Foae sătească, 1840 (Anul 2, nr. 1-39)

1840-04-07 / nr. 1

-a 2ec căci pol relanție a foaiei sătești va fi răspunzătoare numai pentru tipăriră hărțiinor ce i se vor trimite dălreptul. Iașii 7 April 1810. Adiotantul îmminei Sale Capitan M. Cogălniciă p. lepartamentu a trevilor din lăuntru” Catră Relactorun Foei Sătești, partamentul au făcut cunoscut Imbăvniciinor arștul cătră Dumneza, întru cene ne tresuinața ar șre de a se tipări prin Folia Fătească, vicari lucrari, spre știină, fărăștindi Drame. Minietru și Cavalir l. Ghica vel Logi. Aprin 1 1810, Pp. 6322. Derusilezevisteria . Martie 28, anul 1840, No. 2694. Camara Ocnilor prin raportul sunt Po. 157, fane cunoscut Vistrriei, că din pricina neorândumilor și au ociceu urmat țin parte unora din locuitori, carii mergâna la Ocolă și încărcâna, că au luat cani pe chirie, ori din patile log, sau din anti sate vecine, să fac cu sare intragiui și mari păgubire, cerund nui apmiini ne orânduii, chirii sare pe ante numi etriici că togi lrin de acea să lase obștecărăuișii cei avi la camară, cămid ce su bor merge la Ocnă să încarce sart omatiu vanii chiriei ce au luatr, să meargă cu adeleerinți di la sate de niecăliturili boruiuiilor și a paznicilor satelor, încredințate cu pecețile sătenii și cuprinzătoariu că cutare 1 anul IB10, No. 379. Otare sănatății lăcuitorilor din cumintan pringinatului anistui și al Valahiii, aporturiși cutari cărăuți (câgi bor fi), merg la camara Ocninor renumele celor adibărași cărăuși și slobozindunicească toati pagubili ce să pricinuisc cămarii. Comititul Fănătărgiți lor Galații și Ierzina, luna șilingile priimite repe la locuri ne culeșnite și anla Alui Grinprannșector al carantinelor, epute vină, prin a areapta parte a Dunării țincoace de balconuri, molipsitoare poală a șciumii mergi în scăderi; căci la Turtucaia de la 11 și pănă la 18 a trecutei luni Mari, au murit numai o copilă turc, iar pe la celenante locuri molinsiti în cursul aceștii bremi, nu s'au mai simțit nimică repre an cstă pvoală, decin să fane pușture giiut. dicvanul apelatia a gării de Sus. Martie 14 anun 1839, Pp. 1388. Dumu cerere Deanie Opat. Antohi Dion eu ecoe la mezat 2 șiia Acane Opate cuprinzătoare în ȘI pogoane rozitoare și v mibeț, împuuna cu tot edicția lor, armatoare pe moșiia vane adâncă a mangie Cetățuii, din care o vie de 8 pogoane și 2 hurziște cu plată de emcatic, 40 lei pe an, iar o vie de 3 pogoane și o libadă este cu decmă, pentru anoia să publicarisește spre știința abotnicilor muiierei și anelor ce bor ave are o preteniție, ca să se înfăștșeză la acest Diban în termin du 40 zine. Martie 21 anul III, pe 1572. Dlui Sare, Anaronachi vagniu, au făcut acribai să obinde prin mezat cagine cu locul lor, ce le are aice în Baii mării privighițoaei, făcute pe loc fe zestre a soției Dial, care loc ândguripiere în casetă ce are în lămul Romanului, în urmare căriia ja lovi, pe de o parte sau cercetat titaurine proprietății asupra locurui zstre, și sau văzdut că este arotasogigi Dealu Sara, zestre de răni, moșul sau Banul Toma Gotan, a căruia mărime pre 104 st închini în prejur, șipi de anta prin Judecătorii negânutale oau făcut pregăluire atât locurui de zestri, precum și caselor fin Roman, în care sigurinseste locul, și bătândusă că prețiri caselor este 700 galerii, iar locul di zestre 12,900 lei, sau încubiințat cerereasale Oara, în știciuire că la sigurăcire locului în casile din Roman, este și cu numită mirea soții Dsal. Puitru aceia să face cunsecut atât vânzare caselor cu locul lor, precum și siguri peste locunui în tot prin țin atun, puntru ca mușterii ae bor fi sau borabe prin pretenții, să se înfășoșeză la acest Diban în termin da 10 zili. și Potrivit înscrisurui Atale supt No. 6, a o adune la scheae Galații; logofeției Arstății, pă asemine adibirimi, șrrut, vanișmeni lor, sunt carvi sari, sprimit cani pi chirii, vanii ne au priimit de la camară. Denezzuți periorierii uau priimit pentru ca ducari au știisari, să lipe i de a urma aaresarieire dt încredinștăndusz camara să în