Flamura, octombrie 1971 (Anul 18, nr. 2141-2167)

1971-10-24 / nr. 2161

m 2 . Conferința națională a Organizației pionierilor La Palatul Marii Adunări Naționale au fost reluate, sîmbătă, în ședință plenară, lucrările celei de-a doua Conferințe naționale a Organizației pionierilor. La lucrări iau parte tovarășii Mihai Gere, membru supleant al Comitetului Executiv, secretar al C.C. al P.C.R., Mircea Malița, ministrul învățământului, conducători ai unor instituții centrale și organizații obștești, activiști de partid, de stat și ai U.T.C., muncitori din mari întreprinderi, oameni de știință, artă și cultură. La dezbateri participă comandanți de unități și de detașamente pionierești, reprezentanți ai caselor de cultură ale pionierilor, cadre didactice, părinți și elevi. Sunt prezenți oaspeți de peste hotare — soli ai organizațiilor de pionieri din țări socialiste, precum și delegați ai unor organizații internaționale. Forumul național al lor dezbate problemele pionierifundamentale ale mișcării pionierești. El urmează să stabilească, pe baza programului de educație comunistă a poporului adoptat de Comitetul Executiv al C.C. al P.C.R., la propunerea lui Nicolae Ceaușescu, tovarășuobiectivele activității Organizației pe următorii ani, analizând totodată posibilitățile de intensificare și adîncire a caracterului politic al muncii desfășurate în rîndul pionierilor, a îmbogățirii și diversificării formelor și mijloacelor de educare a copiilor, a tinerilor, în spiritul mărețelor idei ale socialismului, al dragostei fierbinți față de partid, patrie și popor. Președintele Consiliului Național al Organizației Pionierilor, Virgiliu Radulian, a prezentat Raportul Consiliului național al Organizației pionierilor vind activitatea desfășurată prin perioada noiembrie 1966 — octombrie 1971. Participanții au ascultat, apoi, informare asupra lucrărilor Secțiunii pentru pionieri, care a avut loc, în aceste zile. S-a dat citire mesajului adresat conducerii partidului, Nicolae Ceaușescu, de tovarășului delegații la Conferința acestei Secțiuni. In continuare, Silvestru Pațița, vicepreședinte al Consiliului Național al Organizației pionierilor, a expus Raportul privind îmbunătățirile ce se propun a fi aduse Statutului Unităților și detașamentelor de pionieri și Regulamentului consiliilor Organizației pionierilor din Republica Socialistă România. Mișcarea pionierească, a relevat printre altele, în cuvîntul său, ministrul învățămîntului, Mircea Malița, furnizează vastului proces educațional ce se desfășoară în țara noastră unul din pivoții săi cei mai de seamă, conlucrând în mod foarte strîns cu școala, dar și completînd-o, împlinind-o. Școala și mișcarea pionierească sînt chemate să meargă mină în mînă, într-o perfectă comunitate de spirit și obiective în opera nobilă de educare a tinerei generații, în spiritul dragostei față de partid, de patria socialistă. Au început, apoi, discuțiile, la care au participat numeroși delegați și invitați. Au luat cuvîntul Vasile Cosma, director al Școlii generale din Șieu-Cristur, județul Bistrița-Năsăud, Maria Ciobăcel, președintele consiliului județean Argeș al Organizației pionierilor, Otto Hints, de la Casa pionierilor din Tîrgu-Mureș, Aurelia Iuga, comandant de unitate la Liceul pedagogic din Buzău, Ecaterina Iacob, prim-secretar al Comitetului U.T.C. al sectorului 7 din București, Mareș Toma, președintele consiliului județean Constanța al Organizației pionierilor, Grigore Hontău, secretar al Comitetului orășenesc — Vișeul de Sus al P.C.R., județul Maramureș, scriitorul Tiberiu Utan, directorul editurii „Ion Creangă", Elfride Mutschler, comandant de unitate la Școala generală din Bencecul de Sus, județul Timiș, Stelian nescu, comandantul unității Răde pionieri de la școala generală din Stoicești, județul Vâlcea, Gheorghe Dinu, maistru la U.C.M. Reșița. Participanții la Conferință au