Foae sătească, 1842 (Anul 4, nr. 1-52)

1842-01-04 / nr. 1

Prepeumerația se bate în Iași la ghedacție, în țănateuri pe la U Laneși. prețul szectrei. este un galbăn pe an. ANuAL u.G Altetă Foaie offițiită esă dlată pe săptămână, cu patru Suplementuri pe lucă, în tipografia Sfintei Mitropolii a Moldaviei. îm - 4. enitișatului i șoșpăraulii. lf3587-- 14Așii, DUMICUICĂ 4 GENARIE IUR. - - N . - fecit trebilor din lăuntru. Decemv. 20, No. 28007. Isprăvniciia ținutului Botoșeenii, prin raportul No. 9835, au făcut cunoscut Departamentui, că un băet anume Peculai, fiind saugărului Ioan Burhchi, la 13 a curgătoarei luni ecemvrie noapte, furândui pișe lucrurii baii,au făcut nevăzut, deci însămnăndui să alte isiognomiia și lucrurile furate, să publică spre șteasca știință pentru aflarea și prindere dui. G Fisiognomiia și lucrurile furate. Peculai, în vârstă ca de 20 ani, la stat de mijloc, părul capului negru, la față smad, munțile nu înfirează, portul cu surtuc vechiu căjniziu, pantaloni vechi cu pete, cibote pouă de staloni de postav albastru sub închiși, tcă închisă de postav alb, legătoare di lună și la catete cu deschisuri, un rănd stâpjiniui i lcă verzi susuri, o cușmă mică căptușită cu postav cazmir deschis verde. Dechemv. 20, No. 28,070, din Pahumiicea Soltana Teohar, prin jalovă cătră acest Departament mijloșeșc afaare unui țâgan raba Dsale anume Ilie, care la 15 a trecutei luni Avgust, furândui niște argintarii și lucruri, au fugit de la moșia Diale Copringenii ținutul Votoșenii, deci însămpundui să lice fisiogmnomiia și portul, să punlică spre obșteasca știință pentru aflarea și prinderea lui. Fisiognomis. Da atat mare, la față smad, în mărul onrazului drept 2 lămpe mari de cpărsat, în vârstă de 24 ani, împrăvat cu manta de sucman,comioc, cllopoti și căștulă. Divanul Dompnpnesic Jechenic. 16, No. 3425. Priiirile ce au a se căuta la acest Divan, de la 1 ș până la 15 a viitoarei luni Mevr. 1812. Scarlat Donici, pentru un țăran- Fepr. Arhimandritul Iosaf proestosul Manastirii Frumoasa, cu Dlor Aga Vasili Pogor, Comisul Ioan Cacoviță și Sardariul Costachi Caracaș proprietarii moșiei Bulzeștii, pentru împresurare acei moșii, de cătră moșiil Munteneștii a Menastirii. 1ă 3. Aga Răducanu Prăjăscu, cu D. Aga SG Dr 1.