Flacăra, ianuarie-martie 1989 (Anul 38, nr. 1-13)

1989-01-06 / nr. 1

is Săptaminal editat de Frontii Democrației si Unitatii Socialiste A , ■ îndemn la nobile fapte în slujirea patriei si a fericirii oasnenilor ~ \ SE3£CT£CSr^S3S”. „Să ne angajăm că vom acţiona, fiecare, în spiritul concepţiei ştiinţifice despre lume şi viaţă, al principiilor socialismului ştiinţific, ca adevăraţi revoluţionari, pentru creşteterea răspunderii în muncă, întărirea ordinii şi disciplinei, a respectării hotărîrilor de partid şi a legilor ţării, că vom face totul pentru înfăptuirea neabătută a planurilor pe anul 1989 şi perfecţionarea activităţii din toate domeniile vieţii economico-sociale." ► Textul integral al Mesajului in pagina 2 — MESAJUL DE ANUL NOU — AL TOVARĂŞULUI NICOLAE CEAUŞESCU adresat întregului popor, la posturile de radio şi televiziune Aniversarea zilei de naştere a tovarăşei Elena Ceauşescu, membru al Comitetului Politic Executiv al C.C. al P.C.R, prim viceprim-ministru al guvernului, preşedintele Consiliului Naţional al Ştiinţei şi Invăţămintului, este o sărbătoare a întregului nostru popor. Pe drumul deschis de Congresul al IX-lea al partidului, activitatea complexă a tovarăşei Elena Ceauşescu, alături şi împreună cu tovarăşul Nicolae Ceauşescu, secretar general al Partidului Comunist Român, preşedintele Republicii Socialiste România, ctitor al României moderne, se distinge prin înaltă competenţă şi dăruire revoluţiaţionară in lupta pentru identificarea şi promovarea cu curaj a noului, prin capacitatea de mobilizare a energiilor creatoare ale poporului in înfăptuirea obiectivelor noii revoluţii tehnico-ştiinţifice şi noii revoluţii agrare in patria noastră, in transformarea ştiinţei şi invăţămîntului intr-o puternică forţă de producţie, în perfecţionarea organizării şi conducerii ştiinţifice a societăţii, in dezvoltarea democraţiei muncitoreşti-revoluţionare, in realizarea unei noi calităţi şi a unei eficienţe superioare în toate domeniile de activitate, în scopul ridicării continue a bunăstării materiale şi spirituale a întregului popor. Militant de frunte al Partidului Comunist Român şi al mişcării comuniste şi muncitoreşti internaţionale, savant de largă recunoaştere internaţională, prezentă, alături de marele fiu al poporului nostru, tovarăşul Nicolae Ceauşescu, în mijlocul colectivelor de oameni ai muncii de pe întreg cuprinsul patriei sau purtînd pe toate meridianele înalta solie de pace, prietenie şi colaborare a României socialiste, tovarăşa Elena Ceauşescu a adus şi aduce o contribuţie de seamă la înfăptuirea politicii interne şi externe a partidului şi statului nostru, acţionează neobosit pentru folosirea in lume a ştiinţei exclusiv in scopuri paşnice. Sunt acestea temeiuri solide pentru care şi in 1989, ca in fiecare an, de 7 ianuarie întregul popor român urează tovarăşei Elena Ceauşescu ani mulţi şi fericiţi, sănătate şi putere de muncă, alături de tovarăşul Nicolae Ceauşescu, pentru prosperitatea şi înflorirea României socialiste. Din coliicul inimii, ţara aduce cu dragoste şi recunoştinţă Fierbinte omagiu tovarăşei ELENA CEAUŞESCU Citeva mărturii ale gindurilor şi sentimentelor cu care poporul cinsteşte ziua de 7 ianuarie publicăm în paginile 4, 5, 6 şi 7. __________________ ........... . Sărbătoarea dintre ani Potrivit unei tradiţii statornicite in redacţia FLACARA, ciţiva dintre reporterii noştri au ţinut să fie prezenţi in mijlocul oamenilor muncii pentru a petrece, alături de ei, sărbătorirea sosirii unui nou an, prilej nu numai de firească bucurie, dar şi de rememorare a unor eroice şi exemplare fapte de muncă, ocazie totodată de a gindi la ceea ce mai trebuie întreprins pentru mersul inainte al României. In paginile 12 - 13 puteţi urmări citeva secvenţe derulate la cumpăna dintre ani in diverse locuri din ţară.