fost salutați de numeroși oaspeți de peste hotare. Lucrările Conferinței continuă. (Agerpres) Cincinalul tehnicii înaintate (Urmare din pag 1) Concepția partidului nostru asupra dezvoltării economiei românești, reafirmată cu o pregnanță și claritate de secretarul general al partidului și cu prilejul vizitei în municipiul Reșița, este oglindită și în actualul plan cincinal, care prin obiectivele sale cheamă poporul nostru să se situeze pe pozițiile cele mai înaintate, să-și concentreze întreaga capacitate creatoare spre folosirea potențialului nostru material și uman. Muncitorii, tehnicienii, inginerii își vor putea valorifica mai bine calitățile avînd un grad ridicat de instruire. Tocmai de aceea în actualul cincinal se creează condiții pentru generalizarea învățămîntului de 10 ani, îmbunătățirea raportului dintre liceele de specialitate și de cultură generală. De fapt, esențialul în întreaga activitate de instruire rămîne legarea organică a acesteia de cerințele vieții, formarea unor deprinderi practice și educarea tineretului în spiritul dragostei față de muncă, față de cauza socialismului. Dezvoltarea și modernizarea economiei asigură implicit și posibilitatea lărgirii schimburilor comerciale cu străinătatea. Planul cincinal adoptat de Marea Adunare Națională prevede nivelele la care trebuie să se ajungă: prioritățile, opțiunile și orientările, întreprinderile au de acum creat cadrul prin care pot și trebuie să participe direct, activ și eficient la perfectarea și apoi la onorarea contractelor. In exercitarea atribuțiilor întreprinderile republicane, iar în județul nostru și cele de industrie locală, trebuie să manifeste mai multă atenție față de multiplele și complexele probleme ale pieții mondiale, să pregătească cu spirit de răspundere producția, urmărind în același timp cîtă cantitate de muncă națională schimbăm pentru munca străină încorporată în mărfurile din import. Cînd începem să corelăm diferitele secțiuni ale planului, avem în fața ochilor imaginea de inline a unor așezări urbane și rurale dezvoltate armonios, cît mai adecvat noilor cerințe, în care omul să poată fructifica aptitudinile sale — în cincinal vor fi create peste 1 000 000 de noi locuri de muncă — să găsească magazine moderne, aprovizionate din abundență, în acțiunea de dezvoltare a comerțului, de sporire a volumului de servicii se așteaptă fructificarea unităților cooperatiste, a inițiativei consiliilor populare. Aceasta, cu atît mai mult în județul nostru, unde cooperația de consum, cea meșteșugărească au mari obligații în fața cetățenilor privind lărgirea și diversificarea prestațiilor de servicii în orașe și comune. Citind Legea privind adoptarea planului cincinal și încercând să conturăm cu ochiul minții România anului 1975, gîndurile nu se îndreaptă pline de recunoștință spre partidul comuniștilor, spre secretarul său general care a inițiat o largă consultare a națiunii pentru a se ajunge la opțiuni de natură să răspundă cît mai deplin nevoilor și posibilităților reale ale economiei naționale. înfăptuirea acestui vast program de construcție economică și socială va ridica România pe o nouă treaptă, va marca parcurgerea unei noi și însemnate etape pe drumul apropierii țării noastre de statele avansate ale lumii. LZ / O singura vointa (Urmare din nagi) din unitatea Caransebeș, care au capturat 2 000 soldați inamici, tehnică și materiale de război. In numele libertății și independenței patriei au luptat și militarii din zona Bozovici Anina, care prin eroismul și visitejia lor au barat ofensiva furibundă a trupelor fasciste care voiau să cucerească culoarul Timiș—Cerna, în anii de după eliberare, sub conducerea partidului, forțele noastre militare au fost astfel îndrumate nicit armata, rolul și funcția ei sării construcției corespundă apărăsocietății socialiste. Împreună cu întregul popor militarii forțelor noastre armate