Flacăra, aprilie-iunie 1962 (Anul 11, nr. 14-26)

1962-04-07 / nr. 14

Pentru recolta de stuf de anul viitor. După recoltare, rămăşiţele stufului sunt Incendiate, pentru ca cenuşa sa Ingrase pamintul. Apoi, o data cu creşterea nivelului Dunării, Delta este inundată dirijat, prin ridicarea complexului sistem de ecluze al acestei regiuni stuficole. Apa şi malul vor asigura astfel creşterea viitoarei recolte de stuf.4 Adunarea generală a membrilor gospodăriei agricole colective din comuna Borduşani, raionul Feteşti, care s-a ţinut la căminul cultural din comună, a exprimat recunoştinţa colectiviştilor pentru invitarea tovarăşului Ştefan Bucur (fotografia din stînga), preşedintele colectivei, la sesiunea Marii Adunări Naţionale. Buletinele meteorologice anunţa zilnic timp frumos. Sezonul turistic a început. Cîteva sute de muncitori de la întreprinderea de încălţăminte „Dîmboviţa" şi-au petrecut duminica pe Valea Prahovei, în cadrul excursiei de primăvara organizate de O.N.T. Muncitorii staţiunii de maşini şi tractoare din Chitila au desemnat ca invitat la sesiunea Marii Adunări Naţionale pe directorul staţiunii, Gavrilă Topan. Iată-l în mijlocul tractoriştilor, care-i felicită cu acest prilej. Într-o adunare plină de însufleţire, muncitorii, tehnicienii şi inginerii Uzinelor de pompe şi maşini agricole din Capitală şi-au exprimat bucuria pentru faptul că zece tovarăşi din acest harnic colectiv de muncă vor participa ca invitaţi la lucrările sesiunii Marii Adunări Naţionale. Printre aceştia se află şi tovarăşii Andrei Popa, directorul uzinelor, Dan Florea, secretar al comitetului de partid, Constantin Matache, Grigore Iorga şi Constantin Cristache (în fotografie). La Mamaia se execută în prezent lucrările de finisare a unor noi hoteluri, a căror inaugurare va avea loc in luna iunie.