Flacăra Iaşului, decembrie 2006 (Anul 7, nr. 1881-1902)

2006-12-04 / nr. 1883

% Nichita, regele taxelor locale Este eticheta pe care liberalii din municipiu i-au lipit-o sâmbătă primarului Gheorghe Nichita. Pagina Steaua regăsit strălucirea de altădată CALIMARA CU IDEI Iaşul bate-n poarta Uniunii Europene... Cristian SANDACHE Patrihoţii de petrol şi gaze Dorin SPINEANU 50BANI ANUL VI, nr. 1883 12 PAGINI, LUNI 4 DECEMBRIE 2006 ISSN1584 - 5664 Detectorul de personalitate și de fals în documente Criminalista scrisului Grafologia este studiul psihologic al documentelor scrise, iar expertiza grafică se ocupă cu identificarea autorului unui grafism și cu descoperirea falsului în înscrisuri. Expertul grafic se ocupă de partea mecanică, anatomică a scrisului. Atunci când expertul are cunoştinţe de grafologie, poate să interpreteze, de exemplu, în cazul unor anonime, deghizarea scrisului autorului. Scrierea este un fel “seismograf’ care înregistrează, printr-o serie de mişcări automatizate ale braţului, mâinii, degetelor, dinamica personalităţii noastre. Scrisul nu este în mod necesar reflexul întregii personalităţi." Guvernul a rămas fara soluţia “imorală” . După doi ani de guvernare, Partidul Conservator a decis să iasă de la guvernare. Anul acesta, în luna iunie, preşedintele PC, Dan Voiculescu a declarat că formaţiunea pe care o conduce va ieşi de la guvernare în momentul când Româna are certitudinea că va intra în UE.amelaDavid, • Paris HiltonT,— supărată pe glumele proaste Guma Jessicăi Simpson, scoasă la licitaţie pe net varianta sexy a lui Pamela David s-a născut în anul 1978 la Santiago del Estero în Argentina. La vârsta de 20 de ani a plecat din orăşelul de baştină în capitala Buenos Aires pentru a studia managementul în afaceri, dar a abandonat repede facultatea, preferând să se concentreze pe o carieră de fotomodel. Pamel a devenit celebră graţie apariţiei sale în “reality TV show” “El Bar” în 2001. Frumoasa argentiniancă a îmbrăţişat şi cariera de actriţă, preferând însă să fie doar personajul şi vocea unor desene animate din serialul “Stripperella” creat de o altă celebră Pamela, în speţă Anderson. David i-a înnebunit definitiv pe argentinieni cu pretorialul din unul dintre numerele revistei Playboy de anul trecut, care a avut ca temă fotbalul... Pagina De frica noului Cod Rutier, şoferii au condus prudente :i .1 -1 în lajrl CvUTnrrV cvuv Pagina Pragma After Schoo alternativa la bone Generaţia 9 Pro... Democraţia 9 Societatea civilă capătă noi forţe în Iaşi, una din cele mai vechi şi mai serioase structuri civice din România, Asociaţia Pro Democraţia, şi-a relansat sâmbătă Clubul Iaşi. Evenimentul a fost marcat printr-o dublă manifestare, o dezbatere publică găzduită de Instituţia Prefectului Judeţului Iaşi şi, în doua parte, lansarea celei de-a patra ediţii a “Cărţii albastre a democraţiei. Un ghid al instituţiilor publice centrale din România”. ABONEAZA-TE LA FLACARA CU DOAR ... 1 5 RON AZI: 1 EURO = 3,4344 lei ... 1 USD = 2,6041 lei ... 1 AUR = 53,4266 lei 14°C Pagina Dragoste la prima... tastare (II) Un duel se desfăşoară de câţiva ani buni în breasla scriitorilor din România. Este un duel deloc uşor de purtat, plin de semnificaţii, dar şi de farmec. Maşinile de scris versus PC-urile (calculatoarele). Pagina FLĂCĂRI IAȘULUI www.flacaraiasi.ro aradona Pagina 07 hvzmm CUTIA CU .. Dezinfecţie, deratizare sau dezsulfanizare? Doamnelor, domnişoarelor, domnilor şi alţi cititori, primim pe căi electronice specifice de la nişte spioane de-ale noastre atât de secrete că nici ele nu ştie cine sunt, darmite noi, o poză instantanee care ne-a scos monoadele din capuri ca la uele de mirare. Acuma, ca să fim sincere, prea multe detalii nu avem în legătură cu fotografia cu pricina (s-or fi gândit spioanele că o poză face cât o mie de cuvinte?! - n.b.), drept pen’ care o să ne mulţumim să v-o arătăm şi ‘mneavoastră şi, fin’că nu ne putem apţine, să ne dăm niţel cu părerea, conform logicii, speculaţiei şi altor surse care le avem. Ei bine, pentru început, aşa cum se cuvine, remarcăm că unul dintre cele două personaje imortalizate, deşi e oricum un fel de nemuritor, etaman cel mai harismatic prezident egzecutiv al cambodzei pedemuiştilor bahluieni, melodiosul Costică Sultan. Şi, iar, judecând după ce-am mai văzut pân-acuma de pe crăcile de pe Fane Babanu, bănuim că-i vorba de unul din berourile din cambudza portocalie. Despre celălalt, am fi zis că-i conseienl cu conservă Costică Onaniţă, zis şi omida chelioasă, caz în care probabil venise să-şi anunţe colegul de cejeu că iese de la guvernare. Hmmm, totuşi, parcă-i prea june... Mai curând, după halat, bidon şi pontiţă, s-ar putea să fie vreun specialist în deratizări, dezinfecţii şi dezgândăcenizari. Buum, da’ atunci ce caută în beroul Sultanului? Să fie oare vreun mesaj c-a făcut prea mulţi purici prin cambodza portocalie?! Aşteptăm opiniileumneavoastră la fel de avizate la adresa de mai jos... cutia_cu_maimutze@yahoo.com