și-au exprimat în unanimitate adeziunea deplină la programul de măsuri privind îmbunătățirea muncii politico-ideologice și cultural-educative, în adunările organizațiilor de partid, în telegramele adresate Comitetului Central al P.C.R., personal tovarășului Nicolae Ceaușescu, organele și organizațiile de comandanții, activiștii de partid, toți comuniștii, din armată partid, s-au angajat să acționeze hotărît pentru ridicarea calității întregii activități educative la nivelul cerințelor puse de partid, pentru promovarea în rîndul militarilor a concepției partidului nostru despre lume și viață, pentru formarea unor contingente de luptători cu o bună pregătire și o înaltă conștiință, devotați patriei, poporului, partidului. Armata Republicii Socialiste România dezvoltă colaborarea și prietenia cu armatele țărilor participante la Tratatul de la Varșovia, cu ale tuturor statelor socialiste. România și-a îndeplinit și își îndeplinește cu strictețe îndatoririle. ce-i revin ca participantă la această organizație defensivă al cărei scop este apărarea țărilor socialiste semnatare împotriva oricărui atac dezlănțuit de imperialiști în Europa. La cea de-a XXVII-a aniversare a Zilei Forțelor Armate, militarii de toate gradele, urmînd neabătut politica Partidului Comunist Român, își reafirmă hotărîrea nestrămutată de a fi întotdeauna demni continuatori ai virtuților ostășești dovedite de poporul nostru de-a lungul existenței sale, de a-și dărui întreaga energie, pricepere și capacitate de muncă slujirii cu abnegație a scumpei noastre patrii — Republica Socialistă România. SĂPTĂMINA ECONOMIEI Prilej de afirmare a chibzuinței și spiritului gospodăresc Faptul că „Săptămâna economie 25 și 31 octombrie, și căa demusețe etică și socială, cu puter largi mase populare, capătă mumeni sărbătoresc, dar și pe ac podăresc, de laudă a hărniciei și spiritului de economie. Pentru acrul „Săptămînii economiei" cirășului PORFIR NEGREA, vice- județean, președintele Comisiei d misive la C.E.C. — Depunerea la C.E.C. a economiilor, a sumelor de bani destinate unor investiții gospodărești mai insemnate, a devenit de mult obișnuință a majorității cetățenilor. Ce ne puteți spune în această privință? — In acțiunea de economisire, un mijloc eficace, care stă la îndemîna fiecărui cetățean, este Casațiuni, de Economii și Consemnainstituție cu un vechi și prețios trecut, care oferă depunătorilor săi numeroase avantaje. Acest lucru este de mult cunoscut și folosit de populația județului nostru. Interesul cetățenilor pentru păstrarea la C.E.C. a economiilor se oglindește și în faptul că pînă la 30 septembrie a.c. soldul general al depunerilor a crescut cu 8,7 la sută față de perioada corespunzătoare a anului trecut. Soldul mediu pe miel" se desfășoară toamna, învenit o tradiție de statornică fiunic ecou în rîndul celor mai numai semnificația unui evenimet a unui prilej de bilanț gola chibzuinței, a vredniciei afla ce se preconizează în cașin acest an, ne-am adresat tov președinte al Consiliului popular e sprijinire a acțiunii de econo libret a crescut, în aceeași perioadă, cu 17 la sută, iar soldul mediu pe cap de locuitor cu aproape 10 la sută. De remarcat este faptul că din totalul depunătorilor, 50 la sută sunt muncitori și 30 la sută țărani. Acțiunea de economisire a găsit un larg răsunet în rîndul elevilor, printre care sînt peste 10 000 de depunători. — După cum cunoaștem, prin intermediul C.E.C. cetățenii au posibilitatea să-și procure o serie de bunuri, să-și construiască locuințe etc. — Numai în acest an în județul nostru au fost cumpărate 335 de autoturisme de diferite mărci a căror valoare se ridică la 18,6 milioane lei. în același timp, posesorilor de librete cu cîștiguri le-au fost acordate 11 autoturisme, precum și însemnate cîștiguri în bani. De asemenea, au fost acordate prin C.E.C. credite pentru construirea de locuințe