Flacăra Iaşului, iunie 2004 (Anul 5, nr. 1110-1135)

2004-06-25 / nr. 1131

Y V aouM. EMiNescu- Iaşi . PECU Iasicon face lucrări de mântuială La numai şase luni de la montare, uşile de la sediile Uzinei de Termoficare şi de la Serviciul de Ajutor Social au cedat din balamale. • Pentru a nu se deteriora mai mult, uşile au fost blocate. ^ ® Motto: " Păsărică, albă-n cioc Şi cu şpagă la mijloc Dai cu puşca, nu ia foc, Sinatoru-i cu noroc! *** Cu noroc la gazetari, Care sar la câmătari, Ziua în amiaza mare, Când bunica-i la plimbare... Aveam noi o presimţire, că nu ne-o mai răbdat cerceii să lăsăm închise microfoanele strecurate prin cotloanele partidoiului trandafiriu. Şi ce-am mai auzit? Tropăit de gleznă şi tremurat de budigăi... Băgăm de samă că, incomodat de cârnatul zglobiu ce i se juca necontrolat printre fese, şi îngrozit de iminenţa unei aterizări cu Bunicuţă dornică să-l cântărească de ouă, un sinator cu cioc s-o panicat. Da’ ce s-o mai panicat! Cică, de vină ar fi o scrisorică pierdută, care abia aşteaptă să-şi regăsească destinatarul, cu detalii despre campagnia electorală smenuită de trei sute de mii de euroi împreună cu instalatorul de clanţe Capulski. Aşa că sinatorul a sunat din bucium să-i vină la raport gomiştii de presă, fitilişti din tată-n mamă, unii cu damigeană, alţii cu guşă, dar toţi ticăloşiţi şi în slujba ciocului. Apoi, au pus la cale un plan diversionist de bătaie, cu nume de cod “câmăciori de la Bunica”. Cică gomiştii sinatorului cu cioc trebe să arunce o bombă cu insinuări, pentru ca Bunicuţei să nu-i mai ardă de scrisorelele admiratorilor tradiţionali din partidei, ori de vizite prin locuri pe care sinatorul cu cioc nu le agreează. Da’ noi suntem pe fază şi, după o consultare ad-hoc cu neuronu’ coordonator, am trimis deja genele în misiune de pândă prin poala bunicii, ca să vedem cine şi ce îi va strecura în traistă. Că de navete, n-am ce zice decât că amuşină şi ele, de mai multă vreme, ceva putred în ciocu sinatorului, dar vor strănuta la toamnă, când se numără şi parlamentarii şi pozițiile pe liste. Obscene... Ochiul, naveta și timpanul Nume de cod: # Bunica I Concurs "Scorul exact" EURO 2004 Prin “Scorul exact” vă oferim şansa de a câştiga mingi de fotbal, tricouri şi abonamente gratuite Amănunte pe www.flacaraiasi.ro și în Suplimentul Sport, pagina 1 Scandal în PSD PSD traversează poate cea mai mare criză din 1996. Eşecul înregistrat la ultimele alegeri a creat vii disensiuni chiar între membrii partidului. Unii lideri ai PSD încearcă încă să ascundă involuţia partidului, denumit, nu de puţine ori, mamut. pagina 5000 lei : 243.161 0788.244.855 Anul IV. Nr. 1131,16 paginiVineri 25 iunie 2004 www.flacaraiasi.ro ISSN 1584 - 5664 Rectorul impostor Profesorul Niculescu întinde coarda. Fără a fi validat de Ministerul Educaţiei şi Cercetării (MEdC) în funcţia de rector al Universităţii “Petre Andrei”, unde a fost ilegal ales în urmă cu două luni, profesorul Niculae Niculescu a convocat pentru astăzi Senatul. Invitaţiile au fost făcute mai mult sau mai puţin confidenţial, în funcţie de gradul de obedienţă al fiecărui cadru didactic faţă de profesorul Niculescu. pagina La ordinea zilei: . . ... jSfeculai Apostol şi vizita preşedintelui Iliescu la Kosarom Dincolo de aranjamentele protocolare menite să-l facă pe preşedintele Iliescu să se simtă astăzi “ca acasă”, merită consemnată prezenţa primului