Foae sătească, 1842 (Anul 4, nr. 1-52)

1842-03-22 / nr. 12

ANUL IV. Dietă Foaie offițială esă odată pe săptămână, cu patru Suplementuri Moldavien.  12. Prevubrația ce face în Iași lalce- Danște, înțăriturii pe la DA. Șes. Prețel pentreu parti bălari este ui galbăn pe aș. și și țițatuluiișul DAVIVEI. . eșliși, Dumninică aa martiu ielu. - 3 „. - ămă - ne lună, în Tipogruria Sf. Mitro polii ” Mar” g9,F Divanul Apelativa țării de Sus. No. 915. Plitroiiia fărd Viniamine, articălșic au vândut de veci Dsale VornîCe gradii Manrobeni, o vie de pe moșiei Monaet. Cocola, cu toate Dospicescu cu contract întărit de acest Divan la 7 maiu 1838, supt No. 2027. Apoi în prichiri și a ureaitor inerte are, ca acești stânj. de muște pumiți mai sus să'i vândă prin mezat spre a să pute plăti, sau rugat Divabinarile aflătoare la 14, în areț De 450 galbini, nnluit să scoate în mezat și ai harecilui asusupt plată de embatiec câte 15 lei pe pogonul de praducereuui iti va da mai folositoriu preț, vie și câte 77, pe pogonul de livadă, vânzării încredințândusă premelțneige, să publică spre știința pretentatorilor în termin de 6 luni. Divanul Apelatie a țării de Josi Fevr. 28. No. 1120. Cău. Iordaci Moriș, prin jaloba ce au dat la acest Divan, au făcut arătare că în hotarul moșiei Popeștii și Pocreaca din țânut Casluiului, având 93 stânj. pământ după titlurile ce nustre au căștigați și cu jurnalul judecătoriei acelui țânut, în pricina ce au avut cu eerșie Ioniță, și ai lor neamul Iftinesc curgători din sutrmul Bogdaproste, bez A1. stânj, căștigați tot prin pomenitul jurmal, care acia sau tuns FITEN cu ei în pritină, și bez 13. stânj.: parti surorii sale Tudorii, care toți aceștia sânt trecuți în vânzare cătră Dlui Boeriul Post. Neculai Milu. Iar partea sa de 93 stâni, îi are și în posesuiți Dsale Pitar inhalaci zagisul pentru prisosul ce mai are a trage de la răzășii pomenitului trup, pentru care urmează prețes venit acum în apelația Divanului, acela căștigândul rămâne în dreptatea jăluitoriului a face ce va voi cu dânsul. Din povodul căriia jaluvi și pe temeiul zumanezei Vulecăztorii din 24 Iunie 1841, în care au iscălit părâții mulțămire, și prin care vuluitoriului Cant. terabi Mariș cu ai săi i să dau 147 stunjini, și din care acum scoate în vânzare 98 stânjini din moșiia Popești și Pocreana, să publică spre obștesca lriișcă, ca toți anii ce vor fi doritori muperei sau vor avea vreun fel de pretenție, să se îndătoșeză la acest Divan în termin de 40 zile, când atuncea a să urma și legiuita licitație după cum s'ar ivi sau nu s'ar ivi vreo pr șină, adecă cu pricină sau fără pricină. Mart 9, No. 1152 Margiola Deonti, prin sllobă cătră acest Divan; au cerut ai să încredința înscrisul cu cari