proprietate personală în valoare de peste 8 milioane lei. — Ce alte avantaje prezintă păstrarea la C.E.C. a economiilor? — Depunătorii beneficiază de avantajele generale ale economisirii la C.E.C., garantarea de către stat a oricăror sume depuse; păstrarea secretului privind numele depunătorilor sau sumelor depuse; scutirea de impozite și taxe a depunerilor, câștigurilor și dobînzilor; dreptul ca depunerile să fie lăsate moștenire. — Am dori să ne detaliați pe scurt cipale de instrumentele prineconomisire la C.E.C. . Cetățenii care doresc doar să realizeze dobînzi la sumele păstrate au la dispoziție libretul de economii cu dobindă. Cei care doresc să-și construiască locuință proprietate personală pot folosi libretul de economii pentru contrucții de locuințe și libretul de economii cu cîștiguri mare de construcție. Alt în mareinstrument este libretul de economii cu dobindă și cîștiguri prin care se pot cîștiga mobilă, televizoare, aragaze cu butelii și alte bunuri. Mult solicitat este libretul de economii cu dobindă și cîștiguri în autoturisme. Iubitorii de libretul drumeții au la dispoziție de economii pentru turism, iar cei care preferă gurile în bani pot depune câștige librete de economii cu cîștiguri sau își pot procura obligațiuni C.E.C. Casa de Economii și Consemnațiuni stă la dispoziția cetățenilor și pentru efectuarea unor plăți, în care scop deschide, la cerere, conturi curente personale. Pentru micii depunători, unitățile C.E.C. pun la dispoziție instrumente specifice vîrstei și preocupărilor lor, cecurile de economii școlare și foaia de economii cu timbre. Fiecare instrument de economisire reflectă grija pentru ca depunătorii să beneficieze de avantaje multiple, să aibă posibilitatea de a-și satisface anumite care presupun o investiție cerințe mai mare. „Săptămîna economiei" oferă un bun prilej în acest sens. Nu ne îndoim că cetățenii județului nostru îl vor folosi din plin. Convorbire realizată de AL. POPOVICI japwx-'-mun mmm mmsâ ASIEPIÄII CONFIRMAREA! A trecut și mult așteptata zi de 20 octombrie, în care cele patru „ambasadoare" ale fotbalului românesc în cupele europene au susținut prima manșă din de-al doilea tur. Și trebuie cel să menționăm cu satisfacție că bilanțul obținut este bun, 3 din cele 4 echipe reușind să ia o opțiune serioasă pentru calificarea în turul al III-lea. Dintre ele, rezultatul cel mai puțin scontat l-a realizat Steaua care — deși în campionat nu a prea reușit să convingă — a cîștigat la Barcelona, producînd una din surprizele zilei. Desigur — cu excepția dinamoviștilor, care nu mai pot spera în nici o minune, „balastul" celor 3 goluri primite la București atîrnînd extrem de greu în soarta calificării — în mod normal Rapid, U.T.A. și Steaua au mari șanse să ne reprezinte și într-o fază mai superioară, bineînțeles cu condiția să joace cel puțin tot așa de bine cum au făcut-o marți și miercuri. Ele au prilejul să confirme aceste rezultate în etapa de mîine, cînd cele două echipe bucureștene se confruntă între ele,într-un meci direct, iar U.T.A. se deplasează la Brașov, unde o așteaptă o echipă ce aspiră și ea ... la înălțimi. Va reuși oare acest sobru serios, productiv și neînvins team să se întoarcă și din această „expediție" cu cel puțin un punct? Interesantă se anunță și întâlnirea de la Constanța, unde Dinamo încearcă să-și consoleze suporterii, pentru severul eșec de miercuri, cu un rezultat bun. Dar și marinarii sunt avizi după o victorie, mai ales că în acest campionat nu s-au simțit de prea multe ori gustul. în divizia B este programată etapa a 10-a, al cărei „cap de afiș" îl dețin partidele de la Anina și Cugir, unde C.F.R. Timișoara și Minerul Baia Mare — singurele echipe mai apropiate de liderul seriei a II-a — încearcă să obțină măcar cite o remiză, pentru a nu rămîne prea mult în urma reșițenilor (dacă cumva 5 puncte diferență pot fi socotite puține!). Dar