Foae sătească, 1839-1840 (Anul 1, nr. 1-53)

1839-06-25 / nr. 13

ze S D. Iuni 7 anul 1858, Ce. 5727. Elencu Varige au cerut citorie, prini jalouă cătră acistă ețean să întării „niecul vânzare a unui țăgance Mărgărșita în priț ge 6 galbeii, cătră Din Patărean Catinica Mavrogdan, acoi după ceretară ce sau făsut totlurilor cu care bănzătoare o are, eau băuut carii este dăruită de cătră Dluii Aga Vostaci Drăgicii, apoii pe de o parte sau întărit zapasul premelmnuiește, pe temstul olăbatului răspuns ce sau prin întrem D. Aga Dragini, ii pe de alta să purmi carisește în termin re 6 lunii de zale, spre aripia tuturor de obștie șpii acelor ce orabe are o legiuntă pretenție, ca ea se înfățoșeză la acest Tribunal în terminul arătat. fe bemiicaJudecătoria țânutuluii Dorohoiu. Prin 53 mai 1859, Pp. 2625. în urmarea înccrisuluii ce au dat la această Giudecătorie Din Marghioala Ioaniță, șin Dluii Ionșcă Gr r, au cerut ca să i să întăreaca zapitul de vânzare a l4 stămimii moșie, dim trupul moșiiii Ionușizniii fam acest țănut, ce particularinic iau trecut în dibecii bânzare catră Dluii Stolnz Mahalavin Mabrozii, rge la care cerindum nez maii întăii tidurule proprietațiii, sau băzdat că jăluitarii o au areptă proprieta, zecii să publicari serie în termina de 6 lunii, ca acii ce arabe vreo pretenție asupra acelor stârjinii, sp de o jalobă la acest Tribunal în termpiul arătat, precum șa aciii ce bor abe areptate protimpeuluii de răssumpărare, ca iprăl în termini de 50 zale Ofie dacin 20 Iunie 1850 cu No. 68, sa aducă în fșșoznton la TGijudecatorie baniii bănzarii acelor stânjinii, că carele divin aciii ce arabe are o pretemție sau fritul reăscumpărării, dacă în termenul arătat nu sa vor arăta la Giudecătorie, adecz, ciii întaii cu jalovă de pretenție sa ciii al doile cu reportamente camilor răsculnărării, „mă în piingee termanuluii an sa încunie pretențiil șn glos nu ba maii rămăne. Îmi povorul înscrisuluii cu care au întrat la anest Tribunal Dlor Manolacn și Ioan Frații Berzeștii, în măturare bu ocăbiți înscrie le în poinla ce au spânișuit cu Dluii Stomnic Maralanci Moprodin, prim care arată că prin particularuică alcătuire, au trecut în a Dsale stăpânire a stuijinii moșie înn trupul moșieii Ionșșzinți din acest țănut, de la care cerăndua nmii întăii toturile proprietații, eau fieovămit vita arvtații stănșumii săant daști diviin areaptă prte Pundobul Monsi săn Ieanc din gărguni Frelincișniii cest țănut, priin jalova ce au dat acestuii Tribunal lunii Mai, au alăturat particularii te zapie prini pare buin de zebecii indobuluii Șmul săn Dabad, o casă a sa din Făltineni a să încregiința pe formele păăate, decii Gudecătoria potrivit poronciii Ciniste Marii Logofețiii cu No. 452, împinjiind cele de cuvineață prinsă în numerarioita poronca, iar apoii pe de o parte sau adebertit inpasul bremelniiceire numaii înuut pribește de netagăduii pe căminturiii, pe de anta sa pulemiuarulunii, spre știința acelor ce bor ale pretențiii sau ariturii, ca să se înfățoșeză la toată judecatorie., Judecătoria țănutuluii peămțu. Iunii 7 anul 1859, No. 4065. Potribiți țiireularnicii Marii Logofeții de sunt No 9298 așa anul trecut 1857, și a predmis aniii În banumuii apelativ a țariii de Sus de supt No- 3041, atingătoare de punere în lucrare a hotarurii vmrigată de Dlunga Anlecu Rataigiu, în pricinia cu Dinui Onati sau scos a să binile prim mehal 12 bubolii și pobomiță, 46 masculii șu mantișii marii, șa anume: 5 bapomiță, 3 babolii, un mânzat, 2 oșten sugarii și un curueșii, precum șii 18 maerturi marii, 2 masculii de un an, 20 măsi curomiue șii 0 puritii mișii, sau pulim peariseire în termini de 10 zale spre știncia acelor ce pot în ahotșiii a ampara, ca eă se înfățoșehă la acest Trugunal. Mai 8 anul 1859, No. 4001. Spre înrestulare Speeloriumii Foma cu 4070 indi ce cu sunet de a lua de mm Gheorgu Popazhogau, înn targul Pămțunii, urme ca a ev biiile prim metzate pronile ce le are amanetariatte dinn acel targ, a carora mprime a locuirii este: 100 stăniji șii 7 palme LA palmace fața lonuluii vapalilor despre umbră îmn cmbuiș în cpuuși, un stănieni 2 palme lumneia porții din strișnina poptlilor și pină în Streșirea dugenilor Vopndeniei, 17 stănijșinii 7 palme 6 palmace lungu detre dugenile Volondenini, 12 stănijmii 2 miame 5 luni 5 supa înaltul anul 18508, No 2622. Dloreane fe 6 munii de moșie, a spre Iuni 12 a trecuteii sa 1 de ti ea purimi cari setre în termin știimața obștieii dmn tot Primariinatul. ------ Tudecătoria țănutului Sucevii, anul pbșii. Făcănd cerire spre în termeni de nu 1859, Po. 2883. alo cu preg de 45 galbării, au dgehuămit ca este trepte bre unuii înșalării apmecari care lua vanzatoriului, de cajurile cuIoan lazhu pentru „estră soției i Dsale,