Foae sătească, 1844 (Anul 6, nr. 1-53)

1844-01-02 / nr. 1

-- * - . - er- J5 h Ațetă foaie finală e să odată e ș rgănănă, catru Suplementarii se rupă, în Tirania Sf. Mitropolit anldavieii, crut dat ștru satul Tăruța ținutul Bezului, monițule a 2 cămeși, 11 lei parbă adișșereativă. Departamntul trevilor din lăuntru. No. 25,688. Însămnadusă aite fisionomii a dezertatului in slujba iliției pământești, reciivorul Gheorgi a Ciociuriții precum și amonițiile ce au luat cu el, să public spre înființare tuturor de obșriștt aflarea Fisionomia. Reldas goiul din escadron Gheorgi a Ciocadiții, ci la 5 Demmvrie trecut, au dezertat usmad, mrun , sprintepile astaii, ochi căprii, nasul potrivit, mustețile caganii, gura potrivită, dinții mărunți rari, rare rade, osițite semne mu are. Visteriia Moldavieii. N No. 9876. (ăvurosiia Putnii prin raportul cu No. 11,177, făcut froscut Visteriei, că un lăcuitor chirlic din satul Forurii acel țânut, anume Dumitruci Ruinenu, lăsânduși casa sa, au pribegit înmpiiune cu femeia și 3 copii, deci însămnânduli se aice numele și fisionomiia, să publică în tot Prințipatul, pentru negreșit aflară aprinderea și trimeterea acelor fugari prin locul competent la urmare, căci la din împrotiva, oploșitorii se vor supune asprei răspunderi, potrivit Așezemăntului statorniiit. a Fisionomis. Dumitrachi Rzineanu, în vârstă de 26 ani, la stat de mijloc, la față balan, îmbrăcat cu sucman alb și opinci în picioare. Femeia lui Ancuța, în vârstă de 20 ani, la stat mică, la față valae; pr comii : Marița de 4 ani, Tănasi de 3 ani, și Ana de un an. Epitropiia Învățăturii publice. No. 673. Răposatul Comis Gheorghie Codreanul, prin testamentul seu din 1857, au hărăzit în folosul învățăturii publice, părțile sale de moșie, anume : Vălenii și Sărbii de la țânt. Fălciiului. Această dăruire însemnată, de care s'au învrednicit școalele Naționale în Moldavia de la înființarea lor de nou, Cnitropița o publică spre nemuritoare aducere aminte, înscriind totodată și numele răposatului în condiția înzestrătorilor acestui așăzemânt. Cibote, 9 li 1 și o predelit la 124 bani; realtele de la Iunie 1833, fruntea mare, cu armorece sacul, lei 60 bani; la faA prmi satului morraviui IAȘI, rușinică 2 IANUARIE IBla. - D 1Io vivitaTESC SENTERALĂ GCGVERULTARA M. EMINESSC IASI Premunerația se face în Iași la Rodaciție, în țiruturi pe la DD. Laneși. Prețul pentru particulari este un galbăn pe ap. ă--și cap ---..