aceste speranțe au o prea mică doză de realizare, căci gazdele sunt prea aproape de prăpastia pe care reprezintă locurile 15 și 16 ca să o nu profite de prilejul ce li se oferă pentru a putea urca spre zona mai ferită de coșmaruri. Metalurgiștii — care primesc vizita constructorilor craioveni de motoare electrice — au pregătit cu aceeași seriozitate și deplină răspundere această întâlnire, mai ales că adversarii lor de azi le-au produs destule necazuri în campionatul precedent și de aceea vor să evite orice surpriză. In consecință, antrenamentele din această săptămână au avut drept scop exersarea și însușirea unor „scheme" menite să destrame o apărare aglomerată, la care e de presupus că vor apela oaspeții, eliminarea unor carențe în ceea ce privește organizarea compartimentului defensiv și cursivitatea jocului practicat. Antrenorul și sportivii de care se ocupă știu că publicul dorește și spectacol; ei vor să-l ofere, dar asta depinde și ... de adversar. In orice caz, toată lumea așteaptă confirmarea succesului de la Hunedoara printr-un joc și rezultat bun, îl nădăjduim și sîntem gata să-l aplaudăm cu dărnicie pe parcursul și la sfârșitul celor 90 de minute, pe care le începe formația compusă din: Ilieș — Rednic, Kiss, Pírvan, Kafka — Grozăvescu, Varga — Atodiresei, Pușcaș, Szilagyi, Florea. Să le dorim izbîndă! paul Focșanu I I llllilllllllllllllllllll! »MICA PUBLICITATE« O La a 50-a aniversare a căsătoriei familiei VASILESCU IACOB urăm sănătate și la mulți ani. Familia Crăciunescu și Iaszlo. (483) • VÎND CASA în Bocșa Montană, strada 23 August 20. (484) O DE VINZARE pian scurt vienez, Reșița, Aleea Romaniței Bloc 2 Scara 2 ap. 4, Govîndari. (486) CRONICĂ In urma respingerii recursulului criminal Ion Rîmaru, alui asupra sentinței de , co aceasta a rămas definitivă, damnare la moarte audio- Sentința a fost executată. ADMINISTRAȚIA PIEȚELOR MUNICIPIULUI REȘIȚA anunță: PIAȚA DE PORCI funcționează și in acest sezon pe amplasamentul situat pe fosta șosea din marginea suburbiei Cîlnic. Zilele de tîrg săptămînal pentru animale rămîn neschimbate : MARȚEA, VINEREA și DUMINICA. (479) Asociația intercooperatistă f*e exploatări forestiere cu sediul în ZAVO 1 ■ pune la dispoziția întreprinderilor, instituțiilor ■ și cetățenilor particulari material lemnos, după cum urmează : • LEMN DE FOIOASE TARI pentru construcții rurale cu 371 lei/mc. • LEMN DE FOIOASE BUȘTENI GATER cu 371 lei/mnc. • LEMN DE FOC cu 320 lei/tonă / foc de încărcare la camion. • LEMN DE FOC cu 360 lei/tonă, încărcat în vagon. Date suplimentare se pot obține la sediul întreprinderii: telefon interior 12, Oțelu Roșu. (482) Trustul alimentației publice locale j REȘIȚA angajează urgent ȘOFER PE MOTOSCUTER Condiții de angajare , conform prevederilor H.C.M. nr. 914/1968 și Legea nr. 22/1969. (487) ÎNTREPRINDEREA DE REȚELE ELECTRICI I y Timisoara )■: ANGAJEAZA prin concurs la Șantierul construcții montaj. Ion Reșița, UN MAISTRU REȚELE ELECTRICE Concursul va avea loc la data de 25 octombrie 1971 ora 10, la sediul lotului din Reșița, conform H.C.M. nr. 1061/1959. Informații suplimentare se pot obține la 1 telefon 2435 Reșița. (478) in atenția consumatorilor de gaze naturale întreprinderea de gospodărie orășenească Reșița face cunoscut consumatorilor de gaze naturale din municipiul Reșița că sunt obligați ca în cazul unor deranjamente la instalațiile de gaz metan să anunțe în timpul cel mai scurt serviciul de dispeceri I.G.O. Reșița la telefonul 1643, cu program permanent sau prin ofițerul de serviciu, telefon 2620 (după ora 1Ș.00). Direcțiunea (483) FLAMURA —2161 DUMINICA, 24 OCTOMBRIE 1971 8.30 Deschiderea emisiunii. Sport și sănătate. 9.00 Matineu duminical pentru copii — Reportaj filmat de la Secțiunea de pionieri a celei de a X-a Conferințe naționale a Organizației pionierilor. „Cîntec joc pionieresc“ — spectacol reașilizat cu concursul Consiliului județean Suceava al Organizației pionierilor. Film serial „Sebastian și secretul epavei“ (V). 