Foae sătească, 1841 (Anul 3, nr. 1-52)

1841-01-05 / nr. 1

8. N AMUL Ș. FOIlESĂTUSCĂ șeșițițnatului șomașiuți. IAȘII, DUMINICĂ 5. IANUARIE 1841. Ațetă Foaie offițială esă odată pe săptămănă, cu doă Suplementuri pe lună în Gipografia Sfintei Mitropolii a Moldaviei. u --i---- Prepumerația se face în Iași la Redecție, în țânutori pe la DD Sanești. Prețul pentru particulari este un Divanul Domnesc. Dechemv. 20, No. 4377. Stțrcinile ce au a se căuta la acest Divan, de la 20 Ghenarie și pănă la 1 iu Fevruarie 1841). Ghenr. 21. Dlui Aga Scarlat Roset, cu Pavalachi Carvoni din Galați, pentru o somă chile grâu. Coms. Matei Ganea și Costandin Hărlescu, cu Domnița Vfrosina Moruz, pentru împresurarea moșiei Movilenii. 22. Toader și Safta Bagdasar, cu Ioan Bagdasar și surorile lui, pentru 18 stârjini din moșiia Sârvii sau Dincenii ținutul Fălciuu. Răzășii de moșiia Rădenii, cu proprietarii megișșitelor moșii, și anume: Dlui Dogi, Teodor Balș, Vorniceasa Vlenco Hrisoverghi, Spat. Costachi Negruț, Iacovachi, pentru împresurare acei moșii. 223. Răzașii de moșiia Florintești, cu D. Pah Ioniți Sion, pentru părți din ate moșie. Monast. Bursucii, cu Vorn. Iordachi Costachi centru împresurare. 24. Vasili Bălănescu și ai săi răzăși de momița Ghiarțu, cu casa răps. Spat. Vnachi Negruț, pentru răscumpărarea unor părți din ace moșie. Natilnicul Schitului Rafailă, cu Aga Ioan Carp, pentru împresurarea moșiei Mirgorenii. Ghen. 25. Domnița Cfrosina Moruz, cu casa răps. Spat. Ioan Iamandi, pentru împresurarea moșiei Mușaia. Diaconul Ioan Hriste și răzășii Arhierești, cu casa răps. Sard. Iordachi Isar, pentru o parte din moșiia Bujurenii. 27. Răzășii de moșiia Crețana, cu Capt. Gavril Cărjă, pentru împresurare de hotar. Răzășii de Șchiopeni, cu casa răps. Sard. Iordachi Iar, pentru moșiia Pojurești. 28. Grigori, Vasili și Costandin Burgheșșșii ai lor, cu răzășii de Grăneși, pentru părți din acea moșie. Spat. Panaite Catargiu, cu casa răps. Iordachi Iear, pentru moșiia Pruștiții. 209. Grigori și Alecsandru Gălușcă, cu casa răps. Sard. Iordachi Isar, pentru părți din Lunca Banului, Păuleștii, Ciortole și Șchea. 30. EVpiscopiia Hușii, cu casa răps. Sard. Iordaci Isar, pentru jumătate de moșie Bereștii. Răzășii de Uleni și Cucuteni, cu Sard. Gheorghi Vornicul Dascarachi Bogdan, Banul Tanasi Feștilă și frații Bușulești, pentru părți din moșia Iveștii. Filip Naiman și Parașticul Iacov Goștu, casa Sard. 31. ---Gheorghi Tamiș, Camn. Toma Raflilă, cu Splt. An-