Foae sătească, 1843 (Anul 5, nr. 1-52)

1843-01-03 / nr. 1

ă) ul uriu ptămână, cu patru Suplemepturiilă, în Tipografia Sf. Mitropolii a Moldaviei. semițunatului i solstrauiii. tapși, ruminică 3 IANUARIE ILIU - a 5 sprițiiuiiuiișii prin care Dlui Coms. Ioan ghergel au dăruit mai micului său frate Coms. Inie ghighel, partea sa de clironomie ce isă cuvine din jumătate de sat a moșiei Brăeștii țânutul Dorohoiului, să publică spre obșteasca știință. Dande. Juos iscălitul Comșe: Ioan Gherghel, îndemnat de frățasca bună purtare a mai micului meu frate Coms. Ilie Gherghel, declara zistoc prin aceasta că parte mea de moșie din jumătate de sat Brăeștii de la țânt. Dorohoiului, adecă o a cincea parte ce după frățasca împărțată mi să cuvine din trupul omecnitei părințăști moșii, o las și o dănuesc mai micului meu frate Coms. Ilie Gherghi spre a fi lui vecșnică ocină și moșiie, spre temeiul căriia și pentru că această dăruire s'au făcut din partea mea după a me singură bună voință și plecare, pe lângă toate alte hărtii și documenturi ce eu am păstrat asupra pomenitei a cinte părți, am dat Deale și această a mea danie scrisă de mine și adeverită cu însușii a mea cublitură, spre ai sau ni zisului meu frate de acum și în veci de document și dovadă asupra hitului de proprietate ce i hurezău. 1840 Iunie 17. (iscălit) Coms. Ioan Ghergha. Divanul Așelativ a țării de Sus. Pentru că ateastă danie este sunt adevărata anpartamentul trevbilor din lăuntru. Dechemv. 28, No. 24,319. Glui Carin, Manolachi Bălăban, prin jalovă . Departanent mijloceste aflarea unui țâio țugancă, carii în trecutul an 1841, au de la Moșiia Diale din țânutul Covurlui; deci însămnânduli se aice fisionomiia să lisu pentru a lor aflare. Fisionomiia: Cuganul de 28 ani, știră, negrinos la faiă, pegru, la stat de mijloc, nasul mare, dinnegri jimmați, îmbrăcat cu mintean albastru, evici negri de sucman, cibote de teletin, co vrun roș cusut în amăndoă capetile și pe vrău un chimer. Purganca de mijloc, în vărstă de 38 ani, rață lungăreață, uscățivă și smolită, părul și puțin, la Un picior are sămn șii mai umbr la țurnuiu, îmbrăcată cu rochie de ață în inl cu alb și albastru, caravucă neagră de de casă, blănită de naințile cu blană neagră , el și la spate albă, legată cu 2 tulpane. Unu , puișori, și altul mare roș cu muri, dușmanii și cămeși. Miranul Apelativ a țării de Sus. Dedemvr. 19, No. 6070. Îasăm pundusă întocmai conie de pe înscrisul tă Foaie officială esă odată Prevunerația se face în Iași la Relacție, în țănuturi pe la DL. Sameși. Prețel pentru particulari este un galbăn pe ap. .