Foae sătească, 1839-1840 (Anul 1, nr. 1-53)

1839-09-17 / nr. 25

PeRpiș ținit ATVA Departamentul trebndlor înn lăuntru. Sept. 7 anul 1839, No. 17,751. Fiin, că din numărul ciniciilor următorii în Matropomitesca Seminarie din Socola, 18 șa anume arătați ance aui sabârșnit de plin cursul învățăturilor, ș'i sau dat fieși cărue șia P Atestaturile cuvenite dnniurte- Epitropnaor aceii Seminariii, rămânid agum de a sa pute statornicia pe eii, pe la locurii unde ar fi anunțate Preoții, decii să publit carnetire Spre știința acelor ce ar abe tribunnițări Preoții, ca să alcatuisecz fiii aceștii însemnații. Numele, satul și i ațăritul capriciulor corii lu eabarșit cursul înbățăturilor în Mattropomineasca Seminarie din Socola. No 1. Peculai Panul, din satul Toponișța ținutu, Răcitului. 8. gheogn Ionescul, din târgul Hărnvului” Hăurnuuluii. Constandim Facăș, din tărgul Botoșeniii țănutul Botoșeniii. L. Ioan Hanuț, din satul Aduncata sunt: Suceeii. 5. Ioan Himanga, din satul Hănțăștii țănutul Botoșeniii. 6. Gheorgii Vrabie, din târgul Bărladul țănutul Barladuluii. 7. Adam Prun, din târgul țănutul Barladuluii. 8.. Costandin Mensu, din satul Bătruceștii țănutul 9. Georghie Gragorobiții, anii satul Tabara țănutul Eșiii. 19. Dimitrie Gabrilobhiții, din satul ADracșaniii țănutul Cotoșeniii. II. Georgie Cernescu, ani satul Wristenii țăunutul Botoșeniii. 12. Precsandru Stefanorici, din satul Popești, ținutul Curmingăturii. 13. Feorer Plecsbirescu, in oimpul Eșiii ținutul Eșiiii. 14. Ceculaii Constandinobncii, din orașul Eșii ținutul Eșiii. 18. georgie Popobnci, fin satul Goștini ținutul Varmigăturiii. 10. Constandin Grigorobiții, din satul Flămunții ținutul Botoșeniii. 17. Neculeaii Cozma din orașul Eșiii țănutul Eșii. 18. gheorghie Dumitriu, anii satul Cuca țănutul Covurluiumuii. Logofeția ce Mare a Dreptății. August 31 anul 1859, NPo. 5095. Aplicațiia fezuămiind, ne fumerire asupra așizz vmbuituluii din nou statornicist pentru drutul răscumpărăriii, ancă pricinniile acele aflate pe la Tribunalurile giudecătorești maii înaputb statornicieii Prabnaiii arătate, pot a să aplic amsn tot la această legiune, sau nu. Logofeția aducănd, la cunoștința Sfatuluii aceste înpregiurări cu docladul de supt No. 5835, spre dezlegare sau prinmpt acum aaresun Secretariatu l 17 septem- 1839. 11 O0. DOVIȘ P. S j ula--ttu-.- Romanului. lui de Stat cu Po. 1515, prin care face cunoscut,