Foae sătească, 1843 (Anul 5, nr. 1-52)

1843-05-16 / nr. 20

- 188 riia Mahulea, deci să pondică spre știința pretendatorilor și a doritorilor mușterei, carii să se înfățoșeze la acest Tribunal în termin de 40 zile, de unde vor putea lua prelarg pliroforie atât despre calitatea acelor binale cât și de măsurătoarea locului. 1) April 27, No. 1828. - ștefac Zgărcea, au vândut de veci lui Gheorghi 187AUp, o casă cu locul ei din acest oraș în mahalalea Sf. Poevozi. 2 April 28, No. 1828. - Neguțitoriun arman Grigori Ciuntu, au vândut de veci lui Gavril Rafailă, o casă cu locul ei din acest oraș. Zapisele acestor vânzari s'au încredințat vremelnicește, dar spre a să face știut pretentatorilor, să publică în termin de 6 luni. Judecătoriia ținutului Dorohoiu. April 29, No. 1119. Având a să vinde prin mezit în posesie pe vreme de un an, moșiia Cobăla casii răps. Gheorghi Cușluc, precum și desfacerea a osebite producturi și vite rămasă de la răps. să publică spre înștiințare doritorilor mușterei, carii să se înfățoșeze la acest Tribunal în termin de 10 zile. 1) April 29, No. 1130. - Dlui Pest. Petradii Asacii, au vândut de veci Osale Alecsandru Azut, o parte din trupul moșiei Buda de jos. 2) April 29, No. 1131. - L. Ioan Popovici, au vândut de veci Dsale Stolnnicecii Mariia Mavrodin, 3 st. moșie din trupul Ionășănii. Zapisele acestor vânzări încredințândusă vremelnicește, să publică spre știința pretentatorilor în termin de 6 luni. Judecătoriia ținutului Neamțu. 1) Așril 24, No. 1788. - Dlui Hagi Gheesgi Dimitriu, au vândut le veci Dsale lordaci Teoloru, partea de casă și loc Gospod din târgul Petrii dănuite le părintele LDsale, ce leau acut de tovărășie cu casa ruăps. Hagi gheorghi Depzdatu, în preț de 1509 galbii. 2) April 29, No. 1893, 1895 și 1897. - șiidovul Moisă Ghidale din târgul Neamțului, particariic au vândut de vecin 3 părți de loc din acel târg, din locul ce și el are cumpărat de la Solomon Grumăzăscu, și anume: o bucată Diale Alecsanaru Feohari, o bucată lui Ioap fiiul lui geori Topoliceanu, și o bucată lui Alecsandru sin Costandin a lui Toaler. Zapisele acestor vânturi s'au încredințat vremelnicește, potrivit cerirei sus numiților vânzători, dar totodată să puelică spre înștiințarea legiuiților pretendatori, carii în termin de 6 luni să se înfățoșeze la acest Tribunal. Judecătoriia ținutului Bacău. Mai 6, No. 1853. Spre îndeplinire certrei Dsale Agăi Tlecu Catargiu, de a i să alege părțile de moșie din hotarul Bereștilor, cumpărături și schimburi ce au facut Dlui în acel hotar cu răzășii, judecătoria au comandarisit pe însuș Prezidentul ei spre săvărșirea unei asemene lucrări la fața logului, însă fiind că în acel hotar mai multe fețe fac parte, fără care D. Prezidentul ce este comandarisit nu poate săvărși lucrarea, să publică spre înștiințare tuturor acelor ce fac parte în arătata moșie, ca la 22 a curgătoarui, negreșit să se înfățoșeze la fața locului, căci la din protivă nu vor mai fi ascultați. pșiudecătoriia țânutului Putnii. April 26, No. 1947. Fiindcă moșiia Bodeștii de la acest țânut le Țlui Ipat. Neculai Negrea o trecusă în de veci vânzareasale Post. Iordachi Pruncu, s'au întors iarăși în stăpânirea Dsale Opatariului Pegrea, potrivit jalobii ce au dat Dlui Post. Pruncu, să publică spre obșteasca ștințăa. April 29, No. 2023. După cerire Deale Cluceii Ilenn Bortăși, s'au scos a să vinde prin mezat 41 pași și 4 palme moșie din hotarul Pădurenilor de Jos, deci să publică spre știința pretentatorilor și a l doritorilor mușterei, carii să se înfățoșeze aice în termin de 40 zile. Judecătoriia ținutului Tecuciu April 26, No. 140I. Spre îndestularea creditorilor răpe. Costandin Hobjilă, cu banii ce au a lua, hotărăndusă a să vinde în posesie prin mezat venitul părții de moșie Gugeștii a clironomilor răps. Stolnic Stati Riga, care datoresc cătră răps Hopfilă, cu sumă de 10.000 lei, lugiuiți prin hotărârea acestei jiudecătorii din 30 Septemvrie 1841, încuviințată și de Comisiia Vnitrepiceacă, pe vreme de 3 ani începători de la 23 Curie anul cit pe 1844, să publică spre obșteasca știință, ca anii ce vor fi doritori mușterei, să se înfațoșizi în acest Tribunal, la 15, 20 și 25 a viitoarii luni Septemvrie.