într-un imobil din Iaşi. Astfel, Serviciul de Informaţii Externe (SIE), susţine că “a luat cunoştinţă din mass-media de acuzaţiile vehiculate la adresa istoricului american Kurt Treptow”, refuzând totodată orice comentariu cu privire la acuzaţiile referitoare la colaborarea cu acesta, urmare în pagina 2 • instituţiile acuzate de legături cu americanul stabilit la taţi au început sa remită comutcate prin care neagă orice implicaţie în scandal Sistemul de distribuţie al energiei termice este un imens calorifer care încălzeşte canalele şi subsolurile oraşului. Pierderile sunt imense. Practic, în multe găuri de şobolani este mai cald decât în apartamente. De plătit însă, plătesc oamenii... Iarna înseamnă pentru RADET punerea în funcţiune a celui mai mare calorifer din Iaşi, încălzit mereu la temperatura optimă, acest imens furnizor de energie termică asigură căldura mai mult pentm şobolani şi eventual pentru boschetarii care îşi duc veacul în canalele şi subsolurile oraşului. Compusă dintr-un păienjeniş de ţevi şi conducte, infrastructura administrată de regia ieşeană este o “caracatiţă” învechită, care înghite în fiecare an banii contribuabililor. Ieșenii sunt obligaţi să tremure în apartamente şi mai mult să plătească frigul din case pentm că în 13 ani administraţia locală nu a reuşit să diminueze pierderile pe reţea.  / immhr De fiecare dată s-a invocat lipsa banilor, în schimb, s-au găsit bani pentru alte investiţii, poate nu atât de necesare, cum ar fi modernizarea reţelei de distribuţie a agentului termic, urmare în pagina 3 Vechimea şi starea avansată de degradare a reţelei de distribuţie a energiei termice face ca pierderile să depăşească 40 la sută, o mare parte din căldură pierzându-se în subsolurile oraşului Aseară, în Liga Campionilor • Grupa A: Borussia Dortmund - AJ Amerie 2-1 (1-0): Koller, Amoroso / Mwamwari; PSV Eindhoven - Arsenal Londra 0-4 (0-1): Gilberto Silva, Ljungberg, Henry 2. • Grupa B: Spartak Moscova - FC Valencia 0-3 (0-1): Angulo, Mista, Sanchez; FC Liverpool - FC Basel 1-1 (1-1), Baros / Rossi. • Grupa C: Real Madrid - Genk 6-0 (2-0). Zokora autogol: Salgado, Figo, Guti, Celades, Raul. AEK Atena - AS Roma 0-0. • Grupa D: Olympique Lyon - Rosenborg Trondheim 5-0 (4-0): Carriere 2, Vairelles 2, Anderson; Inter Milano - Ajax Amsterdam 1-0 (0-0): Crespo (foto). Concert fără La Catedrala din oraşul britanic Liverpool va fi organizat un concert, săptămâna viitoare, în care spectatorii nu vor auzi nici un sunet. Evenimentul reprezintă o colaborare între muzicieni, cercetători şi psihologi, relatează cotidianul “The Times”. Un aparat va emite ultrasunete în direcţia audienţei, imperceptibile de urechea umană. La repetiţiile de acum câteva zile, oamenii prezenţi în sală au declarat că au avut tot felul de senzaţii din cauza vibraţiilor: de exemplu, au simţit ceva ca un gâdilat pe faţă sau au avut o stare psihică nici un sunet Milano e în febra modei apropiată de cea provocată de stres. Dacă aparatul ar fi fost reglat să emită ultrasunete la putere maximă, atunci spectatorii ar fi avut senzația unei lovituri puternice în stomac. Jucăria atrăgătoare Jucăria din imagine tinde să devină una dintre cele mai dorite şi apreciate obiecte de la expoziţia de acest gen care a debutat ieri la Londra. Mica jucărie reacţionează la comenzile vocale, făcând tot felul de lucruri hazlii şi atrăgătoare. Câinii vor avea paşaport Autorităţile thailandeze au anunţat că patrupedele vor avea, de acum încolo, propriile paşapoarte pentru călătoriile împreună cU proprietarii. Actul de identitate va conţine, pe lângă fotografia câinelui, data naşterii, sexul, rasa, numele şi adresa stăpânului şi un număr de identitate. Spectacol inedit Grupul “Stomp”, o formaţie cu opt membri care face muzică ajutându-se de orice sunet din viaţa de zi cu zi, şi-a început ieri seria de spectacole ce vor avea loc în Londra. Manifestaţia este o combinaţie de percuţie, mişcare şi teatru umoristic, iar fotografia îi face reclamă. Alain Delon se desparte de Rosalie Alain Delon şi prietena sa Rosalie van Breemen (foto) au hotărât, după 15 ani, să se despartă, au anunţat surse din anturajul actorului. “Alain Delon a recunoscut cu tristeţe, în cursul unei întrevederi, că el şi Rosalie van Breemen au hotărât de comun acord să întrerupă relaţia pe care o aveau”, ar fi spus o astfel de sursă. “Motivele despărţirii trebuie să rămână confidenţiale, pentm a-i proteja pe cei doi copii ai lor, AiBiouchka şi Alain-Fabien Delofi, de 12, respectiv 8 ani”. a.c.pr.axi Zilele acestea, în Milano, spre loc prezentarea colecţiilor de primăvară-vară 2003 pentru femei. La manifestare participă designeri din întreaga italie, care mai de care cu idei luni ciudate şi inovatoare. In imagine apare tai fttodel ce prezintă creaţia lui Alessandro De Benedetti. TRANSPORT DE CALITATE la 4490 lei/km LILO Şl STITCH Vino la film şi ia-mă cu tine! RADEF România Film organizează în perioada 27 septembrie - 3 octombrie, la cinematograful VICTORIA, tombola cu premii •LILO Şl STITCH Vino la film şi ia-mă cu tine!’ Cu un singur bilet poţi câştiga premiul cel mare o mascotă uriaşă de pluş STITCH, sau multe alte premii atractive. Extragerea va avea loc, joi 3 octombrie 2002, după ultimul spectacol.