10.00 Viața satului. 11.15 Toamna muzicală clujeană. 12.00 De strajă patriei. Emisiune festivă, consacrată Zilei Forțelor. Armate ale Republicii Socialiste România. 12.30 Emisiune în limba maghiară: 14.00 Postmeridian. Sport. Fotbal : Steaua — Rapid (Divizia A). Transmisiune directă de la Stadionul „23 August“. In pauză : Caleidoscop fotbalistic în imagini de Cristian Țopescu. 15.15 Caleidoscop sportiv. Hipism — cursă internațională de la Paris pentru „Premiul galop Arcul de Triumf" : Ciclism acrobatic si ciclobal. 16.30 Magazin. 18.05 Film serial pentru tineret: „Planeta giganților“. 18.55 Vetre folclorice. Ținutul Padurenilor. 19.20 1001 de seri. 19.30 Telejurnalul de seară. 20.00 Reportajul săptămînii 120 de oaspeți — emisiuni de Ion Dumitrașcu. 20.25 Avanpremieră. 20.30 Film artistic : „Sechestratul din Altona“ — după Jean- Paul Sartre. 22.30 Varietăți pe peliculă. 22.50 Telejurnalul de noapte Sișort radio P DUMINICA. Programul I. 6.05 Concertul dimineții. 8.00 Sumarul presei. 8.08 Ilustrate muzicale. 9.00 Ora satului. 10.00 Radiomagazinul femeilor. Autografe muzicale. 11.05 10.30 Intîlnire cu melodia populară și interpretul preferat. 12.00 De toate pentru toți. 13.31 Muzică populară. 14.00 Unda veselă. 14.45 Sport și muzică. 17.15 Selecțiuni din opereta Timpul chitarelor, de Lopez. 18.00 Caravana fanteziei. 19.15 Estrada duminicală. 20.00 Tableta de seară. 22.10 Panoramic sportiv. 22.30 Meridiane melodii. Programul II : 6.00 Matineu duminical. 8.00 Teatru radiofonic pentru copii. 9.00 Muzică ușoară. 10.30 A 7-a artă. 11.09 Concert simfonic. 13.00 Varietăți muzicale. 14.30 Cine știe cîștigă. 15.05 Cărturari români. 16.30 Serial radiofonic pentru tinerii ascultători. 17.05 Almanah sonor. 19.00 Buchet de romanțe. 20.05 Revista literară radio. 20.35 Melodii, melodii. 21.40 Studioul de poezie: 22.30 Concert simfonic cu prilejul Zilei Națiunilor Unite cinema : REȘIȚA Muncitoresc : Duminică : Tick, Tick, Tick (orele 8, 11, 16, 18, 20) ; Luni: Așteptarea (orele 11, 16, 18, 20) ; Arta: Duminică : întoarcerea Sf. Luca (orele 9, 11, 15.30, 17.30, 19.30) ; Luni : N cunoașteți pe Urban ? (orele 9, 11, 15.30, 17.30, 19.30) ; Cultural. Duminică . Serbările galante (ora 11); Start la moștenire (orele Luni : B.D. intră în 15, 17, 19); acțiune (orele 11, 15, 17, 19); p BĂILE HERCULANE. 23 August. Duminică și luni: Asediule CARANSEBEȘ. Tineretului. Duminică : Golgota (matineu) ; Articolul 420, seriile I și II . Luni : Apa, ca un bivol negru ; Muncitoresc. Duminică și luni : Gool. C BOCȘA. Casa muncitorească. Duminică și luni : Haiducii (matineu); Cinci pentru infern ; Progresul. Duminică . Greșeala fatală . Luni : Regele Lear, seriile I și II. 0 OȚELU ROȘU. 23 August. Duminică și luni : Aurul. 0 ORAVIȚA. 23 August. Duminică > D-ale carnavalului (matineu) , întîlnire cu o necunoscută. Luni : O poveste veche, veche. 0 MOLDOVA NOUA. Duminică . Cerul începe la etajul III (matineu) . In ghiarele invizibile ale dr. Mabuse. Luni : Doar un telefon. 0 BOZOVICI. Progresul. Duminică : Zboară cocorii. Luni : Jurnalul unei cameriste. 0 ANINA. Muncitoresc. Duminică și luni : Zestrea domniței Raiu. 0 STEIERDORF. resc. Duminică și luni : MuncitoCelebrul 702 (matineu). Ultima tură vremea TIMPUL PROBABIL PEN 1 ȘI ZIUA DE 24 OCTOMBRIE 19 Vreme ușor nestabilă și relativ călduroasă, cu cerul tempirar noros. Vor cădea ploi izolate, în regiunea de Vîntul va sufla moderat mult intensificări locale din sector vestic. Temperatura noapte va fi cuprinsă între 3 și 8 grade, iar ziua, între 14 și 20 c grade. Dimineața, ceață local PENTRU ZILELE DE 25 ȘI OCTOMBRIE Vreme relativ frumoasă călduroasă cu cerul tempornoros și cu ceață locală dimneața. PENTRU REGIUNEA DE MUNTE Vreme ușor nestabilă, ci cerul temporar noros și cu pli slabe, izolate.