Flacăra Iaşului, decembrie 2007 (Anul 8, nr. 2183-2199)

2007-12-04 / nr. 2184

B., îl “Bestia din Nicolina” vrea afară Moldova riscă excluderea din CE Kirsten Dunst, prietena “omului păianjen” Născută pe 30 aprilie 1982 în Point Pleasant, New Jersey, Kirsten şi-a început de timpuriu cariera în lumea showbiz-ului, la vârsta de numai patru ani fiind model al agenţiei Elite. La 13 ani şi-a iştigat primul rol, în filmul Interviu cu un vampir”, după ce a învins-o la casting pe Christina Ricci. Alte roluri importante din carieră le-a avut în filmele “Little Women”, “Jumanji” şi “Drop Dead Gorgeous” şi a avut ocazia să joace alături de mari nume din lumea actorilor - Robert De Niro și Dustin Hoffman - în filmul “Wag Dog”. Un rol interesant interpretat este Mary Jane Watson, prietena personajului principal din Spider-Man, film care a avut un mare succes la box office. Kirsten a terminat liceul Notre Dame High School, o școală catolică din Los Angeles şi intenţionează să studieze literatura. Alecu Chitaru, 9 ani după gratii CET Iaşi are cel mai scăzut nivel de poluare Ieri, la Iaşi, s-a inaugurat o nouă tehnologie la instalaţiile privind gazele arse de la CET Iaşi. Rezultatul investiţiilor făcute de Lextran şi Lucian International, în colaborare cu Guvernul Olandez, este o emisie de gaze fără noxe, dar şi un produs nou ce poate fi folosit drept îngrăşământ. • Titlurile RRC au închis la 10 bani Banca Transilvania a închis în staţionare min. +2 TI 50 BANI ANUL VII, nr. 2184 12 PAGINI, MARȚI 4 DECEMBRIE 2007 ISSN1584 - 5664 ■ * '■ ~ ' ......... Aproape jumătate dintre locuitorii judeţului Iaşi au nevoie de ajutoare pentru căldură Dependenţi de ajutoare • aproape o sută de mii de familii din judeţul Iaşi nu au suficienţi bani pentru a trece de perioada rece fără ajutor din partea statului • la o medie de trei persoane în fiecare familie şi la 800 de mii de locuitori, înseamnă că aproape jumătate din populaţia judeţului este dependentă de ajutoare de la stat • cel mai greu par să o ducă locuitorii din Belceşti şi Deleni • 50 de persoane din judeţ au încercat să obţină toate cele trei tipuri de ajutoare pentru căldură Adomniţei, tratat mârlăneşte de Niculescu Sâmbătă, la sediul UPA a avut loc o nouă întâlnire a ministrului Educaţiei cu Doru Tompea şi Niculae Niculescu în vederea găsirii unei soluţii pentru depăşirea crizei de la “Petre Andrei”. Dom Tompea susţine că Adomniţei a avut parte de un tratament de nereprodus din partea rectorului autoproclamat. ABONEAZA-TE LA FLACARA CU DOAR max. +10 ) AZ|. 1 EUR0 = 3,5078 lei ... 1 USD = 2,3939 lei ... 1 g AUR = 60,3345 lei5RON .illiX. LĂZI f. J pyRSA i . ' •——. : V ■' .. - v’... îO Steaua - I Gloria Bistriţa 1 1-0 (0-0) Dintr-o centrare a lui Neşu, Toma a înscris în poarta lui Tătăruşanu in min. 78. CUTIA CU . Ce caută Mârlan pe globurile Lenuţei? N-o să credeţi până nu verificaţi, da’ tartorul dimocraţilor bahluieni, sinatorul Dănutz Mârlan, apare pe blog! Nu, (încă) nu pe al nostru, ci taman pe ăla al celei mai blonde blonde de la Cotroceni, Lenuţa Udea, mai egzact în pozele ei. Acuma, cum apare Mârlan în pozele Lenuţei, e altă poveste, întruna, uitându-se în altă parte, în alta, vorbind la molecular, ce mai, atent nevoie mare. Ciudat, doar astă vară, când a venit Lenuţa la Iaşi şi când bănuim că s-a făcut pozele cu pricina, doar a ieşit împreună, seara, pe malul Ciricului... Hmmm... Oricum, blogul Lenuţei ne-a întâmpinat cu o chestie care, ca să fim sincere, ne-a cam lăsat cu gura căscată. Adică, un deștept pe nume Moto (tre’ să fie cineva celebru, că vedem că toată lumea îl citează... - n.b.) zice acolo cum că “omnia mea mecum porto”... Acuma, din câtă limbă latrină ştim noi, chestia vrea carevazazica ca “tot ceea ce am (adică ea, Lenuţa - n.b.) duc cu mine” şi carevazăzică e versiunea latrină a răspunsului pe care l-a dat un alt deştept de demult, filosoful Bias, concetăţenilor lui, când ăştia se mira că pleacă din cetate, care era luată la pietre de perşi (un fel de iranieni - n.b.), cu mâna-n buzunar şi fără să-şi ia nimic cu el... Vaţi prins, spiritual tipu’... Oricum, noi, unele, ne cam îndoim că Lenuţa n-are cu ea măcar un card, un ruj, un carnet de partid, un fonfleu acolo... Sau, poate, am citit noi greşit... Era cumva “aia mea cum poartă" Hai să fuzionăm, toţi, în mileniul trei!!! Ţinem morţiş să facem, şi pe această cale, un anunţ oficial: de aseară înainte - adică, de când pedilă şi peredilă s-au cununat oficial, cu binecuvântarea naşului de la Cotroceni -, deci, de aseară înainte, când ne vom referi la “partidoi”, să fie clar, nu mai e vorba de pesedilă! La doozeci la sută, nici n-ar avea cum, cu sau fără bunicutză... Ci, v-aţi prins, la fructul amorului cu năbădăi al marinerului suprem cu el însuși, la noul partidoi portocaliu, lir*om măti t-iiarlalila” da’, la patruzeci la sută, te cam ia cu frisoane, nu?! Mai multe bârfe, comentarii, sondaje, poze nud (staţi aşa, glumeam! - n.b.) şi, nu în ultimul rând, TOP 10 Cei mai sexuali politicieni ieşeni, pe: maimutze.blogspotcom