Flacăra Iaşului, iulie 2006 (Anul 7, nr. 1750-1775)

2006-07-22 / nr. 1768

* EMINESCU" I9 50 Pagina 7 • Revenire uşoară la 9 Vancart Vrancea PECO Infracţiuni^ 5 la frontiera de Est în şase luni, aceasta a fost tranzitată de 1.256.557 persoane, din care 134.194 cetăţeni români şi 1.122.363 cetăţeni străini şi 327.438 mijloace de transport • O zi liniştită la BRD Citiţi în pagina 5 Bursa la zi 50 bani ANUL VI, nr. 1768, 16 PAGINI - SAMBATA 22 IULIE ISSN 1584-5664 în căutarea bărbaţilor civilizaţi... Ieşencele divorţează 9 pe capete • cele mai multe preferă bărbaţii de peste hotare • se pare că aceştia ştiu cum să se poarte cu o femeie, în detrimentul bărbaţilor de la 5 noi, o parte din ei fiind renumiţi mai ales pentru “mângâierile” cu dosul palmei • statisticile arată că numărul dosarelor de divorţ înregistrate pe rolul instanţelor de judecată a crescut semnificativ în comparaţie cu anul trecut ROMÂNIA PE ÎNŢELESUL TUTUROR Faptele Securităţii. Viol pedofil, în grup, cu perversiuni LIVIU ANTONESEI Chiar şi pentru spiritele antrenate în cunoaşterea crimelor şi fărădelegilor Securităţii,recentele dezvăluiri privind racolarea unor copii de 12 - 14 ani pentru a-şi turna profesorii, colegii, vecinii, părinţii şi celelalte rude au constituit un şoc. Se vede asta din articolele din presă, discuţiile de pe forumuri, telefoanele primite de televiziunile care au organizat dezbateri pe această sinistră temă. Şi pe bună dreptate - aşa ceva, ca fenomen de masă, s-a mai petrecut doar în Germania nazistă, în primele decenii ale URSS - celebra poveste despre Pavel Morozov, copilul care şi-a turnat părinţii la CEKA pentru că şi-au ascuns de rechiziţii roadele muncii cîmpului, tradusă şi la noi în anii 50, trebuia să obişnuiască poporul sovietic cu ideea!, China, Coreea de Nord, Cuba, încă nu au apărut informaţii despre o asemenea practică criminală din celelalte foste state comuniste europene, deşi arhivele sunt mult mai deschise decât ale noastre. S-ar spune că e vorba, mai degrabă, de un substrat asiatic al acestor practici. De altfel, fenomenul nu e foarte diferit de îndoctrinarea copiilor, în mediile fundamentaliste islamice, pentru a le agăţa bomba de gît ori kalaşnikovul de umeri şi a-i transforma în terorişti. E aceeaşi logică a suspectării, dispreţuirii şi urii aproapelui tău. O logică, mai degrabă, asiatică, ceea ce şi explică succesul iniţial al comunismului în Rusia multinaţională şi multicontinentală, ferocitatea serviciilor secrete de inspiraţie sovietică, geneza Gulagurilor şi experimente psiho-fiziologice precum cel de la Piteşti, de regăsit în oglindă doar în URSS, China lui Mao şi Coreea de Nord. Să procedezi în acest fel cu minorii echivalează cu un viol al minţii, un viol pedofil şi unul de grup. Dacă numai în judeţul Sibiu reţeaua avea circa 200 de membri, iar Sibiul nu e unul din cele mai mari judeţe, e clar că, la nivelul ţării, avem de-a face cu peste 10.000 mii de cazuri sincrone. Iată, Securitatea se dovedeşte, o dată în plus, o adevărată maestră a perversiunilor, Gerontofiliei şi necrofiliei - pentru că a urmărit oameni şi după ce aceştia nu mai erau printre noi, cum dezvăluie unele dosare! - se adaugă cu succes şi pedofilia. Cea mai sinistră, cea psihică în orice ţară civilizată din lume, ceea ce au făcut securiştii cu nişte fiinţe omeneşti nematurizate fizic şi psihic, lipsite de discernămînt şi cu conştiinţa morală în formare, s-ar fi numit tortură psihică în proporţii de masă, aplicată minorilor şi ar fi fost o crimă imprescriptibilă. Dacă nici după aceste dezvăluiri îngrozitoare, de neconceput pentru o minte umană normală, nu vom da dracului distincţiile false dintre Securitatea bună şi cea rea, Securitatea apărătoare a poporului şi poliţia politică, securiştii torţionari şi băieţii de treabă, înseamnă că ne merităm soarta şi nu ne vom putea despărţi de demenţialul trecut comunist fără rest în veci şi de-a pururi. Aceste informaţii, confirmate de CNSAS, dovedesc fără greş natura criminală a regimului comunist, fâcînd inutile rapoartele aşteptate de la diversele comitete şi comiţii menite să analizeze faptele comise de acest sistem împotriva poporului român, în cel mai bun caz, dincolo de temporizarea provocată de preşedinte, pe care nu o înţeleg, cum nu înţeleg de ce i-a trebuit dispariţia orchestrată a lui Hayssam ca să-i dea afară pe incompetenţii şefi ai serviciilor secrete, rapoartele vor aduce doar oarece acurateţe statistică. Lucrurile sunt clare - Constituţia RSR statua rolul exclusiv de forţă politică conducătoare a PCR, iar definiţia oficială a securistului era “activist de partid cu sarcini speciale”. Cum ar fi pervertirea sufletelor copiilor, violul psihic al acestora, practicate sistematic, nu la întâmplare, nu de indivizi dezaxaţi individuali, ci de o instituţie centrală a puterii