Foae sătească, 1842 (Anul 4, nr. 1-52)

1842-01-04 / nr. 1

G Fem. 1. Dimitrani Ioan și alți ai lor răzuși neamul Bujduresc, cu Vornicul porții Ioniță Florescu, pentru o parte de moșie Crăsticenii și Răștii. D. Ioan Toma din satul Bătrăneștii, cu Mihai Miron din satul Muncelu ținutul Romanului, pentru 2 stânjini baștină cu analogul lor din moșiia Muncelu. Ioan sân Prpostol din satul Muncelu de jos, cu Mihai Miron, pentru a stânjini moșie din hotarul Muncelu țânt. Romanului. 56. Panastachca Hriste, cu fostul ei soș Pricina următoare între Grgori Ancovici și alții ai lui răzăși, cu Dei Sărdurica Catinca Cornii, pentru o parte din moșiia Munce u s'au rigularicit de cătră acest Divan la 25 așiitearei luni Ghenarie, și fiindcă nunitul Aprochi nu să știe unde aăcueile, să publică prin acesta în tot cuprinsul Prinținatului spoi ștințăi, ca în arătata vi pe grișit să se înfățoșeză la acest Divan, căci pe arătândusă primară Paharnicul Mihalachi Brănișteanu, pentru lipsuri de va hotărâ numai în ființa păștii stăruitoare. zestre. 7. Paharnicul Topiță Brânză, Ioniță Patrașc, Ioan sân Diamconu și ai lor răzăși de moșiia Torcișănii, și între casa răposatului Spatariu Vnachi Negruț, pentru răscumpărarte unor părți de moșie. Stolnicul Dinmitrie Săcară, cu Preotul Anastasi Dospinescu și alții ai lor, cu răzășii de moșiia Stăneștii stăpănitori în partea din sus numită poerească și în partea de jos numită țarănască, i Lei Ralu Roset, pentru împărtășire ae cei întăi cer a avea în numitul hotar. 9. Stolnicul Plecu Nacu, cu Marița sa fostul Domn Ioan Sturza, pentru o somă vani. 10. Vornicul Scarlat Mislescu, cu Banul Iordaci Stupu pentru opucată loc de vie de la Socola. Casa răposatului Spat. Costachi Pomir, cu casa răposatului Vist. Petrachi Sturza, pentru posesorul unei moșii. 11. Casa răposatului Pah. Vasili Daviden, cu De Agoaia Profira Catargiu, pentru împresurare moșiii Tăuteștii, despre moșiia Alădenii. 12. Monast. lui Adam, cu Manolachi Amaș, și alții ai lui răzăși le Punăzăni, pentru împresurare unor capete din moșiile Dincenii, Țărănuțănii și Pogeștii țânt. Tutovii. 13. Costandin Panazoglu Prasu, cu clironomii mortului jilov Boruh Moisi, pentru un loc din Galați sau pentru o bina. 11. Arhimanaritul Iosaf proestosul Monastirii Frumoasa, cu Monast. Galata și Burneva închinate Sfăntului Mormânt,i răzășii de Cărbunari, pentru împresurarea moșiei Mogoșășii ținutul Lușii. Țiranul Apelativa părți de Sus. Dechemv. 22, No. 63972. Judecătoriia ținutului Botoșenii. Dechemv. 17, No. 6721. Dei Savastiia născută Ioan Vasiniu, prin jalopă cătră acest Tribunal, au cerut a i să încredința zapisul cu care particulariic au trecut în le veci vânzare o vie cu locul ei din mahalaoa Procovului, cătră Dlui Costea Haretu, în preț de 50 galbini, în urmarea căria cereri și pe temeiul titlurilor de proprietate ce au înfățoșat, pe de o parte s'au încredințat zapisul vremelnicește numai încât primiște de nestrămutarea alcătuirei dintre ei, iar pe de alta să publică în tot Prinținatul în termin de 6 luni spre obștea ca știință, ca toți așii ce cor avea vre o legiuită pretenție, sau sunt de răscumpărare, să se înfățeșză la acest Trinunalu în terminul arătat, sogotit de la data publicației, spre a fi să fuue îndetulare potrivit titlurilor ce por fi anând, suni după împliniră zisului termin, zapisul să nu întari statornic, și pretențiile ce în urmă s'ar ici, nu vor mai fi priimite. Judecătorii ținutului Sucevii Depemv. 18, No. 5000. Jidauca Gruha fiica mortului jidov Iancu Steclșiiu, prin jalonă cătră actotă judecătorie, au cerut a i să încredința zapisul cu care prin particula mnică alcătuire au trecut în de veci vânzare o bugeagă lei de clironomie cu toate pricinile și datoriile mortului părintelui și, cătră moșul său Moisa Rifczi, în preț de 180 galțrii vlanc,cu aceasta însă ca cumpănitoriul să fie răspunzătoriu atăt pentru șic-