Flacăra Iaşului, decembrie 2004 (Anul 5, nr. 1266-1290)

2004-12-04 / nr. 1269

B.C.U. „M. EMINESCU” IAŞI PECU Pensionar hărţuit sexual de tinere Supliment de weekend Se distribuie gratuit împreună cu Flacăra Iaşului Pagina 2 Copilul cu portocala în cap Pagina 4 Zdob şi Zdub ne cântă de Revelion Pagina 7 Guvernul pregăteşte al doilea tur Pagina 8 ^ *0.\o OIQS01654.aPotart«4«'»41“ HiSsr- Un abonament lunar la Flacăra Iașului, te costă acum doar 50.000 lei FLACĂRA IAȘULUI te pre T • i 1 I S' *• »Pti K&lMBAmrararaMni Şoseaua Naţională, 43, parter, tel/fax 243 161 / 0788 244 855 5000 LEI ANUL IV, nr. 1269,16 PAGINI - SÂMBĂTĂ, 4 DECEMBRIE 2004 ISSN1584-5664 Bugetul făgăduinţei C , în 2005, administraţia judeţeană ieșeană va primi de la bugetul de stat aproape 3.300 de miliarde lei, cu 20% mai mult ca în acest an PUNCTUL PE Dobrîi utro i dasvidania, tavarisci Iliesku! NICU PĂCURARU Aşa aş începe o conversaţie cu domnul Preşedinte (încă în funcţiune) Ion Iliescu. Un “Bună dimineaţa...” util, pentru că încă nu s-a trezit şi în ultimele zile nu are nici o opinie, nu dă nici un semn şi nu are aparent nimic de spus concret. Şi un “La revedere...”, pentru că un preşedinte care nu intervine într-un moment atât de sensibil nu mai are ce căuta la Cotroceni. Rolul său de garant al democraţiei este, în sfârşit, dat pe faţă dureros pentru noi toţi. Somnul raţiunii naşte, din păcate, monştri, iar România poate fi pierdută în neant, nu prin imaginea externă, murdărită de cei care au avut îndrăzneala să dezvăluie frauda acestor alegeri (versiunea Năstase...), ci datorită tocmai sistemului corupt. Corupt, corupt, corupt! Problemele noastre nu vin și nu vor veni din exterior. Ele ne aparţin 100%. Instituţiile statului sunt blocate în acest moment de influenţa puterii PSD. Declaraţiile aiuritoare ale Biroului Electoral Central şi ale Institutului Naţional de Statistică nu reuşesc să facă altceva decât să alimenteze suspiciunile privind slăbiciunile democraţiei româneşti. Totul sună stupid, pentru că, dacă parafrazăm vorbele lui Caragiale, “s-a furat puţin, doar pe ici pe colo, prin părţile esenţiale...” Inexistenţa voinţei politice întru clarificarea aspectelor contestate ale alegerilor din 28 noiembrie este deja general considerată ca o flagrantă lipsă de respect faţă de poporul român. Manipularea informaţiilor prin media, propaganda deşănţată a puterii (o propagandă tipic comunistă...), încălcarea crasă a legilor - depăşind orice limită a bunului simţ - caracterizează, din păcate, anul electoral 2004. Iliescu şi-a permis să calce totul în picioare, calitatea şi obligaţiile de Preşedinte al României fiind uitate definitiv, în schimbul înregimentării la campania partidului pe care l-a construit, după ce aparent îngropase defunctul sistem comunist. Să mai vorbim de legislaţie europeană? Ce democraţie, dom’le? Poate că unele intervenţii ale lui Băsescu nu au respectat în modul cel mai fericit uzanţele diplomatice. Aspectul a fost taxat imediat de către PSD. Şi noi ce ar trebui să înţelegem, stimaţi colegi de ţară din partidul celor trei trandafiri albaştri? Că, dacă ştim să minţim frumuşel, intrăm în Europa mai uşor? Continuare în pag. 3 Ioniţă s-a dat 9 la fund Situaţie dezastruoasă la SC Lactis SA. Datorii de peste 110 miliarde la bugetul