comuniste, continuare în pag. 2 Pagina 2 ... Porci europeni la Podu Iloaiei și Coropceni în aceste localităţi se vor înfiinţa două ferme de porcine, în care se va urmări creșterea intensivă a peste 3400 de porci pe an. CURS VALUTAR 1 EURO 1 USD 10 AUR Robotul de la miezul nopţii Ieri au fost date în folosinţă, la Iaşi, Telefonul Cetăţeanului - 984 şi Linia Verde - 0800801008, cu tarif netaxabil. Acestea vor funcţiona după orele de program ale Centrului de Informare pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Iaşi şi vor suplini lipsa operatorului de serviciu. Aceste linii gratuite vor fi active după orele de program ale funcționarilor din cadrul CIC... Steaua se preface că nu o interesează Supercupa Supercupa României, primul trofeu din noul sezon, care va fi decernat învingătoarei dintre campioana Steaua şi deţinătoarea Cupei României. Rapid, e considerată de combatanţi, cel puţin la nivel declarativ, o povară. Conducătorii celor două rivale caută pretexte să minimalizeze importanţa trofeului, vorbind despre Supercupă ca despre o competiţie “de importanţă secundară”. Steliştii pretind că nu-i interesează Supercupa fără a oferii alte explicaţii, în timp ce rapidiştii au bătut monedă pe faptul că nu pot folosi foarte mulți titulari. SUPLIMENT SPORT 3,5811 lei 2,8288 lei 56,9495 lei LA FIX SRI, Securitate, Sebastian... Bineînţeles, astăzi trebuia să scriu despre cu totul altceva, dar ştiţi cum e când îşi bagă Necuratul codiţa îmbârligată... Mamă, şi ce-a ieşit! Citiţi în pagina 3 o tabletă de Dorin SPINEANU CUTIA CU MAIMUŢE limbă (cu dinţişorii) Dom’le, da’ ce fascinaţiune cu stropi cognitivi ne-a mai umplut cutiile ucrainiene la văzul unui egxemplu atât de viu despre cum, uneori, taman între duşmanii cei mai înverşunaţi se fonnează neşte legături tari ca betonul, chiar dacă tainice şi pren terţi. De o astfel de relaţiune creată între doi conbatanţi den cambodza zburătoarelor roş-albastre de Bahlui vroiam să vă zicem aicea, da’ una aşa de neaşteptată că până şi nouă, cât am fi de cordite, ne-a cam căzut bănănile den mâini şi fălcile den capuri. Suratele noastre cu înclinaţiuni mai politice şi-a dat seama, desigur, că, în colţul roşu, primul conbatant nu poate fi altul decât cel mai verii premarc al celui mai mare târg de pe ■' ’ 2 ..lui, idem este un cocor suprem al cuibarului de pe Fane Babanu, dom’ Gigi Robinet. In colţul albastru, conbatantul colectiv şi nihilizd intitulat Cometet de Iniţiativă, din carele tre’ să amintim câteva zburătoare ca conseierul cuftrist Mitică Anchilodin, junele Borcan Alăbaşi, chesiuscleiul Vasilică Câtea, gigoloul Bazil Kokalaru, dipotata gâscăneancă Gaby Nudelcu, violentul ecs-peremuist Angelo, bombălăul Mişu Bulangiu, ecs-secretarul Săndeleanu Lache, agresiva Luminiţa ...utache, mica balerină Lenuţa I Se Năzare, ecs-dipotatul negativizd Cretinei Nea Chior Fur şi tot neamul lor... Ei bine, da’ frumuseţea poveştii, dacă putem zice aşa, vine o dată cu terţul schemei de carele vă ziceam sau, mai egzact, cu terţa. Fin’că-i vorba de o surată de-a nostră estrogenică, pe nume Monicuţa Bărceanu (de la uţa-nţa - n.b.), păsărică de marcă a cuibarului roş-albastru şi amploaiată pe la Cambodza Studenţească, pe baza conpetenţelor dovedite în îndelungata şi fruptuoasa colaborare cu politehnizoul Sorinei Iaca Banul. Acuma, mai multe spioane de-ale noastre den cambudza de pe Fane Babanu se jură că carcera Monicuţei pe linie de partidoi n-ar fi deloc străină de testele, scrise, practice şi orale, susţinute cu taman prezidentul robinetian, carele s-a arătat foarte impresionat de talentele politice ale junei activizde. Atât de impresionat încât, ca orice purtător de testosteron carele se respectă, îşi dă drumul la gură (şi nu numai) întro veselie, de-a ajuns Bărceanca mai plină de informaţii ca leptopul robinetian. Buum, numa’ că, se mai jură spioanele noastre, aflând de tărăşanie, Comitetul de Iniţiativă s-ar fi reunit de urgenţă în şedinţă de taină şi a hotărât că, morţicopţi, musai tre’ să pună mâna pe Monicuţa. Iar rolul de seducător voluntar şi lavric de nevoie l-ar fi primit, la cererea Cometetului, taman Borcan Alăbaşi, pe motiv de morcov mai tânăr şi papagal exzersat în lucrul cu juniorii. Acuma, dacă Borcanul a izbândit în lupta de convingere a Monicuţei, e suficient să observăm cum anticipează Cometetul toate mişcările Robinetului. Numa’ că în tot acest plan egzistă o scăpare: cine știe dacă nu cumva Borcanul e încă și mai slobod la papagal ca dom’ Gigi?! cutia_cu_maimutze@yahoo.com rn*» trage Robinetul de VREMEA Vremea se va menţine călduroasa in cea mai mare parte a teritoriului. Vântul va sufla slab pana la moderat. Temp. min. se vor situa intre 12 si 22 de grade. Temp. max. se vor încadra . de la 27 ... 28 de grade pe litoral pana la 34 ... 36 de grade. 27 - 28 0 www.tvr.ro Ziua i «