Flacăra Iaşului, septembrie 2007 (Anul 8, nr. 2104-2128)

2007-09-15 / nr. 2116

1 50 BANI ANUL VII, nr. 2116 12 PAGINI, SÂMBĂTĂ 15 SEPTEMBRIE 2007 ISSN1584 - 5664 Topul celor mai scumpe medicamente Pe ce se duc banii noştri • lună de lună, Casa Judeţeană de Asigurări de Sănătate decontează reţetele compensate şi gratuite a zeci de mii de asiguraţi • valoarea fondurilor acordate acestui capitol bugetar este în continuă creştere • doi bolnavi cu o maladie rară consumă lunar peste 200 de mii de lei din fondul asigurărilor de sănătate • tratamentul hepatitelor cronice ne costă cel mai mult • pentru două medicamente prescrise pentru ameliorarea circulaţiei vasculare, CJAS a plătit în luna iulie aproape 250 de mii de lei • cel mai des folosit medicament este Tertensif, luat, în luna iulie, de peste 8.700 de ieșeni \SIOUR\RI Dl S VNMAH\M \S\ Dl CJAS plăteşte sute de mii de lei lunar pentru medicamente ii săptămîni şi 2 zile un filirt dr ti«*« Iaşi, capitală culturală pentru o zi Lăsaţi cultura în pace’ Formele fără fond Daniel CORBU M Steaua si 2 Rapid vor scoate “săbiile” * în Ghencea Pagina Condiţii şi paşi de urmat pentru debranşarea de la reţeaua termică Valentin TALPALARU “Se ştie, c7 justiţia e bolnavă rau... Preşedintele UNBR, Pompiliu Bota, s-a afişat ieri la Iaşi pentm a aduce în atenţia opiniei publice faptul că procurorii ieşeni au soluţionat cu “NUP” plângerile formulate împotriva a doi avocaţi ieșeni înscrişi în baroul său. FLACĂRA IAŞULUI angajează reporteri Cerinţe: • studii superioare finalizate sau în curs de finalizare; • o bună cunoaştere a limbii române; • inteligenţă, curiozitate, flexibilitate. Aşteptăm CV-urile dumneavoastră la adresa Şoseaua Naţională nr. 43, parter, prin fax, la nr. 243.161, sau prin e-mail, la flacara_iasi@yahoo.com Danielle Loyd e lipsită total de prejudecăţi Danielle Lloyd, actuala Miss Marea Britanie, nu prea a înţeles că ar trebui să se comporte decent în societate şi, drept urmare, a cam dat de belea. Frumoasa englezoaică de 25 de ani este dată în judecată chiar de către organizatorii competiţiei. Principalul motiv este faptul că Danielle a pozat de curând, goală, în Playboy. Organizatorii o acuză că nu şi-a respectat îndatoriile din contract, folosindu-se de imaginea creată chiar de ei pentru a obţine o sumă consistentă de bani prin pozele indecente din Playboy. Mai mult, inimoasa a declarat de curând ■ într-un tabloid britanic că a avut mai multe întâlniri “romantice” cu şeful juriului, chiar înainte ca acesta să o declare câştigătoare a concursului. Şi acest şef al juriului nu este nimeni altul decât fotbalistul englez Teddy Sherringham, în vârstă de 40 de ani. Mai mult, fostul jucător al lui Manchester United a votat în favoarea ei, alegerea lui fiind, pare-se decisivă...de curând, goală, în Playboy. • Jessica Simpson vrea un copil de la stilistul său gay • Andreea Bănică, imaginea unei firme de lenjerie intimă Seminarii pentru Uniunea Europeană Palatul are, oficial, director în cursul zilei de ieri, într-un cadru festiv, însă amintind vag de cincinaluri și plenare, Lăcrămioara Stratulat a fost instalată oficial în scaunul de director al Palatului Culturii, după ce, la 28 august, într-o acerbă competiţie cu ea însăşi, convingea Ministerul Culturii de valabilitatea proiectului ei managerial. ABONEAZA-TE LA FLACARA CU DOAR ... RON CUTIA CU : 8 ani, 7 luni, 6 săptămâni şi 5 zile . (adică, două mandate şi ceva interimar..) • Un film în regia lui dom’ premare Gigi Robinet. • Premiat la festivalul de film de la Can-Can cu Marele Premiu “Palma de Aur’ • O producţie a cambuzei de producţii electorale “Pesedilă de Bahlui” • Scenografia: Gigi Robinet, Pesedilă, Pecilă şi Peremuilă • Imaginea: Presa bahluiană în frunte cu Telemeaua şi Curvienul de Iaşi • Din distribuţie: Gigi Robinet, Sinatorul-cu-cioc-şi-buzunar-de-popă, Costică Acăscăliţei, Cocosmin Cocoman, Nelu Vopsitorelu, Julică Mol, Dănuţ Plimbăraru şi alţi papagali. Scena 1 - 2003, toamna, sediul RAJAF, Biroul Oral Gigi (la birou, vorbind la molecular): Da, şefu’, sigur că da, şefu’, am înţeles... Da’, domnu’ Primirad?... Cum, pleacă?... Aha, am înţeles!... Da, sigur că vreau, cum altfel?... Da’ ştiţi că nu prea am experienţă... Da, aşa este, învăţ repede, important e să vrei... In fond, cât de greu poa’ să fie?... Dar, ştiţi, cu fondurile?... Cum, s-a rezolvat deja?... Tot cu?... Aha, şi după aia, vedem noi cum le mulţumim... Bun, şi de când?... De mâine?... Haideţi că îmi strâng bagajele!... Să trăiţi, săru’ mâna! Scena 2 - 2007, primăvara, Palatul cel Roznovan, Biroul Oral Gigi (în picioare, surescitat, cu haina şi cravata desfăcută, proţăpit în faţa oglinzii): Bă, adevăru-i că sunt mare! Ce dacă zice ăştia că n-am făcut nica? E corupţi, dă-i dracu’! Şi ăştia, cu televiziunea lor cu tot! Da’ las că-i fac eu... Mai ales că acu’ am şi banii... N-au ce să-mi facă, bă! Cine? Prăpăditu’ ăla de Mârlan? Ochelaristu’ ăla de Ho-Prea? Puchinosu’ ăla de Plimbăriaru? Cu Felator m-am înţeles deja... Şi, oricum, mai am un an să le-arăt ce şi cum. Ce mai, sunt mare, bă! Sigur mai prind un mandat! Pe bune dacă nu... Scena 3 - 2007,14 septembrie, bulevardul Ştefan cel Mare, în faţa cambuzei lui Pesedilă. O Dacie Papuc din care câţiva cetăţeni descarcă navete de vin, platouri cu sendvişuri şi buchete de flori Alegătorul (uitându-se cu jind la maşina plină cu bunătăţi): Bă, ce n-aş da să fiu şi eu acolo, să-i zic “La mulţi ani” premarului! Pe bune dacă nu... cutia_cu_maimutze@yahoo. com " i ■