statului. Restanţe către toţi furnizorii unităţii. După ce s-a aflat în posibilitatea de a rămâne fără apă potabilă, la firma Lactis, s-a sistat şi furnizarea energiei electrice. Muncitorii nu și-au mai primit salariile de luni de zile. Fostul director al întreprinderii s-a făcut nevăzut, invocând motive de sănătate Ziua vremea se va răci mai ales în nordul şi estul teritoriului, în jumătătea de sud a ţării cerul va fi noros şi local va ploua. I în rest, cerul va fi doar temporar noros, iar ploile, slabe, se vor semnala izolat. 2°C 12°C Expoziţia martorelor făcute în perioada 25 noiembrie-10 decembrie, în ţara Vitoriei Lipan şi a Anei lui Rebreanu, se desfăşoară Campania celor 16 Zile Internaţionale împotriva Violenţei asupra Femeii. în 1991, câteva americance sătule de bătăile yankerie ale soţilor, au decis să iniţieze această campanie. (Discount Computers Calculatoary it scepand de la 1 EURO 1 USD 10 AUR 2.000.000 lei AvccnyOX lativO% Voltmda Podul Ros Copou Bld. Socola Nr. 6 , Str. Toma Cozma Nr.5 Tel. 0332402015, 0332402016 VALUTAR Pagina 7 Adi Cristea a spus “adio” Copoului SUPLIMENT SPORT 37 560 lei 28 174 lei 408 545 lei Pagina 5 Handi Căpescu şi Dan Brandu dau Găozaru’ pe Mânărie. Liberă De mai multă vreme aveam noi o bănuială că la cambudza cu puţaci vine vremi de dizertare ambuscată, dumpe cum chiar şi dereftoru Dan Brandu s-a scăpat pe el, ca o pată de culoare, pe filifonu’ molecular, într-o convorbire privată. Cică, dumpe ce sa trezit den betzie, Tony Puţac, va găsi, pe lângă damigeana goală şi cambudza abandonată de dereftor, başca prehidentu’ leberal Handi Căpescu (ori Lăbescu? - n.b.). Vaz’că, cei doi schimbă ţâţa cu cioc, în favoarea uneia europene, den Ghermania, la o gometă cotidiană, centrală şi falimentară, pe nume Mânaria Liberă. Acuma, ştiindu-i pe Lăbescu şi Brandu, nişte nărăvitzi ai mânăriilor pe bani gheboşi, bănuim că în scurt timp, Mânăria Liberă va linge pesedeii pe care i-a scuipat în ultimii patru ani, în Găozaru de Iaşi. Altfel, ne gândim că pretenu’ nostru Tony, rămâne sedus şi abandonat, pe marginea şanţului, ca în tinereţile lui den Dumeşti (să trăieşti!), iară Găozaru de Iaşi se va transforma într-o mare guşă pe care au înghiţit-o pe bani grei nişte portofele de aur, dependente de un sacou mare, cu bozonar de popă... Gabriela Pestelcă, adică dipotata Baston Că tot pomeneam de trompete, vă spunem una nouă, despre proas(pă ta dipotată den Gâscani, pe nume Gabriela Pestelcă. De unde credetzi că s-a ales fata cu sexu’ potrivit și vârsta aferentă pentru a se face eligibilă pe lista cu imunităti a Aliantzei PSD plus CUR? Simplu! Pe bani europeni, adică euroi, care s-a dat la un pengheu să se facă nişte programuri de asistenţă soţială în Gâscani. Fonfeţii, venind cu o anexă speţială, cu implicarea derectă a premarelui Neculai Gâscoi, a fost mai atrăgători decât limbile perdante ale fostului deputat Cârpescu (ori Tâmpescu? - n.b.), mai ales că ştiind-o cu gura mare, ce poate face ea nu-i iese aşa de bine lui Cârpescu (e vorba de lustruit bastoane ostenite, dar importante în partidei - n.b.)! Acuma, că tot e dat de gust (al bastoanelor şi al fonfeţilor - n.b.), madam dipotat se pregăteşte să combine utilu’ cu plăcutu’, obţinând alte fonduri europene. Că urările, i le dăm noi... Multe, Unanime şi Elegante! 1