Foae sătească, 1840 (Anul 2, nr. 1-39)

1840-12-08 / nr. 36

se 164 ce - Vl. Monast. Precista țin Roman pentru meșiiia Frătești, de cătră moșiine: bozienii și Ruginoasa a Dsale Legi. dupu Banș. 55. Epat. Iancu Cogălniceni și Camn. Costaci Ciolacu, pentru moșiine Faurii și Călineșii, de cătră moșiine: Bărniștii sau pe chituna Monast. Tazaurul, V Certeștii sau Mărginenii a Asane Logi. Iorgachi Catargiu, și Cuciumești a Asane Cornicesei Safta Cantacuzin. 56. Monast. Rușca pentru moșiia Cogășiii, de cătră megieșitele moșii, Lăneștii a Osane vorie. Putrachi Roset, și sloboziia Abriuri a Monast. Aroneanul. 57. Monast. Neamțunui pentru moșiia Tămpede spre stăpânitorii moșiei Dragomireștii; gii, Vecații răzășăști, Dobirii și Toteeștii a Dsane dogi. lupu bann. b8. Tot acea Monast, pentru moșiia Cuzații, despre moșiile Ungurașii a răpost. Păhărnicese Emazanaa dăzoaie, Stănisăzbeștii și Oțălenii a Asane Cocoanei Elencu Catargiu, și Courenii de Agiste Mondroba. b9șăștii și Zăproneștii ce sânt într'un hotar cu ante eăniști, vespre moșiine: Ungurașii a Păhărnicești Lăzovie, Cristești a pre înaringatului Leemine acea Monast, pentru moșiia Timi Domn, și Grașii i Ingărești a Monost. Gonin. 60.. Aeeminea pentru moșiia Petricanii și lieștii a Monast. Săcul, despre moșiine: Orichenii a Păhărnicești dăroaie: târgul Nou, i Grașii și Ungurenii a Monast. Agapiei. 61. moșiine: Sărbii, Vinieștii și Cănășănii ce'i zic Aeemine pentru moșiia Răuceștii, despre și Grașii. 62. Leemine pentru moșiia Orgăștii cu cotul eru Coroaie și antă vucată de loc numită Prisaca cu poenele ei, i locul de monastire ce au fost dinn în vechime acolo, deșre moșiile: Bogoenobuna Monast, Râșca, i Dumbvrănița și Ciumuneștii. 63. moșiilez Ceahuzerii i Muncelu cu Florinea Mo Ateminea pentru moșiia Vânătorii, deșre nast. Agapiei. Asemine pentru moșiia târgul Neamțului, 64. ducișre moșiia tenverii a Monast. Agapiii. S35. Aseminea pentru moșiia Măneștii, zupre moșiii Bănășășrii a Monast. Agapiei, defjurstva Milingiei Moldlabiei. Poeme. 29, Pp. 2241. (Secriere a 8 cinuri de jos, dezertate din Milițiia Pământească). 1. Rezaboiul țin roata a 2-a Dumitru Aragoș, a predenit bolnoi din satun Mobila țănutul Dorohoiului, la 14 a trecutei luni Octomvrie, au fugit cu amonigții numai o manta, îndrăstă de 18 ani, la măgură 2 arșini 6 berșoage, părul capului negru, frunte lată, sprincenile negre, ochii căprii, nasul potrivit, mustețile îmfirezz, gura potribită, carva nu rațe. 2. Regaboiul din roata a 3-a Gheorghi Prodan, a prevenit la 12 august anul trecut 1839, recrut dat de satul Blejtici cu antele de la ținutul Tecușnului, la 15 Octombrie trecut, au fugit fără amoninți, în brâstă de 20 ani, la mătură 2 arșini 7 verșoage, părul capului castaniu deschie, fruntea mică, sprincenine rari vănzi, ochii albaștri, nasun mic, mustețile îmfirează, gura și dinții potriviți, larva nu radă la față valan puțin stricat de barsat. 3. Rezavoiul din roata 1- galeril Mihanachi, o predelit la 19 a trecutei luni iunie, recrut dat de cazul Craczoanii cu antene de la gârnirn Neamțiului, la 20 a trecutei luni Octombrie, au fugit cu amonigiine: 1 șapcă 1 hanstuc, 1 manta, 1 cămeșă, 1 păreche pantaloni pânz 20 ani, la măsură 2 arșini 5 bermoage; părul capului negru, fruntea lată, sprintenile negre, nasun mic, mustețile castanii gura potrichităr, finții mari și încănncați, varba rade, la fugă smod rătund. 4. Regaroiul fin roata lu Iorgachi Tisuacc, o predesitna 9 a trecutei anni Septemă și 1 păreche cibote, în brășită de vrie, recrut dat de satele Rădenii. Unsa cu anlele de la țănutul Cotoșenii, nla 20 a trecutei luni Octomburie, au fugit fără amoniții, în crăstă de 26 ani, la măsură 2 arșini 5 berșoage, părun capului negru, fruntea de mijloc, sprintenine negre, nasun lungărețu, mustețile negre îmfirate, varva rade, finții mărunți fdșii la fastă smad. 5. Regolaboiul din escadron Toader Rebeanu, preferit la 3 Ghenari 1839, recrut dat de sutun Liubuniții cu antene de la gurutun bacău- -