Foae sătească, 1843 (Anul 5, nr. 1-52)

1843-01-24 / nr. 4

l4rulu  A,mtă Foaie offițială esă odată pe săptămână, cu patru Suplecepture ne lupă, în Tipografia Sf. Mitropolii a Moldavieii, Ianuarie 5, No. 562. De și după poronca acestui PRINȚIPATULUIAMI, DUMINICĂ 24 i MOLDAVIEI, IANUARIE 1843. § Sătești cu No. 83 și 84, că avere nemișcătoare a neguțitoriului Chircor Chesim este amanetarisită pentru sigarațiia a trei trunciuri de căsăpie și trei marigerii, ce au luat asuprăi pe anul curgător pentru îndestularea orașului, și că o asemenea nu mai poate fi supusă altei amanetarisiri, dar fiind că acum numitul Chesim pe lângă îndatorirea sa prin contract, au dat și oosebită chizășie figuripsitoare prcupului acestor articole, să publică din nou prin aceasta, că averea pomenitului neguțitor, este slobodă de asemenea amanetarisire. Departamentul trevilor din lăuntru. Ianuarie 9, No. 430, dedee la un Peculai Melinte mazil din satul Brătila țunt. Bacăului, s'au furat la 29 a trecutei luni Poemer, un cal la păr negru, umblztor, cu o pată în spate de șă dena stânga, și vârful urechii drepte pișcat; deci să publică spre obțaioasca șrință pentru aflare i triimeterea arătatului caa prin competenta Isprăvnicie la atea de Bastii, avea să da păgurașului, Ianuarie 9, No. 495. Deși prin Foașa Satescă cu Co. A1 din trecutul an 1842, s'au publicat după poronca acestui Departament, depărtarea din slujba Privighitoriei ocolului Prutului de sus țânt, Dorohoiului, a Dsule Peculai Mavrodin, pentru catahrisurile ce să descălisă că ar fi uneltit acelui ocol, dar fiind că după osebită dinadins cercetare urmată, din care s'au descoperit numitul nevinovat purilor, s'au poroncit ca să'l statornicească arăși în locul slujbei sale, deci să publică spre obșteacca știință pentru îndreptarea numitului cinovnic, s'au publicat prin Adaosul Foiei Departament de Ianuarie 9, No. 711. Dlui vorn. Manolachi Bogdan, prin jalova ce au dat Pre Înzaratului Deomn, s'au rugat că așa precum la vara viitoare este hotărât a trece peste hotar, spre căutarea sănătății, unde să ție vremea câtă va pute zăbovi, apoi să se facă cunoscut obșește ca oricine în vade de trei luni, ca săși primmască legiuită îndestulare, pentru că la din împrotră dacă vreunii din pretentatori nu ar urma a să înfățo la în hotărâtul termin, atuncea să nu poată ave dreptate ai prin treceri sau a mai cere ceva de la Cluj, deci fiind că Înaatare sunt No. 21,921, Dsale vre o pretenție, tent nu ar ave asupra să se arăte la locul cum Prevunerația se face în Iași la Redacție, în ținuturi pe la DL. Same și Prețul pentru particulari este un galbăn pe ap.