om în stat la Grupul de firme Kosarom. Fiind vorba de o firmă privată, prezenţa preşedintelui României la festivităţile prilejuite de lansarea oficială a unui banal departament duce automat cu gândul la o ciudăţenie, caute Iliescu la o fabrică de câraţi? pagina “Mă cac pe ea amendă” pagina Triajul ţiganilor la KT pagina □ Sechestrată de Buhai ________pagina De ce a murit deţinutul Maftei? După 5 zile de comă, deţinutul Ionuţ Cristian Maftei şi-a luat adio de la viaţă. Urmează ca gardienii şi colegii de celulă ai lui Maftei să fie audiaţi la Parchet. Deţinuţii eliberaţi ieri din Flaişer testează starea mentală a salariaţilor din CJ Până la începutul lunii viitoare, angajaţii instituţiilor subordonate Consiliului Judeţean Iaşi, care sunt purtăpuşcărie susţin că Maftei a fost bătut crunt de un coleg de celulă “Voi da în judecată Puşcăria!”, anunţă tatăl lui Maftei. Sung Hi Lee dă lecţii de “Mortal Kombat” Sung Hi a fost crescută în tradiţia koreană care presupunea o disciplină strictă. Deoarece tatăl ei căzuse în patima băuturii şi nu avea grijă de ea, tânăra Shun Hi a plecat de multe ori de acasă şi a fost la un pas de a se sinucide. S-a mutat din oraş în oraş şi acest lucru a făcut ca soarta să i-l scoată în drum pe viitorul ei agent într-un club din Dallas. Pentru că era prea mică de înălţime să fie model, actriţa a ajuns în cele din urmă să pozeze într-un catalog de lenjerie intimă Playboy, fiind prima femeie asiatică ce a apărut într-un astfel de catalog al celebrei reviste. Visul de a deveni actriță i s-a împlinit abia la vârsta de 27 de ani, când joacă în filmul “Making Contact”. Din filmografia ei putem aminti VIP, Queen of Swords, Mortal Kombat, Pensacola, paginatori de armament, vor fi supuși unui control medical riguros. pagina Portugalia, în delir Portugalia este prima finalistă a Campionatului European, turneu pe care tot ea îl organizează. Lusitanii au învins aseară Anglia, la Lisabona, în sferturile de finală, după executarea loviturilor de departajare, cu scorul de 8-7 (0-1, 1-1,2-2). Meciul a fost plin de suspans, pentru că gazdele au alergat nu mai puţin de 80 de minute după egalare, după ce Owen a deschis scorul (‘3). Englezii au renunţat aproape definitiv la intenţiile ofensive, mai ales după ieşirea golgeterului Rooney, accidentat la jumătatea primei reprize. Asediul la poarta lui James părea a fi fără sorţi de izbândă, însă Postiga a reuşit egalarea în minutul 83, cu o lovitură de cap. După golul dir minutul 110 al lui Rui Costa, cu un şut sub bară de la marginea careului, zarurile păreau a fi aruncate, însă soarta calificării urma să se decidă tot la penalty-uri. Anglia profită din plin de regula golului de argint și Lampard egalează pentru 2-2 în minutul 115. Loteria de la punctul cu var începe cu șutul peste poartă al lui Beckham, imitat mai târziu de Rui Costa. Eroul Portugaliei este chiar portarul Ricardo, care după ce apără şutul lui Vassell, înscrie el însuși golul victoriei. (D. T.) Vreme instabilă I Temperaturi: Max Cursurile pieţei valutare Vremea va fi în general instabilă, în majoritatea regiunilor, cerui va prezenta înnorări accentuate şi vor cădea averse de ploaie, însoţite de descărcări electrice şi de intensificări de scurtă durată ale vântului. Noaptea 18°C 28°C 16*C 24°C 1 EURO 1 USD lAUR 40.848 lei 33.718 lei ^430.051 lei Locuri de muncă în străinătate pagina 5 din Supliment 1